zo, goedemiddag! veel meiden die naar de beurs gaan. ik ga vrijdag met een zwangere kennis van me. we zijn bijna even ver, dus da's wel leuk. heb niet echt meer dingen nodig voor de beeb, maar kijken en ideeën opdoen is net zo leuk, lijkt me. straks ga ik naar de drukker met de tekeningen voor ons kaartje. nog een leuk lettertype uitzoeken, en dan de proefdruk afwachten. ben zooo benieuwd! hier ook een brakke nacht gehad; lag er natuurlijk veel te laat in, en kon vervolgens twee uur niet slapen... begon mijn lief te zeuren dat ik snurkte! nou, dat was hij dus zelf, haha! werd ie dus wakker van zijn eigen herrie, net goed, gnagna! verder hoef ik niet veel vandaag. misschien ga ik vast wat wasjes draaien, ik zie wel. jullie fijne dag allemaal! ohja, en synove: ik heb ook AB-, en heb met 28 weken een prikje in mijn bil gehad, en ze namen wat bloed af. uitslag is binnen, en alles is goed. na de bevalling nemen ze wat navelstrengbloed af, en krijg ik afhankelijk vd bloedgroep vd beeb nog zo'n prikje. ik voelde het amper, dus: kom maar op! het moet bij iedere zwangerschap opnieuw, inderdaad ivm. een evt. volgende zwangerschap.
Zo, daar zijn we weer na een vreemd, maar wel rustig weekend. Zaterdag kregen we te horen dat mijn oom (broer moeder) is overleden, dus dat was een behoorlijke domper, zeker omdat het onverwacht kwam. Bah. We werden gebeld toen we net in de IKEA waren, op zoek naar een stoel voor de babykamer (en we hebben nog meer gekocht, tuurlijk.....). Rest van het weekend was toch wat timide. Verder vanochtend korte controle gehad en wat denken jullie?! De baby is gedraaid, hij ligt niet meer in stuit. Ik had al zo'n vermoeden, want meneer was erg druk dit weekend en ik voelde veel meer leven in mijn buik. Heerlijk! Over 2 weken weer afspraak; de tijd gaat nu snel. @ Marijke: beterschap. Vervelend zo'n erge hoofdpijn. @ Sushi: echt wel bellen voor echo ligging baby, zeker weten. @ WWJC: leuke babyspullen. Het schiet nu eindelijk op, fijn! De rest ben ik alweer vergeten, echt erg. Ik vroeg gisteravond aan manlief of hij de was uit de diepvries wilde halen. Zulke versprekingen heb ik nu dagelijks. Ik vergeet nu gewoon ook woorden en zo..... En ik heb een nieuwe buikfoto (31 weken) geplaatst, ik ben best wel gegroeid geloof ik .
Dank je, ga ik ze vandaag of morgen meteen halen! Eenwondertje: gecondoleerd. Edit: foto's staan er weer in. Weet niet wie het zei, maar kamertje is idd niet klein. (3 bij 3,5)
Staat leuk zo WWJC! Gecondoleert Een Wondertje Na vandaag nog 2 dagen werken Jeej en dan pas 2 juli weer 8)
Nee krijg geen groeiecho meer, bij ons krijg je standaard met 36/37 weken een liggingsecho, maar weet niet of dat ook doorgaat aangezien vandaag de ligging bepaald is. Grappig, waarom denk je dat het een ze is? De meesten in onze omgeving denken een hij....our lips are sealed Wij willen ook veel tekst op het kaartje, dus ga denk ik een 3luik kaartje doen, moeten daar echt eens achteraan, tijd vliegt! Valt me trouwens echt mee het vissen van andere mensen, had verwacht dat we steeds opmerkingen over het geslacht zouden krijgen om ons te laten verspreken, maar valt dus heel erg mee. Sushi jammer dat je te laat was met bellen, zoiets wil je meteen duidelijk hebben. Rach ja dat is wel heen en terug hè, dus niet een uur heen en een uur terug, dat zou voor mij ook teveel zijn Is dat te doen dan, de hele beurs in een uur? Eenwondertje mooie buik en gecondoleerd met je oom, waarschijnlijk nog niet zo oud? Super dat ie gedraaid is zeg! Sophia ow heerlijk, juli klinkt me als muziek in de oren, snak zo naar lekker weer!
Hoi, Sorry heb toch best lang niks laten horen... Kheb wel af en toe meegelezen maar was te druk van het weekend om steeds te reageren. @eenwondertje gecondoleerd! Fijn dat de beeb gedraaid is! veel oefenweeen gehad dit weekend, was erg spannend! Je denkt toch steeds "als het maar niet doorzet", maar aan de andere kant wil je dat ook weer wel...maar liefst nog ff paar weekjes wachten Ik zal eens ff een beetje gaan bijlezen...
ik denk het niet Pientje. maar dan ben ik toch even geweest, ik wilde er al jaren heen maar durfde nooit omdat ik dacht dat ik in huilen zou uitbarsten. nu ik zwanger ben MOET ik er gewoon heen
dan moet je wel ff gaan hè...als het nu maar niet tegenvalt Hoe kijk je nu eigenlijk terug op die jaren van zwanger worden?
Hier ook. Zowel links als rechts, maar rechts net effe meer. Moet achterover geleund alles doen. Zelfs eten. Er zit bij mij rechts een hele harde bal onder mijn ribben. Wat zou dat zijn? Kont of hoofd? Zondag kwam die hele harde bal omhoog zetten terwijl ik op de bank lag. De kat lag op mijn benen en heeft met alle verwondering ernaar zitten kijken. Een wondertje: gecondoleerd.
nu ik zwanger ben is het anders, meer van: het is het toch waard geweest. Maar toen was de onzekerheid zo erg. ik wist niet of ik ooit mama zou worden, en dat doet heel veel pijn. Ik denk dat ik daarom ook tot en met week 20 elke dag heb overgegeven. misschien moest de spanning eruit? Ik vind het ook heel erg voor de dames uit de MMM die even lang, of zelfs langer dan ik bezig zijn en nog steeds niet zwanger zijn. Ik kan me niet voorstellen hoeveel verdriet ze moeten hebben. even iets heel anders hoor, Danielle, ik heb die pijn precies zoals jij het omschrijft, ook rechts. dat irriteerd echt he? misschien zijn het wel billetjes die drukken. want hier is het echt een bobbel!
@sam: bedankt ! mooie 3D echo ! zo lief! @wwjc: mooi kamertje ! @lien: ik kan ook niet meer wachten om ons meisje in mijn armen te houden! zo benieuwd hoe ze er uit ziet enzo! vind het echt spannend, misschien zelfs wel spannender dan bij de eerste omdat je nu een beter beeld hebt over wat gaat komen. @pientje: bedankt Veel succes bij de echo ! oh ik lees net dat alles inorde is! Ben blij voor jullie ! @marijke: veel beterschap! @sushi: hoop voor je dat ze toch nog draait! @leoni: fijn dat je kaartjes hebt besteld nu word het écht ! @danielle: hier zit er ook eentje (denk met haar billen) onder mijn rechterrib en moet dus echt op dit moment naar links hangen anders doet het zo pijn en begint ze langs alle kanten te duwen dat ik anders moet gaan zitten geurbuiltjes van zwitsal vind ik hier dus ook niet! zaterdag speciaal naar kruidvat geweest maar hebben ze hier dus niet nog verder zoeken... @eenwondertje: gecondoleerd.. goed dat je kleintje goed ligt nu Rhune nog steeds koorts maar geen idee wat er echt mis is.. hopelijk gaat het snel over. Vannacht een vreselijke droom gehad ik was even buiten geweest maar door een of andere rede had dat langer geduurd dan gepland en rhune was nog alleen binnen. plots kreeg ik een heel eng voorgevoel dus ik snel naar binnen lopen. lag rhune dood op de trap bahhh voel me echt slecht nu. verschrikkelijk gewoon. heb geen oog meer dichtgedaan nadien.
Ik voel de babay alleen maar aan de linkerzij en dan ter hoogte van de navel. Heel soms erboven. Ik hoop niet dat hij dwars ligt , volgende week eens vragen aan de VK. Bij mij collega ligt ze dwars en morgen krijgt ze een draaipoging, ben erg benieuwd. Ik wil op de beurs zo graag mijn buik laten beschilderen, dat lijkt me zo gaaf! LIEFS
Lijkt mij ook heel leuk, maar ben bang dat het door die gleuf niet zo mooi wordt... Ik heb nl niet zo'n mooie ronde buik.
Maar misschien valt dat helemaal niet op met een tekening of neemt zie het mooie gedeelte van je buik. Is nog maar zien of het lukt want het zal wel druk zijn!
Hmmmm. Ben er bang voor... T zal idd wel heel erg druk zijn denk ik. Scheelt ook wel heel veel in prijs met wat je op de beurs betaald of wat je normaal betaald.
Misschien is die 'gleuf' juist wel heel goed te gebruiken in een schildering, wwjc Mooie meubeltjes trouwens. Heerlijk he, dat dat in ieder geval staat! Danielle, die beurse ribben.....ik heb het idd ook. En dan aan de rechterkant, maar meneer heeft daar ook echt zijn kont geparkeerd en die bobbel voel ik dus ook heel vaak. Het zitten is niet echt fijn.....Ik 'draag' ook gewoon heel hoog en dan heb je er sowieso eerder last van. En veel meiden die naar de beurs gaan. Leuk hoor! Ik laat het ook maar even aan me voorbij gaan, het is voor ons een behoorlijk eind rijden en autorijden moet ik door de weeks al zat naar het werk (en met een kont tegen je ribben is dta niet fijn ) Eenwondertje: fijn dat ie gedraaid is! En gecondoleerd.... Vanmorgen weer naar de vk geweest, Ook bloed getapt, hb gecontroleerd (was prima), en de prik in mijn bil gehad.....Verder alles oke, baby was al iets ingedaald..... En over things to do: hier nog zat te doen! Maar alles komt vast goed. Als ie maar niet te vroeg komt, want dan ben ik nog niet klaar Het lijkt me zo balen dat als je met 36 wkn met verlof gaat, je nog vanalles wil doen en als je net 3 dgn verlof hebt je al gaat bevallen.....beetje jammer.....
nog geen beurse ribben hier mijn buik is lekker gezakt (zo ineens FOEP naar beneden hihi) je kan het best duidelijk zien op de foto.. Verder ga ik mega ego zijn (heb wel wat gelezen maar ga even niet reageren) Was bij de tandarts geweest (vulling zat : los" dus moest perse ik ben heel erg bang voor de tandarts dus was 1 jaar niet geweest) en het was een grote ramp ze hebben mijn kies moeten trekken en eigenlijk moest er nog een maar ze mochten niet alletwee de kanten tegelijk verdoven.. (ik heb echt zo'n ontzettende pijn nu) schiet ie ook nog eens keihard uit recht met een grote haak in mijn gehemelte (daar doet het nu ook keizeer en is helemaal dik!) ik had eerst een leerling, superaardig, verdoving zetten geeneens gevoeld en alles uitleggen en toen kwam mijn eigen tandarts (meneer de botte boer) en die begon te trekken, sjorren en doen, zelfs de leerling zat met open mond te kijken! En toen zei hij ja moet je maar wat regelmatiger komen (terwijl hij weet hoe bang ik altijd ben) en toen ie uitschoot en het bloed overal heenspatte zei hij heel boers; oeps, daar is het niet verdoofd! ik heb echt zitten janken in de stoel, en keihard huilen (echt hardop huilend kon mezelf niet meer inhouden) naar buiten gelopen (iedereen zat me aan te staren maar boeide me helemaal niets) en halfkotsend bij de auto gestaan alles onder het bloed (ik leek zelf wel dracula) kortom was net of ik bij de slager was geweest (hostel 1 en 2 zijn er niets bij) Ik barst nu van de pijn dus ga lekker even liggen, Dean is naar ht KDV dus het "kan" even.. Het erge is ik moet terug voor die andere (als ik daaraan denk word ik al gek, ik beval echt 100 keer liever zelfs MET ruptuur haha (ik weet ben erg CHICKEN voor de tandarts)
Pientje, weet het eigenlijk niet heb dat gevoel. Misschien is het wel helemaal fout of goed ! Nog even wachten. Gek he eigenlijk een gevoel bij iemand die je eigenlijk helemaal niet echt kent. Eenwondertje, gecondoleert. Amom, wat spannend steeds die oefenweeen. Mo, Danielle en Rach, ik heb dat ook rechts onder mijn ribben een harde bobbel. Kleintje ligt tot nu toe steeds met hoofdje naar beneden dus zal kontje wel zijn. (hoop, hoop, duim, duim!) Sylvie, vervelend dat Rhune nog steeds niet lekker is en wat een enge, vervelende droom. Zeg eigenlijk maar nachtmerrie. Gelukkig is er niets van waar. Ze zeggen dat zulke dromen bij zwangerschap horen, ik heb al aantal keer gedroomd dat de kleine en mijn man dood gingen/ waren. Probeer die dromen maar steeds zo snel als mogelijk te vergeten. Minius, fijn dat alles bij vk weer prima was! IMD, wat een gebeurtenis zeg! Jeetje, kan me voorstellen dat je nu helemaal niet graag meer gaat. Knuffel voor jou!