hahah en dan liep je een paar weken leeg? als het zo door gaat kom ik dadelij kvocht tekort...hahaa ik ga zo maar eens uit bed...geboortekaarten envelope schrijven....
Nou, ik heb het gister weer mee gemaakt. (niet met bevalling of zo iets! ) Ik stootte mijn teentje naast kleine teentje heel hard aan de bank. Dus even klagen etc. maar daarna gewoon door gegaan. Teen bleef heel veel pijn doen en stond stukje af van andere teen, dus maar even gaan koelen. Daarna ging het wel. Na een half uurtje begon teen heel erg te kloppen en was hij helemaal blauw. Dik kon ik niet echt onderscheiden doordat ik super veel vocht vasthoud dus alle tenen zijn dik. Maar ja, ik dacht is gekneusd of zo, zie het allemaal wel. Toen kwamen mijn ouders langs, mijn vader keek naar teen en zei meteen dat deze gebroken is. Ik nog lachend, ja haha! Maar mijn vader doodserieus nee, we moeten even naar EHBO want jij zit straks nog met teen met evt. bevalling. Dus wij naar EHBO. Daar paar uurtjes moeten wachten, assistent-dokter keek erna en zei ook meteen ja die is gebroken samen met middelste teen! Zegt hij nou dan kunnen we 2 dingen doen: we spalken hem of zetten tot en met kuitbeen in het gips. (zo'n 4 weken) Hij dacht aan het laatste. Dus mijn man meteen in opstand dat gips toch nooit kon ivm eventuele bevalling en dat been dan omhoog moest blijven. Zegt die dokter: oh ja, nu zie ik pas dat mevrouw zwanger is! (Nee, ik heb die buik voor de grap bij me!) Maar ja, toen moest het dus gespalkt en daarna ingetaped worden, wat dus nu is gebeurd. Over 3 weken moeten we terug komen. Kan er gelukkig best goed mee lopen, aangezien tenen vast zitten doen ze niet zo veel pijn meer. Nou dat was mijn ego-bericht, ga nu even terug lezen en overal op reageren.
leonie...jij maakt het ook mee! ik vind het wel sneu voor je....en wat fijn dat de dokter ook naar je algehele gestel kijkt/vraagt....sterkte met je tenen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! De eerste april mamma is bevallen! Spekkie gefeliciteerd met je twee zoontjes! Wat een leuke namen! En nu lekker gaan genieten van ze! Wauw, wat komt het nu dichtbij he? En al die meiden die al aan het rommelen zijn.... Ik heb gisteren ook mijn vluchttas ingepakt. Wel een raar idee dat die misschien wel 7 weken in de achterbak van de auto staat hahahaha.
hoi hoi SPEKKIE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES MOOIE NAMEN Leonie;jeetje dat is ook niet fijn,maar goed dat je man zo alert is anders zat je mooi met dat gips Lynn klinkt wel spannend bij jou
Spekkie gefeliciteerd met jullie zoontjes! Hoop dat alles goed met ze gaat en ben benieuwd naar je hele verhaal! Geniet ervan!
Leonie, sorry, moest wel beetje lachen. Hoe krijg je het toch voor elkaar? Lyn, hoop dat je niet leegloopt. Ik moet zeggen ik heb 's ochtends ook veel meer last van die afscheiding dan de rest van de dag. Misschien bij jou ook nog? En als je je toch zorgen maakt, dan maar even naar de gyn toe.... Zo, ik ga even douchen en kijken hoe druk het op het gemeentehuis is. Tot overmaat van ramp moet ik nl mijn paspoort gaan verlengen. (Verloopt volgende week ma) Zal wel druk zijn, maar heb geen keus meer. (Vergat het steeds)
Spekkie gefeliciteerd met je zoontjes.. Hoop dat jullie het goed maken.. Jeetje de eerste beebs geboren...
Kipkip, heb nog nooit van dat "nieuwtje" gehoord. Ben wel benieuwd of het klopt. Zou dan een meisje krijgen want streep loopt door. Maar ja daar kom ik pas bij bevalling achter dus kan het dan pas laten weten. Oh, lees reactie van Sylvie dus maar afwachten of het klopt.... Jodie, ik vraag me ook steeds af hoe kindje ligt. Soms idd ook een bobbel dat ik denk wat kan dat nou weer zijn! Mirjanne, ben benieuwd hoe het bij vk is. Succes! Ben wel heel benieuwd wat er bij mamafiona voor tekst stond. Toch maar eerder opstaan dan ben ik Rach voor. (Grapje he!) Nance, dan zou het al bijna zo ver zijn! Spannend! Heb jij eigenlijk gyn nog gesproken over de inleidingsdatum, bij jou had assistent zich toch versproken? Of heb ik nu de verkeerde in mijn hoofd of heb je het al verteld. Vergeet sommige dingen helaas weer heel snel. Priscilla, echt vervelend voor je van dat niet/slecht slapen. Dag van bevallen, ik heb 12 april in mijn hoofd (16e uitgerekend) maar anders denk ik dat ik heel lang door loop. Mijn moeder was bij alle drie ruim overtijd. Man denkt overigens 9 april omdat het dan volle maan is. Lynn, zou het slijmprop geweest zijn? Kan dat? Vervelend dat je zo'n slecht nacht hebt gehad. GIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLL Spekkie! Spekkie en man gefeliciteerd met jullie zoontjes! Wat een mooie namen! Wwjc, ik moest er gister ook zo om lachen. Echt knap van mezelf! Maar ja, op deze manier ben ik wel weer minder mobiel en moest rust houden (overdag bijna heel de dag liggen) en was de laatste tijd weer wat actiever dan mocht dus misschien een extra hulpmiddel bij rustig aandoen. Hoop dat het niet zo druk is op gemeentehuis en je snel weer terug bent. Oh ja, trouwens besloten om auto te gaan kopen. Wij hebben overigens ook maar 1 auto hoor! Ik doe alles met fiets maar man heeft auto nodig voor zijn werk.
@MiniUs: ik ben ook nog steeds aan het werk. Mijn verlof begint om 19 maart! Kan niet wachten tot het zover is! @spekkie; Geweldig! Gefeliciteerd en wat een mooie namen! GENIET! Bevalling from Hell?
ik heb het aangepast.. @Leonie; jemig wat wat een pech zeg, doe maar voorzichtig jij @Lynn wil je niet ontmoedigen maar dat heeft hier ook weken geduurd, ik had ook geen echte slijmprop (nooit echt zo kwijtgeraakt) maar wel wekenlang net of je vruchtwater verliest in slijmvorm (lekker praatje) Ik heb toen mijn bijnaam veranderd in "slimy"
SPEKKIE gefeliciteerd met je beide zoontjes! Leonie...pijnlijk die tenen...! Gaat verder alles goed met iedereen?
Ik dacht ik kom even kijken en ik zie dat Spekkie bevallen is. Spekkie gefeliciteerd meis Ik wil gaan proberen er weer wat vaker te zijn. Heb ik veel gemist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Spekkie! Gefeliciteerd met jullie zoontjes! Leuke namen ook! Nu lekker bijkomen! Lynn: Ik verlies ook heel veel, de ene keer is het heel dun de andere keer wat dikker (lekker goor). In het ziekenhuis is het nagekeken en bij mij was het toen geen vruchtwater. Hou je krampen enzo even goed in de gaten en als je je onzeker voelt zou ik toch even bellen. IMD hoop dat de (bijna) totaal ruptuur deze keer voorkomen blijft! Leonie au au au! Dat doet al zo zeer je tenen stoten! En nu stoot jij ze ook nog zo hard dat je ze breekt, goede timing
Spekkie: Gefeliciteerd met jullie zoontjes ! Wat een stoere namen joh ! Ben benieuwd naar je verhaal. Spannend allemaal hoor, toch al een hoop gerommel en we zitten pas in maart...