wij hebben iig de papieren die de getuigen hebben ondertkent gekregen.... alleen die boekjes....dus misschien heb je toen papieren gehad en wij konder alleen kiezen tussen de boekjes in typschrift of in dat kaligrafie als ik dat zo goed schrijf...misschien even bellen dan weet je zeker waar je naar moet zoeken
ook hiere een trouwboekje! Wat fijn dat er weer een beeb uit stuit is!was hier vorige week ook , helemaal blij natuurlijk! Ook hier veel afscheiding!en voor ieder ons gekuch bijna broek nat! En idd wat is het in een keer druk!?wel gezellie.... Verders niet veel gedaan, ben net gebelt door mijn kraamzorg.Ik heb IVT en krijg 45 kraamuur 5 1/2 uur verdeelt over 8 dagen....lekker hoor.geef fles, anders had ik een half uur per dag meer gekregen!Nou poe poe..... voor de gene die het niet weten, ik had gevraagt hoe het zat met je bed hoe hoog die moet,hier moet ie tussen de 70 en 80 cm bovenkant matras!Misschien wel handig om te weten....en hoefde geen po!gelukkig!hahahah men braadstuk is ondertussen ook lekker gaar!jum jum krijg nu al honger... Vanavond een tupperware party, heb niet zon zin maar jah ff dr uit!
LOL ! Had ik nou maar eerder gebeld. Als je hier niet kiest voor een trouwboekje krijg je helemaal niets mee. Hihi, wat een doos ben ik toch.
SPEKKIE! Van harte gefeliciteerd met je BOYS! Leeuw: ik hoop dat alles goed met je is en/of je inmiddels ook al trotse mama bent! Leonie Sterkte met je tenen!!Moest vooral wel lachen om het stukje over je buik *gniffel* Wendy Ik hoop dat je snel duidelijk antworod hebt en je je trouwpapieren kan vinden! Slijmprop Die verloor ik van mijn dochter op een woensdag (in delen, met een beetje bloed) en vrijdagochtend is ze geboren Maar heb idd ook begrepen, dat je de slijmprop weeeken vantevoren al kan verliezen, zonder dat er meteen wat gebeurd. Maar omdat je buik ookal zo rommelt enzo, spannend, hoor! Voorgevoel Hm, ikzelf heb het gevoel dat hij zich ong. bij week 41 aanmeldt
eenwondertje Wat fijn, dat de kleine uit stuit is en je waarden ook weer goed waren! You go girl and beeb! Wendy Pfff, wat een enorme opluchting moet dat voor je zijn!Gelukkig maar
Leonie: Die van mij is tot 2 meter nog wat. Ik moet op mijn tenen staan om het hemeltje eraan vast te maken. Maar, het ligt er natuurlijk ook aan hoelang je hemeltje is. Ik moet wel zo hoog anders ligt die op de grond. Ennuh... sterkte met je tenen he... Tis te hopen dat je geen kramp krijgt, wat dan moet je je tenen naar je toe trekken en dat lijkt me errug auw! Hier ook nog een werkende zwangere. Fulltime ook nog eens. Maar volgende week dinsdag de laatste dag en dan kan ik ook eindelijk lekker rustig aan gaan doen. Ben zo benieuwd naar Leeuw! Zou zij ook haar beebje al hebben? WWJC: ons trouwboekje ligt in de kluis. Die hebben we speciaal aangeschaft voor belangrijke documenten, want wij raken altijd alles kwijt. Zo zijn we nu al weken onze tom tom kwijt...
Spekkie! Gefeliciteerd met je zoontjes! @Leonie; wat een verhaal zeg, sterkte met je tenen :S .. wel handig dat je nu verplicht rustig aan móet doen @Lynn; sja.. moeilijk, moeilijk.. misschien voor de zekerheid idd Gyn even bellen; liever een keer te veel dan te weinig, toch? @eenwondertje; fijn dat de beeb gedraaid is Nou, mijn bezoekje aan de VK.. ze vond het gerommel wat verdacht, maar het kon ook maar zo nog een week of 5 duren.. Ik moest wel vast mijn vluchttasje gaan klaarzetten; dus dat ga ik zo braaf maar doen.. Verder was zoonlief vorige week al een eindje ingedaald (koppie beweeglijk in bekken), inmiddels heeft meneer zich bedacht en zwemt ie er weer boven.. Lekker eigenwijs dus.. Nu maar hopen dat ie zich niet stiekum nog in stuit zal draaien.. Heb éindelijk mijn eerste babywasje erin zitten.. Ik kom gewoon nergens aan toe...Maar goed; met oog op het vluchttasje; er moet natuurlijk wel een pakje in (al zou het, als ik nu beval, toch denk ik wel maximaal maatje 44 worden; dus waarom doe ik zo moeilijk, die heb ik niet eens in huis).. Moet ook nog steeds de kaartjes uitzoeken/regelen. Op de één of andere manier wil het met deze zwangerschap niet lukken.. Naam hebben we 'vrede' mee, maar is toch nog niet dé naam.. Kaartje hebben we vrede mee, maar is toch nog niet hét kaartje.. Gedichtje hebben we vrede mee, maar is toch nog niet hét gedichtje. Raar.. bij Isabelle waren we overal zo uit, en nu is het twijfel twijfel twijfel. Ach ja..
ons trouwboekje ligt al klaar met een briefje met de naam erop erin, een tip van Imd Vroeg me net opeens af, Spekkie was natuurlijk nog maar 33 weken zwanger. wat betekend dit voor de baby's? moet ze zelf ook in het ziekenhuis blijven? knap hoor, de dames die fulltime werken, zou ik echt niet kunnen (sowieso niet.. maar ik bedoel vooral nu )
Rach, ik denk dat de baby's nog wel even moeten blijven. Ze zijn nog erg licht lijkt me. Zij mag misschien wel naar huis, maar aan de andere kant, als ze BV geeft zal ze wel blijven. Ik weet het eigenlijk niet.....
ja ik ben haar buddy zal eens effe sms-en (ik heb het maar druk ermee ) ik heb niets vernomen verder..
HIer in Helmond is geloof ik de regel 35 weken of 5 pond of zoiets.. dus wie weet mag ze al snel naar huis, ze mag zoiezo dan 5 dagen blijven als ze moeten blijven.. die van mij is denk ik nu al of bijna 5 pond... dus zo licht is dat nu ook weer niet, het enige wat ze goed moeten doen is drinken, ademen ed. ja dan is 37 weken beter inderdaad..
Jeej..Misschien weer een beebje er bij dan.. Gebroken tenen?? Jeej shit zeg..Sterkte Leonie Ik lees overal overheen ofzo.. sorry dames..Maar heb ook enorme krampen vandaag..En ben helemaal afwezig..kennen jullie dat? Helemaal in mn wereldje.. IMD:Ik zag dat jij de lijst al toegeeigend had.. .Ik heb de codes iig ook.Mocht jij een keer niet kunnen.. @Kindjes Spekkie: Ik neem aan dat ze nog wel een tijdje moeten blijven..Ligt er helemaal aan hoe het met ze gaat en ze moeten zowieso boven de 2500 gram zitten mogen ze naar huis.Tenminste dat is mij verteld..
ik wil graag nieuwe boxkleden , maar vind ze zo duur!of lelijk iemand nog leuke goedkopen ergens gezien! ben ook erg benieuwd of leeuw al evallen is!of hoe het met dr gaat!?
Zijn er hier nog veel werkende eigenlijk? Ik moet nog tot 18 maart en kane cht niet wachten tot het zover is...
@eefje ; ja maar net wie er online is werkt de lijst bij toch (ik ben gewoon redelijk veel AHUM online) Ik denk maar de geboren! lijst maar vast aan (dacht ik gisteren geloof ik) had denk ik een voorgevoel haha
@wwjc wat een opluchting! wel balen dat je er zoveel tijd aan hebt besteeds...om niks maar wat ik dan niet snap is waarom anderen dan het trouwboekje mee MOETEN terwijl je dus ook zonder kan... @eenwondertje AAAH de baby is gedraaid wat fijn! Heb je berichtje gemist, maar lees het uit de reacties @IMD begin nu ook wel erg nieuwsgierig te zijn naar Leeuw
wij hoefden ook niet perse een trouwboekje maar dat was verplicht zeiden ze... (?) ik lees ook overal overheen, sorry hoor! lees opeens dat iemand gebroken tenen heeft!? hoe komt dat nou weer en wat was er ook alweer met Leeuw? ze had toch het idee dat ze weeen had..?