April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Toevallig....

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Morning !

Mupkuh: hier ook nog steeds enorm last van maagzuur, al weken ! Wordt er ook helemaal gek van. En niets helpt, probeer wel op te letten met wat ik eet en drink maar soms heb je gewoon ergens zin in terwijl je weet dat je er weer last van gaat krijgen... :cry:

dieren: wij hebben een klein wit hondje van mijn schoonmoeder ge-erft (of is het nou ge-orven ?) staat foto van in mijn album. Het is echt een scheetje en is zo makkelijk. Ben ook erg benieuwd hoe hij op de baby gaat reageren.

Spekkie: beterschap !

Morgen VK ben benieuwd hoe onze dame ligt, vorige keer lag ze nog in stuit... en volgens mij nu nog steeds. Ik heb altijd op dezelfde plek rechts onderin getrappel namelijk en recht bovenin een harde bult af en toe denk dat dat haar hoofdje is.... Hoor het morgen wel.

Super lekker dat zonnetje ! Ik ga ook zo lekker naar buiten, even naar de Hema zin in tompoesen ! hahaha :)

3. Gisteravond flink moeten overgeven, ik denk dat er iets niet echt goed gevallen is :rolleyes: ben er nog niet lekker van dus vandaag rustig aan

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Vervelend Sophia, hoop dat jij je snel beter gaat voelen.
    Maar dagje rustig aan is ook niet vervelend, toch?
    Hoe gaat het trouwens met je man?

5. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Zo dames net terug van de Vk.
    Kleine ligt nog in een stuit, :( tegen men maag met zijn hooftje vandaar al die maagzuur :( .en hij duwt met zijn billen tegen mijn bekken en zit met zijn voeten bijna in mijn blaas, vandaar die steken in mijn vagina....Fijn, maar hij kan nog draaien, maar zie het echt niet meer gebeuren hij ligt al weken zo...ff afwachten nog dus.
    Bloeddruk was goed, en mijn ijzer was echt veeelste laag...5.1 :confused: daar schrokken ze van dus maar goed dat ze meteen belde voor staal tabletten.Dus die moeheid is ook niet gek...ben 1 kilo aangekomen!Verders was het weer leuk om het hartje te horen...

Manlief is Bryan halen van de creche dus is het weer gedaan met de rust!hihihi....straks maar ff proberen te gaan liggen ben zo moe!

Wat dieren ...we 2 Boxers en doen het goed met Bryan!alleen idd die haaren, verschrikkelijk moet soms 3 keer perdag stofzuigen...nu is de teef ook nog is loops...bha bha dus dweilen ons rot .....maar jah verders ben ik wel blij met ze hoor want ze zijn echt heel lief.

Nou meiden dat was het weer....

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hoi allemaal,

Ik kom nog eens meelezen.
    Wij zijn terug uit t ziekenhuis, na 2e kuur longrijping en laatste kuur weeënremmers.
    Dus als ze zin heeft om te komen, laten ze haar gewoon komen.
    Ik moet zeggen dat je zou denken dat ze minder plaats zou moeten krijgen nu, maar wat is ze druk de laatste week!
    Bij jullie ook?
    Mijn buik hobbelt alle kanten op en voelt echt pijnlijk aan erdoor.
    De bewegingen doen pijn bij me, ze schopt en beweegt op de vreemdste plaatsen.

Eindelijk heb ik een 3D echo van haar gezichtje, op het moment dat ik 't niet meer verwachtte, dat was een leuke verrassing.
    Ook zag ik haar op echo slikken en haar borst die op en neer ging (ademhalingsbewegingen), was een leuke echo.

Gisteren is de volledige babyuitzet geleverd, als ik die MC en buggy zie staan kan ik nog steeds niet geloven dat ik die dadelijk zal gebruiken ook :)
    Het komt nu steeds dichterbij, mijn baarmoederhals was nog een kleine cm vorige week...

Hebben jullie ook zo'n uitgeput gevoel, als ik iets doe ben in zo snel buiten adem!
    Voel me zo oud :)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ramoontje...die steken heb ik ook daar benede....ook tegen mijn blaas...dat ik gewoon even stil moet staan want het zijn gemenen steken

Sam leuk/fijn dat je even iets laat horen....positief blijven..misschien dat ze nu wel besluit om lekker te blijven zitten..nu ze weet dat ze eruit mag...haha...

hier steeds meer het gevoel dat het niet lang meer gaat duren...maar dames wees gerust....mijn gevoel klopt nooit! haha...dus die blijft nog even zitten...

wwcj succes met kaartjes zoeken...misschien een tip...mijn man heeft hem zelf ontworpen en wij zijn voor 75 kaarten 100 euro kwijt....en dat is echt alleen maar drukken zitten de enveloppe wel bij maar zij doen dan niets aan de kaart.....dus als je man of jij een beetje handig zijn.....succes

maagzuur...ik heb er last van als ik iets wil pakken waar ik voor moet bukken....

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Zo, ik voel me weer iets beter dan gisteren. Maar, ik ben nog steeds zo lui..... En ook mijn hoofd wil niet echt. Verder heb ik ook weer wat meer harde buiken, dus maar rustig aan doen. Ben mijn dieet aan het uitvogelen, koolhydraten tellen en zo. Wat een :-k .

Grappig, dat met die volle maan. Ik gok hier dan ook op 9 april, al denk ik dat het met suiker en stuitligging eerder zal worden gehaald. Mannetje ligt nog steeds in stuit, aangezien ik regelmatig een trap op mijn blaas krijg :confused: . Je voelt de trap niet, alleen zo'n naar gevoel in je blaas. En verder regelmatig voetbaltraining onderin de buik.

Ik ga zo maar weer lekker terug in bed. Da's de beste plek nu voor mij!

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ramoontje, jammer dat beeb nog niet is omgedraaid. Wanneer heb je nu weer controle? Als hij dan nog niet gedraaid is gaan jullie het dan over keerpoging of ks hebben?
    Ik blijf voor je duimen dat hij nog gaat draaien.

Sam, leuk wat van je te horen hier! Leuk ook dat je nog 3d echo hebt kunnen laten maken en alle spullen binnen geweldig!
    Nu je kleine meisje nog even binnenhouden maar dat gaat al een hele tijd goed, dus blijf voor je duimen. Wel fijn dat 2e longrijping ook is geweest, geeft, denk ik, een zekerder gevoel.

Lynn, spannend hoor dat je denkt eerder maar we zullen zien :)

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Onze kleine heeft echt het mondje van mijn vriend! Echt zo superschattig, van die volle lipjes!

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Datum; dan gok ik ook op 9 april! Ik ben 8 april uitgerekend...spannend hé.!

Er waren een aantal meiden uit mijn omgeving die voor mij "aan de beurt" waren, die zijn inmiddels allemaal bevallen.
    Nu ben ik dus de eerstvolgende! Maakt het ook allemaal wat echter hé!

12. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Leonie..ik moet 25 feb weer terug (34 weken), en dan zullen we wel over hebben wat de bedoeling is.Wil eigenlijk geen keerpoging...ivm enge verhalen die ik gehoord heb :( !Dus hoop dat ie nog draait, ook omdat ik er al een heb rond lopen , zie ik een Keizersnee niet zitten, maar jah wat moet he? :( Maar thanx voor het duimen, en hoop zo dat het helemaal goed komt. ;)

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ramoontje Wat jammer zeg dat ie nog niet gedraaid is :( hier ook niet hoor... zit een gigiantische bal tegen m'n ribben aan! Als de baby na 32 weken nog in stuit ligt, en je doet braaf de oefeningen (kruipen, kont omhoog e.d.) dan blijkt nog maar 3% bij de bevalling nog in stuit te zijn (las ik net ergens) ER IS HOOP :D
    @minius hier ook herkenning...zelfde neusje, zelfde wangen..maar ja elke baby is mollig, dus ik wacht nog een paar weekjes dan weet ik zeker of ze op elkaar lijken. Fijn dat ie goed ligt *jaloersss*
    @pientje...een brood! ze hadden geen gist en daardoor is hij dus het lekkers vergeten :( Hoe was de uiensoep? Fijn dat het iig wat beter gaat nu. Niet normaal zeg, vruchtbaar straatje!
    @leonie nou ben benieuwd of er meer(dan anders) van ons gaan bevalling tijdens en na volle maan!
    @sam wat goed om te horen dat alles nu zo goed gaat!

sorry meer heb ik niet bijgelezen :oops:

heb net hoesjes besteld voor om de luiers heen, ben benieuwd. Zulke kleine hoesjes in vergelijking met die mijn zoontje nu draagt :) lief om te zien

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ga ook mee duimen. Gun niemand een ks.
    Maar nu ga ik eerst een uur of 2-3 op de bank hangen en tv kijken ofzo. Ben echt helemaal kapot. Vanmogen dat gestress met die stroom. Toen naar gyn, snel eten klaarmaken, naar fysio (daar weer mishandeld ;) ) en even doorgelopen naar de dierenarts, want ons kleine poesje ziet er steeds erger uit. Heeft echt korstjes over haar hele lichaam en wordt steeds kaler. Zoooo zielig. Maar goed. Moest toch met poes even terugkomen. (Hij heeft haar vorige keer niet gezien, toen was er andere arts) Nu heeft ze voor 2 weken antibiotica gekregen (via spuitje) en voor 9 weken hormonen voor Miliair eczeem (heb het nog niet opgezocht wat het is). Hopelijk moet het na het weekend al wat minder zijn. Heeft me wel even 75 euro gekost! En nu ontzettend veel pijn in mijn rug/heup/bekken en mijn buik. Dus ga nu liggen en als het over een uur niet over is een pcm aan wagen.....

Tot strakjes dus....

Ow, degene die zei dat van die kaartjes maken, ik ben wel creatief, alleen helaas meestal met denken meer dan met uitvoeren. ;) Maar ik zal erover nadenken. Bedankt voor de tip!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet iemand wat het verschil is van de bugaboo aankleding....tussen fleece en canvas? ik zie nu dat fleece in de aanbieding is...van 90 naar 50...dus zit heel erg te twijfelen of ik een fel blauwe zal nemen....en anders koop ik toch maar de spijkerstof

16. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    hallo dames, vervelend dat bij de meeste de kleine in stuit ligt, hopelijk dat ze nog draaien!

vanmorgen de kraamzorg hier geweest en alweer wat wijzer geworden haha, ik had gedacht dat mijn bed niet op klossen hoefde omdat ik op het ziekenhuis moet bevallen maar helaas toch wel, ach ja dan gaan we ze maar halen dan zijn ze er zo onder he.
    en dat mijn verloskundige toch komt naar de bevalling, wist ik ook niet alweer wat bij geleerd haha, het is een geweldige vrouw vond het jammer dat ik op het ziekenhuis moet bevallen, maar ja een troost al medische hulp in de buurt he mocht het nodig zijn.

Kom je echt zo duur uit met geboortekaartjes met de drukkosten erbij, we hebben eentje uit gezocht en de tekst is ook bijna helemaal bedacht dus mrge kan ik ze gaan bestellen.

ik heb trouwens vandaag een ellendige dag, heb gisteren veel geslapen en vroeg in bed en nu loop ik al de hele dag met ontzettende hoofdpijn, moe en pijn in mijn rechterzij/rug heel vervelende pijn kan mijn draai erdoor niet vinden. liggen zitten etc.

17. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Lynn, fleece is zachter dan canvas, maar het canvas is steviger. Het spijkerstofje is wel stoer, maar heeeeel erg donker en geeft vaak af in het begin, dus zul je eerst moeten wassen.

Als ik nu nog een keer zou moeten kiezen, weet ik eigenlijk niet of ik weer voor fleece zou gaan, of toch voor canvas. Ik denk het laatste ivm schoonhouden etc.

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Even Ego: ik ben 32 weken en hoef vanaf nu niet meer naar Groningen om te bevallen...

Meer ego: manlief is creatief, de vlinders voor de babykamer zijn klaar, fotos in mijn album.....staat ook een topic bij te koop ;)

Zo en nu ga ik even bijlezen, heb weer heel wat te lezen.

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jodie: leuk hoor die vlinders ! Erg schattig !

20. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hier ook een echo gehad gister met een meeting....het is geen kleintje, in mijn geval alleen maar gunstig.

Vind het allemaal wat verwarrend want het ene boek zegt dat het nu 18oo gram is, de internetsites weer wat anders.

Hij is volgens de echo 2500 gram, volgens de groei van 34 wkn en 4 dgn. De echo meeting vond hij wat aan de grote kant geschat aan mijn buik te voelen is hij wat kleiner. Hij denkt dat hij nu ongeveer 22 a 2300 gram is.....Loopt mooi mee op de curve...
    Volgens het boek wat hier thuis ligt dus 1800 gram maar daar eindigen ze ook met 3400 gram ofzo. Terwijl het gemiddelde tegenwoordig wel iets hoger is.
    Nou ja ik zie het allemaal wel, hij groeit in elk geval goed.

Een ex-collega is vorige week bevallen van een 11ponder :confused:

Deel Deze Pagina