April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoeveel dagen gaan jullie werken als jullie kinderen hebben?

2. vruchtje24, ik belde op vrijdag en maandag werd ik teruggebeld, dinsdag kwam ze langs.

imd, ik snap het ergens wel van je hoor. maar we zijn inderdaad allemaal anders, gelukkig maar, want niemand hoeft te weten of ons kind een jongen of meisje word :) (grapje he ;) )
    mijn man daarintegen mag zijn eigen tijd indelen, als hij zijn werk gewoon goed doet, hoeft zijn baas verder niet te weten waneer hij vrij neemt (hij werkt wel 50 uur pw hoor), dus vrij voor dit kan hij makkelijk nemen. imd, werk jij ook zo veel uur per dag?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn mannetje werkt nu nog op het dak. Hij maakt valbeveiligingen.

Als hij vrij kan nemen gaat hij wel nog mee. Maar nu is het erg druk en is het moeilijk.

4. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Ik werk sinds dayne er is 4 dagen. Dit blijf ik ook werken als het 2e wondertje er is. Vrijdags is het mama-dag!
    Mijn vriend is voorman en die blijft fulltime werken.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga me nu een beetje schuldig voelen dat ik mijn vriend mee ga nemen naar de gyn...waar hij toch niets aan heeft...oja mijn vriend is accountant en werk ook gem 50 uur hij kan zijn tijd wel indelen dus als hij een keer vrij moet zijn dan kan dat gewoon...

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Tot nu toe 0 :( Zit in de ziektewet, al anderhalf jaar bijna.

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ojee das niet zo mooi...ik werk nu 18 uur en blijf 18 uur werken...misschien stop ik wel maar dat zien we nog wel... ;)

8. ik word ook thuismama :D

mijn man is retailmanager bij een bloemenimport bedrijf.

9. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Wij werken allebei partime.. En ik kan mn werk zelf indelen + 1 dag school. ( 28 uur manlief en 24 uur ikke ) Als ik klaar ben met school ga ik een half dagje erbj werken. en als mn ventje echt geen leuk werk meer vind en ik verder kan ga ik fulltime en hij lekker huisvader. ( ben niet zon goeie thuisblijfmoeder )

10. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    @Lynn: mijn vriend ging de 1e keer zoveel mogelijk mee. Hij vond het geweldig om elke keer het hartje te horen. Wij hebben zelf niet zo een ding dat we het thuis het hartje kunnen horen. Je hoeft je dus niet schuldig te voelen hoor!
    Nou kan hij dan ook wel makkelijk even heen en weer rijden, hij hoeft er niet een dag vrij voor te nemen.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mijn man en ik gaan allebei 1 dag minder werken. Daarnaast nemen op de woensdag ouderschapsverlof. Hij het eerste half jaar en ik het tweede of andersom. Dat weten we nog niet.

12. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    ow ja hij is woonbegeleider en ik ambulant begeleider...

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee wij willen ook niet zo'n ding...ik weet van mijn eigen dat het dan stessen word als ik het niet hoor...

14. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    ;) heb sinds vorige week ook 4 uurtje ouderschapsverlof. tot december. 4 jan wordt elena 8 jaar

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wij hebben trouwens ook maar 1 verloskundige in de buurt dus hoef geen keuze te maken.

Rach, een vriendin van mij zat ook eerst bij een gynecoloog en kreeg daar bij 7 weken een echo. Daarna mocht ze naar "gewone" verloskundige en kreeg ze bij 10 weken een echo.
    Hoogstwaarschijnlijk voor jou dus ook extra genieten van je kindje! Altijd fijn!

16. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    ik droom nu al van echo's och echt leuk kan bijna niet wachten op dat kikkervisje

17. jaaaa :) leuk! :D

ik heb gegoogled en er zijn er heel veel, ik denk dat ik de verloskundige uitkies die het dichtstbij is.

18. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    over echo's gesproken... bij de vorige zwangerschap heb ik er zo ontzettend veel gehad dat het eigenlijk niet meer leuk was...
    de eerste bij 6 weken, toen bij 12 weken (die was geweldig, want het boontje was ineens een mensje!) toen met 20 weken (bleken de niertjes te groot) met 21 weken voor de niertjes waren idd iets vergroot maar dat kon nog goed komen maar de placenta lag weer verkeerd...dus moest met 33 weken weer terug(niertjes waren goed, placenta nog niet) en met 35 weken lag de placenta gelukkig wel goed. Tussendoor met 30 weken een pret 3d echo als cadeau gekregen van mijn vader (natuurlijk ook helemaal gaaf!)
    Maar pffff zoveel is af en toe ook niet leuk, vond ik dan. Vooral omdat het dan medisch noodzaak is. Je zit dan elke keer weer in spanning.

19. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    had inderdaad ook een aantal extra , die rond 20 weken i.v.m. hartafwijkingen was erg spannend. Heb daarna een hele dag van opluchting gehuild. Maar toch.. ik wil ons kruimeltje zien!

20. wieffie, ik heb mijn banner aangepast en ipv 9 april, 8 april uitgerekend.
    kan je dit veranderen?

Deel Deze Pagina