April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Jodie gaaf hoor die vlinders :D. Ik woog bij me geboorte 2300 gram en ben op de uitgerekende datum geboren :D

WOOW een 11 ponder dat is toch geen baby meer dan.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Jodie, :thumup: Joepie 32 weken :thumup:

Wat een leuke vlinders zeg! Zijn het stickers?
    Wij hebben ook vlinders op de babykamer.

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo allemaal,
    Even 2 dagen niet geweest, en nog niet teruggelezen... :oops:
    Gister bij VK geweest en mijn kleine meid is gedraaid! Joepie. Ik hoop zo dat ze zo blijft liggen... :)
    Verder was mijn bloeddruk gestegen, dus dat gaan ze in de gaten houden en ik mag over 2 weken al weer terug. Hartje goed, en schildklier waarde ook goed. Qua groei liep het een kleine week voor zei ze, maar dat zegt niks over wanneer bevallen helaas. Verder geen nieuws over de operatie van mijn man...dat maakt het wel spannend...
    Ik hoop morgen wat terug te lezen...veel liefs!

4. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @all; heb een nieuwe buikfoto geplaatst!
    Het leek me of mijn buik erg gegroeid was, zo aan de kleren te merken?
    Maar nu ik de vergelijkende foto's zie, valt het heel erg mee!
    Stom eigenlijk, dat je dat zelf denkt, maar dat het op de foto's heel anders lijkt?

5. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    O nog meer ego :
    Ik heb een telefonisch intake gesprek gehad met de kraamzorg. Dus ze komen niet langs...
    Alles was goedgekeurd. Aerosleep mag trouwens wel daar.
    Maar ik heb een wiegje kunnen lenen van een collega zo lief. Dus de eerste weken lekker op onze kamer...mmmmm
    doei

6. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    De vlinders zijn van kunststof en hebben we met speciale dubbelzijdige tape op de muur geplakt. Het leuke is dat ze dus dikker zijn, ben er zo blij mee.

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @danielle: volgens mij zit je buik nu lager als vorige keer? wel mooi hoor!

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Danielle wel een mooie buik maar net wat Sylvie zegt hij lukt nu lager :D

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen.

Jodie leuk zeg die vlinders..Fijn te horen dat je kleine iig goed groeit..en dat je nu niet meer in Groningen hoeft te bevallen.. :({|=
    Geeft je vast een stuk meer rust nu! ;)

DanielleJe kan idd zien dat beebje al wat gezakt is..De laatste weken kun je nog behoorlijk groeien hoor.. ;)

Priscilla Lekker vroeg zeg!! 8) Beetje geslapen??

Ik wel..ik sliep om kwart voor 9.. :confused: Ben even 2 keer wakker geweest,om me vervolgens weer om te draaien en weer in slaap te vallen..
    Voel me eindelijk weer s uitgerust.
    Wou eigenlijk gaan bloed prikken straks, maar er ligt een beetje sneeuw..
    En aangezien ik op de fiets moet.. :rolleyes:

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja hier goed geslapen! Het is inderdaad glad buiten hier ijzelt het.

11. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen allemaal,

Even een ego berichtje:

Hier gaat het wel aardig..... Met ons zoontje gaat het gelukkig goed op dit moment! Erg fijn.

Zwangerschap gaat ook wel goed, de kleine ligt (zit) nog steeds in stuit maar er is nog tijd genoeg om te keren ;)
    Alleen nou heb ik het volgende probleem...... Ik heb zo'n JEUK!!! Echt heel erg en overal! Aan de binnenkant van mijn benen/knieen, binnenkant van mijn armen (inmiddels al tot bloedens toe open gekrabt), rug, buik, borsten noem het maar op..... net een soort van zonne allergie (hele kleine rode pukkeltjes) En slapen ho maar dat is echt een kriem! Gister al de verloskundige gebeld en mag vandaag om 12:10 langs komen dus zal me benieuwen wat het is.....Oja en mijn onderdruk was te hoog normaal 70 en was eergister 85 dus we zullen het horen vandaag (was nl ook al bij de dokter geweest).

Ga zo even terug lezen, maar wilde het even kwijt!

Fijne dag allemaal!

12. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb de canvas genomen kwestie van onderhouden.
    En het word ook zomer, ik denk dat t wel warm is in de buggy met die fleece kap.

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jodie, wat fijn dat je nu 32 wk bent!

MamaFiona, dat lijkt me heel erg vervelend, ben heel benieuwd wat het is.

Zo, ik heb vandaag een dagje nietsdoen in de planning. Ga alleen voor wat eten zorgen, tv kijken en lezen. Hoef geen boodschappen ofzo te doen en ga ook niets opruimen (denk ik). Kijken hoe lang ik het volhoud. Ow en misschien dat mijn moeder nog op bezoek komt straks.

14. goedemorgen

JODIE! Wat fijn dat ze gedraaid is!

Ik wordt helemaal gek van dat getrappel van binnen, ik vind het echtniet fijn. Hebben dat meer dames?

LIEFS

15. @mamaFiona; Ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap. Ik werd er helemaal gek van. Ik stond midden in de nacht onder een kauwe douche omdat ik niet kon slapen van de jeuk. Ik smeerde voor het slapen gaan heel mijn lichaam in met menthol gel,.. dat hielp wel even... maar niet voor heel de nacht. Ik kreeg het rond 33 weken. Ik ben nu 31 weken,.. dus bij mij kan het ook nog gaan komen. Het is iets hormonaals. Ik geloof dat ik uiteindelijk er wel iets voor het gekregen van de huisarts. Maar dat weet ik niet meer zeker.
    Sterkte meid,.. ik weet wat het is. Ze zeggen wel is,... jeuk is erger dan pijn,.. ik was het er toen mee eens!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    af en toe kan het flink pijnlijk of ongemakkelijk zijn idd...

17. goedemorgen :D

lynn, hier ook canvas, vind ik mooier dan fleece.
    verder ben ik echt alles vergeten :oops:

ik heb zo'n zin om de baby in mn armen te houden, jeetje zeg..

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lynn heb beide gehad, fleece en canvas.
    Vind canvas mooier en steviger.
    Fleece is wel lekker zacht, niet te warm in de zomer. Vlekt en verkleurd wel sneller. Vooral met huisdieren is canvas beter.

Mamafiona ow zow irritant die jeuk, hopelijk kan je er iets voor krijgen.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha..fijn al die reacties....wij hebben hier zelf ook een oranje canvas pakket...alleen zag ik op internet bij veel winkels nu dat de fleece maar 50 euro waren....dus dacht leuk voor erbij...maar TOEN zag ik dat je ook de spijkersrof los kan bestellen alleen is die meteen weer 110 euro....dus die vraag ik wel aan een van de ouders....

by the way krijg morgen van mijn vader (die heeft hem bestelt) de babyfoon binnen...hebben gekozen voor eentje met een camera..dus dat word uitproberen....hahaha....

hier alles verder goed...heb alleen niet zoveel te vertellen....(heb niets te klagen) (af klop) ja die pijn van mijn bekken maar moet eerlijk zeggen dat pijn wel went...stom he? Jeuk lijkt me erger....

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    En vandaag alweer 33 weken, toch gaat het best snel vind ik...

Mamafiona: jeuk is inderdaad erger dan pijn, heel veel sterkte ermee en ik hoop dat ze weten wat het is en dat je er iets voor kan krijgen.
    Sophia: Had er gisteravond toen ik in bed lag ook echt last van, mevrouw was bezig met de hink-stap-sprong denk ik :) schrok zelf af en toe van de kracht die ze heeft...

Vanmiddag naar de VK, en eindelijk even kijken voor geboortekaartjes :oops: we weten al wat we willen moeten het alleen even bestellen bij de drukker....

Deel Deze Pagina