April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, die mannen hebben wat te voorduren met ons... Zal de mijne als ie straks thuis is ook blij mee zijn. Heeft ie hele dag gewerkt en dan zo'n hormonaal monster thuis. ;)
    Heb vandaag ook flink buikpijn en nog steeds pijn in mijn rug. En we moeten vanaaf dus nog en buro wegbrengen en naar een verjaardag. Dan blijven we bij vrienden slapen en morgen weer verjaardag van schoonpapa. Ik weet nu al dat ik erg last ga krijgen van mijn rug vanaaf, niet kan slapen vannacht en morgenvroeg in een vreemd huis als eerste opsta en dan niets te doen heb. :( Bah, heb er helemaal geen zin in....
    Maar ik zal nu eerst maar eens een pyjama enzo in een tas gaan gooien, want hubbie is nu klaar en zal binnen uur thuis zijn. Dan snel eten en wegwezen...

2. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    nou nee het stond als notitie in mijn dossier, mevr wordt ingeleid bij 38 weken blabla, dus verpl dacht dat ik op hoogte was ervan. toevallig dat ik het van haar vernam, maar het had ook evengoed van de uroloog gekund,of een andere gyn als ik er weer eens heen moet vanwege klachten.
    ik vraag me ind wel af wanneer hij mij dat gaat vertellen, heb pas 3 maart een afspraak bij hem staan, maar ga deze week proberen te bellen, en daarbij vindt ik het ook een fout van de gyn dan had hij erbij moeten vermelden dat ik nog niet op de hoogte ben, das een goede rapportage. tja ik werk zelf in zorg, dus weet ind wel hoe het met info gaat.

3. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

niet best met mijn gepor heb ik haar de hik bezorgd :oops: slechte mama ;) maar nu weet ik tenminste dat ze er is :D

4. Kikki

Kikki Bekend lid

Aug 15, 2008
    875
    0
    0
    @ Jantsuh: ik begin de baby ook steeds minder heftig te voelen. Ik ben nu 32 weken en mijn baby ligt voor op groeischema (dus is ca. 33 weken). En we komen nu in het stadium dat ze gewoon minder de ruimte krijgen. But, I know, het klinkt zo logisch, maar ondertussen kan ik mij er ook behoorlijk zorgen over maken. Ik voel mijn kleintje vooral 's avonds, als dat ook niet het geval is, rijd ik 's nachts nog naar het z'huis, echt! Vertrouw op je intuitie, als je het niet vertrouwt.....

Ik zie dat een boel meiden er even doorheen zitten; DIKKE KNUF. Tja, die hormonen van ons he, bareauh. En dan die machteloosheid dat je zo weinig kunt/mag en dan lig je daar maar te liggen. Alle tijd om te piekeren, helpt ook niet echt. Ik had het vooral aan het begin van de week. Voel me nu al een paar dagen erg goed, da's ook wel eens fijn. En wij hebben sinds drie weken een schoonmaakster, zo wat scheelt dat. Op zaterdag heb ik weer een vrolijke man en hebben we de tijd om heel rustig samen leuke dingen te doen. Zoals vorige week naar de Ikea en vandaag een auto gekocht (leuk, noodzakelijk en we zijn nu echt failliet; een maandje water en brood en zeker geen Prenatal ;)). Vanavond een verjaardag en dan morgen lekker rustdagje.

@All: sterkte met de hormonen en nog maar een paar weekjes......

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wat voor autotje heb je gekocht Eenwondertje?
    Ik wilde vandaag ook gaan kijken, maar die zaak was dicht waar ik het autotje zag staan. (Suzuki Alto, 5-deurs.)

6. oh dames die zich vandaag niet zo happy voelen: knuf knuf!

wie was hier ook al weer helemaal gek van disney/pooh?
    ga los op deze site zou ik zeggen:
    http://www.disneybaby.nl/
    en misschien voel je je daarna beter :)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Van mij ook dikke knuffel voor iedereen!
    Echt vervelend dat veel een k*tdag hebben.

happy, hoe gaat het verder met jou? Je schrijft niet zo heel veel maar wil wel graag weten hoe het met je gaat. je hoort ook bij het clubbie!
    Ik heb er eigenlijk niet aangedacht dat beeb niet meteen mee naar huis mocht als je te vroeg bevalt. Dus fijne vraag van je, ook weer wat geleerd!

Heb vanmiddag die geurbuiltjes van zwitsal gekocht, zal zo eens in de kast gaan ruiken. Dat ruikt zo lekker!

Wie was het ook alweer bij wie de kast niet lekker rook, is dat nog opgelost? Hoop van wel!

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Volgens mij was dat bij Amom.
    Bij mij ook en die geurbuiltjes werken idd goed. Al ruikt heeeel de kamer ernaar. :)

Ik was/ben gek van Pooh. Heb dan ook een andere site om uit te leven... www.poohshop.nl :) (Ben vandaag in die winkel zelf geweest. Super! )

Ik ben er vandoor. Ga weer richting Amersfoort/Leusden.

Tot morgen!

9. Spekkie

Spekkie Actief lid

Apr 7, 2008
    407
    0
    0
    Nou, ik sluit me aan bij de dip-club :(
    Heb het vandaag helemaal gehad, ik heb striemen op mijn buik ontdekt, ik heb gruwelijk veel pijn vandaag en ook de teruggaaf van de belasting valt vet tegen, terwijl we d'r best op gerekend hadden ivm ons oude huis wat nog steeeeeeds niet verkocht is :cry:
    Dat wordt dus flink de broekriem aanhalen dit jaar.

Maar goed.

En de Poohshop is leuk idd! Ik moet nog een klein cadeautje voor mijn zoontje regelen, voor als de babies er zijn.

Ik geef iedereen even een dikke vette knuff vandaag! Morgen hopelijk wat zinnigers van mijn kant, ik ga dadelijk lekker in bad en even verder balen.

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Haha, dat was ik nou net van plan vanaf volgende week, ik zoek alleen nog een serveerster ;)

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hier nog een digiknuf voor de vrouwen die zich vandaag niet lekker voelen....!

Voel me nu ook ff niet zo lekker....het is hier flink bezig:
    Ik ben om 4 uur in slaap gekukkeld en heb 3 uur geslapen, daarna flinke weeen, kots misselijk, geen eetlust (alleen cola :(), diarree, iets wat tegen m'n onderkant aandrukt, ijskoud......

Wel een leuke dag gehad. we hebben een huis bekeken (huur)en dat gaat em worden, heel leuk ouderwetse engelse cottage *zwijmel* maar van binnen helemaal gerenoveerd.

Ook de nieuwe auto gehaald vandaag, passen we er tenminste allemaal in :) wel zo handig

Was idd ik bij wie de kast niet zo lekker rook, maar dit kwam door vocht. Heb het vochtprobleem getackeld en nu ruikt alles weer fris. Ik hou zelf niet vam geurzakjes, maar ook niet van wasverzachter ofzo....dus geen tips sorry

Niks teruggelezen voor de rest, ik ga de weeen weer aanpakken :) het stomme is, ben er totaal niet gestresst over, als dit het is...laat maar komen! Zul je net zien dat het een valse start is ;)

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    sorry meiden hier weer een ego-bericht van mij..
    ik zie het op dit moment ook even allemaal niet meer zitten.. heb sinds gisteren in de late namiddag pijnlijke harde buiken, ze komen niet regelmatig (tss de 5-10minuten) maar wel bijna de hele tijd. vannacht ook bijna niet geslapen, vanmorgen waren ze er nog.. namiddag ging het dan wat beter maar sinds vanavond zijn ze weer terug. hoop zo dat ze nog enkele weekjes blijft zitten :(

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hey geen andere vroege vogels nog!?
    Ik ben de hele nacht op geweest. Eerst heeft m'n lichaam al het voedsel geweigerd wat ik naar binnenwerkte, kwam er net zo hard weer uit, alleen water wil op dit moment. En heb de rest van de nacht weeen gehad. heb geprobeerd er doorheen te slapen tot een uur geleden...was geen beginnen aan. Erg spannend of het doorzet of niet. Om 4 uur is het een poosje gestopt, maar een uurtje later zette het toch ook weer door. De baby ligt ook totaal anders, helemaal beneden en naar voren, moest m'n evenwicht even helemaal opnieuw vinden. Hopelijk ligt het kontje nu omhoog ;)

@sylvie ik hoop voor je dat je vannacht wel goed hebt geslapen!

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen.

Nou Sylvie en Amom..Wat een gerommel..
    Wel byzonder dat er zo veel er ineens doorheen zitten.. ;)

Hier groot deel van de nacht misselijk geweest en veel brandend zuur gehad.. :( ..Gisteravond te laat gegeten...Daarbij die zere arm en hand..Gelukkig hoef ik vandaag niks en ga lekker rustig aan doen..

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
  16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    goeiemorgenn,

Kickk hoor Eefje :D! Je ziet het echt goed. Heb gisterenavond en vanmorgen met de kleine zitten spelen. IS zo leukk ze reageert zo goed op me handen :D (in de wolken) Voelde ook weer dat ze de hik had ahh zo schattigg.

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Amom en Sylvie sterkte!

Wat leuk zeg die video's van de bewegende buiken. Ga vandaag ook eens kijken of ik het op de film krijg. Alleen heb ik net het idee dat ze nu wat minder gaat bewegen, komt zeker wat meer vast te liggen?

18. Tup

Tup Lid

Nov 9, 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi dames

Amom en Sylvie sterkte ik hoop voor jullie dat de kleine nog even blijft zitten

Rach en Eefje

leuk zeg die bewegende buikjes ziet er erg mooi uit
    bij mij zie je het ook heel goed,maar ik heb al een paar x geprobeerd het vast te leggen,maar dan stopt Kleintje ermee :(

hier vannacht weer zo kl*&%te geslapen
    ik word om half 3 wakker om vervolgens niet meer in slaap te komen
    zo n last van mijn bekken dus de heel tijd draaien
    daarna kreeg ik weer last van mijn rug
    dus het gevolg de hele tijd draaien en woelen ben er maar uit gegaan an op de bank gaan liggen
    zo kan mijn vriend nog wat slapen die word natuurlijk ook elke x wakker van mijn gedraai
    nou als ik er aan denk dat dit nu nog zo n 6 tot 8 weken door kan gaan dan word ik heeeeeel erg moe
    maar goed alles voor het goede doel

fijne dag vandaag

Groetjes Tup

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Ben een beetje zenuwachtig voor morgen.... Hoop maar dat de waarden weer een beetje normaal geworden zijn, en mijn bloeddruk ook weer een beetje is gedaald.
    Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als dat niet zo is?..

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hallo dames,

deze dag ziet er weer anders uit...ben wat happy er...hah...man heeft me gisteren mee genomen naar de etos...en heb daar allemaal lekkere dingetjes gekocht...haarmasker....gezichtsmasker...luiers....bad olie....enz....winkelen lucht op hahaha...en man was ook superlief en bezorgt....ik maar uitleggen dat het de hormonen zijn en dat die even de overhand hadden....

tup ik hoop voor je dat je vanmiddag misschien even bij kan slapen?

eef..cool hoor zo'n filmpje...ik moet met een speigel kijken want hij trapt zover beneden....

amom...leuk een huisje...wil wel foto;s zien van een engelse crib als je erin zit!

spekkie...das balen van de belasting....ik zit hier nog steeds te wachten op mijn jaarloonstrook....

sylvie hopelijk voel je je net als mij vandaag iets beter...

ik ga zo maar eens uit bed.....ik kijk op de klok en het is precies 11 over 11 dus carnaval is begonnen...straks optocht kijken.....en dat was mijn carnaval voor een jaar!

fijne dag

Share This Page