April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    haha ben ik gelukkig niet de enige die chagrijnig is! :D

volgens mn man is dat nog veel te vroeg om op een zwangerschap te steken :(, kunnen we onze mannen niet ook een beetje hcg geven, dan weten ze ook wat het is ;)

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Pf vandaag een drukke dag gehad en de hele dag zo misselijk :( en moe.
    Ook mijn borsten gaan precies springen :(
    Ach hoord er bij he :) heb ik er graag voor over.
    Vandaag de eerste maal een zwangerschapsbroek aangehad want kreeg alleen maar buikpijn van mijn gewone broeken en nu kies ik echt wel voor confort hoor!

@Mupkuh: ik heb vorig weekend ook 3 dagen héél klein beetje bruinverlies gehad
    @ alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd !
    @marb: ziet er voor mij duidelijk positief uit hoor
    @spekkie: hier nog eentje die zo zin in iets kan hebben tot het voor mijn neus staat en dan krijg ik geen hap binnen !

Slaapwel allemaal
    (morgenavond naar de gyn! spannend!)

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    :baby: Overzicht Aprilmama's 2009!:baby:

1 april
    Rian83 - 1e kindje - 25 jaar
    ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar
    Magickwings - 2e kindje - 28 jaar
    Na1 - 1e kindje - 27 jaar

2 april
    Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar

3 april
    Pientje - 3e kindje - 25 jaar
    msroxy - 1e kindje - 23 jaar
    victortje - 1e kindje - 23 jaar
    nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar
    Elise - kindje - 26 jaar
    Joyce84 - 2e kindje - 24 jaar

4 april
    Lien78 - 1e kindje - 29 jaar
    wieffie - 1e kindje - 30 jaar
    Amom22 - 2e kindje - 21 jaar
    Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar
    Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar
    ikkie - 2e kindje - ? jaar
    Sina - 2e kindje - 25 jaar

5 april
    Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar
    Lichtje - 1e kindje - 30 jaar
    Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar
    Sylvie - 2e kindje - 24 jaar

6 april
    WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar
    Leeuw89 -1e kindje -20 jaar
    Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar
    kipkip - 1e kindje - 31 jaar

7 april
    Veroon - 2e kindje - 31 jaar
    Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar
    Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar

8 april
    vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar
    Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar
    Lynn1986 - 1e kindje - 22 jaar
    Kindje - 1e kindje - 30 jaar

9 april
    Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar
    Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar
    Rach84 -1 e kindje - 23 jaar

10 april
    Racheldehaas - 2e kindje - ? jaar
    Priscilla R - 1e kindje - 21 jaar
    Vruchtje - 1e kindje - 25 jaar

11 april
    inge1983 -2e kindje - 25 jaar

12 april
    Lidia -2e kindje - 29 jaar
    Sophia -1e kindje - 33 jaar

13 april
    Spekkie -2e kindje - 27 jaar

14 april
    Clarissa81 - 2e kindje - 26 jaar
    Marietje83 - ? kindje - ? jaar

15 april
    havefun -1e kindje - 32 jaar

16 april
    IMD -2e kindje - 27 jaar
    Leonie27 - 1e kindje - 27 jaar
    Beginneling - ? kindje - ? jaar
    Jantsjuh - 1e kindje - 25 jaar

17 april
    Loeka12 - 1e kindje - 32 jaar

18 april
    Elini - 1e kindje - 22 jaar

19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    29 april
    30 april

Totaal 52 zwangeren!

Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie!
    Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 en Wannabemommie

Afspraken:
    11-08-2008 Jacquelien HA,
    13-08-2008 lynn1986 2e echo, mollyvg 2e echo
    14-08-2008 wieffie 1e echo, Joyce84 vk, havefun 1e afspraak fertiliteitsarts ivm contrôle en misschien echo
    18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk
    19-08-2008 Sophia 1e echo Lidia intake vk
    20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo
    21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo, Imd 1e echo, Mupkuh 2e echo
    25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk, Pretty Woman intake vk
    26-08-2008 wannaBmum vk Imd vk, 1e echo, Veroon vk
    26-08-2008 Nathalieke eertse echo gynae
    01-09-2008 pientje eerste echo, kipikip 1e echo, Veroon 1e echo
    02-09-2008 Clarissa81 vk
    03-09-2008 vrouw1981 vk,
    16-09-2008 vrouw1981 1e echo,

Zo de lijst weer zover bijgewerkt! Alle nieuwe meiden, jullie staan er gezellig bij! Als je nog vraagtekens hebt staan willen jullie die gegevens dan ff naar mij pb-en dan kan ik het voor jullie aanpassen!

4. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  5. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi hoi,

ik laat me ook weer eens horen :D
    moest eerst alle geweldige gevoelens een plekje geven :thumup:

over predictor; ik had helemaal geen streep! maar die van kruidvat was super positief en heb ook nog een clearblue digitaal gedaan en die was ook positief. Dus predictor moet je niet tevroeg doen. Deze is echter super duidelijk marb! :thumup:

ik zal proberen mijn gezicht hier wat vaker te laten zien, blijf wel eens plakken nog bij zwanger worden, in de eerste ronde :)
    dat hoeft nu niet meer.

hier ook nog meiden die net als ik weinig last van kwaaltjes hebben?
    ben alleen erg moe maar dat is alles, vreemd dat je je dan ook meteen ongerust kan voelen :(

in ieder geval eerst maar welterusten voor nu :)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen, ik ben zo misselijk en moet vandaag gaan werken :(

7. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen!

Yes, 5 weken bereikt. Ik ga nu echt dag voor dag en ben zo blij met mijn kwaaltjes en dingetjes, ik begin er steeds meer een goed gevoel bij te krijgen, maar durf het haast niet hardop te roepen, bang dat ik dan het ongeluk over me afroep

Lynn, hoop dat de misselijkheid vlug wegzakt en doe je vandaag lekker rustig aan? Denk eerst aan jezelf hè!
    Vanille vla schijnt ook te helpen tegen de misselijkheid.

8. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    hi morgen! Volgens mij is het foute boel bij mij. Had vannacht enorme krampen (echt heel pijnlijk) in mijn baarmoeder. Zoals een hele zware ongesteldheid.

Het voelt nog steeds kramperig daar. Had geen bloedverlies vanochtend maar dat is wellichr een kwestie van tijd....?!
    Ben nu echt bang dat het misgaat....

9. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Denk ook niet dat het een verlate innesteling kan zijn want had vorige week di/woe op mijn NOD ook al enorme krampen, maar die waren weg na de NOD...

10. oh loeka12, dat klinkt niet echt lekker :( wat ga je nu doen? wat moet je eigenlijk nu doen? moet je je dokter bellen of afwachten?

ik help je wel ;)
    eergister was ik ook helemaal niet misselijk, en toen maakte ik me ook zorgen. maar gister... :confused: was ik SUPER misselijk en heb ik ook voor het eerst overgegeven. geniet maar gewoon van je misselijk-vrije dagen, sommige dagen zijn gewoon beter als de andere dagen.

Marb, ik vind je test wel duidelijk hoor!
    hoe was het om je vriend weer te zien? super fijn lijkt me ;)

havefun, gefeliciteerd met je 5 weken, jaaa! :D

lynn, sterkte vandaag! hopen dat het in de loop van de ochtend al wat zakt.

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Lekker dagje vrij! Heerlijk niks doen, Olympische Spelen kijken met een kopje thee en (heel misschien) wat wassen, haha.

Ik heb af en toe van die momenten dat het amper meer tot me doordringt dat ik zwanger ben. Ik voel me eigenlijk wel goed, behalve dan een beetje moe en denk soms "zou het nog wel zo zijn". Voor hetzelfde geld houdt mijn lichaam me voor de gek. maar goed als de test het zegt zal het wel toch? Na 2 1/2 jaar ermee bezig te zijn geweest duurt het even voor het doordringt... Was het maar 1 sept.

Welkom nieuwe dames, gezellig.

Loeka, ik heb wel gelezen dat krampen erbij kunnen horen, hoor. Sterkte!

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zijn er ook mama's hier die gewoon alles delen en niets geheim houden, zodra we weten wat het word gaan we het iedereen vertellen inclusief naam (heb ik de vorige keer ook gedaan) das zooooo ontzettend intiem juist, iedereen vraagt hoe het met (bv toen, Dean) ging en zelfs bij de bevalling vond de gyn het zo speciaal hij zei kom op gaan we die Dean van jullie halen! ipv "de baby" iedereen complimenteerde ons dat we zo open waren en dat ze zich zo betrokken voelde doordat wij geen geheim ervan maakte... wie weet zijn er nog meer open boeken hier...

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben ziek naar huis gegaan vanaf mijn werk :(

Wij willen niet dat iedereen het weet, maar iedereen zo zijn eigen keuze...vrienden van ons hadden het ook aan iedereen verteld omdat ze haar mond gewoon niet dicht kon houden...ben benieuwd of dat nu weer is....wij willen ook aan niemand vertellen maar ik ben bang dat ik mijn mond niet dicht kan houden...

heeft iemand het hier al aan zijn baas verteld? ;)

14. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    De naam houden we echt voor ons zelf. Bij Dayne zijn we ook nog vaak veranderd tijdens de zwangerschap.

Ik ga het 29 aug. aan mijn locatieleidster vertellen. Heb nu nog vakantie en de 29e moet ik mijn klas inruimen dus dan vertel ik het meteen. Denk dat er dan ook wel wat aan mijn buikje te zien is dat was vorige zwangerschap ook al met 8 weken. Komt ook omdat ik erg slank ben... Dan valt t eerder op denk ik.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Loeka12, wat vervelend zeg! Duim voor je dat alles blijft zitten en het toch goed is. Hou je ons op de hoogte?

Mupkuh, hoe is het met jou?

Vandaag voor het eerst na vakantie weer even naar werk. Zie ik de eerste collega's weer. Vind het dan wel veel moeilijker om mijn mond te houden maar ja wil het het pas echt rond de 12 weken laten weten.
    Mijn baas weet ook van niets. denk dat ik het hem pas op zijn vroegst vertel als ik naar de verloskundige ben geweest.

Voor diegene die moeten werken, werk ze!
    Lynn, hoop dat jij je snel beter voelt
    en de rest een hele fijne vrije dag!

16. nee daar zie ik juist helemaal niks leuks in. Ik vind het ook niet leuk om van vriendinnen al te weten wat het word (en als ze dat zeggen) dan echt niet de naam. ik vind het leuk om verrast te worden.
    En voor onszelf, wij vinden het juist intiem dat wij met zn tweetjes iets weten, waar anderen even op moeten wachten. Ik vind het fijn om die dingen voor onszelf te houden.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nou ik ben niet erg slank en bij mij zien mensen het al met 8-9 weken en moet heel snel positiekleding aan.. Ik heb gewoon een megabuik (zie onze site) mijn baarmoeder is gekanteld en daardoor zie je hem eerder blijkbaar.

de 29e brengt vast geluk dan is onze zoon jarig! veel plezier met vertellen..

@Rach84 ja dat ik ben blij dat niemand die IK ken zo is eerlijk gezegd (ik vind het niet leuk als mensen zo gesloten zijn), wij werken met heel de familie meer dan 60 uur per week samen dat scheelt misschien ook wel iets, wij delen alles ze wisten zelfs dat ik gestopt was met de pil (dat moet ik hier ook overlegd worden ivm werk) en ik moet 5 maanden van te voren beginnen met medicijnen dus dan weet iedereen al dat wij graag een tweede wilde hebben..

jammer dat er niet meer mensen zijn die zo open zijn...

18. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    @Imd: Oh ik bedoelde er niks mee hoor... of reageer ik nu te overdreven..? Sorry soms door de hormoontjes weet ik het even niet.
    29ste is dus een mooie datum om het te vertellen!

19. nou dat weet je niet, misschien zijn er genoeg! :D Wij alleen niet inderdaad ;)

mogen wij de naam ook al weten? 8)

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Thanks Rach!
    Ben zo onzeker, zo bang dat het misgaat. Zit alleen maar te piekeren: wat nou als het hartje niet is gaan kloppen? Dan zou ik inderdaad nu minder klachten gaan krijgen, dan gaat het misschien wel mis. Domme must he? (Maar zou wel blij zijn als ik straks over de pot zou hangen van de misselijkheid!)

Deel Deze Pagina