Mijn 1e bevalling was ook niet echt een feestje duurde 20 uur ongeveer en deed erg veel pijn. 2e bevalling daarentegen was echt peanuts, klinkt stom, maar ik vond het echt leuk, deed haast geen pijn en ging vrij snel, voor zo'n bevalling ga ik weer
Hier ook ff ego-bericht: Mannetje ligt nog steeds netjes met het hoofd naar beneden. En bloeddruk was 143/79, dus ook netjes. Hebben net matrasje gehaald voor ledikantje en een plank voor op de kamer (die ik eigenlijk te donker vind, maar ga er nog over denken.) Autotje waar ik vandaag naar wilde kijken was de garage niet van open. Moeten dadelijk auto van hubbie wegbrengen voor keuring. (Ben benieuwd wat dat gaat kosten) Manlief staat nu in een rij van 50 auto's om een koelkast en diepvries naar de stort te brengen. Morgen en vrijdag moet hij weer avonden werken. Heb vannacht voor geen meter geslapen door die rusteloze benen EN ontzettende pijn in mijn rug waarvoor ik zelfs 2! pcm ingenomen heb..... (Weet niet wie het nog meer was, maar ook ik stond idd om 2u vannacht onder de warme douche...) En mijn rug doet nog steeds zeer en buik ook en stomme gyn weet weer eens niet wat het is. Kan onze trouwpapieren niet vinden. Wat ik als geboortekaartje wilde kan ik geen info vinden en toen ik dat mailde naar de leverancier kreeg ik een ontzettend nietszeggend antwoord terug. Mijn sv belde dat mijn zwangerschapsverlof niet doorgekomen/gegeven is. (Weet zeker dat ik dat wel gedaan heb, maar moet dus morgen weer naar werk om dat te regelen) Zo.... ff mijn klaagmomentje. Ik ga even tv kijken en hopen dat ik nog wat gezelliger word vandaag.
@lynn [-o< een applausje...is dat goed? @ramoontje Wat fijn dat ie gedraaid is zeg! Heb je er ook wat van gemerkt? Jammer dat je zo opziet tegen de bevalling, hopelijk kan de vk wat van je angst wegnemen door erover te praten! En idd wat Pientje zegt, 2e komen vaak makkelijker en sneller! @pientje haha idd lekker theeleuten! Ik heb m'n man goeie instructies gegeven, dus dat moet helemaal goedkomen. Hij pakt haar wel aan! Nee dat is niet echt comfortabel want ik kom die bak nauwelijks meer uit hij was vanochtend ook al omgekieperd omdat ik er in vastzat Zo jij hebt een lekkere aanbieding, das niet veel voor een broek!
ik meet ook bij mijn navel (is ook breedste gedeelte ik zat nu op 123 cm, gisteren gemeten) Ik word er wel een beetje "lui" van thuiszitten dus zoek lekker leuke dingen om te doen maar vind het eigenlijk wel lekker, niet het gevoel de hele tijd overal achter de feiten aan te lopen is ook wel eens lekker en ben meer ontspannen zeg maar.. Ik moet dus eerlijk toegeven HET IS HEERLIJK! alleen wil ik volgens mij niet meer terug haha, van manlief hoeft dat ook niet maar ze maken zich nu al zorgen op kantoor (laat ze maar lekker even peentjes zweten ) Ik had je al eerder gemaild dat ik je wil helpen met de lijst hoor meid! Je weet hoe gek ik ben met dat soort dingen... superleuk! Ik zit toch lekker thuis dus is prima.. Nog even over je buikie (net even zitten spieken in je album) wowie echt mooi, maar lijkt wel superhoog (geen last van?) of lijkt het alleen op de foto? ik vind hem superstrak hoor die van mij gaat er straks met meer moeite af ben ik bang ik heb twee banden besteld van bellybandit (op amazon.com besteld ipv de nederlandse site want die is veeeeeel duurder) ik heb ook een sluitlaken maar die mag je niet zo lang en deze banden mag je 6-8 weken dragen en kan wel wat hulp gebruiken want ben bang dat ik zo'n zakkie krijg en wil er alles aandoen omdat te verhelpen natuurlijk, ik zag ze op de 9-maandenbeurs en had beetje lopen googlen (wel goede verhalen gelezen erover maar nog geen nederlandse)
Vandaag heerlijk 3x wezen bloed prikken. Iedere keer 20 minuten heen en 20 minuten terug, maar goed, het is voor een goed doel. Ben benieuwd naar de uitslag. Krijg ik maandag bij de gyn. samen met een groeiecho en vruchtwatermeting. Best wel spannend..... @Pientje: echt gave buik en is het echt je 3e? @Amom: hi hi, ik zie je al vast zitten in de tobbe . @Slapen: dat doe ik echt prima. Wel om de 3 uur naar de wc en vanaf 05.30 uur ieder uur, maar ik slaap zo weer in. Naast harde buiken, ijzer- en B12 tekort, incontinentie en zwangerschapssuiker, heb ik geen enkele andere klacht. Ben nog steeds hartstikke flexibel, slaap goed enz. Voel me dit trimester het beste van alle 3 . Ben nu in totaal nog geen 9 kilo aangekomen en dat vind ik prima! Ik woog net geen 52 en nu ruim 60 kilo, dus..... Geen idee wat buikomvang is. Zal eens een cm. zoeken. Oh ja, mannetje ligt volgens mij nog steeds in stuit, gezien de dreunen op mijn blaas . Goeiemorgen!
Hallo, Vanavond naar partnerles yoga, ik ben benieuwd ! @ Leonie hou je het nog even vol? Naar het ziekenhuis, zit je niet op te wachten toch? @Ramoontje : YES! Gefeliciteerd. Wat werkt de natuur toch uniek hè? Gewoon precies op tijd gedraaid! @wwjc : Lekker dagje heb jij zeg! Nou ik hoop dat het nog een beetje beter is geworden Morgen mannetje naar ziekenhuis brengen en vrijdag de operatie. Dus worden spannende dagen. Jullie horen wel van mij weer. Doei!
Plankje wel gevonden maar was helaas beschadigd dus moeten nog een keertje terug. Verder bij intratuin lekker veel planten gehaald voor in de woonkamer, wordt de woonkamer zo lekker vrolijk van. En daarna op de bank gaan liggen/zitten. Heb filmpje liggen kijken en heb van vriendin veel tijdschriften gekregen dus tot nu toe nog niet echt verveeld. Gelukkig en gezellig dat man ook thuis is. Maar Pientje met 2 kids erbij zou ik ook niet weten hoe je dat zou moeten regelen! Maar die zijn er hier nog niet dus kan rustig aan doen samen met mannetje. Verder wel gelezen maar weet niet meer precies waar ik op wilde reageren. Volgende keer weer! Oh ja wel een dingetje Coto veel succes overmorgen met operatie man. Hoop dat alles goed gaat en dat hij zo snel als mogelijk hersteld! Duim voor jullie!
Coto: heel veel succes met de operatie van je man ! Imd: waar is zo'n bellybandit precies voor ? Ik ken dat helemaal niet Ramoontje: super dat de kleine gedraait is ! Weer een zorg minder. Heb heerlijk 2 uur bij de kapper gezeten, en het resultaat mag er weer zijn al zeg ik het zelf Kleurtjes erin en geknipt, kan er weer tegen aan !
www.bellybandit.nl kan je even kijken het is voor na je bevalling je buik weer een beetje vorm terug te geven..
over de belleybandit: ik heb een sluitlaken en ook een sluitband gekocht. die band was ik van plan te gebruiken nadat het sluitlaken afgaat. is dat geen idee dan? wat is het verschil met die bandit? had ze wel gezien op de 9maanden beurs, maar vond ze veel te duur... @leonie: jeetje, balen zeg. nu maar hopen dat het zo ver (opname) niet hoeft te komen. ik duim voor je! @amom: ik zie je al zitten in je teiltje! ach, alles voor het goede doel, toch? @pientje: mooi strak buikie hoor. zeker weten dat er al twee kids aan vooraf zijn gegaan? @rest: alle goeds gewenst, ik vergeet helaas veel van wat jullie schrijven. beslist GEEN onwil! over hier: gaat OK. weer verder gewerkt aan maxicosi-hoes. wát een werk, maar hij wordt zoooo leuk (al zeg ik het zelf). zometeen BV cursus, ben benieuwd. kan me er niks bij voorstellen nog. ben behoorlijk geschrokken van het vliegtuigongeluk: wat een ellende voor die mensen; heb zó met ze te doen.... verder geen nieuws. fijne avond gewenst allemaal!
Imd: heb meteen even gekeken, ziet er erg interessant uit. Werkt het ook echt ? Is misschien ook wel handig als je een wat zwakkere rug hebt of niet ?
Even snel gelezen, ik beloof dat ik vanaf volgende week vaker wat uitgebreid zal reageren! Alle tijd dan Ik moet opschieten, vanavond ook partneravond op de yoga! Ben benieuwd.
heey meiden! Hoe is het hier? Ik heb vanmiddag zon last van me buik! heel erg ongi gevoel het is ook best vervelend! En erg last van me rug! Zijn dit oefenween? Vind het soms allemaal zo moeilijk omdat het je eerste kindje is en je niet weet wat je moet voelen. Ik zei tegen me vriend staks zijn dit de weeen haha! en dan weet ik van nik s Ik ga ff bijlezen!
leeuw ik denk wel dat het oefen weeen zijn maar goed het is ook mijn eerste zwangerschap imd..mag je een sluit laken ook na een ks? leonie...leuk plantjes...haal het voorjaar maar alvast in huis... ik heb net bij lief online een spijkerjasje gekocht die was afgeprijst van 46,50 naar de 13,50 kon ik toch niet laten hangen....dus dames het is nog 70% korting dus sla je slag.....
Ja ik weet het ook niet.. haha me buik voelt zo raar! Als me vliezen breken merken we het vanzelf haha Ohw goeie tip lynn! tnxx Wist ik niet! Ga ff kijken
ik weet niet of een sluitlaken mag na een KS zou je eens moeten navragen, deze mag in overleg met je arts wel, versnelt zelfs de genezing (je krijg vaak al van het ziekenhuis een band hoorde ik) ze zijn vergelijkbaar met de sluitbanden die in NL verkrijgbaar zijn alleen met een leuk design en aan twee kanten te dragen enzo.. @sushi het werkt in principe hetzelfde als een sluitband en enorm goed voor je rug en je houding (als je bv BV geeft) en houd dan je buik meteen lekker warm (als je je shirt omhoog hebt) JEMIG ik kan zo bij belly bandit gaan werken al ben ik het niet eens met hun prijzen en levertijden en daarom dus ergens anders besteld (al waren ze daar niet geheel blij mee haha) 40 euro scheelt mij echt teveel hoor, 10 euro ga ik niet moeilijk om doen om uit de USA te gaan halen maar voor 40 euro doe ik wel wat moeite Ik heb trouwens bij lief ook wat spullen ingekocht meeste voor Dean, een blauw joggingspakje, blauw shirt (in twee maten) twee shirtjes voor Miley , nog een shirt voor Dean (zeg maar gerust SHOPPING SPREA! haha was 100 euro kwijt OEPS)
Even een vraagje dames: hoe maken jullie de kinderwagen eigenlijk op? Heb vandaag een wieghoeslaken gekocht, maar veel verder kom ik even niet... :-D dekbedje lijkt me voor april ook wat te heet?
ik zou eerlijk gezegt ook niet weten maar ik heb gewoon een hoesding voor over het aankleed kussen gepakt...paste precies...maar verder weet ik het ook niet....misschien gewoon een lakentje...ik heb zo'n snooze wikkeldekentje..misschien dat ik die gebruik.... ik heb ook wel wat dingetjes van lief...maar dit spijkerjasje kon ik echt niet laten liggen....op mp vragen ze er meer voor!
haha leuk toch imd! Ik heb erg ook erg last van! En sluitlaken voor 40 euro goedkoper:O waar? Ik weet niet of het helpt en of het niet vervelend is ..
ik heb bij die liefbestelling ook een joggingspakje voor Miley, voor Dean 92 en voor miley 50/56 dus bij de geboorte gaan ze samen ermee op de foto hoor, cute matching joggingspakjes (zij roze en hij aqua)