April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Lynn, neem je een nieuwe naam i.v.m herkenbaarheid?

Heeft trouwens iedereen ook al een buddy? Ik heb me daar nog niet zo mee bezig gehouden....

2. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hier ben ik ook weer eens.

Jemig wat een verhalen allemaal zeg, het lijkt erop dat het bij sommigen echt al een beetje aan het beginnen is.... het schiet nu iig echt op bij iedereen. Ben ook heel benieuwd wie de eerste zal zijn. Vermoed niet dat ik dat ben aangezien de beeb het erg naar d'r zin heeft. is al weken niet verplaatst, ligt al half ingedaald met koppie naar beneden en ruggetje rechts.

Ook heeft ze zeer regelmatig de hik, wel 4x per dag ofzo! `krijg ik dan een hele gulzige baby? ;)

Lees ook dat voor een hoop het verlof in zicht begint te komen, ik moet nog vier weekjes en kan ook niet wachten. `het begint nu to ch zwaar te worden, veel last van mijn rug en harde / verkrampte buiken regelmatig. Nu moet ik nog een heel zware beproeving doormaken: ik moet aankomende zaterdag op training naar Duitsland voor mijn werk (frankfurt). Die training begint zat. avond met diner en duurt tm vrijdag 4 uur! En dat betekent echt elke dag van 8-7 programma en dan diner s avonds. Ga echt s' avonds af en toe afhaken anders houd ik het no-way vol.

Hoop ook echt niet dat ik ineens onverwachts ga bevallen want dan krijgt ons kindje Duitsland in haar paspoort als geboorteland! zou wel raar zijn....

Nou ik ga weer ff verder met werken. Succes iedereen die erdoorheen zit.... het is echt aftellen nu...

3. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    MiniUs - ik heb ook nog geen buddy? Zou je dat anders met mij willen zijn? Zal beloven wat vaker te schrijven ;) Lees wel altijd mee trouwens

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zetten jullie het gewicht en evt. de lengte op het geboortekaartje?
    Ik ben er over aan het twijfelen.

5. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Lyn; denk dat het irritatie is van het onderzoek, misschien een adertje geknapt? ik zou het wel even goed in de gaten houden....

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    minus ja...ik wil wel dat iedereen hier wel weer weet dat ik het ben...maar omdat je zoveel opgeschreven...ik heb al meer dan 4000 berichten volgens mij...en heb natuurlijk ook veel geschreven voordat ik zwanger was enzo..heel persoonlijke dingen...dus vind dat mooie manier om aan een nieuwe naam te beginnen hier op het forum....want ja als ik beval en de naam en de datum klopt dan zijn er vast mensen die het herkenne..das de rede...

loeka das een hele training zeg...poeh dat je dat nog wilt doen zeg.....succes....

7. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Wij zetten lengte en gewicht er niet op, daar vraagt iedereen toch wel naar en dan vertel ik het dan wel.

Wij twijfelen welk tel,nummer we er op zetten. De meeste mensen hebben ons 06-nummer wel en ons thuisnummer hebben maar een paar mensen, vind ik wel fijn eigenlijk.....
    En we twijfelen nog of we er op zetten een vriendelijk verzoekje, graag bellen voor een bezoekje of iets dergelijks...aan 1 kant vind ik dat het erop moet maar aan de andere kant denk ik dan van dat snapt iedereen toch wel?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    leonie...wij wel de lengte en het gewicht...

jodie dat dacht ik ook al...alleen vind het zo eng...

9. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Lynn: ja vind het ook best heftig, maar als ik het nu niet doe is het uitstel van executie en moet ik het ergens in Sept / Okt ofzo doen, en dan een week weg van zo'n kleintje zie ik al helemaal niet zitten.....

Dus hopen dat het allemaal goed gaat.... heb iig goed excuus om af en toe af te haken...

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    is er hier iemand merken verslaafd voor de baby...ik heb nog een site waar alles vet goedkoop-en nieuw is...bijvoorbeeld een vest van D&G van de 127 naar de 24,50....moet je me maar ff pb....ik heb er persoonlijk nog niets gekocht...maar ik hou hem wel in de gaten!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Nou knap hoor..maar snap dat je geen zin hebt om in sept alsnog te gaan....

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wij hebben thuis telefoon erop gezet omdat bij veel mensen juist niet ons mobiele nummer hebben en dat wil ik ook wel zo houden.

Wij zetten waarschijnlijk erop dat er tussen 12.00 -15.00 uur (was fijne tijd werd me aangeraden) wordt gerust en ik hoop/verwacht dat mensen wel zullen bellen als ze langs willen komen.
    Maar twijfel ook nog, het is of rusttijd er of zinnetje dat ze graag even moet bellen voordat ze komen op het kaartje.
    Lastig he.

13. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    heeft iemand trouwens een paar goede linkjes voor geboortekaartjes? we moeten dat nog gaan regelen... dus wilde even gaan kijken

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Loeka, als je bij google geboortekaartjes intypt kom je op veel hits uit.
    geboortekaartjes.nl heeft best veel collecties online staan.
    Misschien heb je daar wat aan.

En inderdaad petje af dat je nog zo'n training moet doen! Maar idd liever nu dan wanneer de kleine er is.

15. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    :) Lijkt erop, maar toch...de dokter noemt ons een wonder die blijft verwonderen ;)
    We zijn toch alweer 15 weken verder sinds de miserie begon :D

Ben heel erg benieuwd, ik hoop dat 't niet iemand word waarbij t nog niet heeft gerommeld, mijn beebje is al goed voorbereid (longrijpers...)
    Er is trouwens al een april mama bevallen, maar ze praatte hier nooit mee geloof ik, Birdie.
    Zij is al bevallen (zie prematuur).

Ik zet t gewicht en cm's wel op het kaartje.
    Ligt al volledig klaar bij de drukker :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    leonie;

wij hebben het kaartje helemaal zelf gemaakt...en wij hebben als zin...wil je onze kanjer zien, bel dan even anders slaapt hij misschien....en dan ook alleen ons huis telefoonnummer....en mocht ik in het ziekenhuis liggen dan bel ik de mensen die ik daar wil hebben wel op....

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja ik zag ook dat er iemand was....maar kon niet echt lezen wanneer ze dan eigenlijk uitgeteld was....
    die van mij (baby) heeft geen longrijpers gehad maar mocht ook gewoon komen zei de zk-vk....maar liever nog niet...het zou helemaal klaar zijn alleen wat kleiner...

en nou je het over de drukker hebt....ik w8 nog steeds op de proefdruk....grr....langzame mensen zeg!

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Als ik het goed las was ze 3 april uitgerekend. Volgens mij heeft ze wel is hier mee geschreven maar me geheugen werkt niet zo goed op dit moment ;)

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hebben jullie ook van die doom scenario's?

Ik zei tegen mijn ouders de ooievaar mag pas in de tuin als we thuis komen....waarom? anders denk ik op 1 of andere manier dat ze hier in de rij staan haha.

Als ik onverhoopt iets krijg na de bevalling bv extreem bloedverlies of erger nog coma, dan mag niemand het kindje vasthouden voordat ik dat bewust heb gedaan. Alleen de verpleging/artsen en mijn man. Dat moest mijn man mij beloven.
    Werkelijk als je zwanger bent ga je debiel denken, tenminste ik dan ahaha

Nou enz. enz. enz. enz.

Sam ik zie dat je niet meer een topic hebt bij de vlinderlounge? Waarom had je dat destijds als ik vragen mag?

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0

Deel Deze Pagina