April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @coto: veel sterkte volgende week en hopelijk is je man snel weer opgeknapt!

hier iemand die ook laat in slaap geraakt maar die gerust tot middag in bed zou kunnen liggen! spijtig genoeg gaat dat niet met een mannetje van 2 in huis! gelukkig heb ik een hele lieve man die me meestal wel wat langer laat liggen als het mogelijk is.

@danielle: en weet je de uitslag al? hopelijk is het niets! .. lees net de uitslag :( veel succes namiddag ! ik duim voor je

lengte en gewicht komen hier zeker op het kaartje, vind het een beetje raar om dat niet te doen eigenlijk!

@wwjc: wat een droom ! :) hier ook de gekste dingen hoor!
    @ramoontje: wat ik net ontdekt heb is dat bij helpt om iets met vanille te eten tegen het maagzuur! heel raar maar bv vanillepudding of rijstpap lijken echt goed te helpen! hier liggen de rennies ook in het nachtkastje, zonder haal ik de ochtend echt niet, dan hang ik boven de pot.
    @leeuw: als je je zorgen maak kan je toch best even bellen? gaan de krampen niet over door het warme water?
    @nance: hier alleen rompertjes met lange mouwen voor in het ziekenhuis, je moet denken dat je kleintje uit jouw warme buik komt dus lekker warm kleden de eerste dagen is het beste hebben ze mij gezegt.

hier vandaag weer te veel gedaan, ben echt moe nu. nog piama'tjes en rompertjes gewassen maat 62, doopsuiker verder afgemaakt en klaargezet voor het ziekenhuis, nog nieuwe spulletjes voor ons meisje gewassen, alle ramelaartjes en knuffels gewassen en netjes in haar kast in dozen gestopt, was geplooid, ... nu wilde ik even rusten maar hoor mijn zoontje net wakker worden :( gelukkig komt mijn moeder dadelijk dus dan kan die zich wat met hem bezighouden.
    gisteren gaan zwemmen, was echt fijn en deed deugd. rhune vond het ook helemaal geweldig! dan zie je pas hoe groot die word!

ik moet mijn mannetje uit bed gaan halen...

2. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Zo, daar zijn we weer. Vandaag naar de crematie geweest van mijn onverwacht overleden oom. Was heftig, maar wel mooi.

Het was een behoorlijk eind rijden, maar ik hield het goed vol. Op de terugweg samen even wat gegeten (ik kon helaas niet nemen wat ik allemaal wilde; dus uit mijn hoofd maar gegokt wat ik mocht hebben ivm suiker), maar lekker was het wel. En onverwacht ook leuk, want door alle gedoe gaan we er amper nog samen op uit. Terwijl we vroeger wel 2x per maand uit eten gingen......

Ik lees een boel meiden met slijmproppen, oefenweeen, afwijkende bloedwaarden; allemaal sterkte! Ik ga weer even plat, want na zo'n lange dag als vandaag roept mijn bed heel hard mijn naam :rolleyes: .

3. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Zo heb net weer lekker lang gedoucht! Pff ben ook zo moe!
    De krampjes zijn er nog steeds, maak mezelf helemaal gek haha!

Ik ben zooo benieuwd wanneer ik ga bevallen haha!
    Ik heb me eerst laten pendelen voordat ik zwanger raakte en die was goed :) het is niet betrouwbaar maar toch ben ik zooo nieuwschierig!
    Mevrouwtje ongeduld!

4. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    hi,hi,hi....wat een lekker verhaaltje zo he. Geen idee wat het was. Hopelijk geen slijmprop want dan ben ik "de aap gelogeerd" met mijn pakweg 31 weken nog maar. Vandaag moest ik weer voor een echo en alles was goed (in ieder geval voldoende vruchtwater). De kleine is wat aan de kleine kant dus ze gaan het wel in de gaten houden......Morgen weer naar die super gezellige gynaecoloog van mij..... :pale: :)

5. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Gewoon lekker met korte mouwtjes nemen. Zo'n kleintje krijgt toch meestal daar overheen weer en truitje aan, toch? Enne, april is niet meer midden in de winter en als je naar buiten gaat pak je je kleintje nog extra goed in.

Hi,hi.hi. heb niet eens aan mijn ziekenhuistas gedacht nog.....;)

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Danielle± sterkte en succes! Hopelijk geen zwschapsvergiftiging!

7. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Nou, daar vraag je me wat. Zou het gewoon even vragen aan de afdeling daar. Lijkt me niet echt een probleem.
    Ik vraag me de hele tijd af of je sieraden om mag houden tijdens de bevalling. Ja, en ik heb ook al een mooi setje lange hemden gekocht voor tijdens de bevalling.....enne....inderdaad. Je mag er toch wel een beetje netjes bijliggen tijdens de bevalling en erna voor de foto's? Stom he, maar daar denk ik dus ook aan de hele tijd.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik ben gewoon met mijn sieraden om bevallen, maar bij een keizersnee mag het niet volgens mij.
    Heb wel mooie nachtehmden voor na de bevalling en een mooie kamerjas. Tijdens de bevalling van mijn zoon moest ik een hemd van het ziekenhuis aan, dat zal nu ook wel zo zijn.

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden

hier rot bericht... vandaag naar de gyn geweest..
    en waarschijnlijk moet ik daar morgen voor langere tijd blijven,,
    bloed druk was 150 100 veel te hoog dus.. en ik hou ontzettend veel vocht vast..
    ik mogt gelukkig nu nog naar huis.. wachten op bloed en urine uitlsagen..
    maar als we alles bij elkaar optellen.. komt ook nog is bij dat ik heel erg verzwakt ben door het veel overgeven,, pff ben echt verdrietig waarom heben ze daar in dat rot ziekenhuis niet eerder naar me geluisterd
    ik heb wel tabletten gehad om nu de bloedruk te laaten zakken.. daar word je beetje stonet van maar ik laat het nu allemaal maar over me heen komen.. maar ik ben zo ontzettend verdrieig.. komt ook nog is bij ik verschrikkelijke heimwee heb.. dus ik alleen maar zieker zou worden bij opname voor langere tijd.. wat moet ik nou? ben zo blj als mannetje zo thuis is..
    sorry voor romelige bericht... mijn vlammetje om door te zetten is ff op

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Danielle hoe is het gegaan in het ziekenhuis?

Pientje veel plezier en geniet ervan van je weekendje weg.

Hier echt een ik laat alles uit me handen vallen dag pfffffffff wordt er gek van :D haha

11. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Danielle;veel sterkte vanmiddag en ik hoop dat er niks ernstigs is

Mandytjuu;jeetje dat is idd niet leuk en ik hoop voor jou ook dat het met medicijnen goed gaat en dat je niet te lang hoeft te blijven
    dikke knuff voor jou

Gr Tup

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Madytjuu: hopelijk hoef je niet te lang te blijven inhet ziekenhuis en doen de bloeddrukverlagers hun werk. Die heb ik vorige zwangerschap ook vanaf 32 weken geslikt (had ook 150-100) belangrijkste is dat ze je goed in de gaten houden!

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mandytjuu: he wat naar! Maar misschien valt het morgen mee? Ik had vorige week ook 150/100 en ben met medicijnen begonnen (eerste dagen inderdaad erg slaperig) Moest wel weer snel op controle, maar zit nu netjes op 130/90. Ik duim voor je!

Danielle: hoop dat het voor jou vanmiddag ook goed uitpakt!

Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis. Als onderdruk boven 90 blijft, moeten de medicijnen wel weer wat omhoog, maar verder gaat het gelukkig goed. Ons kleintje groeit goed en werd dinsdag geschat op 2200 gram. Wel bij elke meting erg groot hoofd :( Dat moet er toch straks als eerste door -slik-

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mandytjuuh wat *** zeg voor je. Sterkte en hou je taai ook al is dat even moeilijk op dit moment.

15. mandytjuuu sterkte zeg. wat naar al die berichtjes over ziekenhuizen!

pientje: klinkt erg leuk, geniet ervan!

amom, we kijken of we dit weekend tijd hebben om te gaan! (en anders, helaas..)

bevallingskledij: ehm.. nee ik maak me daar echt niet druk om. ik haal van de week wel wat XXL Tshirts bij de Zeeman :) en wat betreft de foto's erna: daar hoef ik ook niet mooi op te staan :)

baby: kindje is hier de hele dag wakker en in beweging! echt bijna niet dat het stil ligt, hebben jullie dat ook? behalve snachts, dan is het wel stil, maar overdag echt een kermis.

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mandytjuuh, wat vervelend voor je. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je bloedwaarden en urineuitslag goed is, zodat je uiteindelijk toch nog niet opgenomen hoeft te worden in het ziekenhuis.
    Dikke knuffel!
    * Heb jij een buddy zodat wij ook een beetje op de hoogte kunnen/mogen blijven?*

Rach, bij mij overdag ook heel actief en 's nachts erg weinig. Voel het in ieder geval dan niet.
    Even afkloppen, hoop dat dat zo blijft. Slaapt wat lekkerder! :)

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mandytjuuh: wat erg voor je! hoop dat je je snel wat beter mag voelen

geen idee ivm de lenzen en bevallen, sieraden mogen hier gewoon aanblijven bij een gewone bevalling, bij ks inderdaad alles uit.

voel mezelf ook helemaal niet goed :( denk dat er een flinke verkoudheid aankomt! hopen dat die niet doorzet !

18. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Mandytjuh: He bah meid .. wat een naar bericht.. Ik hoop ook dat het mee gaat vallen! Sterkte..**knuff**
    Pientje: Oh, lekker zeg!weekendje weg.. Geniet ervan ;)
    Danielle:Al nieuws? Kl*te voor je zeg! :(
    Synove: Succes alvast bij de gyn.. :( Laat je niet gek maken.. ;)
    Leonie:O nee..hoop het niet zeg meid..Uitbannen dat virus.. ;)

Hier sinds vandaag harde buiken en ongi-krampen..
    Ik schrok er een beetje van :oops: Het besef dat het nu allemaal wel heel dichtbij gaat komen..

Zuur: Nee is niet leuk.. :( Hier ook overal Rennies.. :( En een flesje Regla PH..Durf soms niks te eten joh!

Bevallingskleding: :) Bij Noa had ik alles uitgetrokken in het ziekenhuis..Ik had het bloedheet..Toen ik fotoos terugzag had ik nog heel charmant: Fel Rode sokken aan.. :confused:
    Bij Len volgens mij een oversize shirt..
    Boeit me echt niet , op dat moment al helemaal niet.. :oops:

EDIT:Ik moet steeds winden.. :oops: Vooral s avonds echt super onsmakelijk..Herkenbaar ?

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier dus net anders om :( , 's nachts apekooien en overdag wieg ik haar waarschijnlijk in slaap doordat ik druk ben. Het schijnt dat ze ook na de bevalling in het ritme blijven...

Mandytjuuh, sterkte meid, wat vervelend voor je.

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    winden..Herkenbaar?

JA :oops: ! zowiezo een steeds slechtere stoelgang. Die darmen zitten volgens mij gigantisch in de knoop of verdrukking :confused:

Deel Deze Pagina