Lynn fijn verlof! Minder fijn dat je ongi krampen terug zijn. Bij mij nemen ze sinds vanacht ook weer toe en ben kotsmisselijk. Controle vanmiddag maar afwachten. Wwjc veel plezier op de beurs!
Wwjc...veel plezier op de beurs!(ik wil ook maar kan niet) En gele urine heb ik ook , drink me ook lens! Danielle ...succes vanmiddag! Lynn ...lekker verlof!geniet er van! Me maagzuur speelt weer op!Heb zon zin in een botherham met kaas en tomaat!Ben alleen bang dat ik misselijk blijf vandaag...gisteren heel de avond last gehad van Brandendmaagzuur....bha bha .Zometeen manlief weer uit bed trommelen, ben blij dat vanavond laatste nacht is...morgen avond feestje van een vriendin!En zaterdag een avondje carnavallen, als ik me goed voel! Zondag met Bryan naar de kinder carnaval....lekker laten rennen en ravotten is ie goed moe zondagavond! Verders vandaag niet zo veel ...denk bank hangen,heb ook niet zo zin om te poetsen eigenlijk! En wat eten we vanavond?goeie vraag iemand suggestie's.....iedere dag weer de zelfde vraag!
Heb hier standaard Rennie's naast mijn bed liggen. Heb er nl vooral in bed last van of als ik heerlijk verse jus drink. Druk weekend voor jou als ik het zo hoor. Weet niet wat we vanaaf eten omdat we naar de beurs gaan en dus in A`dam uit eten gaan. Maar gister broccoli met zalm op. Erg lekker (vind ik) en heel gezond. Manlief had juist zin in macaroni.
wwcj....ik heb overal rennies liggen..ik heb voor 5 jaar genoeg.... sophia...wij zouden eigenlijk ook morgen gaan maar heb die krampen dus we doen verre dingen niet meer.....maar jij veel plezier.... en wat we eten...ik ga altijd lekker op ah.nl kijken voor insperatie als ik het niet weet...maar heb zin in spaggeti of macaroni...maar ik ga zo weer op hun site kijken...haha
Macaroni gisteren op!denk dat het andijvi stamp word....weet nog nie zeker, en op internet staan vaak lekkere dingen jah, maar vaak ook met vis en da lust ik niet!
meestal zit er iets in wat mij ook niet aanstaat maar dan vevang ik het gewoon voor iets wat ik wel lekker vind zoals varkensvlees of vis meestal voor kip...
wwjc, wij zouden ook gaan vanmiddag, maar mijn man red het (toch) niet en ik ben een beetje misselijk. en verveel me...
hoi! volgens mij net nog iets van me slijmprop verloren met bloed Stond net onder de douche en had zn last van krampen onder in me buik.. en ongi gevoel.. pdff wat ben ik toch onzeker zeg! Ik maak mezelf helemaal bang.. Straks heb ik wel ontsluiting..
Leeuw: anders bel je toch even als je erg ongerust bent. Lynn: fijn verlof genier er lekker van! ik was net bezig met mijn ziekenhuis tas in orde te maken, maar nu vraag ik me af moet ik rompertjes met lange mouwen nemen, of korte?
Leeuw, for what it's worth, je kunt heel lang stukjes van de slijmprop verliezen. Het ding vernieuwt zichzelf ook. Meestal merk je er weinig van dat je het verliest, maar nu de druk op je baarmoedermond enzo een stuk groter wordt... Ik had het bij mijn zoontje ook, weken van te voren en heel veel oefenweeën. Ik ben alsnog gewoon keurig met 39 weken 2 dagen bevallen, ook al was het al heel lang aan het rommelen en verstrijken daarvoor. En anders gewoon even bellen!
@ Nance, ja ik neem enkel bodytjes me met lange mouwen. @ Leeuw, ik zou ook erg bang zijn, kun je je vk niet eventjes bellen?
oe ik ben vandaag voor het eerst kriebelig....niet chagie...maar het wil even niet zo gaan zoals ik het wil en word daar inmezelf heel onrustig van....heb iets via marktplaats besteld...ze hebben het dinsdag op de post gedaan en had me verheugt dat het er vandaag zou zijn....maar ik zie dat ze mijn postcode niet heeft....kan het dan langer op zich laten wachten............ leeuw...ik heb ook gelezen dat je je slijmprop kan verliezen maar dat hij ook gewoon weer aangemaakt word...maar een belletje kan nooit kwaad toch?
jullie zijn echt niet bij te houden....kijken wati k nog onthouden heb @Leeuw, zou me er ook nog niet heel druk over maken, dat kan weken van te voren beginnen afbrokkelen. grappig iedereen zo aan het rommelen, en de meesten nou toch uit de "gevarenzone"! Had vandaag ook een mega zoete geur in het ondergoed weeen zijn weer minder maar heb m'n energie er niet door terug. Weer om 7 uur op, en om half 9 lag ik er weer in en ben net pas wakker "gelukkig" is zoontje een beetje ziekjes en slaapt hij dus ook veel, dus kan het mooi ff. @Rach wat jammer zeg, is er niemand anders die meekan naar de beurs? @pientje Waar gaan jullie heen? Leuk hoor, kan nu nog mooi ff. Hoe gaat het met de verkoudheid, al wat beter? ehm...ik ga weer ff terug lezen want ben dus alles kwijt
Danielle owjee, succes in het ziekenhuis, hopelijk valt het mee, hou ons op de hoogte! We gaan een weekendje naar de ardennen, jaarlijks ritueel met vriendengroep. Ga lekker in de sauna hangen, hopelijk brengt dat verlichting voor mijn koppie vol snottie... Lenzen of bril had ze beiden niet in of op met de bevalling, maar heb ook "maar" -3. Jodie succes bij de gyn! Wwjc veel plezier vandaag op de beurs en uit eten.
Lynn, volgens mij kan het dan wel wat langer duren Wat had je gekocht, ben helemaal niet nieuwsgierig.... Leeuw, ik zou anders even vk bellen. Misschien kunnen zij je wel gerust stellen, ik zou er anders zelf ook heel de tijd mee bezig blijven. (en het waarschijnlijk ook erger maken) Wat wordt er toch weer veel afgerommeld vandaag in onze buiken Maar ja is andere maandtopics ook zo dat de eerste baby's er al lang zijn voordat echt maandtopic gaat beginnen.
ik heb een nieuwe tommy hilfiger jasje zwart overgenomen van iemand die dat voor haar dochter had gekocht...maar het is echt een jongens jasje....kan hem helaas niet laten zien..maar zodra ik hem binnen heb laat ik een foto zien....maar sinds ik ben opgelicht op mp heb ik niets meer durven kopen....alleen dit dan nu...dus ben zo bang dat ik dadelijk weer niets krijg....grrr... want die schoentjes heb ik nu eindelijk wel via een gewonen site...en nu zag ik dat ze daar ook coole lacoste slofjes hebben...en dan kan je ze bestellen en betaal je gewoon aan de postbode dat vind ik iets fijner.....maar dit jasje kon ik nergens anders vinden op internet...dus maar even afwachten....
Voor je koopt, rekeningnr van die persoon altijd ff google'en. En als je opgelicht bent kun je altijd terecht bij www.internetoplichting.nl (als ik me verveel lees ik daar vaak wat topics en jeetje soms echt heftig en vaak slagen ze erin het geld terug te halen)