wat ik effe snel heb gezien verflucht uit de kamer krijgen; geurbuiltjes van zwitsal ophangen an een dag goed ramen open? Elektrische schommel; IDEAAL! bij ons op kantoor heeft ie onze dean heerlijk in slaap gewiegd (5 seconden; slaapeffect noemen wij het) ik vond die rainforest te klein en te weinig functies dus wij hebben van graco met trilfunctie en kon tot 10 kilo wel erg fijn.. To do list hmmm boxkleed (in principe heb ik er een liggen maar als ik een leukere zie wil ik die hebben hihi) koffer klaarzetten met alle spullen voor man bij het aangeven e.d. vloerkleedje kijken voor de babykamer (ik vind hem namelijk beetje koud) geboortekaartjes (DONT GET ME STARTED! hahah) ik wil een lekker joggingspak voor in mijn laatste weken en net na de bevalling.. vond ik vorige keer ook erg lekker! wel een goede beschuit met muisjes (die was ik effe vergeten hihi) ik ga pas na onze vakaniie volgende echt echt de laatste dingen doen, het scheelt alles wat nodig is staat al klaar maar de finishing touch is nog nodig...
Hallo dames, gaat het een beetje met iedereen? @Jeuk : Alleen s avonds als ik in bed lig aan mijn voeten vooral! Erg lastig als je wil slapen @Bugaboo : Hier ook Canvas. Vooral omdat bij regen fleece heel nat wordt en weer langzaam droog! @Bewegen : Ik voel hier ook af en toe harde bewegingen en soms doet het zeer. Maar het zijn periodes en ik vind het wel heel fijn om te voelen! @Bevalling : Ben ook heel benieuwd hoed ik ben tijdens de bevalling. Ik vind het wel fijn dat ik die yoga doe, daar wordt alles behandeld en ook dat niks gek is! Ik hoop alleen dat mijn man er gewoon bij is, dat hij niet net in het ziekenhuis is voor die operatie! Ik denk er maar niet teveel aan want dan word ik echt gek! @Geboortebedankjes : Ik zit te denken aan zakje met van die babysuikers waarop je de naam kan laten drukken en een sleutelhanger van barbapapa eraan voor de leuk. Wordt alleen wel wat duur @Wat nog te doen : Eigenlijk bijna klaar. En dit weekend gaan we de laatste dingen kopen (inhoud voor wiegje) want ik wil klaar zijn! Dan kan mannetje geopereerd worden en daarna nog even genieten van zwangerschapsverlof en daarna van die kleine! Nou ik ga bankhangen! Fijn weekend allemaal!
Electrische schommel gaan wij misschien nog wel aanschaffen..Ben er niet zo in thuis, heb ze voor de andere twee niet gehad. Maar lijkt me ideaal.Had er een van Fischer-price gezien? Ga me nog even orienteren. Wat nog te doen? *Telefoonnummer lijst maken voor Hub. *Een beetje opruimen..laatste dingen aan de kant.. *En natuurlijk nog de kaartjes..Gaan we waarschijnlijk weer zelf maken & drukken.. Verder zijn we wel zo goed als klaar.. @Pijn: Ik heb de laatste tijd het gevoel alsof ik keihard in mn doos ben geschopt.. ..Zal wel met het indalen te maken hebben.
Ik heb er eentje op marktplaats gezien voor 50 euro van fisher price is dat veel? hij ziet er nog heel leuk uit en nieuw heb ik ff gegoogled kost ie 180 euro...zit ff te twijfelen...
hoi hoi; wat nog te doen; *geboorte kaartjes (jaa ook ik ) *keukenkastjes wil en zal en moet ik aan kant hebben (ahum ) *laatste dingetjes in ziekenhuistas *verders klaar die geurbuiltjes van zwitsal vind ik heerlijk, de hele kamer ruikt ernaar. denk wel dat dat een goeie tip is tegen verflucht. jaaaaaaaaaah glucose test vandaag overnieuw gehad, en hij is gelukt. nu nog op de uitslag wachten. mocht het drankje heeel rustig opdrinken achter een gordijntje op mijn gemakje. dat scheelde echt. moest een beetje lachen, was een hele stoere jonge man die flauwviel tijdens het bloedprikken. en eigenlijk was het best ook nog wel sneu
Happy Valentine! Kom ik net beneden, kon weer eens niet slapen...staat er gewoon een geweldige bos rode tulpen met hartjes, LIEF! Zal hem meteen even wakker maken om te bedanken
Nee das zeker niet duur als ie er in het echt nog net zo goed uit ziet en alles functioneert, dan zou ik em kopen.
Een koopje als ie het nog goed doet!Kunt altijd gaan kijken , want een nieuewe kost wat je al zegt 180,- euro....en het is echt heel makkelijk en leuk voor de kleine...
ja ik denk dat ik er maar eens contact mee ga zoeken....kijken of er geen addertje onder het gras zit...!
hoi hoi dames allemaal een fijne valentijnsdag vandaag zijn jullie verwend Lynn; ik zou ook zeker contact opnemen het scheelt toch wel heel wat dan wij hebben vandaag de box gehaald en een mobiel enz en dat was mijn kado zei mijn vriend haha en ik heb vandaag even 2 nieuwe pyama s gekocht voor in de koffer dus dat is ook klaar (ik moet hem nog wel klaar maken hoor ) gisteren heb ik de enveloppen geschreven dus dat is ook klaar dus mijn lijstje word ook al mooi korter ik moet nog een aantal kleertjes en lakentjes uitwassen koffer klaar zetten de to do list maken een dekentje kopen heb er al wel 1,maar er moet er nog 1 bij nog een paar kleine dingetjes kopen en wachten tot mijn gordijnen terug zijn (die waren verkeerd gemaakt) dit was het wel geloof ik fijne dag vandaag Liefs tup
Ben ik ook nog eens... Drukke dagen gehad, maar het kamertje is eindelijk helemaal klaar ! ben er zo blij mee! Zal dadelijk enkele foto's in mijn album plaatsen. Wat ik nog moet doen is eigenlijk niet zoveel -enkele spullen kopen voor de ziekenhuistas (shampoo,tandpasta...) -wascommode wil ik eens grondig onder handen nemen en Rhune zijn ondergoed en piama's verhuizen naar zijn kamertje -kaartjes printen voor babyborrel en doop (zal hier doorgaan op 24 mei! ga ik ook dadelijk doen) -tutjes uitkoken (maar dat ga ik dadelijk doen is dat ook weer klaar) en dan nog een paar dingetjes die ik wel wil doen als ik nog tijd heb bv Rhune zijn gordijnen eens wassen, grotere maten van piama'tjes al wassen, rammelaartjes enzo sorteren en eventueel wassen... Hier hebben we ook een schommelstoel van fisher price, ook die rainforest. mogen ze ook in tot 10kg hoor en vind hem echt super. voel me heel goed de laatste dagen alleen heb ik zo een pijn "beneden" Geeft zo een heel stijf gevoel, heel raar moeilijk te beschrijven, weet iemand wat dat is? Net of ze duwd om er al uit te willen! zal de foto's eens uploade..
Sylvie...wat een mooi kamertje echt een meidenkamer!Heelleuk gedaan...nu de kleine meid er nog in,dan is het helemaal af!
Kipkip, wat een leuke en lieve verrassing zo 's morgens vroeg! Sylvie, wat een ontzettend schattig kamertje!
Mooi kamertje Sylvie. Ik heb geen idee wat ik allemaal nog moet doen, waarschijnlijk nog genoeg. Maar ik ga daar eens over nadenken als ik begin maart met verlof ga. Dan heb ik die weken tenminste nog wat te doen. Oh ja en zondag komt een vriendin die pas bevallen is, ga ik met haar even lijstje maken met de nog aan te schaffen dingen. Zij heeft vast wel dingen die ze achteraf niet nodig bleek te hebben of juist wel. Rustig vandaag, iedereen zeker romantisch aan het doen?
Hallo dames ik lees dat somige van jullie het kindje laten dopen. Wij willen dit ook laten doen maar weten nog steeds niet wie we pakken voor peter en meter. En weten jullie wat het ongeveer gaat kosten ( kerk ). ? En nu heb ik gehoord dat ze in de zomervakantie niet dopen klopt dit ?Want wij wilden ongeveer juni/juli laten dopen.
Wie van jullie is van plan zelf geboortekaartjes te maken? En hebben diegene misschien een site met voorbeeldjes? Ik bedoel dan niet die je ergens op een site kunt maken maar echt die zelf met de hand maakt... En mag ik vragen wat jullie allemaal in jullie ziekenhuistas hebben zitten? Ik beval in een kraamhotel waar ik 7 dagen blijf.... volgens mij heb ik geen tas maar 3 koffers nodig Vanaf wanneer hebben jullie hem 'ready for take-off' ?
Sylvie Mooi kamertje!!!. Leuk he als het AF is!! Pijn beneden heb ik ook.. Alsof ik er een schop gehad heb..of op een mannenfiets op de stang ben gevallen.. Valentijnsdag doen wij eigenlijk niet aan.. Wij geven elkaar regelmatig tussendoor iets liefs.. Maar leuk hoor als je een beetje bent verwend je mannetje
goedemorgen.... hier is het ziekenhuis pakket klaar op te vertrekken...maar ik heb alleen maar een vluchttas...mijn vent kan wel op en neer rijden als we langer moeten blijven...hihi... en over de kaartjes wij hebben ze zelf ontworpen in een comp programma en laten ze afdrukken bijde drukker...niet dat je daar geld mee bespaart maar wilde uit eigenhand en in eigenhand iets maken.... ik ben heel vroeg wakker ik weet het...maar we krijgen weer eens visite...dus vriend is het huis aan het stofzuigen en ik moet er ook maar eens uit...want het is niet echt netjes als je nog moet ontbijten en douche als je gasten er al zijn! dag dames sylvie kei leuk kamer! valentijn....wij doen er niet aan maar toch een bos rozen gehad!