VaAndaag weer bij de gyn geweest. Ondanks de extreme zwangerschapssuiker (spuit nu 4x per dag insuline bijna hoogste dosis en slik tabletten tegen insuline resistentie) doet ons meisje het super, niet te groot en niet teveel vruchtwater. Ik voel me verder ook top. Maar...helaas nog steeds in een stuit....ik wil echt geen keizersnee en keek zo enorm uit naar de bevalling. Heb een hele goede bevalling van onze zoon gehad en heb echt zin om dat weer mee te maken en zelfs beter doen dan de eerste keer; ze zeggen ook dat de tweede sowieso makkelijker is en sneller gaat.....nu moet ik me weer gaan zorgen maken over een keizersnee..... Ramoontje hoop zooooooo dat die van mij ook nog gaat draaien!
wat balen me 2 dat ze nog in stuit ligt..maar lees veel verhalen van baby's die nog draaien ik hoop het voor jou! ik heb daarin tegen de moet al opgegeven!
HIER BEN IK! Ik heb effe helemaal geen puf om achter de computer te zitten. Heb erg last van de liesbreuk, morgen weer naar de chirurg Kan geen fatsoenlijk blokje om lopen met onze hondjes, en boodschappen doen is ook een drama. Ben erg moe en last van mijn lage bloeddruk. Effe niet zo fijn zwanger zeg maar Soory lieve meiden, heb niks terug gelezen! LIEFS SOPHIA
ik hoop dat je je snel beter voelt sophia! ik heb trouwens vandaag gedaan in huis wat ik wilde, morgen weer een nieuwe dagm wasjes draaien, ik heb vandaag dean zijn kamertje lekker gedaan maar zijn kledingkast moet opgeruimd worden (kleine maatjes weg en netjes alles strijken wat uit de droger komt en weer ophangen) Dan ga ik meteen miley haar kamertje nog een keer doen, want er is van alles in "opgeslagen" en das niet de bedoeling haha kan ook zo opgeborgen worden maar is gewoon een stukje luiheid geweest, dan onze eigen kleren opruimen. en dan de badkamer en de keuken even een soppie geven (incl koelkast) koelkast doe ik elke maand helemaal leeg halen en poetsen maar nu "moet" het blijkbaar elke twee weken alleen vriesgedeelte heb ik al 3 keer niet gedaan haha dus die moet echt nu! poehee word al moe als ik eraan denk.. Eerst maar eens lekker slapen en als ik het goed is krijg ik mijn pakketje morgen van de liefwinkel GNIFFEL!
Me 2.... ik hoop voor je dat ie nog drrait zal duimen! Pientje....ik hoop dat het bij mij dan ook zo lekker gaat, en probeer me niet al te druk maken! Sushi...ook voor jouw hoop ik dat ze draait! De rest weet ik niet meer moest zoveel terug lezen.... Ben zo blij en heel trots! ! Bryan is strakjes zelf naar boven gegaan en is op de wc in de douche gaan poepen ....ik ging kijken wat ie was wezen doen en toen vertelde die trots"kijk mama heb poept" vond da zo goed en lief was zo trots op hem.Dat ie helemaal zelf zonder wat te zeggen zijn krukje en brilverkleiner had gepakt en ook nog is had gepoept!Hij had zijn broek alweer omhoog, en ik zei roep papa maar kan ie even komen kijken....heel trots riep ie papa, en die kwam kijken natuurlijk!Bryan stond helemaal te glunderen .....daarna heeft ie nog is 2x op de wc geplast!Dus hij is nu aan het aangeven dat ie zinderlijk wilt worden!Hij word ook alweer 3 over 3 maanden dus mag wel voort ik vond hem al laat maar jah ikkan hem niet dwingen.... Maar heb gisteren via MP een Lodger Bunker gekocht 2e hands, morgen is ie als het goed is binnen!MAnlief wilde eigenlijk niet 2e hands maar vind ze zo duur nieuw.Nu was ik 35,- euro kwijt koopje of niet...Heb een antraciet kleur, ben benieuwd of het goed er uit ziet, want op de foto was dat wel...! Ook bij de Prenatal geweest, en heb 2 pakjes gekocht kon het niet laten hangen zooooooo lieeeeeeeeef!En een stoere Woezel en pip trolly voor Bryan als vluchtkoffertje, hij was helemaal blij met da ding!En een schattige bandana voor de zomer voor de kleinespruit...ben zo blij met men dingentjes.En mijn kleine /grote man die nu de wc niet meer eng vind! Moest het even allemaal kwijt, heb zon top dag vandaag! Slaap lekker allemaal
*INBRAAK* hier even een berichtje van sylvie, ze is gister uiteindelijk toch naar het ziekenhuis gegaan, ze wilden toch dat ze langskwam om aan de monitor te gaan, en die registreerde om de 8 min. weeen, de baby deed het verder goed. na een uurtje kwam de gyn erbij en die constateerde geen verdere ontsl. hij vond het wel te snel gaan en heeft bedrust voorgeschreven, en weeenremmers. tot 36 wil hij haar proberen te laten zitten, als ze dan komt dan is het goed. vandaag is het goed gegaan, paar harde buiken maar die verdwenen weer. ze was wel geschrokken gister, maar goed opgevangen door haar man en het ziekenhuis. ze is wel gewoon thuis, maar het is erg zwaar om rust te moeten houden met een peutertje van 2. haar man en moeder helpen haar. wou jullie dit toch even laten weten. bij verder nieuws horen jullie het allemaal namens mij nog succes met de laatste loodjes, en als het kan probeer er nog even van te genieten ) *UITBRAAK*
ja ik zei ook niet dat ik met dit lichaam het allemaal ging halen maar maak grootste plannen Ik merk dat de schoonmaak ziekte echt is begonnen (net als de koop blijkbaar) en als ik dan wat voor Miley koop MOET ik wat voor Dean kopen Wij hebben maar een klein huis en alles op 1 verdieping dus is wel wat sneller gedaan als gemiddeld huis maar word ook weer snel vies. Straks komt zo'n vreemde over de vloer en eigenlijk moet ze dan denken (net als de vorige) hey wat een luizenbaantje alles is al gedaan dn heb ik mijn missie volbracht, de vorige vond het ook veel te schoon (maar dat scheelt als je ingeleid word raak je van de stress helemaal van je tippie en ga je nog beter schoonmaken (ik bedoel ik heb echt iedereen aan het werk gezet toen ) vannacht lekker geslapen dat maakt de dag altijd beter! Ik weeg nu 108,5 en ben met 111 begonnen ik vrees dat ik net niet onder mijn startgewicht kan blijven (alleen de beebs groei is al een groot deel daarvan) zou wel lekker zijn hoor heb ik ook eens mazzel (vergeleken met de 30 van de vorige keer) en dan is mijn lijf weer een beetje meer van mij (omdat dit onze laatste is) dan kan ik weer eraan gaan werken zonder dat ik in mijn achterhoofd denk "maar als ik weer zwanger word is het weer voor niets geweest dit afvallen " Oei mijn ribben aan de rechterkant zijn trouwens echt beurs als ik strek voel ik ze helemaal blegh maarja nog efkes probeer er maar van te genieten (zelfs de pijn haha) want het is zo weer over. Zometeen in maart beginnen sommige al te bevallen en dan is het zwanger zijn weer over...
Idd hoeslakentje. Dan hydrofielluier van voeteneinde tot waar het komt, dan bij hoofdeinde een hydrofiel-luier, eventueel dubbelgeslagen (neemt goed vocht op, houdt het koel en voorkomt dat je alles moet verschonen bij beetje spugen bijvoorbeeld). Dan lakentje voor wieg en daarover dekentje voor wieg. Om zelfde reden als bij hoofdeinde, kun je als 'extra' lakentje een hydrofiel luier gebruiken. (hydrofielluier is zo verwisseld, en je hebt er vaak veel van (wij hebben er 12) PS: geen dekbed gebruiken tot je kindje 2 jaar is. Warmte-regulering van lijfje kan dat niet aan Zo maakten wij het iig altijd op, tot Siem ca. 3 maanden was. Daarna verdween de 'extra' hydrofiel-laken. Hydrofiel luier bij hoofdeinde heeft hij nog steeds in zijn bedje. Bij verkoudheid erg handig, want snotterige lap is zo verwisseld! Sylvie, succes en rustig aan meid! @rest: bedankt voor de warme reacties.
Jantsjuh: vervelend van dat vocht in je benen. staat het alleen maar heel vreemd of heb je er ook echt last/pijn van? Amom, fijn dat de weeen over zijn. heftige oefenweeen...? Ramoontje: wat goed dat je baby gedraaid is! kan me goed voorstellen dat het een hééle opluchting is zeg! maar dat hij nog niet ingedaald is, is niet erg toch? en wat leuk dat je zoontje zelf een poep op de wc heeft gedaan! Pientje, een positiebroek voor 4,99!? dat zijn nog eens prijsjes mupkuh, je zei dat je geen mailtje hebt gehad dat er is bijgespost. maar je kan ook altijd in je berichtengeschiedenis (onder je avatar) klikken en zoeken naar je laatstgeplaatste bericht en vanaf daar weer lezen. doe ik (meestal) ook. wwjc, jeetje nog steeds last van je benen joh. lijkt me zo vervelend. lees wel dat je leuke dingetjes hebt gekocht, schiet het kamertje nu al op? imd, ik vind het ook heerlijk om thuis te zijn hoor. Heb eigenlijk helemaal geen zin om dingen te doen, maar meer om net als een gansje mn nestje klaar te maken en mn eitjes uit te broeden lien78: foto van je maxicosyhoes!! leeuw, hier hetzelfde ongiegevoel. ik weet ook niet of het weeen zijn. en dan af en toe een steek onderin mn buik. ik schrik er soms ook wel van. ik houd het maar op oefenweeen. danielle, over het opmaken van de wandelwagen, ik denk een hoeslaken om op te liggen en dan een lakentje en een dekentje? zo heb ik het tenminste. maar dat vraag ik straks wel aan de kraamzorg. Me2, jammer dat je baby nog in een stuit ligt. maar dat betekend toch niet dat je vanzelfsprekend een keizersnede krijgt? Amom zit in hetzelfde pakket en die kiest voor een stuitbevalling. hebben ze je van allebei de keuzes de voor en tegens uitgelegd? fijn dat je suiker de baby geen kwaad doet! 4 keer spuiten is wel veel zeg! Juud, 12 hydrofiele luiers? wij hebben er een stuk of 20, als het niet meer is hahaha. maar ook geen droger he, dus we hebben iets meer nodig. sylvie, sterkte! vraagje: lees overal dat er rond deze tijd al wat melk uit je tepels kan komen. ik heb dit helemaal niet, zegt dit iets over 'straks'? (stel me gerust ) Hier bezig met wasje wit maat 62. Gisteren geurbuiltjes en sokjes gekocht. iets kleins, maar ik ben er heel blij mee. de kast ruikt heerlijk!
Sylvie: Sterkte meid.. Rach: Dat zegt niks hoor ..Het kan straks makkelijk na de bevalling ineens als een tierelier beginnen te lopen.. Ik had het een klein beetje steeds..Maar eenmaal bevallen hoefde ik mn vinger maar op mn boobie te leggen en spoot t eruit..
nou ik heb geen melk TIJDENS mijn zwangerschappen gehad maar bij dean heb ik bijna 3 maanden erna lopen lekker (en dat zonder BV te geven) dus zegt echt helemaal niets (moeder gans )
@Rach; ook hier nog geen melk hoor, alleen in de koelkast.. (wat flauw..) Wel "rare" tepels, na het douchen zie ik wel wat wits, maar wat het is?.. Kan ook net zo goed vervellen zijn? En wat lekker hé, thuis zijn? Ik voel me ook helemaal op mijn plek nu en heb zeker al wat meer rust. Als ik wat in mijn hoofd haal kan ik het direct doen, en hoef ik niet eerst me half op te vreten op het werk.. Het bevalt me echt prima! Ga om 12.00 uur weg voor mijn examen, en dan moet ik morgenvroeg nog een examen, en dan gooi ik die boeken ook allemaal weg! Heerlijk, dan hoef ik me alleen nog maar bezig te houden met de beeb, mijzelf, en het huis, en wat de vraag: "wat zal ik nou eens gaan eten? ".
Euh nee eigenlijk helemaal geen last van, voel haast nooit getrappel tegen mijn ribben, meestal aan de zijkant van mijn buik. En ook geen extreme maagzuur, af en toe, maar dat ligt meer aan wat ik gegeten/gedronken heb denk ik. Zou dat echt helpen zo'n band? Coto succes met je man! Lien ben ook erg benieuwd naar je maxi cosi hoes Lynn mensenkinderen wat is dat lief spul duur! Zowat zonde van je geld! Alleen die sale is aantrekkelijk! Ik heb dinsdag een heel lief pakje gekocht...bij de zeeman....voor 4,- Me2 Zovaak spuiten, brr niks voor mij wel fijn dat het met je meisje goed gaat, hoeveel werd ze nu geschat? Ramoontje wat goed van Bryan Wil ook nog zo'n bunker, maar vind em nieuw ook te duur, moeten eerst andere dingen gekocht worden. Die trolley zag ik gister ook en moest ook meteen aan Jason denken, maar stond al in de rij van de kassa, wat kost ie nou? Noura thanks voor de update, heb supersnel het bericht gelezen, zo benieuwd of de 1e beeb geboren was. Sylvie wat vervelend zeg! Doe maar lekker rustig aan en laat je zoveel mogelijk helpen. Hoop dat je je snel beter voelt. Je bent al bijna 35 weken, dan nog 1 weekje. Danielle succes met je examens! Rach heb alleen de 1e zwangerschap een beetje gelekt, zegt idd verder niks. Nu komt er alleen wat uit als ik onder de douche sta en er zachtjes in knijp, ja ik weet het, klinkt raar, maar was benieuwd of er al wat uitkwam maar als ik niet onder de douche sta en erin knijp, komt er niks uit.