hai hai, nou, mijn kleine woef lijkt wat op te knappen. ze eet goed, en is net ook gewoon mee gaan wandelen. loopt nog wat gammeltjes, maarja: je zou ook niet na al die consternatie van vanmorgen! we houden haar nu als haviken in de smiezen, en hopen er het beste van. me2: beterschap met jouw kat. diabetes is prima te behandelen, maar wel intensieve zorg van jullie nodig dan (toedienen medicatie, dieet). sterkte! sushi: gaan ze bij jou na de echo gelijk de draaipoging doen (mits je dat wilt), of krijg je eerst een gesprek erover? ik heb dinsdag ook de echo (al denken ze dat ie gedraaid is, maar weten het niet zeker, vandaar de echo). als ze dan zien dat hij in stuit lig, krijg ik geloof ik gelijk een draaipoging (mits ik dat wil). niet eerst een gesprek dus (of kort, maar wel gelijk de ingreep er achteraan dan). weet je al wat je gaat doen (draaipoging of niet)? ik ben er nog niet uit, eigenlijk. vind het een moeilijke beslissing. @lampen: wij hebben een coole vliegtuig-lamp gekocht bij de karwei.
mijn forummaatje van september 2007 wist het 3-4 weken van te voren geloof ik das wel spannend hoor.. ze vond het aan de ene kant makkelijk (ze was single dus kon goed oppas regelen en andere dingen) maar ook erg eng tegelijk (wat ik me zo kan voorstellen hoor) Dean zette een flesje terug op mijn buik alsof het een tafel was daarna even snel foto vamn gemaakt HUMOR (zet hem zo in mijn album) vandaag miley haar kamer helemaal klaar gemaakt en gepoetst en al een groot deel van mijn koffer klaargezet (alleen nog toiletspullen en kleding voor mezelf zeg maar) ik heb ook trouwboekje en alle papieren ed. erbij gelegd voor mijn hubby (en de naam gespeld in het trouwboekje (apart papiertje natuurlijk hihi)) van Miley vorige keer belde die ook in het gemeentehuis hoe je Dean spelde dus ben hem voor.. voor de rest van wasjes weggewerkt, wat kleertjes uitgezocht zodat ik alleen maar de goede maat hoef te wassen.. Wel relax dagje..
ik zou een draaipoging niet durven, en een stuitbevalling ook niet. dus ik zou denk ik voor een keizersnee gaan (tja veel opties blijven er niet over dan..) lynn ik weet niet hoever vooraf dat gepland word. maar ik zie dat je al 35 weken bent! t word in elke geval voor de 40 weken gedaan, dat weet ik wel. nog maar eventjes dus
hahahahaha heerlijke he, mannen! ik vind het een heel goed idee, ik ga ook gelijk een briefje in ons trouwboekje doen
Nog even over de wandelwagen. Manlief wees mij er net op dat wij een Lodger wrapper hebben gekocht, juist voor de wandelwagen. Dus in combinatie met de hydroluiers en een lakentje, moet dat goed komen. Toch? Verder vandaag een rare dag. Ik had de beeb eigenlijk niet gevoeld, ook niet toen ik bij de kapper zat. Ik begon me al wat zorgen te maken, dus maar even gaan liggen. Na 20 minuten heb ik het geweten. Hij heeft 2 uur lang lopen schoppen, draaien en bewegen. Heerlijk. En volgens mij ligt 'ie niet meer in stuit (wishful thinking)....? @Lien: wat zul jij geschrokken zijn, jemig. Altijd naar als zoiets met je huisdier gebeurt, zeker als hij van je opa is geweest. Fijn dat het weer beter met hem gaat!
Ik krijg dat alleen maar een echo, verder kunnen en mogen die mensen niets. Als ik een draaipoging zou willen moet ik daarvoor een afspraak maken in het AMC omdat in het ziekenhuis van Hilversum ze er een heel gedoe van maken met weeenremmers, infussen etc. Maar ik ga geen draaipoging doen mede omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Spannend joh ! Succes ook dinsdag ! Lynn: Ik heb me ook ingelezen over de voor en nadelen, ideaal toch dat internet ! Jij gaat ook voor een keizersnee dan begrijp ik ? Ik begreep dat ze een keizersnee in de 38ste en 39ste week inplannen. Zou blij zijn als ik eindelijk weet wanneer jij ook ? Spannend hoor !
@ Sushi en Lynn; als meneer nog in stuit ligt, wordt het ook hier een keizersnede. En omdat mijn mannetje door de suiker een week voor ligt op groeischema, hoop ik echt dat hij ondertussen is gedraaid! En ik wil geen draaipoging. Ik heb een folder van het z'huis over ks meegekregen en er al het een en ander over gelezen. Blij word ik er niet van, maar van een draaipoging wil ik echt niets weten. Bij mij is ook aangegeven een ks met 38 of 39 weken. Maandag hoor ik meer (groeiecho, vruchtwatermeting, uitslag suikercontrole enz....).
't IS me hier wat met die eigenwijze stuitlig-beebjes. ik hoop écht dat mijn vk het bij het goede eind had, en dat mijn eigenwijsje gedraaid is... zo niet, dan neig ik sterk naar een ks. draaipoging weet ik niet of ik dat wel wil. en zo lang ik zo hard twijfel, neig ik steeds meer naar een ks. stuitbevalling ga ik zowiezo niet doen; vind ik het risico (met mijn grote jongen) véél te groot voor. dinsdagmiddag weten we meer. spannend! mijn hond heeft trouwens goed gegeten en gedronken, en net zijn we uit geweest en liep ze ook gewoon goed mee (stukjes rennen ging ook prima). ze slaapt nu naast me op de bank. ik geloof dat ze erg moe is van al dat gedoe aan haar kleine lijfje. hopelijk loopt het allemaal met een sisser af! me2: al nieuws over jullie kat?
Lien, ik duim voor je hondje. Jeetje wat schrikken! Leeuw, dikke knuffel voor jou! Me2, duim ook jouw poes. Wat een leed met onze dieren allemaal zeg!
In Duiven, schuin tegenover Ikea zit nog een babyzaak, helemaal aan het einde van de parkeerplaats. Daar verkopen ze die supermooie lampen met de sterren en de maan... Echt zo supermooi, maar wel superduur, bijna 100 Euro. Maar ik heb het er wel voor over gehad, in ons geval maakt hij ons kamertje helemaal af!
@Leonie; wat een fijne droom zeg... not :-S Hier ook telkens van die "fijne" dromen over de dood enzo.. Erg prettig. De uitslag krijg ik gelukkig pas over 8 weken, dan is iedereen het hopelijk al wel weer vergeten dat ik examen heb gedaan.. Maar voor mijn gevoel ging het wel aardig. Nu morgen nog ff, en dan doe ik alleen nog maar wat ik zelf wil! Zo.
Ik krijg volgende week een MRI ivm met de bult in de lies. Ik had een echo gehad maar de radioloog kan niet zeker zeggen wat het is. Een MRI moet uitsluitsel geven.
jeetje nog een stuitliggertje! Maar ze kunnen nu nog uit hun zelf draaien toch? tot 36 weken of? Die van ons ligt echt al lang ingedaald! Maar jammer genoeg zegt dat niks over wanneer je gaat bevallen Mijn moeder heeft bij ons allemaal een keizersneede gehad en die vond het allemaal wel meevallen maar die is dan ook wel een bikkel! HEt enige wat zei altijd ''erg'' vond, is dat de baby niet op je buik word gelegd maar ze hem ff snel laten zien en dan word je buik gehecht. WAt een kut nacht weer zeg pffffffff werd vanacht echt gek! Om de haver klap wakker van de buikpijn... En nu dus heeeel moe
goedemorgen......en nee ben niet wakker omdat ik niet kon slapen maar de kraamverzorgende komt vandaag langs tussen 9 uur en 13:00 uur...dus zit hier nog wel even.....grr...en heb gisteren mijn haren een masker gegeven maar mijn haar is nu zo vet als spek...dus die moet ik zo nog gaan wassen.... ik zit nu heerlijk aan een rijstewafel met kaas en appelstroop! leonie komen ze vandaag ook bij jou? leeuw...das niet zo fijn elke keer buikpijn...bij mij is het ongi pijn wat alleen maar zeurt...
jeetje wat raar! tussen 9 en 1... Dat ze niet een vaste tijd afspreken! Zal je zien ben je zo vroeg wakker komt ze net iets voor 1uur..
goedemorgen.. Lien:Hoe is het met je hond? Schrikken zeg! Ik lees net dat ie alweer een beetje opknapt! Hopelijk blijft dat zo.. Me2:En met jullie kat? Lynn: Nou daar zit je dan.. idd beetje raar dat ze niet specifiek een tijd zeggen..Eet smakelijk.. Leeuw: Gefeliciteerd met je 35 weken...Toch wel snel gegaan allemaal he? Ik ga straks (10:20) naarde VK..Krijg waarschijnlijk een groeiecho..Spannend weer.. Ik kan wel merken dat ie groeit want de bewegingen worden steeds onprettiger.. Hij zit overal onder en achter..Moet me soms in de meest rare posities werken om hem een beetje ruimte te geven..Kon gister volgens mij een hakje voelen...Echt zo'n bolletje
lynn, wel fijn dat ze bij jou langskomt. ik moet het doen met een telefoontje in week 36. leeuw, buikpijn of krampen? en moeten jullie er snachts ook weer zo vaak uit om te plassen?