heey meiden! Nou er worden meer meiden misselijk! IK ook.. zooo erg! maarja ik heb het er wel voor over! ik ga denk ik ook die pilletjes halen als het helpt! nog 1 week en 2 dagen wachten op de echo vind het wel echt heel erg spannend!
Hi - hier ben ik weer. Ik heb nog steeds een soort ongi krampjes onderin, maar ik heb geen bloed verloren. Weet echt niet wat ik ervan moet denken. Hoop echt dat het niks is....Hebben sommige van jullie dit ook in de 4e week gehad toevallig ? (hoop hoop hoop...) Thanks Wieffie trouwens voor je reactie, dat stelt me wel iets gerust!
nou ik ben vier daagjes naar de ardennen geweest en heb flink wat gemist zeg! Ik heb niet alles kunnen lezen, maar heb wel gezien dat Mupkuh bruinverlies had. Je zal je wel rotgeschrokken zijn mupkuh! Ik hoop dat het voortaan lekker weg blijft! En wannabmum, niet zo onzeker zijn he? Proberen te genieten! (oh wat kan ik dat makkelijk zeggen! Doen is een héél ander verhaal!) Verder ben ik echt dement! Ik reed net zelfs zó onze straat voorbij!
Succes Lautjuh! Ik hoop dat je ons straks geweldig nieuws kunt vertellen Ongikrampjes heb ik ook, niet echt tof nee. Maar inmiddels heb ik al meer mama's in de omgeving gesproken die er ook veel last van hadden, inclusief de bandenpijn die ik nu al constant voel. Nu schijnt dat vaker allemaal zo heftig te zijn bij een tweede zwangerschap. Ik ben verder zo gaar als een klontje, misselijkheid blijft maar groeien en ik bliiiiijjjjjf zo verrekte kortademig. Dus ik ga eens kijken of ik zoonlief over kan halen om samen met mij een dutje te doen (wat dat betreft vind ik het dadelijk helemaal niet erg als de school weer begint! Kan ik even lekker gaan liggen, haha )
Hey spekkie, Heb jij ook echt ongi krampjes - hele tijd dat zeurderige gevoel wat je ook voelt als je echt ongi bent? Hee en hoor vaak mensen over bandenpijn. Wat is dat precies? Gr van een onzekere Loeka....
Hey Loeka, Ja, vrijwel constant. Al moet ik zeggen dat het vorige week bij mij erger was. Dus ik denk echt dat het erbij hoort, hoor! Je kindje is nu ook echt gigantisch aan het groeien, percentueel gezien dan. En je baarmoeder is ook hard aan het werken, dus niet zo heel vreemd dat je dat voelt Al voelt niet iedereen dit hoor... Bandenpijn voelt bij mij als die steken in je zij, als je te snel en te lang hard gelopen hebt. Alleen zit het dan lager, aan de zijkant van mijn baarmoeder. Als ik dan te plotseling opsta of me uitrek (iets boven uit het keukenkastje pakken bijv) dan steekt dat even heel gemeen. Ook krijg ik er last van als ik te enthousiast loop. Ik kreeg dat de vorige keer pas later in de zwangerschap, maar het is nu al raak.
hi Spekkie, Thanks voor je antwoord! Ik ging zojuist naar de wc en nog steeds geen bloed....pfffffff...en voelde net enorm een soort steekjes aan de zijkanten van mijn baarmoeder idd... vooral als ik beweeg... is dat die bandenpijn... lijkt er wel op he.... oooh ik hoop het zo !
Het lijkt deze week wat minder te worden,maar ik had de afgelopen weken ook steeds een ongi gevoel. Hoort er helemaal bij is mij verteld!
loeka12 ik heb ook erge kramp gehad vorige week in de lies en vagina (van binnen uit) vond het ook eng maar geen bloed verlies welkom nieuwe april mama's voor de meiden die een beetje bloed verlies hebben ik hoop dat het snel over is vanmorgen was echt heel erg, was zeer chaggie wild niet echt werken maar ja moet wel nu ging ik boodschappen doen sta ik in de winkel weet ik niet meer wat ik nodig heb echt raar.
Hallo weer allemaal, Even aan alle nieuwe zwangeren: Welkom en gefeliciteerd. @IMD: Ik dacht dat ik een grote buik had bij mijn vorige zwangerschap maar die van jou was echt mega! Jemig! Hoe zwaar was Dean met de geboorte? Ik heb verder wel alles gelezen, maar ik kan nooit onthouden wat er ook alweer allemaal gezegd is. Aan alle misselijke mama's: Heel veel sterkte en hopelijk word het weer minder. Aan alle onzekere mama's: Tja wat kan ik zeggen, een hele dikke knuffel dan maar! Hier gaat verder alles goed. Nergens last van alleen wat moe, maarja daar valt wel mee te leven toch? Ik denk dat ik toch deze week maar de vk ga bellen, dan zijn we voor ons gevoel weer een stapje verder.
hoi meiden,, ik probeer jullie bij te houden maar jullie gaan zoooo snel gefeliciteerd voor de nieuwe onder ons en sterkte voor de dames met (veel) klachten.. hier vooral misselijk en moe en die krampen herken ik ook.. tot later(hoop ik )
O jaaaaa! Daantje 25! Zo dement als een deur he. Ik ken het. Had ik een briefje gemaakt met dingetjes die ik moest hebben, vergeet ik nog wat....hoe erg kan het zijn! Maar je weet waar het van komt, en das een mooi iets!
Hoi meiden, Ik weet nog niet of ik een april mama ben en of ik uberhaupt een april mama wordt. De gynaecoloog heeft tot nog toe geen zwangerschap kunnen ontdekken. Volgende week urine inleveren bij de HA voor een test. Is die ook positief dan moet ik opnieuw een inwendige echo.
@ lautjuh85: dat is ook vervelend dan zeg. Hopelijk volgende week dan toch goed nieuws dat je zwanger bent
Hij liet mij duidelijk zien wat de baarmoeder was. En daar binnenin zag je alleen wat lichtgrijs. Het was gewoon leeg...
mag ik iets vragen? heb je tussen door dan bloed verloren? of gewoon helemaal niets meer? Ik wil je niet bang maken maar het kan geen bbz zijn?