Goedemorgen! Kamertje is hier ook helemaal af! Zo leuk geworden, zou er wel de hele dag in kunnen zitten om ernaar te kijken! Vandaag ga ik alle kleertjes en lakentjes enz enz uitwassen en de planken en kasten afnemen en inrichten en alle labels van de knuffels knippen. Vluchttas: wel grotendeels alles aangeschaft ervoor, maar hij staat nog niet klaar. Binnenkort maar eens doen. Oh, we hebben ook de box in elkaar gezet. De kat heeft er even naar gekeken, maar heeft nog geen moment de neiging gehad erin te gaan. Gelukkig maar! Nou weegt dat beest ook aardig wat, dus erin springen zal niet zo makkelijk gaan hahaha. Sylvie: leuke kamer! Echt een meisjeskamer. Zo hebben wij een echt jongenskamer ( alles blauw ) Echt geweldig! Hier ligt de kleine echt in mijn rechterzij met, ik hoop, zijn billen tegen mijn ribben aan. Vrijdag hebben we een echo en dan zullen we zien of het inderdaad zijn billen zijn. Vorige keer wel, dus ik hoop niet dat hij weer gedraaid is. Ben ook benieuwd hoe zwaar en groot hij nu is. En nog 3 weken en 2 dagen werken. Er lijkt wel geen eind aan dat werken te komen zeg. Iemand schreef over op de bank zitten met opgetrokken benen en als je dan gaat verzitten dat dat zo'n pijn doet. Dat heb ik ook. Bij mijn schaambeen. Ook als ik mij omdraai in bed. Dat doet echt pijn zeg! Ik hoop echt dat na de bevalling al die pijntjes weg zijn. Groetjes, Mo
Goedemorgen! ben ik ook weer eens! Wij doen ook niet aan Valentijn...komt ie gister toch met een fles parfum thuis ! Altijd leuk! Verder moet ik net als kipkip nog gaan beginnen met uberhaupt bedenken wat ik nog allemaal moet doen en hebben ! Volgend weekend ga ik naar de 9-maandenbeurs, dus voor die tijd wil ik op een rijtje hebben wat ik nog moet kopen. Even de kastje uitpluizen in de babykamer. Verder de geboortekaartje nog... Enne...nog veel erger, we hebben een nieuwe keuken gekregen van mijn schoonouders (das niet erg natuurlijk!), die hebben we gister uitgezocht, en heeft een levertijd van 4 tot 6 weken...Gelukkig wordt hij geplaatst, maar ik hoop niet dat alles lekker samen gaat vallen! Ik wil thuis bevallen...maar ja...hoe groot is die kans? Hoef in ieder geval mijn keuken niet te soppen ! @Mo: ik moet nog net 1 dagje langer! Al heb ik wel lekker steeds de vrijdag vrij, 5 dagen zie ik echt niet meer zitten! Werk jij er nog wel 5? Fijne zondag allemaal! Succes met alle klusjes!
Goedemorgen, Hier ook niets aan valentijn gedaan, heb voor mezelf een grote bos rode tulpen gekocht op de markt. Even beetje lente in huis gehaald. Ik ga donderdag naar de 9maandenbeurs met mijn moeder, zin in ! Moet vandaag echt de was strijken en opvouwen, bah geen zin in ! Zo maar aan beginnen, daarna lekker douchen, en lekker huispakkie aan en op de bank !
Zo, eindelijk ligt dat laminaat erin. En hubbie was zo lief dat hij er op stond om vandaag de meubeltjes in elkaar te zetten! Gisteren zijn we overdag hele dag bezig geweest om de vloer en plinten erin te krijgen. Hubbie heeft niet eens aan Valentijnsdag gedacht. Doet ie nooit trouwens. Ik had alleen een kaartje voor hem gehaald. En we zijn na het harde werken lekker gaan gourmetten met zijn 2. Was weer heerlijk. Vandaag dus straks de meubeltjes in elkaar zetten en hier beneden puinruimen, want het is hier echt een verschrikkelijke zooi. En nog erger, het is gewoon vies. (Zooi kan ik nog wel tegen...) Sylvie, mooi kamertje trouwens! Zo gauw als de mijne vandaag klaar is zl ik ook wat foto's maken.
Zeppie, bij ons dopen ze in ieder geval nog in juli. Wij willen de kleine namelijk waarschijnlijk in juli laten dopen. Kosten weet ik niet hoeveel die zijn, ik zou eens bellen naar de kerk waar je wilt laten dopen. Kunnen zij je zo vertellen. Of misschien hebben ze wel een internetsite, die van ons in ieder geval wel. Is ook wel makkelijk! Wwjc, fijn dat laminaat er inligt. Met plinten en al, dat vind ik meestal het rotste werk! En ook de meubels vandaag in elkaar zetten, zal fijn gevoel geven dat jullie nu ineens stuk opschieten. Ben benieuwd naar foto's als het af is. Oh, wij trouwens ook niets aan valentijnsdag gedaan. Vanacht echt heel slecht geslapen en zelfs keertje over moeten geven. Voelde me al niet lekker sinds ik avond had gegeten en dat was ook nog zo toen ik ging slapen. En ja hoor toen ik wakker werd en naar de wc ging moest ik ook overgeven. Daarna was vervelende gevoel weg, dus toch wel opluchting.
Bedankt voor de leuke reacties op het kamertje ! Inderdaad heel fijn dat het helemaal klaar is, kan er ook wel 5x per dag eens binnen gaan om te kijken @eefje: dat is inderdaad een goeie beschrijving van de pijn beneden ik herken het niet van mijn vorige zwangerschap, jij wel? ivm valentijn: wij zijn gezellig gaan uit eten met ons tweetjes! wel op vrijdag al omdat er op zaterdag overal menu's waren waarvan ik dan bang had bepaalde dingen niet te mogen eten dus zijn we vrijdag lekker naar de italiaan geweest en het was super lekker en heel gezellig. Gisteren nog de laatste spullen voor in mijn ziekenhuiskoffer gaan kopen. Nu het gewoon nog van in de kast in mijn tas stoppen en dan is die ook weer klaar! Hoeveel keer per dag heeft jullie baby de hik? Hier soms wel 4 keer op een dag ofzo! @mo: hier ook vrijdag een echo, vind het ook spannend om te weten of ze goed ligt en hoe groot en zwaar ze al is! (heel mooi kamertje hebben jullie ook hoor mijn zoontje zijn kamer is ook zo blauw ) @blimey: wat leuk een keuken cadeau krijgen! hopelijk komt ze dan binnen 4 weken dan zal je kleintje toch nog wel even blijven zitten @wwjc: fijn dat jullie kamertje nu ook goed op schiet! ben benieuwd naar de foto's ! @leonie: hopelijk ben je niet ziek ! rust maar lekker uit hier zal het vandaag ook een rustig dagje worden. vannacht heel slecht geslapen, Rhune bijna elk uur aan het wenen.. geen idee wat er is maar je ziet dat die echt wel ergens pijn van heeft, ik denk buikpijn. echt zielig. gelukkig niet echt koorts dus hopelijk is het na zijn dutje beter. fijne zondag allemaal!
@Blimey: ik werk inderdaad nog 5 dagen. Dat is erg zwaar... Maarja, nog even. Ik bewaar mijn vrije dagen liever voor erna. Kom er net achter dat ik de verkeerde maat lakens en dekens heb gekocht... Geen bonnen meer... Maar die kan ik dan toch in de reiswieg gebruiken? Zijn namelijk wieglakens en dekens...... Wat ben ik ook een muts..
Goeie middag allemaal, Schommel: Ik heb er eentje bij baby walz gekocht ziet er leuk uit, nog nooit geprobeerd. Hij was geloof ik 96 euro, met verschillende snelheden, geluidjes en speeltjes, erg leuk! Sylvie: Wat een leuk kamertje! Heel erg mooi Zo de afgelopen dagen niet druk geweest hier zie ik, was goed bij te lezen 8) ! Hier nog steeds heel erg veel jeuk maar snachts kan ik nu toch wel wat beter slapen, gelukkig! We waren nog bij de gyn. geweest voor de uitslag van het bloed maar dat zag er goed uit dus we hoeven ons geen zorgen te maken! Over 2 weken wel terug komen om te kijken of het beter gaat. (inmiddels heb ik geen vel meer over echt alles al stuk gekrabt, ziet er niet uit ) Heb wel pillen gekregen voor de jeuk, maar dan lees je de bijsluiter en dan staat er dat je het niet mag gebruiken in de zwangerschap Bij de apotheek hadden ze gezegd dat het wel kon maar zouden jullie dat dan doen? Kaartjes: Ik ben wel wat op internet aan het kijken voor een leuk kaartje maar dat word nog moeilijk heb ik al gezien....... Morgen even een paar boeken halen bij de drukker wie weet nog wat andere ideeen. Ben niet zo crea dat ik die zelf ga maken. 9maandenbeurs: Ik ga er woensdag heen! erg veel zin in! Zo wij gaan even bij de buren tevens zwager op visite! Nog een fijne dag allemaal
@ Sylvie, wauw mooie kamer hoor! Kheb mijn 3D net ge- upload, beetje wazig maar int echt veel duidelijker, Zo ligt ze maar dan omgekeerd, met het hoofdje naar beneden, ze lijkt t daarbinnen knus te vinden :-D
Sam, mooi hoor die 3-d foto. Vanmiddag een kindje van 3 maanden op bezoek gehad, ik blijf het ongelovelijk vinden dat wij, over een aantal weken, gewoon ook een kindje van onszelf in onze armen hebben. Het lijkt wel niet door te willen dringen.
Zoooooo, hè hè, eindelijk de belangrijkste dingen in elkaar. De commode en het bedje zijn af! En de vloer ligt natuurlijk sinds gister. Hubbie en ik hebben overal spierpijn en ik pijn in mijn buik en rug. Maar ik had het er voor over. Moet alleen nu de commode inruimen, hemeltje opzetten en straks bedje opmaken. We moeten nog even bedenken of we de muren gaan verven. Ow en er moet een andere lamp komen. Die hebben we wel, maar hangt in een ander kamertje. Nu hangt er tl. Daarom ziet de foto er ook niet gezellig uit. Maar goed, zoals ik zei, begin is gemaakt.
WWJC: mooie meubels zeg! Prachtig....zal me benieuwen hoe het kamertje eruit ziet als het klaar is....met het gezellige licht...haha
Hihi, ja is echt erg! Maar zal hubbie voorlopig nog niet aan toe komen denk ik. Moet komende week ook weer gewoon 40 uur werken. (Wat meestal 45 uur wordt)
wendy en sylvie: mooie kamertjes hoor! en nu nog 'even' wachten tot de beeb er is. worden jullie ook zo nieuwsgierig? ik wel. verder geen nieuws eigenlijk. rustig weekeindje gehad, heerlijk, hadden we nodig. vriendlief werkt eigenlijk veel te hard, maar er wordt aan alle kanten aan 'm getrokken, en hij wil iedereen dan graag helpen. tsja, heb wel uitgelegd dat ik toch hoop dat hij straks er ook voor mij en de beeb is, en dat wil hij wel héél graag! soms lijkt hij nog benieuwder dan ik, hihi. lief! trusten allemaal! het is al veel te laat; ik ga ook maar braaf slapen, als de beeb dat toelaat (nogal onrustig en druk de afgelopen dagen...). doeggg!
Goedenmorgen meiden, Ben geloof ik de eerste van vandaag? Redelijk rustig weekend gehad. Een verjaardag van een klein nichtje waar ik weer veels te lang rechtop op een stoel had gezeten....dat heb ik daarna wel geweten thuis. Verder geen bijzonder nieuws. Alleen dat ik dan deze week op donderdag een speciale echo krijg om de hartkleppen van de baby te onderzoeken (vanwege mijn aangeboren hartafwijking). Vrijdag weer naar de gynaecoloog. Moet ook nog een lijstje met vragen maken voor mezelf. Zo ben ik nl. AB Neg van bloedgroep.....dan zou ik deze week zo'n injectie moeten krijgen, of zou dat 1-malig zijn geweest (voor en na de geboorte van mijn zoontje). Ik zet 'm er in ieder geval bij op de lijst.
goedemorgen! wwjc, ik vind het nu al heel mooi! leuke meubels, ben benieuwd hoe het eindresulaat is! en rustig aan doen he (last van je buik na inspanning is natuurlijk niet oke!) kipkip, hier ook zo nieuwsgierig! mo1977, ja hoor, de wieglakentjes kan je ook gebruiken voor de wandelwagen, hebben wij ook hier eens een keer heerlijk geslapen! van half 10 tot half 8!
goedemorgen... WWJC...begin is er en wat een leuke meubeltjes, ben benieuwd als het af is! Hier niet zo denderend geslapen,ieder ons gezeik wakker!in een keer heel veel plassen,en de kleine lekker druk in men buik, dat kussen niet helpen.Dus dat word vanmiddag weer bij slapen als Bryan ook op bed ligt!Manlief heeft nachtdienst gehad dus liggen we toch nog fftjes bij elkaar in bed....hij heeft trouwns heel de week nacht!pfff....maar jah. Verder een rustig weekend gehad hier, alleen boodschappen gedaan en wat bezoekjes gehad. Volgend weekend word het wel gezellig, want ja dan begint de carnaval hiero, en we gaan een avondje weg!met vrienden...is weer lang geleden...we gaan bijna nooit weg, dus mag nog ff snel voor de kleine komt! Nou ik wens jullie een fijne dag allemaal...
Lynn heb je nog op die schommel gereageerd? Jantsjuh gelukkig is de test dit keer wel goed gegaan, wanneer krijg je de uitslag? Sylvie leuk kamertje hoor, blijf die doopsuiker ook superleuk vinden! Hier ook best vaak de hik. de ene dag vaker dan de andere. Mo1977 ook een leuk kamertje zeg! Lekker fris! Wwjc jippie, wat is jullie babykamer/meubels leuk zeg, heerlijk gevoel hè, dat het geen rommelkamer meer is maar een echte babykamer! Ziet er wel ruim uit dat kamertje. Blimey zo dan...schoonouders geld teveel ofzo zou ook wel een nieuwe keuken willen krijgen Hopen maar dat het idd niet samenvalt, maar idd je hoeft de keuken niet te soppen, iets wat nog wel op mijn lijstje staat Leonie hoe gaat het nu? Was het éénmalig of ben je toch ziek geworden? Mamafiona hmm wat raar dat er staat niet tijdens zwangerschap en de apotheek zegt van wel, denk niet dat ik ze dan durf te slikken, maarja van die jeuk word je ook gek. Anders de ha ff bellen? Synove ik dacht dat je elke zwangerschap zo'n spuit moet, maar dat weet ik niet zeker, misschien ff google-len en aan je gyn vragen idd. Spannend die echo vrijdag. Straks de 2e groeiecho, ben toch zo benieuwd! Zo ga ff kijken of er bij februari vannacht baby's zijn geboren
Ow hier trouwens ook supernieuwsgierig naar ons kindje, lijkt beeb op zus en broer of is het een hele andere (een keertje op mij ipv van manlief) Had gedroomd dat de baby ontzettend veel donker haar had en een getint huidskleurtje. ( ben een indo, maar heb helaas de huidskleur van mijn hollandse vader mee gekregen ) dus ik heb zo'n vaag vermoeden dat die droom niet uit gaat komen, aangezien mijn man 100% kaas is