Eerst even wat ego-nieuws. Mannetje wordt volgende week donderdag opgenomen en vrijdag geopereerd. Wel eng allemaal maar wel een goeie planning. Zolang hij in het ziekenhuis ligt ga ik halve dagen werken en daarna gewoon thuis blijven die week daarna. De week daarna begint mijn zwangerschapsverlof zowiezo! Kunnen we daarna naar de bevalling toeleven @Pientje : Hier ook nog steeds verkouden, lastig he? @Spekkie : Zo jou bloeddruk is echt laag! Heb je daar niet heel veel last van? En dat bekken pfff bij mij met 1 al zeer, laat staan bij jou met 2! Sterkte ermee! @Lynn : Ik lees dat je veel krampen hebt, vervelend zzeg. O je bent ook naar het ziekenhuis geweest, heel verstandig! Wel spannend allemaal! @Amom : Bij jou wegen de laatste loodjes echt zwaar he? Ik hoop dat de krampen een beetje ophouden gewoon! @Imd : Wat een raar mens die VK. Zomaar aannemen dat je levensstijl niet goed is, omdat je wat zwaarder bent pppffffff belachelijk! @Oefenweeen : Volgens mij nog geen last van! @Leonie : Jij een hele hoge bloeddruk! Sterkte ermee hoor! @Sam010 : Voor jou komt het dus snel dichterbij! Doe rustig aan en sterkte ermee! @Leeuw : Jee wel even schrikken! Ook spannend bij jou dus! @Juud : Sterkte en digiknuffel! @Mupkuh : Fijn dat alles goed is met de beeb! @Een wondertje : Weer gedraaid! Jee wat een eigenwijsje! En nu? Bevalling : Ik denk zelf sat het nog wel even duurt, maar dat weet je dus nooit. Op de yoga al 3 meiden bevallen. Eentje 6 weken te vroeg, eentje 4 weken te vroeg en eentje 2 weken te vroeg ..waaaa dan kan het al dit weekend ? Nee dat geloof ik niet hoor! Kan ook helemaal niet, komt niet uit! Eerst nog partneravond woensdag! Nou welterusten allen
Zo vroeg wakker maar wel het grootste gedeelte van de nacht doorgeslapen (op drie toiletbezoekjes na). Coto, je mannetje kan dus net nog mee naar de partneravond? Had hij zeker niet willen missen, haha. Bij ons is het ook woensdag. Veel sterkte voor jullie in ieder geval volgende week. Vervelend voor sommigen dat de zwangerschap zo moeizaam verloopt. Zet me wel even aan het denken, ik loop soms al te klagen terwijl ik, op wat chronisch slaaptekort na, eigenlijk geen klachten heb. Ik hoop in ieder geval dat we zodirect allemaal een gezond kindje vast mogen houden en sterkte voor de dames die er even doorheen zitten.
Goedemorgen.. Spannend Coto! Sterkte met je mannetje alvast. Meiden bij wie het rommelt: FF doorbijten nog en sterkte..**Knuff** Hier vanacht erg misselijk geweest.. Verder de hele zwangerschap geen last van gehad.. Steeds bijna spugen en heel veel zuur.. Maar goed..Als dat het enige is..Mag ik niet klagen als ik andere van jullie zo hoor..
Was hier om 5 uur al wakker en sliep pas om 1 uur (verstoord ritme denk). heb maar een beetje papierwerk gedaan! Wat trouwens wel lekker is het blijft al langer licht hahahha moest er even aan denken is goed voor me humeur
Ook hier laat slapen en vroeg wakker....pfff word er niet goed van.Gisteren avond in bed goed misselijk geweest van het brandenzuur!zal blij zijn als dat weer weg is... soms lijkt het net of de oefenweeen alleen maar erger word.Nu is het weer rustig! Beetje onsmakelijk maar hebben jullie ook zon last van veel afscheiding! heb het nog nooit zo veel gehad, ook niet bij men vorige zwangerschap...
hoi, Hier ook iemand die laat slaapt en vroeg wakker is...heb flink last gehad weer van krampen...zijn nu weer even weg...even kijken hoe het vandaag gaat...moet morgen weer naar de gyn..... heb ook wel flink last van afscheiding...verder hier weer een hang dagje...
Ja, bij mij wel. Ik zat van de week in bad en ineens zag ik van die slijmerige witte vlokken drijven in het water.......het was niet veel, maar toch. Ik ruik ik steeds zo'n zoetige geur in mijn onderbroek....weet niet of jullie dat ook hebben?
@Synove...soms ruik ik wat zoetigs maar niet altijd!hahahaha...wat een onderwerp he zo smorgens vroeg!
Goeiemorgen, Ik slaap gelukkig de hele nacht in 1 ruk door, elke zwangerschap eigenlijk wel zo geweest, af en toe wel een nacht dat ik moet plassen maar vaker niet dan wel. En net zoals vorige keren, niks geen beurs gevoel of voorweeën o.i.d. ben geloof ik wel een bofkont. Heb alles wel gelezen, weet niet alles meer; Grote baby's ik zou me er niet te druk om maken joh, ik heb tot nu toe alleen maar kleintjes gehad, maar Jennifer die groeide na haar geboorte echt snel, dat was echt een chubby, lekker toch, die babyvetjes En grote kindjes kunnen langzaam groeien, maakt verder toch niks uit Maagzuur toen ik in april 2007 ook meekletste met dat maandtopic, kregen diegenen die veel last van maagzuur hadden een kindje met heel veel haar of het echt een verband is weet ik niet, maar je hoort het wel vaker. Eenwondertje tjonge alweer in stuit? Wat een eigenwijsje Synove iew werd een beetje onpasselijk van je bad verhaal Coto ow spannend met die operatie, goeie timing gelukkig, succes alvast!
Oow ,nou is fftjes afwachten of ie veel haar heeft!Ik laat het meteen weten zodra die er is...stiekem hoop ik wel dat ie haar heeft, want Bryan is dik een jaar kaal geweest!
Zat net bij de maart mama's te kijken, en er worden kei veel jongens geboren...wel kei leuk.nu komt het voor ons ook dichterbij!
Bij februari juist veel meisjes. Ik moet echt wat gaan doen, maar heb geen zin, gaan morgen weekendje weg en moet nog wat aan de was doen. misschien eerst maar eens eten voor wat energie. Heb alleen nergens trek in, ja alleen in dat bakje filet dat in de koelkast staat
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even... Weet eigenlijk iemand hier of je je lenzen in mag houden tijdens de bevalling? Zie me al helemaal met mijn lelijke bril op de foto staan
Heel veel houden hun lenzen in, maar had ook een keer een topic gelezen dat dat niet goed schijnt te zijn, maar kon em daarna niet meer terug vinden.
hier ook weer van gisteravond al last van krampen, gevolg heel slecht geslapen, zolang ik in 1 houding zit gaat het ook wel, en anders moet ik echt mijn hand op mijn doos houden zeg maar, effe afwachtten, hier ook veel afscheiding, heb zelfs een lichtere onderbroek aan of een inlegkruisje, om te kunnen zien wat voor een kleur het is, ivm afgelopen zaterdag waarschijnlijk al iets te verliezen zijn geweest van een slijmprop. Ik ben nog niet helemaal klaar met alles, maar door deze situatie moet het echt nu gebeuren, dus doe alles in stappen. nog alleen kleertjes wassen, zodat de tas helemaal klaar is, en ben stickers voor op de enveloppen aan t maken heb gisteren de proefdruk gekregen, belastingformulieren liggen klaar om ingevuld te worden, kortom krijg langzaam een beetje knijp dat het eerder gaat gebeuren en dan wil ik toch wel alles klaar hebben. morgen moet ik naar een verpleegkundige ivm de bevalling en borstvoeding en zoiets allemaal, ik was helemaal ervan overtuigd dat ik flesvoeding ging geven maar ben nu toch weer aan t twijfelen pfff wordt soms gek van mezelf met mijn getwijfels. haha
@ Synove, die vlokken waren mss je slijmprop? En verder weet ik dat vruchtwater een zoete geur heeft? Mss toch beter ff checken. @ Mupkuh, ik las ergens dat je geen lenzen mag inhouden tijdens de bevalling.