April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi dames,

Was vanmorgen bij de VK, en mijn bloeddruk was ineens veel hoger...
    Werd doorgestuurd naar het ziekenhuis, om bloed te prikken.
    Hoop maar dat het niets ernstigs is... Vind het wel een beetje eng allemaal!
    Kindje groeide wel goed gelukkig!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sam, dat dacht ik ook gehoord te hebben. Nou dan maar met bril. Beepje is veel belangrijker :D

3. goedemorgen,
    Hier slaap ik redelijk, maar word wel een paar keer wakker (pijn in mijn schouder van op mn zij liggen, niks vn mn bekken gelukkig).
    Ook geen voorweeen, beurs gevoel, geen extra afscheiding, rare geurtjes, geen steken... ik denk dat ik net als Pientje mijzelf gelukkig mag prijzen.
    over Pientje gesproken: weekendje weg? heerlijk! waar gaan jullie heen?

Danielle, ik hoop dat het niks ernstigs is, sterkte!

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    @ Veel haar: Ja zou kunnen.. :) De beide anderen hadden ook best een koppie met zwarte haartjes.. ;)
    @Afscheiding:Hier ook...Draag nu ook dunne verbandjes..Kan er anders niet tegen verschonen.. :oops:

Valt me wel op (op uitzondering shiva na.. :cry: ) dat er verder nog geen extreem vroeggeboortes bij ons zijn..mocht er nu een geboren worden zijn de meesten nu wel 30 plus..toch?
    Dat is wel een mooie gedachte..Of ben ik nu te optimistisch? :oops:
    Want ik las bij de andere forums een stuk meer vroeggeboorten.. :rolleyes:

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ EEFJE, dat klopt ja van die vroeggeboortes zat er toevallig net ook na te kijken bij de andere lijsten.
    Ben wel heel erg nieuwsgierig wanneer onze kleintjes komen...

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lengte en gewicht op het kaartje: wij doen dat niet. Ook niet bij onze zoon gedaan. Moet heel eerlijk zeggen dat het mij voordat ik een kind had ook echt helemaal niets zei en nu vind ik het eigenljk niet zo heel interessant behalve als het een reuze baby is hahahaha.

Coto: goede planning van het ziekenhuis! heel veel sterkte en succes voor je man!

Pientje: lekker hoor weekend je weg!
    Hier ook geen last van voorweeen, beursgevoel, slijm, bekken etc....ik geniet er maar van!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goede morgen!

Coto, spannend dat man al volgende week wordt geopereerd! En lekker dat jullie daarna samen naar verlof kunnen toeleven.
    En laat die bevalling idd nog maar even zitten, hihi
    Eefje, zuur kan wel heel vervelend zijn hoor! Kan er soms ook niet van slapen. Had laatst dat ik heel de tijd droomde dat ik moest overgeven, werd ik wakker was het gewoon steeds het zuur wat naar boven kwam. :oops:
    Priscilla, nu niet doodmoe dan?
    ramoontje, heb ik niet zo heel veel last van. Niet meer dan normaal eigenlijk.
    Synove, ons kaartje is te druk qua tekst en ben nu aan het kijken wat ik eraf kan halen en wat niet. Ben namelijk weg van het kaartje, dus moet hoeveelheid tekst aanpassen.
    Pientje, heerlijk in een keer doorslapen! Lekker genieten van weinig klachtjes, heerlijk toch! En weekendje weg, super!
    Nance, vervelend al die krampen. En dat je alles klaar wilt hebben herken ik helemaal. Ben benieuwd wat je nu uiteindelijk gaat doen, fles of borst. Maar je hebt nog even de tijd om te kiezen.
    Danielle, spannend! Moet je straks bellen voor de uitslag?
    Eefje, volgens mij klopt dat in ieder geval voor de dames die meeschrijven. Sam had gister al iemand die al was bevallen en in de augustusbus is ook een april mama al bevallen van haar kindje.
    Maar volgens mij doen we het wel goed, ja!

Ik heb vanacht gedroomd dat ik op het forum kwam en dat Leeuw als eerste was bevallen. Dus wie weet...... (waar je allemaal al niet aan denkt in je dromen)

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik beval ook MET bril aan :D
    Alhoewel mijn bril best wel een mooie is aangezien ik niet altijd zin heb om lenzen te dragen, heb vaak last van pijnlijke droge ogen.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sam, de mijne is ook niet super lelijk hoor ;) Maar het voelt niet zo vertrouwd.

10. Hier ook veel afscheiding, maar dat heb ik vanaf dag 1 gehad :confused:

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ben net gebeld door de VK.
    De bloedwaarden waren niet helemaal goed.
    Moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek..

Gatverdekkie, voel me best rot... :(

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Danielle, kan me voorstellen dat je je best wel een beetje rot voelt. Ga voor je duimen dat het meevalt.

13. DANIELLE! Wat vervelend, ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken omdat ik toch wel vaak duizelig geweest en heb meer dorst de laatste tijd.

14. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    He Jakkie Danielle, wat vervelend! Succes vanmiddag.

Lenzen of bril: denk dat ik ook maar mijn bril op doe, heb ook last van mijn lenzen sinds de zwangerschap.
    Enne voor de fotos, ach zet ik hem gewoon af hihihi.

Heb ook veel krampen sinds vanacht.

Vanmorgen belde de kraamzorg, komen 4 maart langs.

Vanmiddag weer naar de Gyn, krijgen jullie de bevallingsinfo van de gyn zelf?

15. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Danielle heel veel sterkte straks. Hoop dat het niets ernstigs is.

Hier best goed geslapen. 1x eruit geweest om te plassen, verder niets. Lekker de middag vrij genomen. Nog even naar de Hema en wat afval wegbrengen. Morgen weer een echo. Ben benieuwd!

Fijne middag allemaal!

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Sophia ik drink ook zo ontzettend veel, mijn suikers zijn toen gecontroleerd en dat was niks, verbaasde me eigenlijk.

Veel afscheiding? Ja hier ook, bah. Ik weet dat je beter geen inlegkruisjes kan dragen ivm verhoogde kans op schimmelinf. maar vind het echt ranzig anders hoor blehhhh.

17. getsie danielle :( succes!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Danielle, gadver dat was niet waar je op rekende! Kan me helemaal voorstellen dat jij je nu rot voelt!
    Gaat er nog iemand met je mee vanmiddag, zo'n middag in ziekenhuis kan best lang duren.
    En zorg er voor dat je daar kunt plassen, waarschijnlijk checken ze urine ook nog.
    Dikke knuffel en duim voor je!

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ook last van veel afscheiding. Erg geel in mijn geval. Maar is mijn urine ook. (Hoeveel ik ook drink)

Vannacht ook nare droom gehad. :( Buikpijn en bloedverlies en dat bloedverlies werd steeds meer tot hele klonters waren. En erge was nog dat we ontvoerd waren en ik niet zomaar weg mocht. :( Hoop niet dat ik vaker die dromen ga krijgen. Dan toch maar liever die stoute dromen.... ;)

Danielle, wat vervelend. Even een knuff voor de spanning.....

Jodie, ik kreeg bevallingsinfo toen ik rondleiding kreeg op de verloskamers.

Nog 2 uurtjes en we vertrekken naar de 9mnd-beurs. Hihi, ik heb er zo'n zin in dat ik echt hoop dat het niet tegen gaat vallen. Ben ook benieuwd hoe lang ik het vol ga houden....

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi (weer) ben net ff gaan slapen...op de bank...zo dat had ik even nodig...en wat denk je zodra ik ga slapen krijg ik weer van die ongikrampen......?

Danielle succes in het ziekenhuis hopelijk blijk alles als nog goed te zijn!

hier begint nu mijn verlof....zo afscheid nemen en dan kom ik pas 1 juli weer terug!

oe wat ben ik moe ff wakker worden hoor....

Deel Deze Pagina