ja ik vind ook AL in maart, in principe mogen een paar al bijna "legaal" bevallen (ik bedoel de 37 weken grens) dus we komen zo dichtbij (soms een beetje benauwd gevoel dan word alles opeens werkelijk )
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Zonet is de kraamzorg voor een intake geweest. Krijg 16 uurtjes extra. Ze werken ook idd liever niet met Aerosleep. Het mag wel, maar toch liever niet Denk dat ik maar een setje hoeslakentjes bij ga kopen voor het begin. Het bedje moet ik nog lager opmaken. Maar dan valt heel mijn Woezel en Pipje weg. Dan maar het andere dekentje erop. Verder was het wel tijd om mijn bedje klaar te maken voor als de vliezen evt breken. Dus heb maar meteen het zeiltje erin gelegd. Moest ons bed toch verschonen. Ook moet ik er maar eens voor zorgen dat de kruiken in huis zijn Pfff heb het nog drukjes dus
Ja al maart alweer. ik kan me nog herinneren dat ik zat te wachten tot ik eindelijk 12 weken zou zijn. Pffffff gaat snel he
Spekkie....gefeliciteerd met je 2 knulletjes!Geniet er lekker van...en wij volgen wel!!Wie is de 2e.....?
Spekkie gefeliciteerd! Leuke namen! LEUK! Eerste april-mama bevallen! IEEEEE! Het gaat snel ineens... sorry, ik ben bijna niet online, ben echt te moe! Nog 1,5 week werken en dan kom ik jullie weer veel vaker gezelschap houden! Probeer het nu steeds, maar geef het maar even op...lukt me echt niet!
Spekkie gefeliciteerd met je 2 zoontjes! het komt nu wel erg dichtbij zeg, jeetje! en hele leuke namen ook! (ik had voorspeld dat Spekkie als eerste zou bevallen )
je hebt gelijk het gaat ook super snel, maar het moet nog april worden en de eerste april mama is er al...
AAAAAAAAHHHHHHH, SPEKKIE: GEFELICITEERD MET JE TWEE WOLKEN VAN ZONEN!!! Wat zul jij trots en gelukkig zijn. Wauw! Ik zit hier te stuiteren op mijn stoel . Het komt nu ook voor ons allemaal steeds dichterbij. Ik heb trouwens ook geen buddy, maar ik vermoed snel weer online te zijn en anders plaatst manlief wel een berichtje voor me. @ IMD: je mag bij mij de lijst aanvullen met ZB/FV (heel misschien wordt het nog BV, maar daar ga ik even niet vanuit). @ Leonie: je moet ook uitkijken voor bankstellen die van rechts komen, die hebben voorrang . @ Lynn: ik zou toch even bellen met je gynaecoloog, want het klinkt aardig als rommelen...... Vanochtend in het z'huis geweest voor de reguliere controle en mijn intuitie was juist (zie aantal pagina's terug). Meneertje was zo druk zaterdagavond/nacht en daarna was hij zondag en vanochtend zo rustig dat ik dacht/hoopte dat hij uit stuit was gedraaid en aan het indalen is geslagen. En jawel, HIJ IS UIT STUIT! En de kans dat hij nog terugdraait is klein, omdat hij al een heel klein beetje naar beneden was gedaald. Oh, I am zo happy! Verder slaat het dieet ook goed aan, want mijn suikerwaarden waren goed, dus ik hoef geen insuline te spuiten. Me again so happy! Ik mag ervan uitgaan dat de baby wordt gehaald in de week na Pasen, ergens tussen 14 en 17 april (ik ben officieel de 18e uitgerekend). En ondanks mijn harde buiken, denk ik ook echt dat ik het tot die tijd ga volbrengen. Ik ben helemaal blij.
Hehe! Nou dat weet ik ook nog wel die eerste weken vol spanning aan het afwachten was jeetje dat was ook echt zenuwslopend en nu zitten we de laatste weken vol spanning haha.
Kan iemand mij een link sturen van een uitzetlijst voor de baby. Wil even checken of ik echt alles heb!
WOW het was me bijna ontgaan Spekkie gefeliciteerd met de geboorte van Bran en Ivar Nu word het toch wel heel spannend voor ons
Ik kan me zo voorstellen dat je moe bent als je nu nog werkt. Ik zou er niet aan moeten denken. STERKTE voor jou en alle andere nog werkende a.s. april-moeders!
Ik heb een uitzetlijst van: Kraamzorg Naviva Prenatal Het Groene Kruis, site: www.kraamzorghetgroenekruis.nl Deze laatste is een handige site. Nu maar hopen dat Rach hem niet verwijdert
Eenwondertje: Goed nieuws joh ! Helemaal super ! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent ! Wie weet besluit ze bij mij ook nog te gaan draaien...
nee hoor zulke links zijn handig toch! links die verwijderd worden zijn: links naar eigen webshops of links om stemmen te vragen voor buik/baby foto van de maand. ik ga zometeen gelijk kijken op die handige site van je
Eenwondertje wat fijn! ! Ben helemaal blij voor je. Was niets te doen hier bij het gemeentehuis en was als 2de aan de beurt. Hihi, ik moest wel vandaag gaan, want volgende week maandag verloopt mijn huidige paspoort. Ik kan de nieuwe precies volgende week maandag ophalen. Timing hè? Nu nog trouwpapieren gaan zoeken. Heb echt totaal geen idee waar die kunnen liggen! (Ja, beneden, want boven hebben we alles uitgemest afgelopen maanden.) Ik vind het trouwens ook AL maart. Eind deze maand mag ik al gaan bevallen. Heb echt geen idee of dat gaat gebeuren of niet. Van de ene kant wel door al dat gerommel en mijn moeder die een maand te vroeg geboren is, etc. Maar van de andere kant sta ik niet echt te kijken dat het pas rond de uitgerekende datum wordt. Ik geloof niet dat ik heel erg over tijd ga lopen, maar ja, ik heb het ook altijd fout.
SPEKKIE GEFELICITEERD.........WOW DE EERSTE APRIL BABIES, IN MAART........SUPER! HOOP DAT ALLES GOED GAAT MET DE BOYS EN DAT JULLIE SNEL NAAR HUIS TOE MOGEN!
Ok, duidelijke uitleg . Oh ja Shopaholic, als je de uitzetlijst zoekt, die staat onder de button Service. Succes!
Handig die lijst. Staan tenmiste lakens en dekens op voor de wandelwagen. (Die ik dus was/ben vergeten.)