Juud, knap dat jij het zo duidelijk kunt en hebt verwoord. Hoop dat je meisje snel (niet te snel) geboren wordt! Dikke digi knuffel!
Ik ben bezig met het geboortebord te vernissen. Doe dit op zolder omdat het buiten niet zo'n lekker weer is. En op zolder staan de snoeppies voor ons verjaardagenfeestje. Ik was afgelopen vrijdag jarig en mijn haantje 1 april. Nu heb ik net toch een zak M&M's opgetrokken En wilde eigenlijk niet meer zoveel snoepen. Omdat ik nu wel heel zwaar begin te worden Die vrouw van mijn zwangerschapsgym waar de vliezen al van waren gebroken. Is afgelopen zaterdag bevallen van een meisje. Echt een raar gevoel omdat ze 1 dag langer zwanger was dan mij.
@Juud sterkte! @navel die van mij is nog een groot gapend gat mijn navel is te diep om te ploppen denk ik. @ IMD weer een hele mooie collage super. Vandaag proefdruk gehad geboortekaartje ben helemaal tevreden. Moet de hond uitlaten maar me kont is te zwaar om op te tillen hihi
@Juud een vitamine B12 tekort kan heel ernstig zijn hoor qua depressie e.d. ik zeg neit dat ALLES daarvan komt maar denk na een aantal injecties dat je je toch beter zult gaan voelen, heel veel mensen onderschatten een B12 tekort het heeft veel met je hoofd te maken zullen we maar zeggen en kan je flink last van hebben, ik hoop dat je met injecties je snel wat beter zult voelen en dan snel bevallen en gaan genieten van je leventje!
@amom ; mijn vriendin had ook een megaaambei en die m oest er iets voor parkieten op doen (weet echt niet meer wat of hoe maar hielp zo snel binnen een week viel ie zelf eraf nog een beetje bloed en het was over.. ze zei ook JAHOOR parkietenspul maar haar VK raadde het aan en voila it worked like a charm.. in de dierenwinkel wisten ze er trouwens al vanaf toen ze haar man stuurde om het te gaan halen haha (en die man zich maar doodschamenm de winkelier vond het heel normaal haha) WEL HUMOR, ik zie martin al iets voor parkieten gaan halen voor mijn aambeien (wel leuk geintje om uit te halen als ie niet lief is *lacht evil* ) Net belde mijn Vk op dat volgende week mijn afspraak vroeger kon, ja dat scheelt kan allemaal.. Mijn buik lijkt misschien laag maar Miley ligt zo tegen mijn ribben aan (en maag) ik zit steeds als een zak aardappels op de bank om nog een beetje lekker te zitten, ik word echt lui van thuiszitten hahaha
Wij gaan niet denk ik, ga jij wel ? We zijn een paar weken geleden in het ziekenhuis naar hun voorlichtingsavond geweest dus ik weet niet of het zin heeft om ook naar die van de VK-praktijk te gaan. Verder gaat het prima, alleen ligt onze dame nog in een stuit. En hoe gaat het met jou ?
hoi hoi, @Amom; wat denken ze wel niet! kan ik mij ook erg kwaad om maken. @IMD;mooie collage weer vind ze allemaal heel mooi. @Danielle; hoop dat het allemaal snel beter mag gaan, dikke knuf. @juud; ook jij een hele dikke knuf, en goed dat je zo goed over je gevoelens kan praten. @aambeien; geen last van, al ben ik er soms wel eens bang voor met die ijzer tabs @controle; vandaag weer geweest, de kleine ligt al helemaal in de juiste positie met het koppie naar beneden. volgende week moet ik alweer heen, want ze groeit heel erg snel. de gyn heeft ook wel 5 keer het buikje opgemeten en inderdaad de glucose waarden waren dan ook een beetje afwijkend, en gevolg is dat ik nu nog (!) naar de dietiste moet. had alweer gigantisch de smoor in. Hij wist niet eens dat ik blaasontsteking had! vorige week had een collega van hem mij de antibiotica voorgeschreven, wist hij niks van. moest hem precies vertellen wat ik heb gehad en hoelang etc. volgens mij hoort zoiets gewoon in het dossier te staan. maar goed.. :x had mazzel hij had een stagiare en liet dus uitgebreid de echo zien , ze heeft zo'n cute hoofdje. lekkere dikke wangen zoals ik en een heel lief dopneusje (smelt). heb zonet een hele lieve zachte bal van nijntje gekocht bij kruidvat weg. was 1.50. kon het niet laten oo en de geboorte kaartjes met envelop liggen al klaar, hoeft alleen maar beplakt te worden met postzegels
Hallo, Vandaag bij de VK geweest en alles was goed! Bloeddruk mooi weer gezakt naar 110/70 en baarmoeder op goede plek net onder ribboog. De kleine lag nog steeds met haar hoofd naar beneden en was al wat ingedaald. Die gaat nergens meer heen zei de VK, ze kan nu niet meer draaien! Zo ik ben echt opgelucht! Ze schatte het geboortegewicht op zon 3300 gram dus ook heel gewoon en volgens schema! Hartje was ook goed! En ik MOET niet in het ziekenhuis als ik dat niet wil (was even sprake van vanwege mijn trage schildklier). Nou was dat wel de bedoeling maar als het erg snel gaat mag het dus ook thuis Wel een prettig idee. Hoe is het hier? @Buikfoto : Dank voor de lieve reacties! Ja inderdaad was dat een goed idee om hetzelfde ondergoed aan te doen telkens. Dit is van Marlies Dekkers de voedingsBH en broekje, zijn heel rekbaar. @Amom : Ook hier een aambei helaas. Hij doet verder geen pijn maar ik weet ook niet hoe het straks bij de bevalling gaat? Inderdaad belachelijk van je VK! Lekker als je bevallen gaat? Moet je dan ook komen lopen? @Spekkie : Ja ik vind 1 al zwaar, en jij draagt er 2! Ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar ermee bent? Wordt het bij jou niet eerder ingeleid? @Danielle : Fijn dat je urine en andere waarden goed zijn, toch een geruststelling! @Juud : Je bent een dappere en slimme meid! Je omschrijft het heel goed. Ik denk dat wel meer meiden het gevoel hebben dat hun lijf niet meer van hun is en dat er dingen binnenin gebeuren waar je geen invloed op hebt. Ik hoop dat je de laatste weken goed doorkomt en dat je snel je mooie dochter in je armen mag hebben en lekker kan gaan genieten! Fijne avond allen!
Erg vroege, goede morgen allemaal! Ik ga denk ik idd wel naar die voorlichtingsavond. Wij zijn weer niet in het zkh geweest, en ach, ben dr al eens een keer bevallen Wel fijn, dat we nog in Hilversum kunnen bevallen, he? Gaan ze bij jou een draaipoging doen?Bij 36 wkn heb jij dan dus neem ik aan ook een liggingsecho? Voel je je verder goed? Dat "niet vooruit te branden" Herken ik wel heel erg Verder gaat het hier prima..De kleine ligt hier wel al met zn hoofdje beneden en ook vrij laag.De liggingsecho laten wij wel doen, omdat we graag willen spieken zo vlak voor de bevalling en ben ook wel benieuwd naar het gewicht vd kleine @Jantsjuh!:Hey meis, hoe is het met jou?Wat fijn dat je de enveloppen al helemaal klaar hebt enzo Leuk dat je uitgebreid de echo kreeg te zien...Wat hartverwarmend blijft dat toch he? Wel balen dat je nu nog naar een dietiste moet! @Coto:Wat fijn dat alles goed was bij de VK!Geweldig nieuws allemaal, heel fijn en geruststellend idd, wat zal jij je fantastisch voelen! Hoe gaat het verder met iedereen?
Morning Priscilla! Vervelend, zeg! Ging even googlen en kwam op iets uit van hier op ZP, misschien heb je er wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/about31747.html Succes!
goedemorgen meiden, priscilla....last van je stuitje vervelend, wat dat inhoud weet ik niet sorry! jantsjuh...ook hier bang voor aanbei met ijzertabletten, kan zo moeilijk! De rest weet ik niet meer, heb een vergiet geheugen...! Hier een beroerde nacht gehad!pffff....ben helemaal brak!Enniet vooruit te branden..hahaha Straks op controle bij de vk,ben zo benieuwd of men menneke gedraait is!Vandaag neem ik ook de oudste mee....hij s nogniet eerder meegeweest, dus ben benieuwd hoe hij reageerd....heb hem gezecht dat we strakjes naar de babydokter gaan,hij was helemaal blij!lief...............smelt smelt. Iedereen een fijne dag!
Goedemorgen.. Zo, was om half 7 op.. Heb de keuken een beurt gegeven en BEN DOOR ALLE WAS HEEN! Heerlijk is dat.. Heb nu wel giga last van mn rug..rechts half boven ergens.. Ramoontje:Lastig die gebroken nachten met kid(s)... Succes bij de VK..Ik had Noa laatst ook mee ..toevallig gingen wij ook naar de babydokter Vond ze reuze interessant..Hallo meneer, zei ze..Wijsneus. Priscilla:Last van stuitje..hmm hier ook zo nu en dan..weet ook niet wat t is..Waarschijnlijk de druk... :
Ik moet vandaag ook eindelijk eens wat gaan doen hoor, poehee ik word te lui... haha Geeft zichzelf schop onder de kont van de computer weg
Net voor de grap ff opgemeten, was wel benieuwd, kwam uit op 92 cm, volgens mij deed ik het niet goed? Heb ter hoogte van navel gemeten. Wel lastig dat je zo'n last hebt van ME/CVS. Mis je je werk al of ben je toch wel blij dat je dit keer wel verlof hebt? Amom nee dat lijkt mij ook dat als je éénmaal bezig bent er wel iemand komt, maarja er gaan wel vaker dingen mis waar jij woont, ik zou er wel een beetje zenuwachtig van worden denk ik. En of het "gezellig" wordt, lekker belangrijk, je bent waarschijnlijk toch te druk bezig Ben wel ontzettend benieuwd hoe je bevalling nou gaat lopen. Rach jaja van bevallen kan je ook aambeien krijgen, je perst natuurlijk ontzettend hard, maar hoeft niet hè Danielle gelukkig geen eiwit in je urine, nu nog je bloedwaarden ook maar weer omlaag zodat je geen zorgen meer hoeft te maken. Mienime hier ook standaard een liggingsecho, maar dat stelt echt geen ruk voor, ze kijken bij ons echt maar 30 seconden ofzo en echt alleen naar het hoofdje, dat was de korste echo die ik ooit heb gehad hihihi. Juud klinkt heftig allemaal, gelukkig is het maar tijdelijk, of heb je nu ook extra kans op een Postnatale depressie? Nou gister weer goedgekeurd bij de vk, as usual alles weer goed. Ik ga maar eens een to-do-list maken...want de tijd gaat zoooo snel. En er moet nog een hoop gebeuren. Oja in maart ben ik waarschijnlijk 10 dagen afwezig, dus kan de lijst dan niet bijwerken, waarschijnlijk zullen er wel beebjes geboren worden, dus een 2e persoon om de lijst bij te houden, zou handig zijn vrijwilligers?
Pientje, leuk idee, ik ga mijn omtrek ook eens meten (ik heb alleen niet zo'n ding..). Ga vandaag naar mams, dus kijk daar wel even. Heel gaar geslapen vannacht. nou slapen.. ik ben echt veel op geweest. ben zelfs nog in bad gegaan om 3 uur (dat hielp wel).
Heb een nieuwe buikfoto geplaatst (eindelijk) Rach wow om 3 uur 's nachts in bad, had je ergens last van of kon je gewoon niet slapen?
Pientje, ik ga gelijk in je album kijken! (nee hoor, gewoon the usual: geen lekkere houding meer kunnen vinden en last van bekken.. volgens mij ben ik daar geen uitzondering in )
*zwaai* *zwaai* ik kan NIET meer....ik slaap wel zow slecht...die rot maagzuur....bha...dus ga straks op de bank maar wat slapen....nou ik zal mijn buik ook maar eens opmeten maar ik kom echt over de meter uit hoor...118....