April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Ik was vanochtend ook erg vroeg wakker. Helemaal na het weekend.

Maar moet ook nog genoeg doen dus komt vast wel goed.

Van het weekend heb ik de naambordjes geschilderd. Moet alleen de meisjes naam nog voor de 2e keer.

Het begint al echt op te schieten nog een dag of 48. En we hebben het stiekem nog best drukjes. Dus het schiet op.

Morgenavond weer naar de verloskundige in het ziekenhuis. Ben benieuwd naar mijn bloeddruk...

2. Hallo allemaal,

Even geen puf om alles terug te lezen enuitgebreid te reageren. Gisterochtend naar ziekenhuis geweest met toenemende hoofdpijn klachten, zo erg dat ik geen eten en drinken meer binnen hield.Na allemaal onderzoeken te hebben gehad en ze er op verloskundig gebied niks aan konden doen, met zetpillen naar huis gestuurd. Net weer naar huisarts geweest, nu antibiotickuur tegen voorhoofdholte ontsteking, hoop dat dit zal aanslaan.

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Marijke: vervelend joh ! Beterschap in ieder geval !

Verder weet ik het niet meer :oops:

Net gebeld voor de liggingsecho en ik kan pas 9 maart terecht :( en dan ben ik dus 36,5 week... als ze dan nog steeds in een stuit ligt kan ze niet meer gedraaid worden volgens mij... volgende week maar eens aan de vk vragen...

Morgenmiddag komt de kraamzorg dus maar even lekker soppen vandaag !

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Marijke...ik hoop voor je dat de antibioticakuur aanslaat!wat vervelend ...

Moet zeggen sinds ik die ijzerpillen slik heb ik geen hooftpijn meer gehad, zou da kunnen?of verbeeld ik me dat ....?Zal wel de laatste zijn,hahaah

Ben ook zo benieuwd wie van de April mama's eerste gaat bevallen en hoe het dan gaat?
    Word nu echt aftellen...spannend!

Zo ga ff verder want als ik te lang zit, begint er me eentje te kick-boxen....ooohhhh, vind het een heerlijk gevoel zon kleine in me buik,alleen soms word ik er zo moe van hoe wilt ie kan zijn en men ribben mishandelt!hahahah.....nog ff doorbijten!

5. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Goedemorgen!

Ik heb helaas ook weer erg slecht geslapen...mijn benen worden steeds onrustiger...Zo irritant!

@ Sylvie: hier ook meerdere keren per dag de hik! Je ziet de schokjes gewoon in mijn buik!

@ WWCJ: leuke meubeltjes joh! Ben benieuwd naar het resultaat!

@ Pientje: nee is een verlate erfenis (oma had een koophuis, en dat is nu verkocht, ze is vorige jaar overleden). Dus wij mochten een keuken uitzoeken :) !
    Spannend inderdaad hoe je kindje eruit gaat zien dan! Als je half bloed bent kan er best wat donkers uitkomen toch? Mijn vriend is half Thai…dus ben ook erg benieuwd of ons kleintje daar wat van mee krijgt! Hoop het!

Ja echt aftellen nu he? Ik reken ook niet meer in hoeveel weken ik zwanger ben, maar in hoeveel ik er nog moet. Grappig, ben het automatisch na de 30 weken om gaan draaien...

@ Marijke: beterschap! Hoop dat de antibiotica aanslaat!

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Heb geen zin meer in werken!

En ik ben een beetje bang.
    Er moet nog 1 iemand voor ons bevallen in ons dorp, en heb weer zo'n akelig voorgevoel dat zij onze naam hebben.... :(

7. GOEDEMORGEN!

WWJC! Mooie meubeltjes, dat wordt echt een mooi kamertje!

BLIMEY! Rot he die rusteloze benen, ik heb het niet de hele tijd maar vaak 's-avonds op de bank. Dan ga ik lekker in mijn onderbroek zitten met een dekentje en dan gaat het wel weer. Ik heb er vooral last van met kleding aan :rolleyes:

Ik begin ook benieuwd te worden, maar vooral ook emotioneel. Heb dat al die tijd nog niet gehad maar nu komen ze echt opzetten.
    Zaterdag op visite bij vrienden en zij is kraamhulp in opleiding en had heel veel tips voor mij. Ik zat dit alles gisteren door te lezen en ik kon alleen maar brullen. Puur schrik :oops:

Wij gaan vrijdagavond naar de beurs, heb er ook echt zin in!

Vanavond kaartjes bijmaken, ik kom er tekort........ OEPS

LIEFS

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zou ook wel naar de beurs willen maar gaat me niet meer lukken ben ik bang. Ben vrijdag ook jarig :)

Ik ben ook steeds meer emo enzo. Komt denk gewoon omdat het echt de laatste loodjes zijn.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, fijn dat jullie zo goed opgeschoten zijn! Ziet er goed uit hoor! Zal nu wel leuk zijn dat je kamertje in kunt lopen. :)

Synove, ik dacht dat je zo'n prik elke keer moet ivm mogelijke volgende zwangerschap.

Ramoontje, jij gaat nog carnavallen! gezellig! Ik laat het dit jaar aan me voorbij gaan, zeker omdat ik zo rustig aan moet doen. Maar met pijn in mijn hart, normaal ging ik echt 5 dagen carnavallen.

Pientje, het was echt eenmalig. Denk dat het verkeerd was gevallen en er echt uit moest. Heb ik al een paar keer gehad deze zwangerschap dat als iets verkeerd valt, het er echt uit moet dan is het pas goed.
    Dus gelukkig niet ziek!
    Ben benieuwd naar je 2e groeiecho. Laat je het weer weten?

Marijke, wat vervelend zeg. Hoop dat de kuur snel aanslaat!

Sushi, wat vervelend dat je pas zo laat terecht kunt. Misschien kan je vk nog iets voor je betekenen? Zou die anders even bellen.

Blimey, gadver slecht geslapen. Dat is echt niet leuk!

Danielle, dat zal toch niet nog een keertje gebeuren? (Was toch eerst ook al bij jou?)

Ik rustig dagje vandaag, net uit bed.Lekker lang tv liggen kijken vanuit bed. Vanmiddag komen er een paar vriendinnen op bezoek, gezellig!

10. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Sophia: echt vervelend ja! Ik kreeg de tip om Sunlight zeep bij mijn benen te leggen, dat werkte een paar nachten/avonden...maar vannacht helaas niet! Misschien heb je er wat aan! (1,20 voor 2 stukken zeep dus daar hoef je het niet voor te laten)! Vreemd dat je het vooral met kleren aan hebt, en onhandig, haha! :) Zie je al rondlopen ;)

Mupkuh: alvast fijne verjaardag, vrijdag vergeet ik het vast!

Ik ga zaterdag naar de beurs, gister lijstje gemaakt met wat ik nog niet heb, dus hoop lekker te kunnen shoppen daar!

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Beurs, pfff moet daar echt niet aan denken hè :) wie gaat er voor de lol die drukte in dan...lijkt mij echt 10x niks. Niet dat ik het lopen erg vind, want ga sowieso bijna elke dag een uur te wandelen (naar de supermarkt) maar die drukte, bah daar zou ik echt geen zin in hebben.

Marijke hmm klinkt niet best, beterschap!

Sushi
    nou hopelijk kan de vk nog wat doen ivm die liggingsecho, zou anders wel balen zijn als je daardoor niet kan laten draaien als je dat zou willen.

Blimey ooow vandaar, nouja wel leuk hoor, een nieuwe keuken, nu de timing nog.
    Ow half Thai, leuk! Al denk ik dat er hier niks getints uitkomt als ik onze 2 kids zie ;) maar zou wel een keertje leuk zijn :)

Danielle dat zou een domper zijn als wéér jullie naam gekozen zou zijn! Maar de kans dat het gebeurt, is wel heel erg klein.

Leonie ow gelukkig was het éénmalig, want ziek zijn is echt niet leuk! :x *haalt neus weer ff op*

Nou terug van de groeiecho, kleintje groeit netjes mee op de lijn van de vorige keer. Weegt nu 2003 gram (ongeveer) Iets meer kalkspatjes volgens mij, maar niks verontrustends. Dus helemaal goed gekeurd.
    Hoofdje ook netjes beneden.
    Dan nu lekker aftellen :D

Zo ga ff ontbijten *hongerrrrr*

12. BLIMEY! Nee hoor heel verklaarbaar, dan drukt er bij mij gewoon iets klem. Ik heb dat normaal ook al. Alleen nu veel erger. Alleen in linkse been, ook zoiets! Als ik op mijn linkse zij lig kan ik er ook last van hebben. Maar baby wil alleen links liggen dus mama moet zich aanpassen :)
    Tja dus blote billen is de beste optie, is dan echt een opluchting hihihih

13. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Goedemorgen,

Hier ook een brakke nacht gehad. Volgens mij had mijn beebje de hik. Wel een kwartier lang ofzo... Ik weet alleen niet goed hoe dat zou moeten voelen... Mijn hele buik ging in regelmaat op en neer. Kan nooit gewoon bewegen van de beeb zijn, want dan zou die een wel heel goed gevoel voor ritme hebben.. ;)
    Nou las ik op internet dat waar je de hik voelt, daar het hoofdje zou zitten? Is dat bij jullie zo? Bij mij was het aan de zijkant van mijn buik. Zijn hoofdje zal toch niet daar zitten? :confused: Vorige keer lag hij met zijn hoofd naar beneden. Vrijdag gelukkig een echo.

Allemaal naar de beurs... Ikke niet. Ben al blij als ik het einde van de supermarkt haal als ik boodschappen doe. :(

Ik zal van de week eens nieuwe foto's van het kamertje plaatsen nu hij helemaal af is. Gisteren wasje gedraaid en gestreken. Dat is nog eens leuk strijken met die kleine rompertjes! Je bent zo klaar! :D

Nou, ga mij maar weer verder door de dag heen worstelen. Is het al half vijf? :rolleyes:

Doeg,
    Mo

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pientje, fijn dat de kleine lekker door is blijven groeien. Heerlijk gevoel!
    Krijg je nu nog een keertje een groeiecho of zie je de volgende keer in het echt hoe groot ze is? :)

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben net te laat, vk hebben telefonisch spreekuur van 9.00 - 11.00 uur... morgenochtend dan maar even bellen... zat al te twijfelen of ik moest bellen ja of nee maar dat ga ik morgen toch maar even doen...
    pientje en leonie: bedankt voor jullie reactie !

Heb het idee dat ze echt niet van plan is om zelf te draaien namelijk, zo lang als ik haar kan voelen ligt ze al op deze manier.... nu al eigenwijs.... heeft ze niet van mij hoor :)

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Blimey :D

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Joepie, net kaartjes besteld! Ben er helemaal hyper van!
    Nu hopen dat het er beetje mooi uit komt te zien, heb het gevoel dat we teveel tekst op het kaartje willen. Maar gelukkig kunnen we nog volop aanpassen als proefdruk niet helemaal naar wens is.

18. Pientje, fijn dat de echo goed was!
    een uur lopen naar de supermarkt? wow! dat zou ik echt niet meer kunnen! wij gaan ook naar de beurs maar denk dat ik er na een uur lopen al ontzettend last van mn rug zal hebben, maar ik vind het wel leuk om te gaan!

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Trouwens; worden bij jullie de ribben ook al beurs?
    Bij mij aan de rechterkant begint het nu echt een beetje pijn te doen.
    Kan niet goed meer onderuitgezakt zitten.

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi Sophia met de billen bloot..... ;)

Marijke, beterschap!

Gelukkig ribben hier niet beurs. Beeb lijkt meer dubbel te zitten en met de benen aan de zijkant van mijn buik ofzo. Ik voel wel vaak wat bij mijn maagstreek, maar niet hard.

Hier nog 1 die vannacht halve nacht wakker is geweest van die rusteloze benen. Kon pas na 4 uur slapen en vanmorgen had ik er weer last van en was om 8 uur alweer wakker.

Ben opgestaan en heb alle babyspullen uit de kast getrokken. (letterlijk! :) ) Alles netjes in de commode gedaan en zo het een beetje aangekleed. Ga ook meteen ff foto's plaatsen. Ziet er meteen beter uit. Houdt er wel rekening mee dat de bak van de kinderwagen in de hoek weggaat en de commode dan een heeeeeel stuk naar links gaat. (Nu staat ie naar rechts zodat de deur van de inbouwkast goed openkan, maar zo gauw de kast vol is gaat de deur niet meer open en kan de commode zowat voor de deur.)

Straks nog even het hemeltje opzetten, maar eerst even rusten, tv kijken en eten. :)

Ow vraagje, waar haal je die geurbuiltjes van Zwitsal? Bij de supermarkt of bij Kruidvat ofzo?

Deel Deze Pagina