Ow ik zou het niet erg vinden hoor 1 april Wil de kleine zo snel mogelijk vast houden, maar vind april veel leuker en warmer klinken dan maart, dus de 1e optie is 1 april. Rach iew nare droom zeg, ook een kleintje dus had de gyn ook het gewicht geschat? Spekkie en is het gelukt met je bakfiets? Heb er ook 1 gehad, wel handig ja. Ow manlief is terug van boodschappen doen, dus ben weer weg. We eten uiensoep
kan ik ook aanschuiven? is echt m;n grote verlsaving deze zwangerschap! @leonie bedoelde idd lien Oh daar kun je je flink naar van voelen idd. ik vond het ook nooit wat, door de regen! Beterschap!
Ik heb er ook al weken zin in, tijdje terug had jij het er ook al over en sindsdien heb ik er trek in
hoi hoi, grappig ik had het er vanmiddag nog met mijn moeder over dat het wat zou zijn als het 1 april werd Heb zelf zo'n voorgevoel dat ik april niet haal ... wwjc; super buikje meid ! vandaag bij GYN geweest... in de ochtend urine zat een spoor van glucose, dus moet vrijdag weer een poging doen met die test ale: Heb ook bloedarmoede, en krijg daar nu ijzer tabs voor. Echo gehad, kindje zit qau groei op 31 weken en 3 dagen. zag er verder goed uit zei de GYN, en het vruchtwater was ook ruim voldoende. ach daar doen we het tenslotte allemaal voor. idd wat een takkeweer! vanmorgen op de fiets naar het station, dikke regendruppen, kom ik aan met zo'n knullig klein pluutje
ik vind maart juist warmer klinken dan april ze heeft het gewicht niet geschat maar het werd in ieder geval geen 9 ponder. hoe gaat het met je verkoudheid? ik ga bankhangen! fijne avond!
@ 1 april, dan is mijn vriend jarig en dat is geen grapje Wij gaan ook voor maart, denk de laatste week ofzo
Zo, dat was een fijn middagje dieet verdiepen. Gelukkig viel de schade heel erg mee. Aan mijn eetpatroon valt weinig tot niets te verbeteren. De winst moet worden behaald uit mijn drinken. Dus, geen verse sapjes meer, geen dubbelfris light (dan is cola light nog beter!) en ook drinkyoghurt moet uit de koelkast. Ik mag evt. 's avonds wel een beetje snoep (2 winegums of 1 stukje chocola; oftewel, dan kun je beter niets snoepen.....). En zoetjes in de thee. Over twee weken weer prikken en dan maar zien. Ondertussen word ik volgens mij ziek. BLEEEHHH. Te moe ook om alles terug te lezen. Ik ga aan de uien naast mijn bed, het mixje van IMD (zonder whiskey waar ik nu heel veel trek in heb) en ga een kruikje maken. Oh ja, ik stel me in op 2 of 3 april. Ruim 2 weken eerder dus. Maar, eind maart vind ik ook niet erg. Vind het na 37 weken ook wel mooi geweest met al die kwaaltjes . Mits de kleine er natuurlijk aan toe is! Fijne avond!
Ik ben helemaal gestressed vanmiddag EINDELIJK lijm gehaald en verder gegaan, werkt mijn naaimachine compleet niet mee, loopt steeds vast (als ik de versteviging er niet achter doet, schiet het los en als ik het er wel achter doet is het "te hard" wat neerkomt dat ik veel met de hand moet doen, nou dat vertik ik echt (dan had ik echt al met 20 weken moeten beginnen hoor) zag er niet uit alles verschoof zelfs op de langzaamste snelheid, pfffff heel de middag bezig geweest en zat op den duur huilend achter mijn naaimachine (dean zat me aan te kijken alsof zijn mama naar het gekkenhuis kon) dus heb lekker Dean gepakt, effe gespeeld en geknuffeld en toen was ik weer rustig.. Martin zei wijselijk niets toen ik zei dat het niets ging worden, behalve dat we nog tijd genoeg hadden.. Hij is morgen thuis want er was voor morgen niet veel te doen maar nog genoeg werk thuis (machines onderhoud, schuur en voorraden ed.) altijd werk als je thuis werkt zeggen ze... Oja ikzelf ben 11 april jarig , was op 1 april uitgerekend (grappig he?) maar kwam pas veel te laat mijn mams denkt dat het andersom gaat gebeuren bij mij en mijn man denkt 13 april precies (sure honey) Ik moet nog effe bedenken of ik verder ga met die stomme (je weet wat ik bedoel) kaarten of dat ik gewoon voor de relaxe manier ga en toch lelijke (je snapt ook wat ik bedoel hihi) kaarten bestel... ik neig nu naar het laatste (bevalt me op zich wel dat zonder gestress leven) maar slaap er even een nachtjes over, ik vond het zo'n leuk idee maar zo moeilijk uitvoerbaar in real life met deze machine... pfffff *zucht nog eens diep*
1 april is mijn moeder al jarig en ik ben 2 april uitgerekend, dus hoop ook op maart maar eigenlijk komt het een week later beter uit qua datum maar ik wil niet langer moeten wachten Iedereen denkt dus dat ze eerder gaat bevallen als ik dat zo lees, grappig... Ik dacht dat zowiezo bij eerste baby's ze bijna altijd te laat komen... geen idee hoe ik daar aan kom maar dat dacht ik.... Ben ook moe, vanmiddag mij verdiept in de eerste hoofdstukken anatomie voor pedicure... is niet echt veel blijven hangen handig zwanger en willen leren...
Oh ja ik ben zelf 16 maart jarig, en mijn zwager 24 maart, en mijn schoonmoeder zou 23 maart jarig zijn geweest dus vandaar dat april beter uitkomt....
imd bedankt voor je reacktie over de opgezette enkels.. het doet echt pijn en kan echt maar half uurtje op me beenen staan en dan gaat alles zo strak staan.. pfff het zit hier allemaal niet echt mee.. ik blijf nog steeds spuugen.. ik hou geen enkelemaaltijd er in.. heb zo een last van me slokdarm ondertussen en die laatste lootjes duuren nog zo ontzettend lang.. ik ben ondertussen 9 kilo afgevallen ondanks het vocht.. wat voel ik me beroerd het is hier iedere avond janken dit klopt toch niet meiden?
Ik ben zelf 19 april jarig. De 15de dus uitgerekend. Ik hoop heel erg dat hij eerder komt, maar stiekem heb ik al vanaf begin 18 april in mijn hoofd. Geen idee waarom eigenlijk. IMD, lastig hoor. Ik ken het idee. Had ook een heel leuk idee om die luiers te maken, maar krijg zoveel tegenwerken (met uitvoeren en wat hubbie wel en niet wil) dat ik me bijna laat verleiden door (voor jou en mij) saai kaartje. Maar ik ga er toch maar eens over nadenken.... Jij succes ermee. En je mag mijn machine lenen, maar of dat helpt.... Trouwens nu alweer hartkloppingen en benauwd. Echt niet fijn! Is al de tweede avond. Net ook al over moeten geven door dat stomme hoesten. Daar word ik ook al zo simpel van. Sinds ik griep heb gehad heb ik af en toe het gevoel van een kriebelhoest. Op een gegeven moment komt het dan los en dan moet ik soms zo erg hoesten dat ik moet kokhalzen en uiteindelijk overgeven. klinkt niet erg lekker, sorry. Maar iemand die dit herkend?
wat ze wel vaker MOETEN controleren is je bloeddruk, eiwit in je urine e.d. want het is een sympotoom van zwangerschapsvergiftiging.... dus laat het wel checken het HOEFT het niet te zijn maar is wel iets wat je in overleg met je VK moet doorkomen! dus als je echt niet lekker in je vel zit dan gewoon even bellen!
haha mijn schoonmoeder 1 apirl.... ikke de 15e mijn moeder 17 maart dus hoop eigenlijk op 16 maart....man de 31 e....en dan zitten er nog veel verjaardagen van tantes en ooms en vrienden in.....dus ik moet er echt om heen zoals een vriendin zei werpen! Mijn moder zei tegen mijn man vandaag ik denk dat ze over 3/4 weken gaat bevallen..(de ruimte begint op te raken..en ligt nog steeds in stuit...)..WHAAAAAA das heel snel......maar goed het mag van mijn dan wel komen hoor...haha...Mijn vriend kijkt elke keer wanneer er volle maan is en dan ga ik bevallen zegt ie hahaha...mannen... ik ga ff terug lezen~!
irritant he meid als je iets in je hoofd hebt maar het wil gewoon niet, ach misschien moeten we maar onze energie maar in andere dingen stoppen en dan het kaartje maar wat makkelijker maken.. Mijn man stelde voor om alsnog die spijkerjurkjes te bestellen op i-net (omdat we voor Dean luierpakjes hadden) en dan een beetje in dezelfde stijl blijven maar ik moet al huilen als ik eraan denk (hihihi leuk he die hormonen!)
ik zal in jouw geval daar wel zeker rekening mee houden idd, je hebt toch minder ruimte dan normaal dus zorg in elk geval dat lekker alles klaar ervoor is....
Kun je die bestellen dan? Zo ja, waar? En ja, ik kan daar ook om huilen. Maar is niet alleen hormonen hoor. Als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb...
Mandytjuh, klinkt idd niet normaal hoor! Zo krijgt je kindje misschien ook niet voldoende voedingsstoffen binnen. En als jij je niet goed en gestresst voelt, werkt dat ook door. Gewoon vk/gyn z.s.m even bellen en alles voorleggen. Maak duidelijk dat jij je er druk over maakt.
op buskaartje punt nl....heb je hele leuke dingen...ook jurkjes t shirts enzo... imd succes met je kaartjes.... ik heb vandaag weer lekker geknutselt...p