SPEKKIE SUPER! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2 ZOONTJES! leuke namen trouwens, ja dames nu wordt het spannend he,komt er zo dicht bij nu, hihi Leonie@ auw, auw dat ook nog je tenen gebroken hehe, zit niet mee he. Ind dat was ik, ik moet mrge naar eigen gyn, en dan ga ik het ind vragen, heb hem zelf nog niet gesproken wel een andere gyn, en zei zij dat klopt we hebben besloten dat we het goed voor je geweest vinden met 38 weken. Dus ben me nu aan t bedenken wat ik allemaal moet vragen mrge, mams gaat mee mrge dan komt het wel goed denk ik. Het wordt al lekker lente he, ga nu stofzuigen en dweilen hier beneden en dan ben ik hier klaar, de rest doe ik mrge want ik trek het niet meer. Ik heb ineens de behoefte om te boel op te frissen dmv van accesoires (kaarsen etc,)van lime kleur of iets ik dacht dat die fase om was ,maar begint weer, zou dat door de lente komen, hihi misschien dat ik dadelijk eens naar de action ga als ik het nog trek, kennen jullie die winkel? is echt zo'n prullen winkeltje errug gevaarlijk voor mij eigenlijk altijd, kom altijd wel met iets terug van daar hahah.
Spekkie; supergefeliciteerd! hahaha, hadden we het er net over dat tweelingen toch nog wel eens op zich laten wachten, moiet je meteen weer bewijzen dat ze meestal vrieger komen Eenwondertje; wat fijn dat je kindje netjes gedraaid is! Leonie: tjee, wat een verhaal! Doet je teen nog erg zeer? Kun je een beetje lopen? Coto: wat ongelooflijk balen dat je operatie van je man is afgezegd. Het is toch al zo'n spannende periode, om dan op het laatste moment te horen dat het niet doorgaat... Weet je al iets meer over een nieuwe datum? @All: heb even snel bijgelezen, maar de helft niet onthouden (zwangerschapsdementie) Hoest me nog steeds de longen uit mijn lijf, maar hoestdrankjes werken niet of mogen niet. Tja, geduld. Morgen weer naar VK, hopen dat bloeddruk goed blijft. Heb ook nog steeds moeite met invulling van mijn dagen nu ik thuis zit. ga morgen na de controle bijn de VK toch nog even langs op het werk om nog een paar dingetjes te regelen
bedankt voor alle meelevende, lieve reacties op mijn tenenverhaal Kan best goed er mee lopen, toen ze gister los zaten, zal ik maar zeggen, toen deed het veel meer pijn. Nu is het gewoon lastig. Hopen dat over 3 weken het opgelost is en daarna kan gaan bevallen zonder andere dingen. Even vraagje voor diegene die een hemeltje hebben (met standaard). Hoe hoog is die standaard? Hoe hoog hang je dus een hemeltje? Mijn vader maakt zelf de standaard (moeder hemeltje) maar weten niet hoe hoog die precies moet zijn.
Van harte spekkie met je zoontjes! wat gaat de tijd snel zeg , leek nog maar kort geleden dat we ons aanmelden als april mama's
hey... eenwondertje fijn dat hij gedraait is.... mimi wat gezellig dat je ook even van de partij bent...is de zwangerschap allemaal goed verlopen Hier nog steeds veel troep...maar heb afentoe krampen en weet dat je je slijmprop al vroeg kunt verliezen en dat het niets hoeft te betekenen...en ik maak me dan ook niet druk....daarintegen was mijn moeder hier net en vertelde dat het bij haar de volgende dag begon...maar goed ik ga er nog steeds van uit dat ik een geplande keizersnede krijg en dat het voorwerk is....maar blijf het wel spannend vinden....we wachten gewoon af...heb liever dat hij blijft zitten, ivm coeveuse enzo.... wat is het hier trouwens ineens druk...
Ja, wat is het hier druk! Veel verlofjes he? En de eerste april mama is een feit! Whoohoo.....gefeliciteerd Spekkie met je 2 kanjers! Hopelijk ben je gauw even online Er zullen best veel mama's in maart bevallen, gaan die dan in het maart-mama topic kletsen, of toch in april...... Leonie, wat balen van je teen. Auwie!
Ah nog een working girl! Lekker aftellen nu he? Ik vind het wel dubbel voelen hoor. Kan enerzijds niet wachten, anderzijds vind ik het bijna lastig om alles daar achter te laten (alsof ik onmisbaar ben ) Ik heb 27 mrt verlof! Dan zijn er gewoon vast al heel veel bevallen hierzo! Mimi, wat leuk wat van je te lezen! Hoe gaat het met je?
Ik kan mijn trouwpapieren echt nergens vinden. Snif... Iemand een idee hoe ze eruit zien? (Ik heb GEEN boekje) En wanneer heb ik ze gekregen, was dat na het ondertekenen door de getuigen? En nou de vreselijke zooi hier maar weer opruimen.
Jullie zijn echt niet bij te houden! @wwjc wat vervelend zeg van die trouwpapieren. zou je burgerzaken niet kunnen bellen, en vragen of het anders kan, of dat je misschien nieuwe kunt krijgen? @leonie he bah! hopelijk is het gauw genezen voor de bevalling! En lekker die dokter helemaal in het gips
wij hebben alleen een trouwboekje gehad en verder geen papieren hoor....niets van de ondertekening en het boekje kregen we meteen mee...misschien even het gemeente kantoor bellen en vragen wanneer je ze gehad moest hebben...bellen kan geen kwaad....succes!
Hmmm. Stomme is, ik heb wel het briefje van de afrekening van het uitreksel en dat alles betaald is. Heb je boekje in het gemeentehuis gekregen dan? Tja, ik moet ze gewoon hebben. En normaal ruim ik zulke belangrijke dingen altijd maar op 1 plaats op. Maar nu kan ik ze daar niet vinden. En kan me ook helemaal niet meer herinneren waar ik ze dan neergelegd heb.
Wij hebben gekozen voor geen boekje. Dus denk dat wij alleen papieren hebben. Maar dat weet ik dus niet zeker. Vroeg me alleen af of het de papieren zijn die we op gemeentehuis mee hebben gekregen of dat het de papieren zijn die bij het huwelijk zelf door de getuigen ondertekend zijn.... En eerlijk gezegd, geen idee waarom ie mee MOET.
Spekkie: gefeliciteerd met je 2 zoontjes !!!!! Mooie namen trouwens !!! @lynn: als je het niet vertrouwd misschien toch even de gyn contacteren? vind dat het toch wel klinkt of je lichaam is zich aan het klaarmaken voor de bevalling! @leonie: ohnee dat is nu echt niet het goede moment om je tenen te breken hopelijk heb je er niet te veel last van! ivm voorgevoel van te bevallen. ik heb altijd gedacht dat dit kleintje echt te vroeg gaat komen, leek te kloppen... maar nu begin ik meer te denken, je zal zien vanaf het moment dat ze mag komen wil ze niet meer @jodie: gisteren weer veel last gehad van voorweeen, nu gaat het gelukkig weer beter. hoe is het met jouw? @mimi: wat fijn om nog eens wat van je te horen! hoe is het met je? @eenwondertje: wat fijn dat je kleintje goed ligt nu! ben nu nog heel benieuwd hoe het met leeuw is! heeft zij een buddy?
@wwjc19; wij hebben alleen het trouwboekje. De papieren waar de handtekeningen van de getuigen opstaan heeft de gemeente volgens mij. Ik zou gewoon even met de gemeentje bellen!