Ja, dat denk ik ook, dat ik dat ook heb... Ik gun mijn vriend ook ontzettend het mooie gevoel dat ik nu telkens met ons beebje heb, en wat hij moet missen nu. Hij vraagt me ook vaak; hoe voelt dat dan als de kleine in je beweegt? Maar dat kan ik echt niet uitleggen hoe dat voelt, is toch vrij apart zeg maar..
Danielle, ik denk dat het klaar zijn voor de bevalling de komende weken ook nog wel gaat groeien. Jij bent ook nu met verlof, toch? Ik merk dat als ik werk er dagen voorbij gaan zonder dat ik eraan dacht dat ik zwanger ben. Nu heb ik verlof en denk dat ik me er wel wat meer van bewust wordt. En ach ja, er klaar voor zijn? Ik denk dat als het komt je er automatisch klaar voor bent.
Ik vraag me gewoon af hoe dat voelt; het weten dat je "er klaar voor bent"... Ik merk wel dat ik nu ik verlof heb, al wel veel meer rust heb gekregen. Ik weet dat ik waarschijnlijk de klusjes wel af krijg, en ik heb er anders nog wel de tijd voor. Maar er zal vast nog een tijd komen dat ik het zwanger zijn wel zat ben?... Denk dat je er dan ook wel klaar voor bent, of juist graag wílt bevallen?
Zo, afgelopen 2 dagen wel even snel bijgelezen maar niet gereageerd. Niemand aan het bevallen nog dus! Ben inderdaad beieuwd wie als eerste gaat, maar ik denk dat er weinig aan te voorspellen is. Tja, Danielle, wanneer ben je er klaar voor....goeie vraag. Waarschijnlijk als jij de rust hebt gevonden en alles op de rit hebt? Gevoelsmatig zal je er nu steeds meer naar toe groeien denk ik, omdat je uitgerekende datum ook nadert. Bevalling opwekken: volgens mij helpt het allemaal geen bal hoor. Het komt idd wanneer het komt. Wanneer je de 40 wkn passeert geeft iedereen goedbedoelde adviezen, maar of het echt werkt? Traplopen werkt ook niet hoor, toen ik zwanger was van Tim woonden we nog 3 hoog zonder lift, dus ik heb me kapot gelopen En hij kwam toch echt 14 dgn later. Voordeel van traplopen is wel dat jet erg goed is voor je conditie, die heb ik nu dus echt een stuk minder! Ik kreeg ook trouwens 'spontaan' van mensen bitter lemon, ananas e.d. Beetje irritant wel hoor
Oh en Danielle, misschien raak je het ook wel niet zat hoor! Bij Tim ging ik dus overtijd, maar ik vond het niet erg.....had er geen last van en genoot nog erg van de zwangerschap. Mensen verwachten dat je het op een gegeven moment wel beu bent, maar dat hoeft echt niet!
bij deze... ik ben 30 april uitgerekend zal me even netjes voorstellen, ben patricia, 29 jaar oud, en wordt alleenstaande mama. ik woon nu inmiddels weer thuis bij mijn ouders, omdat de woningbouw me niet echt wilt inschrijven ivm opgebouwde schulden uit het verleden. ik blijf echter wel hoop houden dat het nog gaat lukken een eigen stekkie voor mezelf te vinden binnenkort, loop bij maatschappelijk werk, en ook de gemeente gaat zich er mee bemoeien nu....eindelijk. Maar ondanks alle stress kan ik niet wachten tot het moment dat ik mijn kleine wondertje kan vasthouden
Patrieske....welkom hier!En alleenstaant knap hoor...wens je een hele fijne laatste loodjes , en lees plezier....Hoe is je zwangerschap verlopen , geen kwaaltjes of zo gehad!
God ik zeg nooit meer iets. Mijn vliezen zijn volgens mij net gebroken, dus ik ben gauw onderweg naar het ziekenhuis! Hopelijk tot gauw meiden...
Veel succes Spekkie! Ik opende het forum en zag al dat jij een reactie had geplaatst en voordat ik het april-mama2009 topic opende dacht ik al daar is wat aan de hand! Ik ga duimen voor jou en je man! Getver de getver ik ben weer eens klaarwakker. Rommelende darmen, rommelende harde buiken en een beeb die druk in training is Zit nu lekker aan de bambix en jus dórange en hoop dat ik later op de ochtend de slaap weer vatten kan.
OOOOHHHHH! SPEKKIE! Wij ook met onze voorspellingen.... Spannend zeg...Heel veel sterkte Meid.. Ik duim voor jullie....
SPEKKIE succes zeg! gaat nu echt al de eerste april mama bevallen!? danielle, wat een wondermooie buik heb je zeg. vind de foto's ook heel leuk om naar te kijken omdat je hetzelfde ondergoed draagt
oe oe spekkie.....spannend.... nu gha ik vragen stellen...als je water gebroken is halen ze de kindjes toch binnen 72 uur? ow ow spannend...... hier ben ik uit wezen eten....(meer een vreetschuur) maar LEKKER....het is in tilburg...voor de gene uit brabant.....etenstijd heet het...maar je moet daar niet heen gaan als het weekend is....en het is allinclusief eten en drinken je betaald 27,50.....en dan heb je echt vanalles en dan ook de a producten....ze hadden zelfs pijnboompitten! en het is heel leuk voor kindjes....want ze hebben er een apparte speel dingen voor....dus mocht je honger hebben...je moet wel van te voren boeken.... ik lig nog lekker in bed....hier alles rustig...geen last van mijn buik..het is stil...haha
Spekkie! Jeetje, zal het dan echt zijn begonnen nu? Ik wacht in spanning af! @Rach; dank je! en de foto's zijn zo idd goed te vergelijken ja
oeh, spekkie maakt het spannend hier! zou de eerste april-mama dan een februari-mama worden (of net maart)? ben benieuwd.... mooie foto's zag ik voorbij komen. moet er hier ook nodig weer een maken, voor ik niet meer in beeld pas, hihi. vannacht belabberd geslapen; die kleine was zó druk! volgens mij is ie om zijn as gedraaid, en ligt nu met z'n ruggetje aan de andere kant. we horen het dinsdag wel. vind dat best een spannend moment, want pas dan weten we hoe het verder zal verlopen (natuurlijk of via kunstgrepen). met de hond is alles weer OK, als is ze nog wel moe. vriendlief is vandaag een dagje weg met een vriend, en ik ga zo naar mijn ouders toe. hond gaat dan mee, vindt ze altijd wel gezellig. Albert.nl is al geweest, dus boodschappen heb ik al in huis. toch makkelijk, alleen hadden ze de sla niet geleverd (schijnbaar op), dus daar moet ik nog even op uit. morgen komt mijn broertje lunchen met zijn vriendin. ik heb haar nog niet ontmoet, dus ben benieuwd naar het meisje waar mijn kleine broertje (ahum, meneer is 2 meter lang) zo gek op is. schattig wel. jullie nog plannen voor vandaag/morgen? bevallen misschien?
spekkie....spannend!succes......... Etenstijd...ben er nog nooit geweest, alhoewel het dicht bij is, maar ga dr zeker een keer heen.De hele fam is dr algeweest behalve wij! Lien...fijn dat het met je hond goed gaat!houwen zo........ Over bevallen...hier mag het volgende week ook ben het zo beu!erg man want bij bryan heb ik dat zo niet ervaren.... Vanacht weer een k*t nacht gehad!Kon niet meer slapen, heb zelfs een bak thee geronken om 4 uur! De kleine is aan het indalen volgens mij , want heb allemaal steken onder in! Mijn nesteldrang begint me de das om te doen, en kan niet heel veel meer....bukken wortd steeds lastiger en zo! De babykamer laat iok voor dicht want die heb ik wel 100 x schoongemaakt, en alles goed gehangen!(spoor niet hoor) Dus ik zou zeggen laat maar komen die hap!ook al schijt ik in men broek nu geef ik dr niks meer om....
ohw spekkie wat spannend zeg! Dan ben jij denk ik de eerste die gaat bevallen! Wel vroeg ondanks een 2ling of? Jeetje ik heb weer zo rot geslapen en nog steeds zn last van me buik! Ohww vind het zo lekker dat ik verlof heb! Maar ook zo wennen hihi helemaal niks moeten!
Spekkie, wat spannend! Zit echt te stuiteren in mijn stoel van je nieuws, ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Lientje, vervelend slecht slapen! Gelukkig met hondje goed, fijn! Ramoontje, wie weet ben je er vroeg bij maar reken er niet op dan kan het alleen maar tegenvallen. Duim voor je, dat je je nog wat lekkerder erbij gaat voelen. Knuffel Leeuw, heerlijk maar inderdaad wennen ja......Ik zit allang thuis maar ben blij als woensdag mijn verlof officieel begint. Toch ander gevoel. Gister nog gaan kijken voor nieuwe auto (peugeot), nu beslissen of we het doen. Het is zo veel geld! Maar in de auto die we nu hebben past de kinderwagen met opzet dadelijk net wel/ net niet. (als je begrijpt wat ik bedoel)