Lautjuh, wat vervelend zeg.. Maar de test is positief toch? Wat raar dat je BM dan leeg is. Het heeft zich toch niet op een verkeerde plek genesteld ? :S Ach, misschien is je ukje nog wel onderweg van de eileider naar je baarmoeder en ben je wat korter zwanger.. Hopelijk volgende week meer duidelijkheid (en goed nieuws natuurlijk!) Hier gaat het redelijk. Net een heel klein beetje bruinverlies op het toilet. Geen helderrood bloed meer gezien iig. Ik zie liever een pietsie bruin, dan een hoeveelheid rood. Menstruatie-achtige krampen, dat ken ik. Heb ik nu maar heel licht, maar bij mijn zwangerschap van Isabelle testte ik steeds negatief, en had ik op een gegeven moment enorme krampen. Dus ik had al zoiets van 'zie?Niet zwanger'.. maar er kwam ook geen bloed, en een paar dagen wel positief getest. Hoeft dus niets te betekenen, laten we dat hopen voor de dames die de krampen hebben. Met Isabelle is het goedgekomen Nu maar afwachten of dit ukje lekker blijft zitten. Heb wel even via sensitest een paar testjes besteld.. als ze minder duidelijk gaan worden weet ik genoeg
Ik heb tussendoor helemaal geen bloed verloren. Ik heb ook gevraagd naar een bbz, maar dat kon hij zo eerst ook nog niet zien. Als ik hevige buikpijn krijg moet ik meteen naar de ha. Ik heb wel wat ongikrampjes maar dat hoort er toch bij? En de eierstokken zagen er normaal uit. Hmmm vreselijk die onzekerheid.
Ik ben ingeleid met 38 weken omdat hij over de 8 pond hij wa sbij de geboorte 4160 gram, het is 99% zeker dat ik weer ingeleid word omdat ie anders over de 10-11 pond gaat en de placenta al redelijk op was de vorige keer.. http://www.martin-isabel.nl/index-buiken2.htm Hier staan mijn nieuwe buiken.. (nou ja beginbuik dan want je ziet nog geen beeb alleen darmen haha)
Ohooh, IMD, dat gaat wel erg hard inderdaad..wat Priscilla zegt, sterkte de komende maanden.. Ben ik even blij met mijn bescheiden buikje.. heb even geen buikfoto's online, maar groter dan jouw buik met 25! weken van Dean was mijn buik op het eind nog niet... Maar goed, ik had dan ook maar 5,5 pond beeb bij me
ja links is 4 weken en rechts is vandaag (maak er mqaar 5 weken van) bij de vorige hebben ze ook vroeg een echo gedaan omdat ze dachten dat ik een tweeling droeg haha en met 20 weken vielen mensen stijl achterover als ik zei dat ik nog net op de helft was haha (in het begin grappig maar met 30 weken echt niet meer) Van mij mag ie deze keer iets kleiner..
jep bekken, rug ik hield extreem veel vocht vast (je zag geeneens mijn enkels meer) was echt niet leuk, in het begin is een grotere buik best leuk (lekker showen) maar aan het einde echt niet meer, ik kon alleen nog maar zitten.. vandaar dat ik licht depresief werd aan het einde (ik slik al anti depresiva) en hebben ze samen met het gewicht van de beeb) besloten om het te gaan inleiden (ook geen pretje maar de laatste 5 dagen heb ik als heerlijk ervaren en zou het zo weer doen!'
ik ben erook nog hoor ik lig met een deken op de bank tv te kijken en ondertussen internetten...mijn mannetje is mijn heerlijk aan het verzorgen....hihidus vertel..heb je uits om het hart wat je graag wilt delen
ik ben ook net thuis. lautjuh wat vervelend voor je zeg. ik hoop dat het loos alarm is. wellicht ben je korter zwanger dan dat je dacht? ik weet precies mijn punctie datum, dus eigenlijk ben ik morgen al 6 weken, maar ik laat mijn banner maar zo staan
@ Wieffie, je hebt speciale tabletjes van VSM Puur mama. Die mogen wel geloof ik. Maar dan nog zou ik die niet snel nemen. @ Prisilla R & Mirjanne, ik duim voor jullie. Het hoeft niet perse iets te betkenen. Maar als je twijfeld gewoon de gyn bellen. @ Lautje, hopelijk ben je gwoon minder lang zwanger. Maar erg raar idd. Hier gaat het wel weer goed. Het heeft niet doorgezet. En de echo zag er goed uit volgens de gyn. VInd zelf dat ie heel anders is dan mijn lotgenootjes. Maar dat wilde niks zeggen zei ze. Dus dan maar even afwachten tot volgende week.
niet echt veel te delen alleen dat mijn man uitgerekent vandaag moet over werken (hij is al sinds vanmorgen 5.45 weg) oja ik wilde vandaag naar de dokter om te vertelen over de zwangerschap, kan ik pas morgen terecht om 14.50 dat was echt een tegen valler (ben er nog boos om ) ga nu pas woensdag de vk bellen (wil dat de h.a eerst op de hoogte is hebben een goede band met h.a)
Moet volgende week donderdag voor een termijnecho en om te kijken of alles goed gaat. Duimen duimen. Heb geen helderrood bloed gehad maar ik weet niet wat dat lichtrozig veegje kan betekenen heb het verder niet meer gehad. Het is nu extra spannend en van mij mag de tijd wel even supervlug gaan haha
@ Lynn, daar bedoel ik de meiden mee die ongeveer even ver zijn als mij. Maar het schijnt ook veel aan het echoapparaat te liggen.