ja het is echt aso duur daar! ik was pas ook het googles op geboorterompers die vielen nog redelijk mee was een bedrijf in eindhoven geloof ik..
Kan die ook zo snel niet vinden. Pfff, ik heb nog wel even. Denk dat ik toch maar wat zelf ga bedenken en ga maken. Het is zo lastig dat je niet alles van tevoren weet. Kan moeilijk als ik net bevallen ben nog even wat printen, strijken of knippen en plakken.
he he wat is er veel geschreven sinds vanmiddag ! @lien: wat fijn dat je het wiegje mag gaan ophalen! @leonie: gelukkig was alles goed bij de vk. hoop voor je dat je geen zw.vergiftiging ontwikkeld! véél rusten! @wwjc: hihi leuke dromen heb jij vervelend dat je man morgen toch moet werken! Mooie buik! @nance: vervelend dat je zo slecht slaapt! hier ook pijn in de buik als ik lig, gelukkig helpt een voedingskussen, sindsdien slaap ik weer beter. misschien ook eens proberen om iets tss je benen te stoppen en eventueel onder je buik ook een kussen @imd: auw dat ziet er inderdaad pijnlijk uit! hier ook liever niet bevallen op 1 april! en hoop stiekem ook op maart (ben 3 april uitgerekend) zo vanaf 37 weken mag ze van mij komen als ze er klaar voor is hoor (heb trouwens ook het gevoel dat ik te vroeg ga bevallen, had ik bij Rhune ook en dat klopte, benieuwd of dat weer het geval is!) @rach: goed dat je kleintje al klaar ligt! @pientje: hoe was de uiensoep? vind ui net vies nu ik zwanger ben @Jantsjuh: fijn dat alles goed was bij de gyn! hopelijk heb je geen diabetes! @imd: kan goed begrijpen dat je er aan denkt om gewone standaardkaartjes te nemen! alleen al vandaar heb ik die zelf ook zou mezelf gewoon gek maken anders! @mandytjuuu: wat erg voor je meid heb je er al met iemand over gesproken? vk, gyn? @wwjc: ja hoor hier ook , als ik moet hoesten, soms gewoon van verslikken dan komt alles eruit! zo ben weer bijgelezen! mijn meisje haar kamertje is mooi gepoetst en haar kleertjes hangen in de kast ben er echt super blij mee! nu gaan we donderdag nog even langs ikea om een bedje op te halen (mijn man was van plan om rhune zijn bedje te schuren en te verven maar daar is nog zovéél werk aan en heb ik echt geen geduld meer voor! wil gewoon dat alles klaar is! )
he dames, ik probeer jullie bij te benen maar dat lukt niet. Ikzelf denk aan 10 april. Goede vrijdag, vind dat wel mooi!
@sophia ik volg het ook niet allemaal hoor...is geen beginnen aan nu er steeds meer thuis zijn slaap lekker iedereen! niet te raar dromen!
Ik denk heel de tijd 12 april, een paaskindje. Of hij/zij blijft extra lang zitten, dat zou ook goed kunnen! Kijkend naar mijn moeder, zij was ook steeds ver overtijd. Ik heb even opgezocht hoe de maanstand in maart en april is: - 11 maart volle maan 20.40 - 26 maart nieuwe maan 6.08 - 9 april volle maan 19.53 - 25 april nieuwe maan Ze zeggen dat volle maan bevalling "op kan wekken", dus ik ben benieuwd.
ben ik toch weer online kan wel kloppen wat betreft volle maan! De volle maan trekt niet alleen wateren aan zoals de zeeen e.d. maar ze zeggen ook het vruchtwater! Nou was het maandagmiddag volle maan, en ik had wel meer krampen, maar dat kan ook super toeval zijn
Klopt, bij volle maan worden de meeste baby's geboren en overlijden er ook meer mensen dan normaal... kennis van mij werkte bij de gemeente afdeling burgerzaken en had het op een maandag na volle maan altijd veel drukker dan normaal....
thanx...dus ik gok op 11 maart haha.... wwcj....ik weet niet wat je zoekt maar heb ooit eens een proefruk besteld van een papieren hoedje...was echt niet heel duur...als je dat wil zal ik wel even de link zoeken.....daar hebben ze hele leuke dingen....en ik zie je nu denken waarom heb jij het daar niet gedaan....omdat vriend het zelf wilde ontwerpen!
Vind dan 09-04-'09 ook wel een mooie datum. Lynn, als je die link nog kunt vinden, graag. Ik wil eigenlijk max 100 euro aan kaartjes uitgeven. En we hebben er 60 nodig. Denk dat ik maar eens naar bedje ga. Ben moe en ik heb pijn...
ze zeggen ook wel dat je ipv 9 maanden, 9 manen zwanger bent, dat klopt heel vaak volgens mij gyn, ik ben ingeleid met volle maan (en er waren dus nog 8! vrouwen tegelijk met mij bezig (vandaar dat ik mijn persweeen moest ophouden want dan geldt, wie het hardst schreeuwt krijgt de meeste hulp en niet denken dat dat niet is want ze hebben het letterlijk gezegd voor mijn deur) ook word er wat sneller een ruggeprik gegeven als het druk is (zoiezo is dan personeel aanwezig) maar dan hebben ze het wat makkelijker (vrouwen klagen dan minder) het is te erg voor woorden maar heb het rechtstreeks van het personeel van het ziekenhuis, lig je dan bijna 2 uur persweeen ophouden en dan ligt de miep die voor je is geholpen naast je op de kamer (die ik gewoon hoorde schreeuwen door de ruggeprik heen) maar zij liep wel gewoon, en maar klagen en klagen maar mens ik heb nog nooit zo'n energieke net bevallen vrouw gezien, geen scheurtje niets had ze (ik kan er nog boos om worden) maarja das het nadeel van een drukke bevalavond zullen we maar zeggen.. Ik hoop wel dat we het in April kunnen houden qua bevalling WANT dan zijn het 4 generaties vrouwen en allemaal geboren in aprilmaand, das toch wel heel bijzonder! (23 = mijn oma, 19= mijn moeder, 11= ben ikke en dan Miley nog..)
dat is boem.nl en heb even gekeken hoe duur hij is en voor 60 kaarten betaal je 89 euro...inc envelopen excl drukosten.....maar er staan er meer op moet je maar even kijken! en proefdruk is gratis! succes!
de meeste kraamafdeling hebben ook meer personeel rond volle maan. Maar ook veel meer valse starten...dus vrouwen die ff komen checken of het de bevalling al is of niet. Niemand anders maandagmiddag meer last gehad dan anders?
amom: ik had maandag ook vreselijke pijnen maar wat het was geen idee, wie weet had de volle maan er iets mee te maken mijn schoonvader zei zondag ook al van te bevallen op volle maan, laat het dan wel aub in maart zijn want anders loop ik overtijd!
m'n man is nog ff naar de winkel. We hadden geen gist meer in huis, en das toch wel lekker door het brood heen Ik durf niet meer te slapen als hij niet thuis is...vanwege die aso's hier. Eerste nacht in dit huis was ik alleen, en is er meteen de fiets gejat...Ik wacht liever wel ff een half uurtje, en hij zou wat lekkers meenemen, dus dat werkt ook wel! @geboortekaartjes. Die dingen zijn altijd zoooo duur vind ik, voor een stukje papier Ben nu gelukkig voor zo'n 70 euro klaar, voor ongeveer 40 kaartjes...Had bij mijn zoontje 70 kaartjes voor 120 euro. Die drukkosten, dat is meestal de dikke vette tegenvaller!