@lien dat programma is erg leuk, vind zelf "to buy or not to buy" net ff wat leuker, wat meer "realistische" woningen (lees: geen halve paleisjes) hier kun je ze trouwens allemaal terug zien...voor als je niks te doen hebt http://www.bbc.co.uk/iplayer/categories ... gardens/tv
thanx kipkip...maar die vent van mij kan alles...hahaha..ik heb uit de kerstboom een vlinder gevist en hij heeft een foto gemaakt en bewerkt... en met badeendjes is ook leuk....ik heb er ook 1tje van een bad eendje en een ooievaar....ook heb ik mooie foto;s met de kat op mijn buik....zal er wel eens eentje plaatsen...moment...
@amom uhh slaaptekort, ik ga rond half elf naar bed en slaap tot zeker 11 uur hihi. en smiddags kan ik ook zo weer slapen, mss teveel rust kan ook natuurlijk. mooi huis man. idd met een paar bloemen in de tuin en het is klaar!
nee helemaal niet! amom, oude huizen zijn veel mooier dan nieuwe (kwestie van smaak.. maar vind ik )! wanneer gaan jullie over? ik heb besloten te stoppen met de zwangerschapscursus. het is eigenlijk echt niks voor mij en ik het kost me gewoon best veel energie s'avonds. (en met dank aan Amom staat mijn man er helemaal achter )
alle mensen mag gewoon 12 pagina's bijlezen het is alleen teveel om op te reageren hoor Lees wel veel dipjes en zat zijn zeg...lijkt me erg frustrerend, dus dikke knuffel Amom wat een gaaf huis joh! Oogt echt huge! en duur Nou het bijlezen was al een hele klus dus ga maar weer eens wat nuttigs doen. uitpakken ofzo...
Lynn, leuk die foto met de kat! Hier aanstaande oma ook bijna aan de huil... Ons mannetje heeft de hik en dat voelde ze bijna niet en toen ging hij ineens bewegen en dat voelde ze wel. Vind ze zooo mooi. Mijn vader heeft ook even gevoeld. Hubbie belde toen straks op dat hij morgenavond weer naar Almere moet. Ik zal zo blij zijn als hij vakantie heeft....
Amom: sluit me aan bij de andere dames, geef mij ook maar een oud huis! Vind ik mooier! Maar ja, een nieuw huis is vaak praktischer! Pientje: hoe was je weekendje weg?
@amom: thanks, die link had ik ooit al gevonden. helaas kun je die afleveringen alleen terugkijken vanuit de UK. 'to buy or not to buy' is inderdaad ook erg leuk, net als 'homes under the hammer'. en tuurlijk maak ik een foto als de hoes af is; ben er nu al veel te trots op, hihi! @rach: niet druk?!?! wow, en ik maar denken 'we moeten op een doordeweekse dag, want in het weekeind kun je er over de koppen lopen'. ben je echt maar 15min. binnen geweest? da's wel sneu... @lynn: gave pics. die met die vlinder is echt prachtig! iets voor op canvasdoek later? poes is leuk; onze woef doet dat ook vaak. schattig wel, he? @rest: volgende week dinsdag de echo, en daarna evt. naar de VK in zkhs ivm. draaipoging. het was me niet helemaal duidelijk of het dan alleen een gesprek erover betreft, of de daadwerkelijke draaipoging zelf. gesprek ging zo snel dat ik er niet aan toekwam dat te vragen. weet nog helemaal niet of ik zo'n draaiing wel wil namelijk; de vk hier deed er vanmorgen een beetje vaag over. zo van: als je voor die beslissing staat kun je ons áltijd bellen om onze mening erover te horen, als je daar behoefte aan hebt. dat geeft mij dan haast het idee dat ze er niet zo héél positief over zijn, of ben ik nou achterdochtig? moeilijk allemaal: ik moet belangrijke beslissingen nemen, en heb uiteraard zwangere hersenverweking. lekker dan...
@ Amom: ik vind het echt een supergave cottage; typisch romantisch Engels. @ Pientje: hoe was je weekend? @ WWJC: mijn manlief zit gemiddeld 3 dagen in de week op ca. 2 uur rijden van me vandaan (buitendienst); echt fijn vind ik dat ook niet. Deze week zelfs 5 dagen. Ik denk maar zo...... 112 is snel gebeld. Toch? Mijn ouders wonen ook heel ver weg. Mijn schoonmoeder en vriendinnen wonen gelukkig dichtbij. En ik heb begrepen dat weeen e.d. vooral 's nachts beginnen en dan is manlief gelukkig altijd thuis! Maar, ik snap je gevoel heel goed hoor! @ Lien78: persoonlijk heb ik erge twijfels over draaipogingen. Ik wil dat dus NIET. In het buitenland doen ze het ook al niet meer en een kennis van mij is verpleegkundige en vat het alsvolgt samen: "het zijn echt slagerspraktijken"...... @ All: Ik zie als een berg tegen morgen op. Zo'n lange dag. 08.00 uur prikken, 11.00 uur prikken, 11.15 intakegesprek verpleegkundige ivm bevalling straks, 15.00 uur prikken en 20.00 uur voorlichtingsavond z'huis. Ik denk dat ik die avond maar laat zitten als ik 's ochtends genoeg info van de verpleegkundige kan krijgen...... De volgende voorlichtingsavond is helaas pas in april. En ik moet steeds 20 minuten heen en 20 minuten terugrijden naar het z'huis, dus dat wordt echt een heel lange dag....... Wat zouden jullie doen?
Lastig Eenwondertje, ik vond de info van het ziekenhuis erg interessant en heb er veel van opgestoken. En van mijn man zou ik niet erg vinden als hij naar Almere zou moeten TIJDENS zijn werk, maar hij werkt deze week gewoon ruim 40 uur (wat hij normaal ook doet), maar moet DAARBIJ dus ook weer een avond naar Almere toe. Zo zie ik hem dus nog minder en omdat hij vorige week ook al buiten die 5dg werken nog een avond(+stuk middag) naar Almere moest.... Ik zie hem gewoon zo weinig en er komt zoveel op me af van dingen die voor de baby geregeld moeten worden en dan is het wel handig als hij daar als man ook bij is.... Snap je? (Sorry voor het wazige verhaal)
Leeuw: die gekke dromen over bevallen, dat heb ik ook. Levensecht! Kipkip en Lien: tja, we dachten dat we konden kiezen mbt KDV (hadden ons al in oktober ingeschreven en wonen vlak bij best grote stad), nou blijkt dat 1 van de 2 moeilijk doet en zegt dat wij al een overeenkomst hebben zodat we de eerste maanden sowieso moeten betalen. Wij dachten dat het om een voorlopige overeenkomst ging (hadden we telefonisch zo begrepen) Bij het kijken vorige week beviel ons de sfeer absoluut niet. Hoop maar dat we er nog vanaf kunnen. Eenwondertje: nou, jij hoeft je niet te vervelen morgen Succes met je ziekenhuisdagje! Als je het vol kunt houden zou ik het wel proberen. In praktijk mag je tussen de bloedafnames toch vast even ergens rusrig zitten of liggen Amom: wow, wat een mooi huisje! Idd net de wild card uit to buy or not to buy Sylvie: is het wat afgezakt? Heb je nog met de gyn gebeld? MiniUs: sterkte met al je snot Ben net bij de VK in het ziekenhuis geweest. Spreekuur werd gedaan door tweedejaars leerling. deed het verder prima hoor, maar bloeddruk meten is niet haar ding. Liet de druk met 30 mm zakken in twee seconden. Het moet dus een wilde gok zijn wat mijn bloeddruk was. Dat kan ik zelf ook thuis wel doen. Afijn, mijn thuisgemeten waarden waren net op het randje, maar nog geen reden voor bezorgdheid en volgende week moet ik toch alweer voor controle.
Hmm WanneBmum, toch niet fijn.. Gelukkig heb je thuis ook zo'n meter. Heb ik helaas hier niet. Ben daar wel eens nieuwsgierig naar.
@happy oke nee je hebt dan eerder een overdosis slaap @rach Fijn dat het is gelukt! Ik vind oud ook mooier, gezelliger....maar het enige waarom ik een nieuwbouw wou was dat dat zo makkelijk schoon te houden is luiheid dus! We kunnen eind maart de sleutels krijgen en dan langzaam aan die kant op... @pientje is ie niet hoor @wwjc wat leuk dat je familie zo betrokken is! @lien wat stom zeg...heb het ook met nederlands programma's, zit je bijv. midden in een serie en besluiten ze ineens dat mensen uit het buitenland het niet meer mogen zien Wat sto mdat de vk er zo vaag over deed. Tuurlijk wil je van te voren al wikken en wegen, zo zijn vrouwen Idd heeft een draaipoging ook risico's. Maar ja een stuitbevalling ook en een ks ook....wikken en wegen dus! @eenwondertje Poeh wat een dag idd zeg! Heb je de dag erop veel te doen? Anders zou je dan kunnen uitrusten of alles cancellen? @wannaBmum hihi altijd leuk zo'n student Ik heb zelf ook een bloeddrukmeter. Aan 1 keer per maand bloeddruk meten weet je ook niet veel meer wil je het echt goed bijhouden. @all haha het huisje is wel heel populair hier Ik wou niet, omdat de meeste van dit soort huisjes vaak van binnen niet opgeknapt/bijgehouden zijn. De avond ervoor hadde nwe een huisje bezichtigd dat nog veel mooier was van buiten maar binen was eroveral schimmel op de muur.... Op internet stonden geen binnenfoto's dus dat vodn ik veeeels te verdacht. Blijkbaar dachten meer mensen zoals mij, behalve mijn man gelukkig Hier geen weeen meer, best raar, want je stelt je er toch wel op in, ook al is het wat vroeg...... je weet dat het weer kan stoppen, en het zette ook neit door, maar toch.
Mmm, gek hoor Amom, dat je zo niet weet waar je aan toe bent. Haha, straks beval je nog twee weken over tijd dan heb je nog een dikke 9 weken te gaan Heb zelf een klassieke meter en een stethoscoop thuis, dus kan vrij nauwkeurig meten. Is dan zo'n contrast met die hap-snap meting van net. Maar goed, globaal zit het in ieder geval wel goed
EGO: Ik schrik er zelf van..Ik heb echt een flinke spurt gemaakt.. Heb 2 fotootje geplaatst.. Enne ligt al behoorlijk laag ofnie? Ok ga even terug lezen.. Einde EGO..
zo eef flinke groei zeg! wowie echt mooie en grote buik! blijft je tattoo nog mooi ook? Ik ben echt zooooo moe maar probeer straks nog even foto in te scannen van de 9 maandenbeurs hij is wel leuk.. @amom ik zag een plaatje van een huis staan WOWIE echt supervet! echt heeeeeeel erg mooi!