hij blijft mooi maar even zitten...anders word mama boos! neej maar die harde buiken en die krampen zijn nu weer weg dus ik verwacht nu dat het weer rustig is in de buik....
Tup zow hey, dat vertelt je schoonvader ff achteraf, had ie dat nou eerder vertelt Imd das ook vreemd dat jouw vk dat zomaar aanneemt over die maaltijden bizar, was ze chaggie ofzo? Lynn goed dat je toch gebeld hebt. klinkt wel heel spannend allemaal zeg. Zegt dat verder wat dat je bm wat open staat of kan het alsnog weken duren? Lag hij nog steeds dwars? Eetsmakelijk Amom wanneer komt de vk weer bij jou langs? au au au, het doet al de hele dag zeer bij mijn jukbeen, zou het dan toch iets van één of andere lichte holte ontsteking zijn? Zit daar uberhaubt een holte? Wou zoveel doen vandaag, maar ben weer niks waard.
ja pientje dan kan het nog weken duren...dat wilde gelukkig niets zeggen...dus hij blijft mooi nog maar 3 weken zitten....
Pffff, hier ook alweer geen aanvraag kraampakket bekend bij Natalis. (van zorgverzekering van Interpolis) Maar goed. Alsnog spoedaanvraag, dus zal misschien deze week, maar waarschijnlijk volgende week komen.
@IMD lekkere VK zeg... is daar dus ook niet altijd geweldig! Laat ze lekker kletsen, jij weet beter! @lynn goed dat je dan dus toch gebeld hebt! Als het je niet lekker zit kun je altijd het beste maar ff bellen...als is het vanwege de stress. Maar betekent het dan dat het weeen zijn geweest..of harde buiken? @pientje volgende week ergens...ff opgezocht: 24e @wwjc wat irritant zeg, dat gedoe met iedereen met die kraampakketen lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk voor die verzekeringsinstanties...op de pc intikken en klaar... Hopelijk krijg je hem dan deze week nog, is fijn als alles binnen is. ben weer afgevallen,...nog MAAR +20 kilo gelukkig weet mijn vk hier niks van, ga ik ook mooi houen zo! manlief heeft de stress/nesteldrang te pakken. De weeen maken impact op hem, ik heb groen licht gekregen om te shoppen wat ik nog shoppen moet voor de kleine niet erg hoor!
@Imd: Zooooo, die doos had het heel slecht gekregen met mij. Maar weet je, achteraf sta je dan inderdaad buiten en dan bezinkt het een beetje en dan denk je ineens van: "He.....dit slaat echt nergens op". Ik zou het haar de volgende keer wel zeggen dat je die suggereringen van haar op zijn minst zeer ongepast vond en dat je wel een excuus verwacht! Stomme gratenbaal! @Lynn: Goed dat je gebeld hebt en dat je direct kon komen. Ze vonden het dus geen vreemde situatie anders hadden ze je zeker wel gehouden. Als je kindje inderdaad 34 weken is, kan het inderdaad geen gevaar om het geboren te laten worden als het echt komt. Dat gebeurd inderdaad wel vaker. Maar hopelijk blijft je beepje nog even dobberen..... @Tup: Jeetje wat een dombo van een schoonvader zeg (sorry dat ik het zeg hoor)! Al die tijd en moeite die jullie hebben doorgemaakt en dan dit even achteraf tussen neus en lippen door vertellen :"Oh, ja.....wat ik jullie nog even wilde zeggen....". Echt hoor, mijn broek zakt hier letterlijk vanaf.
@ Lynn: da's toch wel even schrikken of niet? Goed dat je hebt gebeld! @ IMD: mag je onbeschofte vk's eigenlijk slaan? @ WWJC: fijn dat je je zo goed voelt! @ Amom: ok, 1 glaasje cola moet kunnen, toch ? en wel de weeen in de gaten blijven houden (en lekker shoppen natuurlijk). @ Tup: op schoonvaders zit helaas geen garantie, want anders zou ik hem zeker gaan ruilen. Bal gehakt. @ All: als ik iemand vergeten ben, sorry, maar mijn hoofd begint echt gatenkaas te worden. Hier gaat het weer wat beter. Gisteravond veel oefenweeen gehad en vannacht ook. Geen oog dicht gedaan. En de kleine man liet zich ook niet meer voelen . En vanochtend ging ik onderuit in de badkamer...... Dus, toch maar gebeld met het z'huis. Kon direct langskomen en ben net terug. Mijn urine staat op kweek, want ze vermoeden een blaasontsteking, maar dat kwam niet uit de eerste testen. Gisteren had ik bij de reguliere controle een hoge bloeddruk (140/90 = risico op zw.vergiftiging), dus vandaag meerdere bloeddruk controles gehad, allemaal aan de lage kant, gemiddeld 100/55 . Ok, gisteren had ik een stagiaire en die moet denk ik het vak nog leren....... De harde buiken waren oefenweeen/voorweeen, die ik wel in de gaten moet houden, want ze worden steeds heftiger. Zeker als er geen blaasontsteking te vinden is. En mijn kleine mannetje, die schopte tijdens de CTG het apparaat aan flarden. Had waarschijnlijk in de gaten dat het met mama gisteren en vanochtend niet zo goed ging, dus die had zich op de vlakte gehouden....... Al met al dus een boel gedoe en ik moet me rustig houden. Ja, dat had ik me ook al bedacht, maar soms lukt dat even niet he? Ik lees trouwens bij veel van jullie over weeen e.d. Ik ben benieuwd wie er als eerste echt gaat bevallen, het komt nu steeds dichter bij. Ik weet dat bij mij de baby voor 40 weken wordt gehaald ivm de suiker (ik ben 18 april uitgeteld) en ik denk nu of 9 april (volle maan) of 2 of 3 april. Ik hoop eigenlijk dat laatste.......
Ben ik ook heel benieuwd naar. Van mij mag het ook wel z.s.m. Ik ben die pijn enzo meer dan zat! Ik ging ook voor de 9 april. Gewoon voor de mooie datum. (09-04-`09) Heb daarover ook een vraagje trouwens. Harde buiken kan dat wel samengaan met pijn? Paar weken geleden had ik nl steeds harde buiken(echt een harde bal in mijn buik) en alleen pijn bovenin rond de maagstreek, wat volgens mij de banden waren. Nu heb ik zo gauw als ik wat ga doen gewoon buikpijn. En heb zoveel buikpijn. Maar herken het niet als (oefen)weeen. (Omdat ik die nog nooit gehad heb. ) En volgens mij moeten weeen gewoon doorgaan als je ligt. En zo gauw als ik rustig ga zitten of liggen dan houdt die buikpijn meestal weer op. (Niet altijd, soms zeurt het nog wat na.) Oftewel, lang verhaal kort: Ik heb buikpijn bij staan/dingen doen, wat volgens mij geen weeen of harde buiken zijn. Wat dan wel? (Hoef pas volgende week naar de gyn)
Sorry tup, had je stukje helemaal over het hoofd gezien Ongelooflijk zeg van je schoonvader! weet gewoon neit wat ik er op moet zeggen, zo bizar! Dat snapt toch iedereen dat dat het melden waard is.... En 7 jaar wachten, en nu is het dan bijna zover! kan me voorstellen dat het voor jullie straks extra speciaal is als je de kleine in je handen houdt! @eenwondertje De hele dag aan cola denken maakt me er ook niet gezelliger op, dus neem steeds een minislokje wel voorzichtig blijven doen hoor, hopelijk heb jeje geen pijn gedaan! Idd spannend zeg, er zijn er best wel wat die weeen hebben.... Ik zie dat jullie allemaal toch bij weeen de vk bellen, maar hier hebben ze me gezegd dat als ie komt, dan komt ie...ze doen dus niks meer. dus heb dan ook zoiets van, waarom zal ik dan nu bellen? Alles lijkt prima te gaan, en of ik nou van hun bevestiging krijg dat het weeen zijn of niet..als ze toch niks doen...? toch....? niet dat ik haar nou graag wil bellen hoor, maar wil niet achteraf denken "oh ja, daarom had ik ff moeten bellen!"
eenwondertje...dus je hebt denk ik een beetje dezelfde klachten en dezelfde dag gehad als mijn.... mijn urine is ook onderzocht maar heb geen nier bek of urine infectie... sterkte ik krijg een ks dus het zal ongveeer wel rond 16 maart worden....maar daar hoor ik vrijdag vast meer over....
Lieve meiden, ik kan het allemaal niet bijlezen vandaag Vanmorgen meteen VK gebeld en de afspraak voor de liggingsecho een week eerder kunnen zetten. Nu moet ik 3 maart, afwachten dus.... Vanmiddag is ook de kraamzorg geweest, lief vrouwtje en heel veel uitgelegd. Komt wel heel dichtbij nu ineens... spannend hoor ! Lynn: 16 maart is een topdatum ! Ben ik jarig hahaha Verder iedereen met slapeloze nachten, weeen, snot etc. Heel veel beterschap ! En een hele dikke knuffel !
Hallo dames, ik ben dus niet de enige met voorweeen, ook ik loop er al mee van voor het weekend, met name sávonds en s'nachts, gisteren ook in de ochtend gehad en in de middag. heb zelfs waarschijnlijk iets van slijnprop verloren zaterdag maar weten het niet zeker. Was vandaag op controle geweest bij de gyn, Het waren ind voorweeen wat ik had gehad moet het goed in de gaten houden omdat ik het nu ook overdag krijg, hij had graag dat ik het ook klok als ik het krijg en ind hij zei je bent 34 weken en met de kleine is alles prima we laten het gewoon komen mocht het gebeuren Mocht ik het niet vertrouwen dat het echte weeen lijken gelijk bellen en komen. moet vrijdag bij verpleegkundige komen over uitleg van de bevalling, borstvoeding etc, dan moet ik ook weer curve en op ijzer prikken. de voorlichting zou ik normaal pas over twee weken krijgen maar hij vondt het wel zo verstandig dat ik het nu zo snel mogelijk zou krijgen. Dus ik vroeg ga ik dan eerder bevallen? ik denk van wel maar zekerheid kan ik je niet geven kunt het evengoed ook nog uitlopen, maar alles is prima in orde mocht het zich aankondigen dan was dat niet erg, alleen 1 tip kreeg ik mee probeer nog zoveel mogelijk te rusten. Dusss heel erg spannend allemaal, ik moet nu nog eten gaan maken terwijl ik weer last begin te krijgen van soort weeen Dames heel veel sterkte, succes met alles, had net bijgelezen van ong 3 dagen en ben het alweer vergeten, hormonen he, excuses hiervoor.
hoi hoi Lynn;goed dat je gebeld hebt zo weet je toch waar je aan toe bent ik hoop wel voor jullie dat jullie kleine mannetje blijft zitten Pientje;ik hoop voor je dat je je snel beter voelt zo lang zo snotterig is ook niet fijn Wwjc;wat een gezeur ook met je kraampakket ik hoop ook voor je dat het er zo snel mogelijk is is toch wel fijn als je dat ook allemaal in huis hebt Amom;nou wat je zegt wat niet weet wat niet deert toch en fijn dat je nu lekker kan gaan shoppen dat is altijd leuk om te doen toch En wondertje;nou dat lijkt me ook niet fijn als je zo n last hebt van die oefenweeen en wat naar dat je onderuit ging hopelijk heb je je niet bezeerd en wat naar dat ze je zo laten schrikken met je bloeddruk,maar wel fijn dat het meevalt nou idd ik heb een hele leuke schoonvader NOT ik heb hem ook nooit echt gemogen en hij mij ook niet zo hoor ik ben nl heel anders opgevoed dan mijn vriend zeg maar wij werden best wel vrij gelaten en mijn vriend werd heel erg kort gehouden en hij is best wel een egoist en denkt alleen maar aan zichzelf dus hij vond het niet zo nodig om het te vermelden idd een bal gehakt en het vervelende van alles is dat hij nu dus de leuke opa uit gaat hangen en ik daar dus echt niet tegen kan,maar ja hij is het enigste wat mijn vriend heeft aan familie dus ik probeer me altijd maar in te houden maar het gaat niet altijd even makkelijk vandaag belde ze dat de gordijnen weer terug zijn dus ik ben ook weer helemaal blij zaterdag gaan we ze ophalen en dan nog even langs prenatal die zit er naast nl even kijken of ik nog iets leuks zie (zal vast wel) fijne avond allemaal Gr Tup
heb even snel bijgelezen maar ben veel alweer vergeten. Ik heb vandaag ook weer mijn dagje gehad. Schreef vanochtend al dat ik naar vk moest, daar was 169/102 Dus moest weer direct door naar het ziekenhuis. Daar weer aan ctg, bloeddrukmeter en urine inleveren. Bloeddruk was steeds rond de 80 (onderdruk), dus goed gelukkig. Urine klein spoortje van eiwit, maar nog steeds niet verontrustend gelukkig. Ctg was ook vrij goed alleen moest op een gegeven moment weer terug eraan omdat ze het niet helemaal goed vonden. (hartslag en beweging baby) Dus toen weer 45 min. eraan en waren ze wel tevreden. En dan ben je ruim 4 uur verder, mocht gelukkig wel weer naar huis. Ze hadden het namelijk aan het begin over opname in het ziekenhuis. Nu voortaan onder controle bij gyn. Over 2 weken moet ik weer. Ben wel benieuwd, tot nu toe alleen vk gehad. Ben blij dat alles toch best goed was met beeb. Maar ben nu helemaal doodop van deze dag. Lynn, goed dat je toch nog hebt gebeld. Hebben we misschien wel in hetzelfde ziekenhuis gelegen. Ik lag in die net buiten stad, jij?
Leonie, wat vervelend weer.... Jij zult ook blij zijn als je mag bevallen of niet? Moet je nou ook met medische indicatie in het ziekenhuis bevallen? (Eerst was het je eigen keuze toch of moest je?) Vind eerlijk gezegd 2 weken wel lang voor je weer terug moet. Volgens mij rond deze periode in de zwangerschap moet je nl zowieso rond de 2 wk. Toch? En als je dan nu toch paar keer te hoge bloeddruk hebt gehad....
haha leonie nee ik lag in de stad.....dus ji jhebt ook een gezellig ctgdagje achter de rug...gelukkig mocht je ook weer naar huis....hopelijk gaat alles goed met je bloedruk.....je moet je goed rustig houden he......
Tup Tjongejonge zeg.. Dat zijn toch geen dingen die je voor jezelf houdt!! T gaat tenslotte over het leven van je man/vriend..En de jouwe natuurlijk.. En wat een verhaal..jeej..Zo zie ik maar weer dat kindjes mogen krijgen totaal niet vanzelfsprekend is.. IMD Wat een tuthola.. Onwijs onbeschoft zeg..Bah!! Misschien heeft ze zelf geen leuk leven ofzo.. rach Wat vreselijk zeg voor die vrouw..Het zal je maar gebeuren.. Ik had trouwens ook nog afgewacht ipv het nu te beslissen..Je weet niet hoe je je over een paar weekjes voelt.. Pientje Meid, meid...Jij blijft er ook lang mee zitten Nee..hier hielp die baby-spray ook niet.. Heb ook die andere gebruikt..volgens mij ook iets langer dan mocht.. Ik hoop dat je snel opknapt.. Lynn Ooh..wat een spanning zeg..Duim mee dat ie nog even een paar weekjes wacht.. 16 Maart is idd een mooie datum...Ben ik ook jarig.. Priscilla Fijn dat je weekendje weg goed is bevallen..Waar zijn jullie eigenlijk precies geweest?? Spekkie Idd erg laag!! Geen last van? Maar als het verder goed gaat ... Is het belangrijkste toch.Mooi dat je mannetjes het goed doen.. amom Yeah..groen licht om te shoppen.. Altijd leuk..Hoop dat je het een beetje kan volhouden..Of ga je online? Wwjc Ben blij voor je dat het kamertje nu zo goed als af is..Kan me voorstellen dat je daar gespannen van wordt..Lekker genieten nu ervan.. Verder weet ik het even niet meer.. Ik heb weer veel zuur en pijn in mn slokdarm ervan..Wat zal ik dat missen als kiespijn.. Beebje is rustig..eigenlijk altijd wel.. Ik voel m wel elke dag maar niet heel heftig dat het vervelend is.. Nou ja ook maar fijn dan eigenlijk toch! Meer dames die last beginnen te krijgen van vocht vasthouden?
Nu is het met medische indicatie bevallen in het ziekenhuis, verandert dus niet zo heel veel. Wilde idd al in ziekenhuis bevallen. Ik vond 2 weken ook wel lang maar was allang blij dat ik naar huis mocht dus er eigenlijk verder niet naar gevraagd.
Hoi! Heb geen BMH meer EN 2cm ontsluiting, nu begrijp ik waarom alles zo vermoeiend is geworden... Nu afwachten dus...