Heb hier alle kleertjes gewassen zo leukk hangt nu te drogen zo schetig gezicht dan voelt het allemaal ineens zo werkelijk he!
Zo even druk geweest en nu echt enorm moe... Bed verschoont ( wel een stuk makkelijk nu het op klossen staat, kan er lekker makkelijk bij ) wc boven schoongemaakt, overal gestofzuigt boven. Beneden gestoft en gezogen, wc beneden schoongemaakt en nu ga ik mezelf schoonmaken... Dan nog boodschappen doen, denk dat ik daarna in slaap val.... Zag inderdaad gebroken tenen voorbij komen, sterkte ermee ! Ben te moe om verder te lezen sorry dames
Ja schreef het net hiervoor al ergens. Ik werk nog full time en ga 20 maart met verlof. Heb dan tot 27 juli vrij.
Sushi, heb precies hetzelfde gedaan als jij vandaag (behalve de boodschappen dan). hebben jullie al een zeiltje onder jullie billen liggen in bed?
*zwijmelt mee met Priscilla* hihi Werkenden Hier ook nog een werkende, maar ik werk aan huis en voor het bedrijf van mn vriend, niet een megadrukke baan
Hihi, had. Zeil is zo breed dat ie over heel het bed kan, maar dat wil hubbie niet. Dus hadden we m dubbel over mijn kant neergelegd. Maar wat gebeurd er als je plastic dubbel vouwt? Hihi juist, dat gaat schuiven. Dus lag volgende ochtend aan mijn voeten. Ben nog aan het bedenken hoe we dat nu weer gaan doen. Heb net bed opgemaakt, maar nog even zonder zeil. Misschien heeft hubbie nog wel een helder idee.
Nee, ben ook vergeten vanaf welke week dat ook alweer "moet" Zat er pas idd ook nog aan te denken....
Kan me van vorige keer idd herinneren dat het ook zo "kraakt" Jullie hebben dus een 2 persoonsmatras? Wij nl een boxspring met twee 1 persoonsmatrassen, anders had je hem onder je eigen matras kunnen vouwen, maar daar zou je zelf ook wel aan gedacht hebben dan...Anders alleen aan jou instapkant onder je matras doen?Kweet ook nie...
@imd: bedankt! benieuwd of er reactie komt! @priscilla: wat fijn dat je alle kleertjes hebt gewassen niet te geloven dat daar binnenkort ons beebje gaat inzitten he @alle werkende: veel succes nog de laatste weekjes! @rach: ik heb sinds vrijdag een zeil onder me liggen, vind het verschrikkelijk! zweet me te pletter nu s"nachts!
hier ook hoor, denk dat ik mijn zomerpiamakleedjes (wat een woord ) maar eens ga bovenhalen. het raam staat hier nu ook weer open s"nachts.
Over het zeiltje ga ik van de week erop doen als ik het bed gaat verschonen. Over die kleertjes *smelt smelt* ik heb vanmorgen weer een zooi van de lijn gehaald. Ik zei nog tegen mijn dochter. Kijk nou leuk he lijkt wel poppenkleertjes. Ze gaat er ook zo lekker bij staan en zegt dan. Ach lief he mama. Dat is voor mijn zusje. *smelt smelt* Er werd gevraagd hoe het met mij gaat weet alleen niet meer wie dementie he . Ik zit thuis al sinds begin tweede week februarie. Mijn verlof wilde ik eerst in laten gaan volgende week maar als je verplicht thuis komt te lopen gaat het met 34 weken al in. Jammer is dat wel maar ach. Mijn harde buiken zijn minder geweest maar deze week in hevigheid terug. Haha nu is het normaal he rond week 35. last van bekken klachtene n en sinds een paar weken ook dat ik lichtelijk vocht vasthield. Vanmorgen kwam ik erachter dat ik mijn pantoffels niet meer aankan. hahahaha Ach we kunnen niet alles hebben he. Verder groeid ons meisje goed en ik ook. Heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst.
Mooie buik mimi!! Vervelend van je harde buiken en bekken! Nog maar even! Ohhh, die kleertjes en hoe je dochter idd ook reageerd, LEUK!
Ik heb zo'n waterdichte molton gekocht bij de Leenbakker. Was 20 euro. Zweet me nu ook te pletter, want dat ding ventileert ook niet, maar het is maar voor een paas weken. We hebben net een nieuwe matras, dus zou zonde zijn als ik daar op leeg loop...