April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej, nou ik hoop meis dat alles goed is en dat als je de volgende keer daar heen gaat alles perfect in orde is en dat je dan echt kunt gaan genieten....

2. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Hey jij daar mupkuh vasthouden die beeb he.. ;) Ik stuur je extra goeie superlijm.... In ieder geval een dikke kus, jullie redden t saampjes wel. Ben ik van overtuigd! Over een paar maanden gaan we samen puffen ok?
    Dames jullie gaan snel zeg kan t nieteens bijhouden. Vandaag de huisarts telefonisch ingelicht en me aangemeld voor MVM. Kan meteen beginnen, omdat ik al snel positief testte. Ga de urine wel afgeven bij haar, heb een beetje rare buren en ben bang dat ze met mn plasjes ervandoor gaan.
    Dames als jullie kunnen aanmelden he! ieder plasje telt!

Misselijkheid is iets minder sinds n dag of twee, ( in ieder geval niet meer de helllelelelelelelellele dag ) maar mn boobs rijzen de pan uit, niet normaal zeg. ( vriendlief vind het helemaal niet erg maar snapt niet zo goed dat erin knijpen nu echt niet fijn voelt ;) )
    Heb wel giga lage rugpijn, geen bandenpijn want weet dat dit anders voelt.
    Toeval wil dat ik sinds vorige week gelukkig nog tot december ouderschapsverlof a 4 uurtjes per week kon opnemen. Had ik al egregeld een paar daagjes voor ik wist dat ik zwanger was.. haha Dus lekker korte daagjes werken heerlijk.

Stom trouwens maar mn broeken ( en ja mn lievelingsbroek ook ) zitten helemaal niet lekker en strak. Heb echt t gevoel dat ik een tientonner wordt straks. Had bij mn dochter ook een gigabuik. ( was wel een mooiie)
    Ow ja, schoonfamilie is ervan overthuigd dat t n jongetje wordt... ( ik eigenlijk ook, maar dacht ik ook bij me dochter)

Ben wel zo verstrooid als n .. hoe heette dat ook alweer?... :)

Ow ja testjes staan nu in mn album...

3. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    ga aan het huishouden en aan het eten man lief belt hij komt er uiteindelijk aan (hoihoi) spreek jullie weer

4. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Zo... en nu effu een lekker visje bakken :p

5. helenaxxx

helenaxxx Lid

9 aug 2008
    13
    0
    0
    den haag
    nou gefeliciteerd allemaal! ik ben ook half april uitgerekend, wel een mooie tijd om te bevallen 8)

over 2 weekjes ga ik naar vk voor een intake gesprek. Aangezien we begin september 3 weken met vakantie gaan, kan ik pas 29 september voor mijn eerste termijn echo (willen het niet onder 8 weken doen)....wel een beetje lang wachten :eek: maar ja wachten hoort er ook bij

Ik vind het nog steeds een beetje onwerkelijk, ben ook een beetje angstig dat het miscchien ook fout kan gaan, maar zo lezen is het geen abnormal gevoel....

groetjes, helena

6. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Gefeliciteerd helena!

7. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Hi alle april mama's,

Ook ik verwacht ons kindje in april 2009. Weet sinds dit weekend dat ik zwanger ben en kan het nog steeds moeilijk bevatten.
    Ben echt ontzettend happy en het is momenteel nog maar het enige waar ik aan kan denken.

Vandaag gebeld voor een afspraak bij de vk. Op 5 september! Ben zo benieuwd. Weet totaal niet wat me te wachten staat.
    Gaan bij jullie ook de mannen mee?

Groetjes Honeybee

8. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Ik kan niet wachten tot morgenochtend. 8.45 mijn echo om te checken ivm pijn enzo....

Heb trouwens geen blaasontsteking, dus het hoort er gewoon bij. Vanmiddag lekker met een warme kruik op bed gelegen, voel me weer iets beter.
    De misselijkheid is iets afgezakt door de pilletjes van puur mama maar blijft aanwezig. Moet het er maar mee doen hihi.

Een vriendin vond het mijn eigen schuld dat ik zo misselijk was heb er zelf voor gezorgd dat ik zwanger ben...hele aparte opmerking....

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gefeliciteerd Helena en honeybee.

Geniet ervan!

Bij mij gaat man ook de eerste keer mee naar vk en echo. Daarna hoogstwaarschijnlijk niet meer omdat dat lastig is met werk. Hoeft ook niet.
    Echo wel, dat kan bij ons ook 's avonds dus hebben we dan niets te maken met werk.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Welkom nieuwe april mama's & gefeliciteerd :baby:

11. Barbie

Barbie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben barbara 24 jaar
    als ik zwanger zou zijn dan zou ik ook in april uitgerekend zijn dus ik hoop me vanaf vrijdag bij jullie te voegen mijn verhaal begint zo 3 weken geleden ben ik in de eerste week van de pilstrip 3 pillen vergeten en wel sex gehad met mijn vriend op dinsdag woensdag en donderdag op vrijdag en zaterdag had ik een heel klein beetje bruin verlies. vorige week maandag heb ik de arts gebeld omdat ik me toch wel zorgen ging maken. zij adviseerde mij om direct te stoppen met de pil en dan zou ik afgelopen donderdag mijn menstruatie moeten krijgen nou ik heb niks gezien tot op heden, vanmorgen negatief getest de dokter weer gebeld en die zei dat het nog iets te vroeg was en nu krijg ik donderdag een bloedtest.
    dit was helemaal niet gepland maar inmiddels zo welkom dat ik bang ben niet zwanger te zijn... hoe zijn jullie erachter gekomen dat jullie zwanger waren

liefs barbara

12. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    April is toch een mooie bevalmaand! We hebben geen last van extreme hitte met onze dikke buiken en de bevalling :)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Barbie, hoop voor je dat je zwanger bent. Maar zou stiekem niet te erg hopen. Meestal moet je ook nog een aantal maanden ontpillen. Maar je zou bijv een test kunnen doen van het kruidvat. Die zijn heel gevoelig.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hallo mede April Mama's :D,

@Alle nieuwe zwangeren: GEFELICIFLAPSTAART!

Hier even een update van mij.
    Ben vanochtend naar de HA geweest, die heeft een bevestigend testje gedaan bij me!! Vervolgens heb ik een heel pakket over zwangerschap meegekregen en een hoop info over moeders voor moeders.... waar ik me volgende week voor ga aanmelden want vindt het een heel mooi en goed doel!!
    Heb ook allerlei telnummers gekregen van diverse VK's waar ik me keuze uit kan maken. Als ik mijn keus gemaakt het bel ik pas over 2 weekjes, het is nu nog zo vroeg! :D

Hoe is het met rest hier? Iedereen nog goed zwanger? :p :D

15. Barbie

Barbie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    ok dan zal ik die van het kruidvat eens proberen, ik weet dat ik niet te erg moet hopen maar ja probeer dat gevoel maar eens tegen te houden haha:) sorry dat ik mijn verhaal in jullie topic heb geknald zag opeens dat daar een ander topic voor is :oops:

heel veel suc6 met jullie zwangerschappen

liefs barbara

16. Barbie

Barbie Nieuw lid

11 aug 2008
    3
    0
    0
    en natuurlijk van harte gefeliciteerd allemaal

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Barbie, thanks meid!

18. ik vraag me trouwens af hoe ik een verloskundige uit moet kiezen.
    ik ga voor de eerste echo naar mijn gynaecoloog, en daarna mag ik overstappen naar een verloskundige. ik hoop natuurlijk dat ik daar dan weer een echo krijg 8)

hhoneybee, mijn man gaat zo vaak mogelijk mee. het is toch wel speciaal, dus als het even kan, gaan we samen ;)

jodie, zeker rare opmerking van je vriendin :confused:
    enneh, april is zeker een mooie maand! :D

Eleni, ik heb zelf ook pregnyl gespoten (wat uit de urine van zwangere vrouwen gemaakt word) dus ik doe ook mee, al bijna een week :) en je krijgt ook nog eens een leuk kadootje.

ik voel me ook nog steeds lekker zwanger :D

19. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    gefeliciteerd alle nieuwe dames!

Ook ik voel mij nog lekker zwanger :D

Mijn vriend gaat ook zo veel mogelijk mee. De eerste keer niet, want dat is alleen intake. Dan gaan ze medicijngebruik na, krijg je formulieren mee voor bloedtesten en verder niks. Dus daar heeft hij niks aan.

Bij mij was het makkelijk kiezen de verloskundige. Er is er maar 1 bij ons!

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) Mooi ik voel me ook heerlijk moet ik zeggen! :p
    Wat goed dat je meedoet zeg! Ik vindt het echt een onwijs goed doel dus ik ga de volle 10 weken (?) meedoen! en cadeautjes zijn altijd mooi meegenomen ;) :p

Deel Deze Pagina