April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    nu naar de winkel? wel handig :D

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

24 uurs maatschappij hier...handig, maar ben blij dat ik niet hoef te werken!

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    ja dat is ook weer waar ! is wel erg, moeilijk voor te stellen om zo te leven.

ik ga mijn bedje opzoeken... Rhune had rare vlekken op zijn lijfje dus ga toch nog maar even kijken of het niet erger is, leek een allergische reactie maar weet niet van wat.

slaapwel allemaal

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    goedemorgen ,

Zo kom net beneden, heeft de hond alles onder.......(vul zelf maar in) :( !Dus heb al staan poetsen en dwijlen, en nu last van mijn buik!Fijne begin van de dag. :( :(

Dadelijk, de kleine aankleden en naar creche brengen....weer ff een paar uurtjes voor mezelf.Moet ook nog naar de Vk dus spannend!
    Beroerd geslapen, en qa maan gesproken dat ie dan maar op 26 maart geboren word!had gezegt dat ie eind maart geboren zou worden en mijn man 9 April!dus kijken wie dr gelijk heeft...hihihi :)

opwekken!Ze zeggen ook dat je , als je flinke sex hebt ook op gang brengt :oops: ...of annanas eten, en over een loop brug lopen!en er zijn nog van die dingen,maar of het ook echt zo is...dus dames als je het helemaal beu bent , er flink op los sexen! ;) :)

Hier ook geboortekaartjes besteld, bij iemand die het thuis doet!dus scheelt ook wel gelukkig...ben 80 euro kwijt voor 50 kaartjes!

alvast een fijne dag allemaal...

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Dat is leuk wakker worden Ramoontje!

Hier zowaar en beetje 'uitgeslapen' tot kwart over 7. Voor zoonlief is dat erg laat en ik vond het wel even lekker. Vanacht ook weer een uur of 3 wakker gelegen. Die vent naast me lag me toch enorm te snurken, ik wilde 'm wel door het raam naar buiten gooien ;)

weeen opwekken: als je overtijd loopt wordt je echt doodgegooid met goed bedoelde adviezen. Bij Tim ging ik 2 wkn overtijd en dan word je er wel wat moet van.....en geloof me: niks helpt ;)

Maandag hebben we dus nog een pretcho gehad. Was superleuk! Beebje zat iets boven het gemiddelde qua groei. En ik vond 'm soms al wat op Tim lijken, maar ik weet niet of dat uberhaupt al kan of dat ik dat gewoon WIL zien. Mondje leek in ieder geval hetzelfde. En hij lag steeds met zijn arm voor zijn gezicht, wat ik ook deed. Echt wakker worden wilde hij ook niet......lekker gezellig! Maargoed, het was wel erg leuk om 'm weer te zien!

Fijne dag allemaal!

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    minius...bij onze echo leek de baby, ook erg op bryan qa neus en mondje, maar net wat je zegt of dat ook is dat zal over een aantal weken blijken!hihihi

7. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh ja, je herkende hem ook? Grappig he? Het lijkt me zo leuk, 2 broertjes die op elkaar lijken!
    Het blijft bizar en afwachten maar ;)....

Hij ligt in ieder geval wel weer netjes met zijn hoofd naar beneden en met zijn kontje tegen mijn ribben. Heerlijk gevoel :rolleyes: Het wordt echt beurs daar.

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hier lag ie 2 weken geleden nog in een stuit!straks hoor ik of ie gedraait is, dus spannend!Denk zelf van niet....

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja? Vind maart helemaal niet leuk klinken :) misschien omdat het in april de laatste tijd zo lekker warm is.
    En we hebben het ook veel te druk nog in maart, dus april goed :p

Het gaat al iets beter, denk dat het stomen wel heeft geholpen, snot komt los en er komt ook weer prut uit mijn oor, dus ik hoop dat ik er snel vanaf ben.
    Heb alleen nog wel 0,0 energie :(

eenwondertje :eek: geen snoepjes/chocola meer? Dat zou echt niks voor zijn :p Voel je je alweer beter dan gister?

Imd balen van je kaartjes, dat is dan echt een domper hè. Weet je na een nachtje slapen al wat je gaat doen?

Geboortekaartje hmm ja dat moeten wij ook nog allemaal regelen, bij Jason waren we ongeveer €300 kwijt voor 75 kaartjes, terwijl we niet eens een superbijzonder kaartje hadden, gewoon een dure drukker denk ik, maar manlief wilde persé daar omdat hij diegene kent, kregen wel een beetje korting daardoor.

Amom en watvoor lekkers heeft je man meegenomen? ;)

Ramoontje iew lekkere binnenkomer, op zulke momenten ben ik blij dat we geen huisdieren hebben :) succes bij de vk.

Bij Jennifer braken mijn vliezen een paar uur na de sex :) maar de theorie klopte bij mij dus niet, dat sperma weeën opwekt, want kreeg juist geen weeën na het breken van de vliezen.

MiniUs wat grappig dat je Tim herkenden in jullie beeb. Ik herkenden nog helemaal niks, maar hadden ook niet echt veel goede scherpe beelden.

Zag vanochtend dat er in onze straat weer 2 meisjes zijn geboren :) echt een babyboom!

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Spannend Ramoontje of ie nog in stuit ligt! Maar hij heeft nog eventjes om te draaien......

Pientje, jee, wat een babyboom bij jullie! En tot nu toe allemaal meisjes? Jason wordt populair straks ;)

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    De afgelopen 3 weken denk ik, zijn er 2 jongens en 4 meiden geboren. Waaronder 1 tweeling, jongen en een meisje.

12. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Hey ladies!

Zo, ik doe mee met het hele snotcircus... bluh! Ik ben braaf mijn eigen adviezen op aan het volgen nu, het helpt wel iets. Alleen nies ik me kwijt en dat doen zoooo'n zeer bij mijn banden!

En vage dromen? Ook hier kan ik me melden. Geen badkuip of scheurende buik nachtmerries, maar ik had wel gedroomd dat een van de babies door mijn vel heen mijn hand vast kon pakken :confused:. En vervolgens viel hij er al half uit vie m'n onderkant! :confused: Het was echt heel akelig, bah bah. Klein roze babietje met grote bruine ogen (ook al zoiets vaags) en zwarte haartjes... Ik had er helemaal een naar gevoel van.

Maar ik snap het wel, die droom. Want af en toe voelt het echt als een hele warboel daarbinnen, met al die handen en voeten. En ik kan ook heel goed de knuistjes en voetjes voelen en vastpakken. En dat ie er uitzakte, nou ik loop nu al een week met dat indalingsgevoel, en de eerste ligt ook al heel erg laag (gyn kon het hoofdje voelen bij inwendig onderzoek). Maar dan nog, geen dromen zoals die graag :)

En hier ook een fijn welkom vanochtend, de kat had z'n kots keurig over de trap gedrapeerd. Iew en goeiemorgen... :(

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Leonie, zal het eens in de gaten houden van de volle maan. Een vriendin van me zei het ook al.

Vandaag schijnt hier heerlijk de zon dus wilde zo een flink stuk gaan wandelen. Dacht doe ik de rolgordijnen op de babykamer dicht kan ik meteen zien of het werkt. Zie ik gewoon dat er 1 beschadigd is. Echt k*t denk zaterdag maar even terug. Tenzij mijn mannetje het perongeluk gedaan heeft.

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen..

Hier ook mooi weer..:D
    Ik moet helaas vanmiddag in huis zijn want ze komen het gasstel brengen..

Ik hoop dat ik in April beval want dan zijn er de minste familie-leden, vrienden jarig.
    Ik zelf ben ook 16 maart jarig..Maar weet zeker dat ie in April komt..Hebben we zo afgesproken saampjes.. :)
    Ik zou 7 april wel een mooie datum vinden..

@Huisdieren:Heb katten en een hondje gehad (was van vriend) Woont hier nu een blokje verderop..Noa is ooit door dr gebeten.. :( In dr gezicht vlak naast dr oog..echt heel naar was dat.. :cry:

Nu even geen dieren meer.Heb mn handen wel vol aan de kids..En lekker haarvrij nu hier..We hadden een Jach russel en die had van die vervelende kleine witte haartjes die overal in bleven zitten.. :x

Maar in de toekomst willen we wel een puppy die dan opgroeid met de kids..

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dieren, wij hebben 2 hondjes nog vrij jong 23 en 19 maanden.

@ Maagzuur, iemand van jullie daar ook zo'n last van. Ik nu alweer vanaf zondagnacht. Het gaat gewoon niet weg.

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Mupkuh, heb ik eigenlijk alleen 's avonds erg last van als ik in bed lig.

Hier vanmorgen ook lekkere binnenkomer. Manlief moest douchen..... heet water op. Bleek hier de stroom in de hele straat uitgevallen te zijn. Arme hubbie...

Zijn naar de gyn geweest en ons mannetje groeit goed en ligt nog steeds met hoofdje naar beneden. Ze zei dat het niet waarschijnlijk was dat hij nog ging draaien omdat hij tot nu toe elke echo zo gelegen heeft. Ik hoop het. En hij was goed gegroeid en zit nu wat meer op het gemiddelde. Mannetje doet het dus goed!

Dadelijk weer naar de fysio. Drukke dag zo vandaag. :)

Lynn, die drukkosten maken het idd veel teveel. Maar toch bedankt voor de site. :)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mupkuh, ik word ook weer helemaal gek van het brandend maagzuur. Zo vervelend! Vanacht zelfs weer bed uit gegaan om pilletje er tegen te nemen maar kon niet echt zeggen dat het hielp. :(

Amom, ik heb maandag ook veel krampen gehad. Erger dan normaal, wie weet had het iets met de maan te maken.
    Maar als dat zo zou zijn heb ik er de volgende volle maan wellicht ook weer last van, ben pas half april uitgerekend dus nog een extra maan te gaan. :)

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leonie, dan gaan we toch voor 9 april? :)

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Deal!

Volgens echo van het ziekenhuis laatste keer zou dat ook de datum moeten zijn. :)

Deel Deze Pagina