Wendy, dat was ik Ik ga in het Elkerliek bevallen, die hebben hun eigen verloskamers en kraamafdeling. Geen uitgebreide NICU zoals Veldhoven, maar over het algemeen kan de meeste zorg perfect hier uitgevoerd worden, mits de babies dus minimaal 32 weken zijn. En ik ben er wel blij om, de dag dat ik niet meer hoef te verkassen komt steeds dichterbij! En die rompers, dat was ik ook Thanks voor de tip! Ik had nog niet naar die bon gezocht... Gelijk maar even doen. Het rompertje dat we kado hadden gekregen ligt al opgevouwen in de kast Verdikkeme wat een takkeweer zeg! Ik ben er nu twee keer door gemoeten voor school, maar bah! Blij dat ik verder binnen kan zitten. En nu ga ik 'even' een bakfiets bestellen, yay! Ik denk dat het de Babboe wordt... Ik wil er echt zo graag een, heb ik tenminste nog een beetje vooruitzicht op mobiliteit als de twee heren er zijn, en ik de auto niet heb.
Pientje Beterschap..ik hoop dat je snel opknapt..Heb t zelf ook net gehad en idd wil ook nooit meer ziek worden. Moederschap gaat altijd door...En is dan vrij heavy... Otrivin baby mag je wel gebruiken daar zit dat ene stofje niet in waardoor je de andere maar beperkt mag gebruiken.. Ik dacht ook wat te strijken vanmiddag..laat maar zitten. .kan echt niet meer zo lang staan nu.. Dus opgevouwen en hup de kast in.. @Dromen ...wwjc dat is dan wel weer 'leuk' dromen..Tenminste ik droom liever daarover dan over rare bevallingen oid. En idd hopelijk krijg ik en iedereen zo'n droombevalling..
Ok, had ik 2 vliegen in 1 klap. Nou, die week moet nog vol te houden zijn toch? Zou idd fijner zijn als je gewoon in Elkerliek kunt bevallen... En hoeveel rompertjes heb je dan wel niet nodig als je 2 kids krijgt? Of hebben jullie korte namen. Mobiliteit is idd wel erg fijn. Dat je tenminste weg kunt als je dat wilt...
@wwjc19; ik vind je buik super meid, een lekker zwanger buikie gewoon.. @tup ja het was toen wel heel erg, ik heb nu ook wel wat maar nog geen 10% van toen hihi (ik denk dat een beetje vocht vasthouden ook heel normaal is) maar bij Dean was het echt extreem..
wwjc...dat zijn nou is dromen!hihihii ....lang niet gehad, moet zeggen dat ik de laatste tijd niet zon behoefte heb aan die dingen!Ben blij als ik lekker rustig kan liggen.... eefje...hier precies het zelfde, lang staan begint gewoon zeer te doen!!!Dus ik vouw mijn was op bed,die is lekker hoog!! En qa wweer...kom er net doorheen en waaide bijna weg , bha bha...word tijd voor de lente!
Wendy, ik sluit me bij IMD aan, mooi zwanger buikje! Met een bijzonder kostbare inhoud, en daar mag je echt met recht flink trots op zijn! En in totaal hebben we 8 rompers nodig, dus het valt nog mee Misschien een 9e voor het & tekentje....
Ok, dat is te doen idd. Had het er trouwens vandaag met schoonzus over dat ik niet hoop dat de kleine op 1 april geboren wordt. Dan is nl zijn neefje ook jarig en mijn schoonouders zijn die dag getrouwd! Ik zit die dag precies op 38 wk......
Dat gaat dan nog spannend worden idd! Ik heb geen flauw idee wanneer ik aan de beurt ga zijn. Ik hoop heel stiekum dat ik niet veel langer dan 37 weken door hoef te lopen, dat zou echt mooi zijn!
Hier hoop ik ook geen 1 april!meer om de grapjes...hihihi en 3 april liever ook niet want dan is mijn schoonzus jarig(de peettante) van kleine uk!Maar 7 april ben ik uitgerekend dus tja...wie zal het zeggen...
wwjc: prachtige buik! maak je geen zorgen hoor, je ziet er mooi uit 1 april bevallen: mm liever niet.. ik vind maart ook wel oke dromen: ik had vannacht zo'n nare droom. ik droomde dat de kraamverzorgster had gezegd dat ik de baby het beste op temperatuur kon houden in het water, en dan met een deksel over het bad en toen ik de deksel er vanaf haalde was mn baby verdronken echt verschrikkelijk. ik kom net terug van de gyn. baby ligt met het hoofdje naar beneden en t is een kleintje verder was het aan het hikken, dat was zo lief om te zien.
haha, hier nog eentje die hoopt dat het geen 1 april wordt. maar meer vanwege de standaard flauwe grappen, en dat niemand mijn lief dan gaat geloven als hij belt... ben terug van wiegje kopen en langs de babydump. heb twee lakentjes gekocht (simpele witte met een aqua en een oranje lintje erlangs), twee dekentjes, drie hoeslakentjes en een molton matrasbeschermer. tsja, en twee polootjes en een leuk shirt met '50%mama, 50%papa' erop. kon het niet laten hangen, haha! ohja, en een opbergzak voor zooi voor aan de box. simpele ecru-kleurige, die ik nog ga opleuken met hippe stofjes. big spending day dus. zometeen gym, zin in. er zitten een paar hele leuke meiden in de groep, dus is altijd wel gezellig. geloof dat we het vandaag over pershoudingen gaan hebben; wordt vast hilarisch! moeten jullie dat ook allemaal oefenen op gym? of doen jullie heel andere dingen? bij ons is het een heel stuk theorie, dan praktisch oefenen, en dan nog wat aerobics-achtige oefeningen en als laatste wat ademhalings-/ontspanningsoefeningen. wel fijn. @spekkie: ze zullen jou toch wel niet te lang door laten lopen met die tweeling? ik begreep tenminste dat die meestal een week of drie eerder komen, en anders gehaald worden? @wendy: dikke babybuik, mooi hoor! leuk om te zien, al die buikies hier. zal binnenkort ook weer een nieuwe maken. lief moet dat doen, want zelf lukt het me niet. zal dus wel vh weekeind worden. @leonie: goed dat alles goed was. balen van je bloeddruk, maar ze houden je dus goed in de smiezen daar, da's wel fijn. rustig aan meis! @rest: fijne avond allemaal! ik ga even bankhangen nog, wat eten, en dan straks gymen. doegggg!
Hmm, dan liever mijn droom idd. Lijkt me leuk om te zien idd dat hikken. Heel lief. Wel fijn dat ie al met hoofdje naar beneden ligt en dat het kleintje is.
Hallo meiden, Voor mij is het echt ondoenlijk om bij te lezen, daarvoor ben ik te lang weggeweest hier. Heb nog wel meegekletst bij ander topic, maar dat gaat dan ook overal over. Ben al wat beter in mijn vel en op werk loopt het ook steeds beter. Over zwangerschap nog steeds gemengde gevoelens... Over mijn meisje heel positief gelukkig! Van mij mag het nu echt voorbij zijn. Ik ben er klaar mee. Klaar met de kwaaltjes, klaar met de spotting en klaar met dit logge lijf... Maar waar ik gelukkig weer heel blij van word is shoppen voor de kleine meid en bezig zijn met kamertje Siem. Ik krabbel dus op uit depressie-dal, behalve dan dat ik nog steeds niet kan wachten tot het 'over' is. Ik las dat het ging over dat je eerder zou willen bevallen. Mijn gevoel zegt continue dat ik na 39 weken ga bevallen. Mijn gevoel over al het andere was ook goed, dus ik ga ervan uit dat ik de 40 weken niet vol hoef te maken. Heeeerlijk. En over 4,5 weken verlof! Ik wens iedereen weer veel plezier en sterkte met alles. Heel veel groetjes, Juud
Juud, kan me voorstellen dat je idd die 40 weken niet vol wilt maken. Hoop dat je eerder bevalt, zodat je daadwerkelijk kunt gaan genieten! Wel fijn dat het nu wat beter gaat. Lien, hier hebben we eerst ook echt gym (oefeningen (gister bekkenbodemspieren spannen/ontspannen) dan info of ontspanning. Vorige keer eerst info en toen ontspanning, gister juist omgedraaid. Maar bestaat dus wel uit 3 delen zo'n "les".
juud ik hoop voor je dat je, zodra je babytje volgroeid is, meteen zal bevallen! ohja, ik vroeg nog aan de gyn: kan het kwaad dat ik zoveel chocola eet? (ik ben namelijk MEGA verslaafd aan chocola en eet de hele dag door). Sommige mensen zeiden tegen me dat ik dat niet moest doen omdat ik op deze manier de baby zou vet mesten. Maar de gyn moest lachen en zei dat de enige die er vetgemest van word ikzelf ben. conclusie: aan de chocola! 8)
poeh ik zeg nu maar vast... ik ga niet alles terug lezen..! @wwjc das wel beter dan zo'n droom als die van Rach! Jij durft wel hoor, het gewoon ff hier zeggen Mooie buik! @1 april, nee ik wil maart mama worden 8) @spekkie...dat hopen er meer maar voor jou hoop ik ook dat zodra de babies klaar zijn ze eruit komen. @rach fijn dat alles goed was! Pas wel op met de caffeine in choco krijg je een stuiterbaby van en kan de groei remmen. @leonie veel pelzier bij de gym! poeh..en dat na zo'n dag shoppen! @juud Nou veel shoppen dan he!? Fijn dat het beter gaat! Hoop ook echt voor jou dat je lekker snel na de 37 weken kan bevallen! Als we nou gewoon een mega 37 weken babyboom houden @Imd heb je die lijm nou al gehaald...? Ik merk aan m'n zoontje dat hij wat door begint te krijgen. ben natuurlijk met babykleertjes in de weer, er liggen boeken met foto's van baby's. hij wordt echt jaloers en wil meer en meer aandacht naarmate ik meer me met de baby bezig houd. Vind het nu nog wel schattig
poeh ik zeg nu maar vast... ik ga niet alles terug lezen..! @wwjc das wel beter dan zo'n droom als die van Rach! Jij durft wel hoor, het gewoon ff hier zeggen Mooie buik! @1 april, nee ik wil maart mama worden 8) @spekkie...dat hopen er meer maar voor jou hoop ik ook dat zodra de babies klaar zijn ze eruit komen. @rach fijn dat alles goed was! Pas wel op met de caffeine in choco krijg je een stuiterbaby van en kan de groei remmen. @leonie veel pelzier bij de gym! poeh..en dat na zo'n dag shoppen! @juud Nou veel shoppen dan he!? Fijn dat het beter gaat! Hoop ook echt voor jou dat je lekker snel na de 37 weken kan bevallen! Als we nou gewoon een mega 37 weken babyboom houden @Imd heb je die lijm nou al gehaald...? Ik merk aan m'n zoontje dat hij wat door begint te krijgen. ben natuurlijk met babykleertjes in de weer, er liggen boeken met foto's van baby's. hij wordt echt jaloers en wil meer en meer aandacht naarmate ik meer me met de baby bezig houd. Vind het nu nog wel schattig
Amom, volgens mij bedoel je lien ipv mij (leonie). Namen lijken ook wel erg op elkaar Ik ga vanavond juist niet naar de gym, ben heel erg moe en heb knallende koppijn gekregen. Waarschijnlijk van tegen de wind en de regen in fietsen, doet het nooit goed bij mij. Wwjc, mooie buik hoor!