April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, klopt Eenwondertje.
    En heb idd ook vaak nu pijn bovenin. Maar kindje groeit ook steeds meer en kan me voorstellen dat de ruimte nu beperkt is. Ook daar.
    Ik trouwens juist laatste dagen vooral last van mijn onderbuik. Maar dat is weer het indalen heb ik begrepen.

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    haai, haha, moest ook lachen om het antwoord van Rach op de lange lijst van eenwondertje. :)
    wat zijn wij vrouwen toch praktisch ingesteld!

hier geen stoute dromen. eerder nachtmerries af en toe, niet fijn. beeb was vannacht heel druk, dus weinig geslapen.

heb weer gezeur met werk/uwv: de betalingen die mijn werkgever nu doet zijn veel minder dan we van het uwv hadden gehoord. er gaat dus ergens weeeeeeer wat mis... word er langzaam aan wanhopig van!
    net mijn lief gebeld, maar die kon er vanaf werk natuurlijk ook niks mee (had ik stiekem met mijn irreële hoofd wel gehoopt :oops: ) en nu gaan we er vh weekeind naar kijken.
    het geeft me stress, en daar zit ik NIET op te wachten. :(

nou, rondje met woef werd een kort rondje: natte sneeuw en miezer hier, getsie.
    ik ga NU kijken hoe die camera werkt. al zal ik dan wel eerst de batterijen op moeten laden, dus dat wordt stap 1. ;)

doeggie!

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ik heb idd ook de raarste droomen..van enge droomen tot dromen waar je roode oortjes van rkijgt echt zooo raar

verder hier ook verschrikkelijke last van bovenbuik zelfs ribben die beurs aan blijven voelen

hebben jullie trouwens ook dat als je op de bank zit met je beenen naast je zeg maar opgetrokken en je wil weer recht zitten dat dit verschrikkelijke pijn doet?
    is dit nou me bekken weer? of is het indaalen? of ligt de baby gewoon zo dwars?

4. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik denk dat het bij mij rek bovenin de buik is. Mijn baby ligt in stuit, dus ik heb (gelukkig) geen last van mijn ribben. Ik voel de baby dus ook minder, omdat hij vaak naar achteren/beneden schopt. Da's wel weer jammer. Ik moet er echt voor gaan liggen om hem duidelijk te voelen. Wat wel leuk is; als ik 's nachts rond 04.30 naar de wc moet, wordt hij wakker en gaat 'ie met me spelen en dan zit er ook behoorlijk kracht achter. Heel schattig. Vindt mijn blaas ook :confused: . Mandytjuu, dat van jou herken ik niet. Ach, zo heeft ieder zijn eigen klachten/kwaaltjes, maar het is wel fijn als er soms het een en ander over en weer wordt herkend, voordat je echt denkt dat je gek wordt.

Krijg zo mijn beste vriendin op bezoek. Woont ver weg en blijft lekker een dagje/nachtje hier. Gezellig!

5. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    hi,hi,hi......ja hoor......heeeeele stoute dromen....

Vandaag gaat het weer beter met me. Ook even geen stoute dromen voor mij met die migraine, ha,ha,ha.

FF kijken hoor...
    -badje kopen
    -Box kleed
    -bordduur afmaken (wat me dus nooit meer lukt)
    -gordijnen afwachten (worden nu gemaakt)
    -vitrage regelen (nu kunnen de overburen nog alles zien)
    -wasgel, babyshampoo enzo.....
    -kammetje en borsteltje

Jeetje mineetje zeg, ik kom steeds meer dingen tegen nu.....ha,ha,ha.

6. ik stel me wel beschikbaar als personal coach dan :)
    drukproef en kattengesprek is al gedaan, jeej! haha
    marreh... de binnenkant insmeren met zwitsal? ik zou het anders doen:
    meng wat zwitsal olie met water in een spuitfles (bijv lege glasseks fles) en bestuif dan de binnenkant.
    als je de grote stad een grote stap vind, zou ik je badje lekker bestellen bij www.babydump.nl
    binnen 3 dagen thuisbezorgd.

geen stoute dromen! wel hele erge nachtmerries.

7. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hey, goede tip met die spuitflacon. Super! Thanks, coach.

Meiden, fijne avond!

8. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Oh argh, wat ik nog moet doen!

- koffers fixen en klaarzetten voor het ziekenhuis
    - to do lijst voor man regelen
    - waskussen kopen
    - rompertjes opschilderen voor geboorteaankondiging buiten
    - enveloppen van adressen voorzien
    - verfgeur uit de babykamer krijgen :) (Ik wil ook met Zwitsal gaan smeren, maar vraag me af of het helpt...)
    - nieuwe kruikendop regelen
    - belastingaangifte versturen

Dit weekend maar eens in de administratie duiken denk ik zo.
    En een begin maken met die rompertjes!

Dromen: haha! :) Hetzelfde hier, van rode oortjes tot extreem vaag. Ik begin steeds meer te dromen

Mandy:ik weet niet waar het dan pijn doet bij jou, maar bij zit het vooral rond mijn heupen en schaambot. Doet vreselijk veel pijn bij de verkeerde bewegingen.

Oh yikes, ik wilde veel meer typen maar ik moet echt GRUWELIJK plassen nu. Daaaaag!

9. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik doe niets meer....

mijn man regelt nu alles

hij is nu op dit moment de proefdruk aan het halen
    kdv heeft ie van de week gebeld...die denken wel plek te hebben in juni...
    Is toch erg...en als er geen plek is kap ik met werken! (ik weet dat het een luxe is)
    verder moeten alle camera's nog opgeladen worden!
    en dat was het wel...ja wat kleine dingen ophangen op de babykamer maar ach....hij kan geboren worden als het moet.....

Verder heb ik het druk met pakketjes aannemen... :oops: ik heb EINDELIJK mijn lang verwachten bikkembergschoentjes! jeeh....

Kan iemand mij een electrische schommel aanrade..?
    En ik vind die bobux laarsjes heel leuk maar ik denk toch meer voor meisjes :rolleyes: haha..

dus ik doe voornamelijk niet veel....beetje met vriendinnen thee leuten....want het lijkt wel of iedereen nog even langs wil komen voordat de kleine er is....we zitten elke avond met visite...wel gezellig hoor... :D
    oja ik heb nog 5 kaarten liggen voor de avond...iedereen is zo lief geweest om ze aan mij te geven...en ik had er ook al 1 tje van iemand hier o phet forum....dus als iemand nog avond kaartjes wil even een pb... :)

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh ja, wat ik nog moet doen:

- laatste spulletjes kopen voor de ziekenhuistas
    - hoeslakentjes en dekentjes, rompertjes en 2 pakjes voor de beeb kopen
    - enveloppen schrijven (komen pas begin maart)
    - wandlampje kopen

Euhm, dat was het wel zo'n beetje!
    Heb het al aardig "opgeruimd" in mijn hoofd, we hebben alles al redelijk klaar, gelukkig!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook stoute en de meest rare dromen, heel apart !
    Wij hebben net de geboortekaartjes besteld ! Krijg volgende week de proefdruk en de enveloppen.
    Wat ik verder nog moet doen:
    - nog een extra molton kopen voor het ledikant
    - goede voedingsbh kopen
    - ziekenhuistas klaar zetten
    - geboorte "versiering" bestellen
    - beschuit met muisjes kopen :)

Verder denk ik dat ik alles wel klaar heb, dinsdag komt de kraamhulp dus dan hoor ik het wel denk ik....

Verder erg last van duizelig vanmiddag, dus ga lekker op de bank hangen en zappen !

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Voedingsbh moet je die al hebben als je gaat bevallen? Ik weet nl niet of het gaat lukken en dan lijkt het me zonde om dan zo'n dure aan te schaffen. Ik weet nl nu al dat ze cup H niet in de goedkope zaken hebben.

Ow heb toch zoooo'n pijn in mijn buik en rug nu. :( Ga maar weer hele avond niets doen. Alhoewel ik wel nog een stukje van de kamer MOET stofzuigen, anders kunnen we morgen geen laminaat leggen.

Lynn, ik ben dankzij Leeuw en Veroon al voorzien van kaartjes. Althans, hoop dat ze aankomen deze keer. ;) Sophia nog bedankt voor je pb-tje, ik had Veroon meteen een pb teruggestuurd.

Ow ja, kom ik hier om half 5 bij de karwei, staat me er toch een rij van hier tot Tokyo. :( Bleken ze voor de Tango (benzinepomp) te staan. Daar kon je vanaf 5u gratis tanken! Helaas heb ik echt teveel buik- en rugpijn om daar nog 3 kwartier op te gaan staan wachten. En ik heb vorige week pas getankt....

14. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Lynn1986...

Wij hebben toendertijd een electrice schommel gekocht van fisher-price,omdat bryan veel huilde, en ik vond het een uitvinding!hij staat hier weer op zolder klaar voor de volgende....Alleen ze zijn verschrikkelijk duur nieuw!koste toen (3 jaar geleden) 189,- euro...maar Bryan heeft er veel plezier van gehad.Hij kan op heel veel standen maar wij gebruikte maar 1 stand die was hard zat!
    En dan ie geluiden en zo hij heeft er echt van genoten, en wij ook ;) ...dan was ie een keer stil!hihih

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gelukkig hoef ik niet meer zo heel veel te doen. Alhoewel zal eens een lijstje maken:

- Nog een paar enveloppe schrijven.
    - Lakentje en hoeslaken uitwassen wat er nu op ligt.
    - Vluchttas inpakken (alles ligt al wel klaar).
    - Box in elkaar zetten (na mijn verjaardag ivm plek).
    - Terug met het beschadigde rollgordijn.

Hmmm denk dat het dit was :rolleyes:

@ Dopen, onze kleine word of 26 april of 24 mei gedoopt. Wil het graag kort nadat ie geboren is ivm het traditionele doopjurkje :oops:

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Als je dan op 1 heup zeg maar zit, kunnen het best je bekken zijn. Ze liggen dan nl niet op 1 lijn en dat kan pijn veroorzaken. Je kunt beter in kleermakerszit gaan zitten. Heb ik tenminste van mijn fysio gehoord. Als je nl je benen wat naar buiten draait dan ontlast je de bekken het meest. En ze dus op 1 lijn houden.

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Geloof dat kleermakers zit juist niet goed is als je last heb van bekkeninstabiliteit. Al vind ik het zelf opzich wel fijn zitten.

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dacht ik ook. Maar fysio zei dat ik het juist wel moest doen. En heb afgelopen week meer in kleermakerszit gezeten en helpt wel wat.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lynn wij hadden bij Jason de fisher price rainforest schommel, met geluidjes en bewegend mobiel. Ideaal! Veel gebruik van gemaakt.
    Voor deze beeb gaan we em weer kopen.
    Ik had em gloednieuw via ebay gekocht voor €115 inclusief verzenden (i.p.v. €180) en op MP verkocht voor €100,-
    Dus dit keer haal ik em weer via ebay ;)

20. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Pientje...de rainforest wilde wij toen ook, maar konde we nieuw niet aankomen....jammer genoeg!Ook hier iedeaal..we hebben een papasan of zo iets!

Deel Deze Pagina