April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Leonie, ik moest ook meteen denken aan dat programma In the Womb. Heb vorige week degene zitten kijken die ging over twee- en meerlingen.
    Als het goed is heeft hubbie de eerste versie ook nog ergens op de pc staan. Toch maar weer eens een keer kijken....

En jij echt rustig aan doen hè ! ;)

2. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    Sam, die grote vraag heerst hier ook, wanneer helpen ze? Ik denk in jou geval wel iets eerder gezien je ontsluiting hebt. Ik weet trouwens niet of ik ontsluiting heb, want de laatste controles hebben ze daar niet meer naar gekeken, ze wouden het niet onnodig prikkelen.
    Ik weet dat de gyn me niet tot 42 weken laat lopen, maar hoe lang dan wel? Dat weet ik niet....hier ook heel moe en stuk...maar goed, nog een paar weekjes!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hey ja was womb.....heel intresant.....

4. handig al die vrouwen hier met een eigen auto ;) die heb ik niet, maar gelukkig ook niet echt nodig. winkeltjes zijn dichtbij.

sam, nee geen benauwd gevoel (meer). baby is denk ik ingedaald. wat vervelend voor je zeg! dat zatte gevoel heb ik ook hoor, en volgens mij zijn wij niet de enige!

wwjc, schrikken zeg dat je zo'n pijn had, hoe is het nu?
    ik herken die pijn scheuten wel een beetje, maar ze zijn niet zo pijnlijk dat ik me geen houding meer weet te geven.

ohja :) je moet snel zijn, want 3 maart loopt de poll af (een vriendin denkt nl dat ik dan zal bevallen..) www.watverwachtje.nl en de code is VER0117. succes :D

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    @Leonie; goed zo! Lekker heel de dag blijven zitten kijken met een kopje thee.
    Je moet goed luisteren naar je lichaam hoor!

Hier vanmorgen even lekker de ramen van buiten gezeemd. Het was zo'n lekker voorjaarsweertje, dat ik het zonde vond om binnen te blijven zitten.
    Dus dat kan ik ook alweer van mijn "to do list" afstrepen! ;)
    Vriend vraagt zich alleen wel af of ik nog wel helemaal normaal ben om op zondagmorgen de ramen te gaan lappen..:)

6. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    @Rach; Leuk! Ik ga ook stemmen!

7. Danielle1982

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    Wat leuk! Bijna iedereen denkt een jongen, maar ik denk toch echt een meisje!
    Ben echt benieuwd! ;)

8. haha danielle, wat leuk dat je lekker de ramen hebt gezeemd, het was inderdaad heerlijk weer! de ijssalon is vandaag weer open gegaan hier, vind het zo leuk (is 6 maanden per jaar open). echt een teken dat de zomer er weer aankomt.

leuk dat je hebt gestemd. :D

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Lijkt mij toch echt een jongensbuik. Tenminste als ik die mooie buik van Rach vergelijk met die van mij is die van mij een stuk ronder en staat die van Rach echt een stuk naar voren. Moet wel een jongen worden! :-$

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de code Rach

Edit: :) Ik zag de 0 voor een O... :oops:
    Gestemd.. ;)

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    P.S. Waren vanochtend creatief in bad (zie album)

12. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Leuke foto met dat eendje, kipkip!

Danielle, hier ook al lekker de ramen gezeemd vanmorgen! Heerlijk he?

Loeka, wat knap dat je die week volgehouden hebt zeg! Fijn dta je je verder nog zo goed voelt, dat maakt het toch wat makkelijker ;)

Rach, echt een mooie buik zeg.....ik vind het ook een jongetjes buik!

En bij de meiden waar het rommelt: rustig aan!
    Ik ben wel benieuwd hoe het nu bij Leeuw is? En bij Spekkie, want was het nu vruchtwater of niet?

Hier vanmorgen weer wat babykleertjes gewassen en gestreken, het blijft schattig :D Gister nog op pad geweest voor gordijnen op de babykamer, maar ik kan er niet voor slagen.....zo irritant. Ik wil iets met (zilver)grijs en turquiose en kan het niet vinden. Wel effen tuquiose dus dat moet het straks dan maar gaan worden ben ik bang.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, dubro is idd wasmiddel maar zou het echt alleen gebruiken als je haar echt spekkievet is.

@ Sushi, UWV pffffff weet er alles van. Kan nu weer 4 tot 6 weken op mijn zwangerschapsuitkering wachten. Wat denken ze wel niet dat ik een dikke spaarrekening heb ;)

Mijn bloeddruk was gelukkig weer goed afgelopen vrijdag. Ben er zo blij om heb echt het idee dat ik er nu weer een paar weken tegen aan kan :D

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Kipkip leuk die foto!

Mupkuh, fijn dat je er weer even tegenaan kunt! :)

Hier trouwens nog steeds veel pijn, vooral in mijn rug. En voel me gewoon niet lekker. Zou ik dan toch stukje griep meekrijgen? Ben gewoon zo ontzettend moe, maar kan niet slapen. En als ik lig heb ik last van mijn rusteloze benen en een kind wat ergens bij mijn ribben ligt. Hoop dat dit snel over is iig.

15. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

Jan 2, 2006
    554
    1
    18
    Zo, hier ben ik ook weer eens.. Heb weer een paginaatje of 20 bijgelezen en ben de helft weer vergeten :rolleyes:

@Lien; hoop dat alles inmiddels weer beetje gaat met je hondje.. zo te lezen wel..

@Leeuw en Spekkie; ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat.. hopelijk blijven de beebjes nog even een poosje zitten..

@Lynn; haar al ontvet? Toch fijn; zo'n maskertjes :rolleyes: .. nou ja, kennelijk is je haar goed gevoed..

@Rach; mooi buikje inderdaad.. ik zou ook zeggen dat het een jongen was; moet de poll nog even invullen..

@Liesbreuk; lekker zeg; dat je dat op zo'n EHBO moet vernemen; dat ze dus op een plek waar ze weinig tijd hebben, de tijd wél voor je nemen en je beter weet hoe of wat (waarschijnlijk)

@wwcj; hopelijk knap je snel weer wat op

@Daniëlle; geniet van je schone raampjes. Ik kan me nog goed herinneren dat dát het laatste huishoudelijke klusje was dat ik deed voor mijn bevalling (12 uur later was ze er).. hihi.. Dus ik durf er niet eens aan te beginnen..

@Nestdrang; hou op, schei uit, daar heb ik ook alweer flink last van.. Wel handig; maar ik kan nooit zo goed stoppen.. begin ik dus 's ochtends met het uitmesten van één ding/kamer; ga ik dus de hele dag door. Gevolg; harde buiken, rammelend bekken enz enz enz. Maar wel de boel voor elkaar..

@Onrustige en rommelende buikjes; Hier nog zo één. Gelukkig alles nog wel heel onregelmatig; maar een hoop ongi-achtige krampen, ineens veel meer harde buiken die af en toe echt pijnlijk zijn... hopelijk blijft het beebje nog even zitten; heb nog geen tijd om te bevallen ;) :) Moet nog van alles doen..En heb liever dat ik wel de 37 weken grens passeer; aangezien mijn dochter ook zo'n ukje was, en dit ook wel niet zo'n hele grote beeb zal zijn.. JHeb ik liever dat er nog wat vet en reserves aankomen zolang hij veilig binnen zit..

Verder ben ik sinds een week heerlijk met verlof. Rustig aan doen zeggen ze dan.. Ik doe mijn best; maar ja.. zie stukje nestdrang :rolleyes:

16. jodie

jodie Bekend lid

May 20, 2008
    817
    0
    16
    @Leonie; volgens mij krijg ik nooit te weten welke pillen ik heb gehad, of de echte of de placebo, jammer he?

Ik heb van 14.15 tot 17.15 boven op mijn nest gelegen en zowaar nog liggen slapen ook. Ik ben zo blij, had dat bijtanken echt even nodig.

Zometeen aan de patat shoarma, zonder knoflook overigens, want dat proef ik dagen later nog :) :) :)

Kalm aan iedereen hoor!

Kipkip wat een leuke foto met de badeend! I love badderen, hoorde dat je na de bevalling de eerste tijd niet mag badderen dus geniet er nu nog maar dagelijks van (als de beeb er is heb ik er toch weinig tijd voor haha). Wel kan ik alleen in bad als manlief thuis is, ik kan er namelijk niet uit komen :rolleyes: :)

Verder ben ik ook heel benieuwd naar hoe het is met Spekkie en Leeuw!

17. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

Aug 3, 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    wwjc...ik hoop voor je dat het weg trekt , maar de rugpijn kan een combie zijn van grieperiog!had ik vorige week ook 2 dagen...pffff,zal voor je duimen dat het niet is!

Nog niks gehoort van spekkie, en leeuw iemand!?
    Is wel spannend....

vlekjes in men gezicht , iemand meer last van!lijkt wel zon maskertje....

De kleine is goed actief hiero, en elke keer als ik ga eten dan begint het....en dan hoef ik niet veel meer!zit meteen vol...hahahahaha

18. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    nog geen nieuws van spekkie en leeuw :( benieuwd hoe het met ze gaat!

ramoontje, hier geen last van vlekjes, wel van rode wangen :D hopelijk trekt dat na de zwangerschap wat weg!

wwjc: hopelijk voel je je al wat beter!

mirjanne: doe het toch maar lekker rustig aan als je veel last hebt van harde buiken! hoe groot en zwaar was je dochtertje?

19. Ik wacht de MRI deze week nog af en dan zie ik wel. Een vetbult heeft iedereen wel en misschien is ie straks gewoon weer weg.

20. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ramoontje, hier ook vlekjes in mijn gezicht.....Maar in het begin vd zwangerschap was het nog véél erger, toen zat ik echt onder het eczeem in mijn gezicht. Echt vreselijk, want het zwol echt op (inclusief oogleden, erg charmant kan je je voorstellen ;) ). Die paar vlekjes nu neem ik op de koop toe. Jeukt t bij jou ook? Anders iig lekker vet houden met vaseline o.i.d.

Mirjanne, leuk weer wat van je te horen!
    Lekker zeg, verlof!

Zijn er eigenlijk nog meiden die werken of ben ik de enige :(. Ik moet nog wel even, ik werk tot 36 wkn....

Share This Page