April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even. Weer een jaartje ouder, was gister jarig :oops:

Vind het nu toch wel erg spannend worden allemaal. Ik heb ook meer last van afscheiding, vochtverlies (denk urine) en ongi-achtige-krampen.

Ook wil ik ergens dat het snel 3 maart is. Dan heb ik weer een groeiecho. Denk dat ze me gewoon extra in de gaten houden omdat mijn baarmoeder niet gegroeid is.

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Mupkuh: Alsnog van harte gefeliciteerd !
    Danielle: Maar even navragen inderdaad, wat voor jou rustig aan doen is kan voor een ander weer niet zo zijn... succes ermee !
    Nance: Dat is ook schrikken, lekker handig van die vrouw zeg...

Hier alles verder prima, geen drukkend gevoel, indaling etc.

fijn weekend !

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    Mupkuh nog gefeliciteerd! leuke dag gehad?

Danielle1982 bij mij is rust nu ook echt rust.. was en plas mag maar verder niet..dus idd de moeite waard om het te vragen.. ik ahd al eerder gewoone rust gehad.. vandaar dus nu echt niks meer mag..

bedankt iedereen van de reackties! super lief!

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    over peoetsen gesproken, ben zo boos!11Heb het idee dat ik hier alles zelf met doen!net of ik alles vies vind en dat niemand anders het ziet!ben echt kwaad sta me eigen kapot te poetsen hier iedere dag , en dan nog zo iets word gewoon de vuile was naast de was mand gedondert!is da nou zo moeilijk om fftjes wa meer opte ruimen als er troep is, nee hier kan da nie.....!zit gewoon met tranen in men ogen van kwaaigheid en pijn in mijn buik!Net heel de vloer weer gedweild, en nu heb ik er last van....ohhhhh ben zo blij als ik straks weer meer kan doen!

sorry dames ik heb niks terug gelezen....dit was een zwaar echobericht!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hey ik heb ook een klote dag...ik voel me klote...moe...en heb het even gehad...heb zelfs moeten huilen voor het eerst in de zwangerschap..
    het lukt me allemaal even niet meer....en voel me heel schuldig naar mijn vriend...die poets hier alles doet ed boodschappen werkt 45 uur per week...en ik lig hier op de bank...en probeer het wel maar het lukt niet...moet elke keer gaan zitten...grrrrrr.....ik voel me echt overal klote over..mijn buik mijn haren mijn vocht mijn bekken mijn slaapgebrek....wwwaaaaahhhh...laat het alsjeblieft snel voorbij zijn....

sorry dames was ff een mega ego bericht...

mupkuh nog gefeliciteerd....
    danielle...ik denk dat rustig aan doen heel erg naar je lichaam luisteren is....
    mo hopelijk hebben ze het verkeerd gemeten!

ik ga even mijzelf rusitg maken.... :cry:

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mo: Sterkte en ik duim op het beste nieuws voor je!

Mupkuh nog gefeliciteerd :D

Lynn en Ramoontje sterkte gooi de frustraties er ff uit lucht op ;)

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lynn en Ramoontje even een dikke knuff voor vandaag! ! !

Stiekem en ik blij dat ik niet de enige ben. Ik baal er ook zo van dat ik zo weinig kan en dat van de ene kant mijn man wel probeert mee te helpen terwijl hij deze week 50 uur op zijn werk is geweest (en nog na het weekend dat hij vloer heeft gelegd en kamertje in elkaar). Maar schoonmaken doet hij niet en nu zijn gister fijn die mannen geweest van de woningstichting, maar ze hebben me toch een vuile vloer en keuken achtergelaten. :(

Denk dat we nu allemaal wel beetje op een punt komen dat we steeds minder kunnen en juist meer willen..... Laat het maar snel april zijn, dat we onze kleintjes in de armen houden.

8. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    Nou mo ind maar hopen dat het een meetfout is geweest, ben benieuwd over twee weken, wel goede echo gehad goed zo!

Mupkuh: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ramoontje: dat gevoel herken ik wel ja, hier ook ik heb nestdrang dus alles moet aan de kant, ik ben heel beperkt dus doe er ook nog langer over, en ja soms denk ik dat ook wel ja moet ik me nu alweer bukken, voor die sokken, normaal laat ik het ook liggen hoor, maar nu denk ik nee je weet maar nooit en dan moet mijn huis schoon zijn, hoe erg kan het zijn he.

Lynn: hormoontjes he, ik jank wel eens regelmatig, lucht uiteindelijk wel op.

9. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo,
    Volgens mij zitten we echt in de laatste zware loodjes! Het is ook echt frustrerend dat je gewoon bijna niks kan doen zonder last te krijgen he? Vandaag gedouched, was erin gedaan en daarna opgehangen en een beetje opgeruimd beneden...echt megapijn in schaambot/rug etc...ik word er een beetje moe van!
    Ik heb ook ineens een pijnlijke plek vanbinnen rechts aan de bovenkant van mijn buik? Net of ze daar iets beurs heeft geschopt? Ik ga het dinsdag maar eens vragen aan de VK als ik nog last heb....
    Verder niet veel nieuws....doei....
    STERKTE VOOR IEDEREEN DIE HET MOEILIJK HEEFT!
    DIGIKNUF!!!

10. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Dames bedankt voor de digi knuffel....voelt al en stuk beter!Mijn tranen zijn weer weg, en nu denk ik dan ach...maak je niet zo druk....!Maar soms heb je dat je hormoonen helemaal van slag zijn!En dan ff gal wil spuwgen hiero.... :evil:

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Owja en is ook fijn om dat hier te doen!want bijna iedereen heeft er wel eens last van volgens mij! :)

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Dat ken ik idd.

13. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

wie had het deze week over nitrofuran? ik ben begin deze week begonnen met die kuur omdat ik blaasontsteking bleek te hebben.
    Nu voel ik mijn meisje lang zo goed niet meer. :cry: ze schuift wel en gisteravond had ze nog best de hik.
    maak me echt wat zorgen of die tabs ook schadelijk zijn.
    Gyn en de apotheek al geprobeerd te bellen maar krijg alleen maar antwoordapparaten.
    ik meende dat 1 van jullie het nog over die tabs had begin deze week?

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hihi, geloof dat iedereen vandaag een k*tdag heeft..
    Morgen ziet het er vast weer anders uit voor iedereen!
    Maar het is ook niet niets, je draagt een bijna voldragen kindje dag en nacht bij je.
    En ondertussen wordt er ook nog verwacht dat je verder ook nog normaal functioneert.

Terwijl je het liefst op de bank ligt, met een huishoudster die alles voor je schoonmaakt en doet, en een serveerster die alles naar je toe komt brengen.
    En ondertussen ga je zelf nog even wat shoppen voor de beeb en jezelf wanneer je daar zin in hebt.
    Alleen nog maar dingen doen wat je leuk vind.
    Dat zou pas fijn zijn..: ;)

15. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hahaha, hier nog iemand met een K*T dag :) Vannacht even flink ruzie gemaakt met mijn man (die naam mijn mening iets te laat uit de kroeg terug kwam en waar ik een beetje hysterisch op reageerde -tja, hormonen-) Daarna geen oog dicht gedaan en hele nacht harde buiken. Nu koppijn, beroerd. Zal vast ook niet goed zijn voor mijn bloeddruk :( Maandag weer controle. Moet nu even twee keer per week.

Jantsjuh: nitrofurantoine is compleet veilig hoor, maak je geen zorgen!

16. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @ Nance: Raar dat ze dat soort informatie geeft tijdens een voorlichtingsbijeenkomst. Ik zou daar zeker een klacht over indienen bij je gynaecoloog. Wellicht heeft je gynaecoloog haar dat in vertrouwen verteld, maar het is gewoon niet aan die vrouw om dit soort gegevens zomaar rond te bazuinen; laat staan tijdens een voorlichtingsbijeenkomst. Ik vind dit erg ontactisch van haar.

Ik moet hierbij dan altijd aan een verpleegkundige denken die buiten haar boekje gaat en zaken doorgeeft aan een patient die alleen een arts mag doorgeven.
    Dit soort dingen meld ik altijd direct aan de arts in kwestie.

17. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi Jantsjuh

ik heb die medicijnen gehad,maar ik heb niet gehad dat ik de kleine minder voelde
    maar ik vertrouwde ze ook niet dus ik heb de HA toen gebeld en die zei toen we geven ze tot 38 weken en daarna niet meer
    en ik heb ze 2x achter elkaar geslikt
    maar als je het niet vertrouwt bel je even naar de huisartsenpost en dan vraag je het aan hun
    vragen staat vrij
    sterkte ermee

ik wil iedereen veel sterkte wensen met hun hormonen ik herken het wel
    ik zat gisteren aan de telefoon en moest even wachten begin ik zo ineens te janken ,omdat het te lang duurde
    later dacht ik dat bedoelen ze dus met last hebben van je hormonen
    ik slaap ook heel slecht en ben echt ontzettend moe
    ik word al elk half uur wakker van de pijn aan mijn bekken dus dan moet ik weer draaien,maar nu word ik elke nacht wakker van de pijn in mijn onderrug
    en ik ben ook te moe om hier iets in huis te doen,maar ja het moet wel gebeuren he
    vandaag kon ik wel eindelijk mijn gordijnen weer ophalen dus ik ben blij het kamertje is nu helemaal af
    we zijn nog even naar prenatal geweest en heb nog een dekentje gekocht een witte met die girafjes erop(lime/aqua)ik vind die helemaal geweldig dus ook maar een bijpassende pyama
    en nu wil ik dat boxkleed ook nog graag hebben

nou ik ga weer stoppen lekker op de bank liggen
    ik ben bekaf

dames fijne avond en een dikke knuffel voor alle dames hier we doen het toch maar even he zwanger zijn en het huishouden en alles wat erbij komt

Groetjes Tup

18. Jantsjuh

thx wannaBmum is altijd weer wat gerustellender. :) wat kun je je als aanstaande moeder ook druk maken zeg ;) maak mijn vriend al knetter.
    ik denk dat de kleine gewoon wat minder ruimte heeft, gisteravond zaten de voetjes bijvoorbeeld aan de rechterkant van mijn navel, en nu hangt mijn buik helemaal naar links. dus ze schuift wel gelukkig :)

19. Jantsjuh

thx tup voor je antwoord, stelt mij ook erg gerust. heb helemaal niet eens gedacht aan de huisartsenpost :oops:

20. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hallo! :confused:

Jeej ik ook een beetje een k*tdag..
    Heb ook 2 pijnlijke plekken op mn buik..Ik hoef er maar even aan te zitten..AU!
    En de kids voelen het natuurlijk aan dat mama 'onrustig' is en waren de hele ochtend MEGA_DRUK...Ik bijna in tranen..
    Heb ze om 12 uur tegelijk op bed gezet...en ben even de stad ingeweest. 2 katoen gebreide pakjes voor de beeb gekocht (1 euro PS bij de Hema, mooie aanbieding :D )
    Een wikkeldoek en nog 2 paar sokjes..Toen werd ik weer een beetje blij.. :oops:

Voor iedereen met een shitdag: Ook vanuit hier een KNUFF!

Dames die rustig aan moeten doen:STERKTE!

Deel Deze Pagina