April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Juud: Sterkte. T zit je ook niet echt mee.. :(

Mamafiona: Have fun! :D

Sam: Ook spannende tijden voor jou..Knap hoor hoe je het zo goed volhoud.. ;)

Synove:Mini-cakejes met glazuur en van die eetpapier-strooisels..(supermarkt)..Die lange vingers vind ik ook leuk...Sate-prikkers met roze/wit of blauw/witte spekkies..En de bovenste versieren met muisjes dmv glazuur..
    Slagroomsoesjes , glazuur/chocola , muisjes..
    Bij Jamin hebben ze vaak ook hele leuke dingetjes en bij Hema volgens mij van die Petitfourtjes..(ofzo).. :)

Priscilla:Heb even gegoogeld..Ziet er heerlijk uit..**zucht** (Snakt ook naar vakantie)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Was er al erg op voorbereid omdat het vorige keer al ter sprake was gekomen dus vind het nu niet meer zo erg. Was wel graag bij hen onder controle gebleven, daar ben ik toch begonnen. En nu voor paar weekjes nog naar het ziekenhuis. Weet ook niet of ik band op kan bouwen met gyn, die zie ik niet meer zo veel. Dat vind ik wel jammer. Had echt hele leuke vk.

Hoe gaat dat nu trouwens met bevallen? Heb nu een vaste gyn gekregen maar als hij vrij is als ik ga bevallen neemt een andere onbekende gyn de bevalling dan over?

3. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@IMD; hahha.. sorry,.. dat is waar. Ik dacht dat ze cakjes ervan wilde maken. Maar lees nu dat ze ze van chocola maakt. Erg leuk idee!

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zooo schoonpaps is flink aan het werk in de voortuin. Ik ga zo maar even wat boodschapjes doen :D

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Leonie, hier in het ziekenhuis werkt het zo dat zelfs als je begint aan de bevalling dat je gyn er niet bij aanwezig is. Je krijgt dan een zh-vk of een gyn in opleiding. Pas als er iets is dan schakelen ze een gyn in en dat is dus de dienstdoende gyn.
    Dat vond ik dus het nadeel van de gyn, want ik heb het idee dat de kans dat ik de mijne tijdens de bevalling krijg erg klein is. :(

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Ja, zoiets verwachtte ik al. Dat vind ik dus echt niet leuk. Maar ja, niets aan te doen. :(
    Dan hoop ik dat ik die zh-vk krijg die ik nu al 3 keer heb gehad. Was een hele aardige vrouw, en die leefde echt met ons mee elke keer.

Op 1 april is er een infoavond in het ziekenhuis. Misschien dat ik daar dan nog naar toe ga. Maar afdeling heb ik nu eigenlijk wel genoeg gezien :) Maar extra info is nooit weg!

7. SUCCES
    Toevallig hebben we het hier gisteren over gehad bij de pufclub en het kan dan nog weken duren voor het echt begint. In een andere groep zit een vrouwtje die hem al veloren is en die is ook pas in april uitgerekend! Dus niet te zenuwachtig worden meid (al begrijp ik je volkomen) :oops:

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kunt vragen of ze bij jullie ook een rondleiding geven bij de verloskamers. Deden ze hier nl wel en heb nog heleboel andere informatie meegekregen.

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mupkuh, fijn dat jullie kindje goed gegroeit is en dat verder alles ook ok was.

Juud, knuffel voor jou!

Leeuw, wat schrikken zeg! Vast nog helemaal niet verwacht om nu al slijmprop te verliezen. Ben benieuwd wat vk ervan zegt.

Wwjc, zal het volgende keer eens navragen als ik naar gyn moet.

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ligt 't nu aan mij, aan de situatie, aan de hormonen...
    Ik weet het niet meer maar de laatste tijd ben ik echt niet meer te genieten.
    Ik snauw iedereen af en heb nu al met 3 mensen ruzie gemaakt eigenlijk zonder echte reden :cry:
    Ik kan soms zo erg boos worden om iets stoms en dan ontplof ik echt.
    Met als gevolg dus...
    Nu heb ik al 3 mensen kwaad gemaakt, mijn moeder is kwaad op me...
    Pfff ben soms echt bang dat ik een depressie aan het krijgen ben, het is ook allemaal tegengevallen tijdens deze zwangerschap :cry:
    Heb zin om te huilen :rolleyes:

Sorry voor het ego bericht...

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nee hoor, ik heb er ook geregeld last van!alleen probeer me wel inte houwen, want tja ze bedoelen het goed!

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Die momenten heb ik ook wel is dat ik overal geirriteerd van raak :rolleyes: hoort er nou eenmaal bij!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    goedemiddag (alweer) jeejtje wat gaan de dagen hier snel...en vooral als ze gevult zijn met ctg tjes.haha...hier geen last meer gehad...gelukkig..

morgen gaat oficieel mijn verlof in! joepie...even mijn kindjes een knuffel geven en dan ff niet meer naar mijn werk hoeven!

leonie...ik heb gisteren ook een vk gehad in het ziekenhuis ook een hele aardige meid...en er altijd een gyn aanwezig op de verloskamers die dienst heeft maar die komt pas als het echt nodig is...en als ik begin met bevallen en mijn gyn staat op de poli dan word hij weg geroepen voor een spoed...omdat ik een ks moet en natuurlijk wat anders in elkaar steek..maar hoe dat gaat bij jou dan dat durf ik niet te zeggen....misschien kan je beter met de verloskamer mensen een band opbouwen p....die heb je al vaker gezien dan je gyn....hahaha....grapje...jammer dat we niet in hetzelfde ziekenhuis gaan liggen dan hadden we elkaar nog een keer gezien.....

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    mijn man heeft het met mij heel makkelijk....of hij is heel makkelijk met mij.. :) maar hier ben ik heel vorlijk en kan me nergens druk over maken...maar ben altijd al heel nuchter en zacht.....maar mijn man doet ook werkelijk alles voor me.....stofzuigen...stoffen strijken wassen koken boodschappen....katten verzorgen..alles regelen...en ik hoor hem nog niet klagen.... :confused:

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ghehe ik hoef er ook niet zwanger voor te zijn hoor :) als ik ongesteld ben ik ook zo snel geirriteerd dus me vriend weet wel wat tie er mee aan moet :p hahahah maar heb dan ook hevige menstruaties van mezelf dat ik aan de ibuprofen zit en geen normaal formaat maandverband om kan als je begrijpt wat ik bedoel ;) dus die kraamverbanden zijn voor mij niks nieuws :)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Heb net even een stuk van het begin van ons forum terug gelezen. Wat een weken waren dat zeg, zo onduidelijk!
    Gelukkig komen we nu steeds dichter bij onze bevallingsdata!
    Ben benieuwd wie de eerste is...misschien jij wel Lynn. Weet je vrijdag de datum ook al van de waarschijnlijke ks? En deel je die met ons?
    Dan weet ik wanneer ik extra goed mijn mobiel in de gaten moet houden :)
    Gelukkig al leuk contact gehad met die zh-vk, ik zei gister nog tegen haar dat ik haar wel weer zou zien als het echte werk begonnen is :)
    Maar ja, we zullen zien of zij er echt is....

Ik merk dat ik vandaag beetje lam geslagen ben van gister. Zit op de bank en doe eigenlijk helemaal niets en heb het gevoel dat ik zo in huilen uit kan barsten. Misschien dadelijk nog even proberen te slapen, wie weet helpt dat. :rolleyes:

17. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Ik lees wel altijd mee, maar ben soms te moe om te reageren sorry....
    Ik voel me heel wisselend, heb steeds een griepgevoel en ben ook niet elke dag de vrolijkste, dus niks raars hoor Sam.
    Als ik een bui voel opkomen dan trek ik me altijd even terug of manlief laat me even uitrazen.

Poeh ik hoop niet dat het hier opgaat dat de kleine nog een half tot heel pond groeit de komende 7 weken. Bij echo met 32 weken geschat op 2300 gram....

Had ik nou al verteld dat en ex-collega van mij een 11 ponder had? pfffffffff

Wat rommelt het al bij velen zeg! Hier blijft het ook nog onrustig. Baarmoedermond is vanaf de buitenkant wat open, maar idd kun je weken mee rond lopen. Ik ben nu bijna 8 weken verder sinds de remmers.
    Ik ben ook benieuwd wie hier eerst gaat bevallen, soms denk ik dat het weleens iemand kan zijn van wie we het helemaal niet verwachten, waar geen gerommel is geweest enzo.
    Ik denk niet dat ik veel te vroeg ga bevallen, ook al is het onrustig.

Ik kijk wel als een berg tegen de bevalling op, heb door alle rust amper conditie dat ik soms denk dat het me niet lukt. Schijnt ook weer een normale gedachte te zijn, dus alles komt vast goed.

Ik hoop dat mijn borsten toch eens wat meer gaan groeien, had 75B en ze zijn iets gegroeid. Zou dat nog komen? Is het normaal dat het zo laat is?

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    pricilla...das vervelend...zo erg ongi...maar wie weet is die wel heel anders na de bavalling.....

ik had gisteren trouwens inwendig onderzoek...en moest daarna naar de wc...ik schrok me kapot...ik dacht dat ik ongi was..maar gelukkig was het de schuld van de zh-vk....maar bloed nog steeds een beetje...kan dat kwaad?

leonie...ik denk dat sam eerder gaat bevallen...en ik denk ook niet dat ik vrijdag de datum weer..helaas...dan ben ik 34 weken ik denk dat ik met 36 weken te horen krijg...of er moet vrijdag al verder ontsluiting zijn gemaakt...dan zullen ze me misschien eerder terug laten komen...omdat ik niet gewoon kan bevallen maar dat is echt gissen....
    maar ik smsje zodra hij geboren is hoor...hahah...en ik zal hier echt wel neer zetten wanneer hij gehaald word....daar ben ik dan te zenuwachtig voor...haha

ik begin trouwens wel meteen met een nieuwe forum naam zodra hij geboren is....

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Zo, ik ben ook weer bijgelzen, maar het is echt teveel om overal op te reageren.

Het rommelt al bij een aantal, spannend zeg....dikke knuffel voor jullie ;)
    Het komt ook idd allemaal steeds dichterbij terwijl het nog maar net geleden lijkt dat we allemal zo onzeker waren of het allemaal wel goed zou gaan.....bizar he?

Wie hebben er eigenlijk al verlof?
    Ik moet nog wel even, dan zijn er vast al een paar bevallen.....

Oh en Pientje, hou jij je snot een beetje in de gaten? Last van je jukbeenderen, dat kunnen je bijholten zijn en die kunnen ontsteken hoor! Doodvermoeiend om zo lekker vol te zitten he? Ik heb het 'pas' vanaf het weekend en het is gelukkig al op zijn retour.

Ik ben nog steeds op zoek naar HET geboortekaartje.....lukt niet :(. Ik had een leuke, maar daar kan bijna geen tekst op, zo irritant.
    En de kaartjes met foto vind ik zooooo mooi. Maar lijkt me zo moeilijk? Heeft iemand dat? Lijkt me lastig om een goeie foto te maken. En volgens mij is dat ook erg duur....

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn daar zit ik ook echt op te hopen inderdaad :D

Share This Page