Filmpje was na aanleiding van die van Rach he! Het was haar idee. Lynn: Fijn dat je je wat beter voelt..Ging bij mij ook beter na het shoppen.. En wat heb jij een super-man zeg! Koesteren die hap..
Even twee vraagjes trouwens dames: Wanneer gaan jullie het bedje opmaken? Ik zelf zit te denken om dit pas te gaan doen op het moment dat mijn weeen beginnen. Dan heb ik mooi nog even tussendoor wat te doen, en ben ik niet te vroeg zodat de dekentjes weer gewassen kunnen worden.. En; wij hebben geen hemeltje boven het bedje, omdat ik het dan te druk vind worden. Wat hebben jullie boven het bedje hangen? Nu hebben we helemaal niets, maar vind dat ook wel een beetje saai. Maar ik wil het kamertje ook graag een beetje aankleden, want het is nu nog een beetje te rustig eerlijk gezegd. Wat hebben jullie boven het bedje hangen?
heeey! Pfff wat een weekend.. Gsiter begon de dag echt k*t! HAd de hele nacht al slecht geslapen omdat ik supper last had van me keel, en normaal als ik wakker ben voel ik de baby heel veel, of als ik naar de wc geweest ben.. Nou dus helemaal niks maar ok, om 7 uur me bed uitgegaan. Kopje thee gemaakt enz en voelde gewoon niks! Me vriend en ik zijn een hele tijd bezig geweest, naja ik dacht gewoon rustig blijven.. Maar om 9 uur nog steeds niks gevoeld! En het is een druktermakertje altijd! Toen moest ik echt huilen als ik een klein kind! Ik was zoo bang dat er iets was! En me vriend ook haha.. Noude vk gebeld en die was er met 10 min die zoeken zoeken.. we konden niks vinden.. Naar het ziekenhuis gegaan en echo gekregen pffffff het hartje! ik heb een tijd aan de ctg gelegen en alles was goed! Jeetje wat was ik blij dat ik het hartje zag klopen! Ben nog nooit zo bang geweest! Zo nu ff bijlezen!
Jeetje, Leeuw, wat een opluchting. Voel je het nu wel weer bewegen? Ik merk idd ook dat het wat rustiger wordt in mijn buik. De vk had al gezegd dat de baby nu vast komt te liggen en daardoor wat minder kan gaan bewegen. Danielle, succes morgen. Wij hebben ook niks boven het ledikantje, ik houd persoonlijk ook niet zo van die hemeltjes.
gister voelde ik hem niet veel! Heel af en toe maar ik werd vanaoctend wakker en hij was aan het shoppen! Daar was ik heeel blij mee!
ja eef...ik mag echt in mijn handjes klappen...wat je hier soms leest op het forum.... leeuw das zeker schrikken....als ik het lang niet gevoeld heb doe ik die babydoppler er op....maar ja als je dat niet bij de hand hebt snap ik dat je schrikt.. danielle...wij hebben een hemel bed....kan je op hyves zien.... en hier is het bedje al opgemaakt... en over die geurzakjes...ik vind zwitsal de laaste tijd niet lekker ruiken.....dus ik heb ze van robijntje gekocht....haha
En ik gisteren enthousiast schrijven dat ik al een paar goede dagen had gehad.... Prijs de dag niet voor dat hij om is, want...... ik was nog niet op de verjaardag gisteravond (19.00 uur na een uur rijden), krijg ik me daar toch steken en krampen. Pfffffff. Rond 21.00 uur maar naar huis gegaan, ik lag echt beroerd te wezen in de auto. Bah. Thuis direct op bed gaan liggen, het werd alleen maar erger. Van iedere 5 naar iedere 3 minuten een harde buik, misselijk en ik voelde de baby gewoon helemaal niet meer. Ik was best wel in de stress en manlief ook. Rond 23.00 uur werd het iets minder en ging de baby ook eindelijk lekker schuiven, zo'n 10 minuten lang. Dus, ik was weer wat geruster. De rest van de nacht hondsberoerd geslapen, veel harde buiken en vanochtend is het weinig beter. De harde buiken zijn nu wel minder regelmatig, maar ik blijf misselijk, last van de darmen enz. Als het zo doorgaat bel ik toch misschien met het z'huis, want ik ben met 32 weken nog net te vroeg hiermee! Gelukkig voel ik de baby tussen de bedrijven door wel bewegen. Minder intensief dan anders (geen speelsessies van een half uur op de ochtend), maar met iedere 2 uur tien minuten, neem ik voor nu ook genoegen. Toch? Hey meiden, allemaal sterkte deze turbulente dagen!
@ lynn, ik had er dus ook een! Maar een vriendin die is nu 14 weken zwanger en die wou hem ook heeel graag dus ik zei nou je mag hem wel ik voel het toch altijd! Nou daar had ik dus heeeel erg veel spijt van!
Overal staat dat je vanaf 28 weken je baby zo'n 10 keer per dag moet voelen. Dus eenwondertje, als jij iedere 2 uur het voelt is het toch voldoende?
Goedemorgen, eefje en Rach: Leuk die filmpjes. Mijn beeb beweegt ook veel en dan bubbelt mijn buik wel een beetje, maar niet zo duidelijk! Danielle: Ik zat er net vanochtend over na te denken. Ik ga straks het beddengoed uitwassen en ik denk dat ik toch wel komende week of volgend weekend het bedje ga opmaken. Staat zo gezellig! Wij hebben wel een hemeltje. Ik vind het wel schattig staan. Maar smaken verschillen, dus als jullie het niets vinden dan gewoon niet doen. Leeuw: Dat was schrikken zeg! Fijn dat je de baby nu weer gevoeld hebt! Eenwondertje: Hmh, ik zou gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd. Ze zijn ervoor en misschien stelt het jou gerust. Hoop meiden waarbij het al rommelt. Spannend zeg. En iedereen heeft wel last van gebroken nachten zo te lezen. Ik heb vannacht ook niet echt super geslapen. Heel licht. Maar nog geen last van weeen of krampen of harde buiken die pijn doen. wel pijnlijke ribben rechts en een beurse plek rond mijn navel (?) Hadden zo'n waterdichte molton gekocht bij de Leenbakker en die heb ik gisteren op het bed gedaan en dan het onderlaken erover heen.. Nou kan nou net echt zeggen dat het lekker slaapt. Zal wel wennen zijn, maar ik had het zoooo heet en dat ding ventileert volgens mij voor geen meter. Maargoed, tis maar voor even zullen we maar denken en dat moeten we er maar voor over hebben ( ook al.... ) Ik verlang naar een broodje filet american....
I know, maar het is zo wennen, na die gezellige speelsessies. En in combinatie met die oefenweeen/harde buiken, heb je snel de schrik erin, pffff. @Leeuw: meid, wat zul jij geschrokken zijn (ik ben nu aan het teruglezen). Fijn dat alles goed is! En ik drink nu lekker een kop gewone thee, even zondigen. Had ik zin in en je mag 4 koppen caffeine per dag, nou, dan kunnen een kop thee en een glas cola light (want die staat op de verlanglijst voor vanmiddag) vast geen kwaad. Ik ben best wel misselijk en heb juist zin in die dingen die eigenlijk niet mogen......
heey meiden, ik heb de hele nacht wakker gelegen van de kleine te schoppen..! heb mij dus zorgen om niks gemaakt. @leeuw; dat had ik dus ook al twee dagen, kan je helemaal begrijpen dat je goed geschrokken bent, ik zat gistermorgen ook te snotteren. gelukkig heeft ze mij de hele nacht wakker gehouden voor alle meiden een dikke knuf!
hoi hoi Leeuw ; ik kan me wel voorstellen dat je goed geschrokken bent ,maar gelukkig is alles goed met jullie kleine Jantsjuh ; fijn dat ook jullie kindje zich weer heeft laten voelen ik heb ook elke morgen zoiets van nou laat je maar voelen dan weet ik dat het goed is dus ik kan me wel indenken als je je kleintje even niet voelt dat je je toch bezorgd maakt nu al bezorgde moeders ik heb een vraagje er was hier geloof ik nog iemand met een waterbed? en je mag dus niet op een waterbed bevallen nu hebben wij wel een logeerbed,maar die vind ik niet zo fijn hoe gaat diegene dat doen? heb je ook een logeerbed of heeft diegene zo n bed gehuurd? Gr Tup
@ Tup; wij hebben een waterbed, maar ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Dus dat is hier geen probleem. Vriend gaat in de kraamtijd het bed verschonen, dus dat was verder ook geen probleem zei de kraamverzorgster. Verder ook hier regelmatig (in 1 keer, sinds 2 dagen?) veel harde buiken. Ook vaak last bovenin de buik (zit daar de maag nu nog?..), en vaak misselijk. Het gaat ook hier ff niet zo heel erg lekker, zullen ook vast een beetje de spanningen zijn allemaal. Het komt verder ook al best wel dichterbij hé nu! Wat ging de tijd toch snel....
Tup: wij hadden ook een waterbed. Hadden speciaal een logeerbed geregeld van een vriendin die het toch niet meer nodig had en die we wel op klossen konden zetten. Net op tijd, want vorige week kwam ik 's nachts terug van de wc, stap in bed en voel het ineens helemaal warm en nat onder me worden. schrok me de pleures, dacht dat mijn vliezen braken, maar was dus een lek in het waterbed hebben inmiddels het waterbed later weghalen en het logeerbed op die plek eergezet. Dus voor ons is het probleem opgelost. Ik was van plan geweest het logeerbed op klossen te zetten en meteen na de kraamweek weer in ons eigen bed te gaan. Maar overleg even met je kraamzorg, want zoals Danielle zegt, vinden ze het vaak ook wel goed als je man zelf maar het bed verschoond! Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis. Nu maar duimen dat bloeddruk goed blijft en dat de medicijnen niet verder omhoog hoeven. Slaap lekker meiden! liefs, Wanna
Goedemorgen. Succes straks bij VK Priscilla.. Wanna: Jij succes in het ZH..Hoop dat alles goed is . @Bed: Wij gaan weer een huren van de thuiszorg..Komt gewoon in de huiskamer waar ik dan ook ga bevallen (Ja we hebben gordijnen 8) )en overdag kan zitten/liggen zodat ik niet in mn uppie boven hoef te liggen na die tijd.. Leeuw:Gelukkig is alles goed zeg...Wel schrikken joh! Danielle: Ja meid..Er gebeurd nu ineens van alles... Het voorwerk is begonnen... En het is achteraf allemaal idd erg snel gegaan...Maar we zijn er nog niet..
Dank je! Eefje is dat duur zo'n bed huren want ik wil er ook graag eentje huren voor beneden. Want ons bed is 28 cm hoog zou niet weten hoe ik dat moet verhogen met die verhogers van 14 cm.