April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mimi ahh wat lieff :D ! Weet nog wel dat ik ook zo trots was op me broertje en dat ik aan de overkant zat te huilen toen die geboren werd mocht er niet bij zijn logisch als je 4 jaar bent haha :D Gelijk na de geboorte zat ik helemaal trots met hem in me armen en sindsdien hebben we een onbreekbare band samen. Gaf hem altijd nepeten met me keukentje en hij deed nog mee ook naar lucht happen hahahhaha zo grappig. :) leuk die herinneringen die weer naar boven komen.

2. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    tsjah, ik kan nog een dekbed eraf halen, want we hebben de herfst/winter dekbed er nog in, dus 1 dekje kan er wel uit, maar ben bang dat vriendlief het dan koud krijgt...

Oh, vervelend meid!Rustig aan, maargoed dat doe je natuurlijk al *knuff*

Nou, hier wordt dochterlief weer eens wakker (is laat in slaap gevallen), dus ben er vandoor.

byeeee

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    aaaahh gatver voel me heel onrustig..weet even niet wat ik met mezelf aan moet....grrr.....ken iemand dat....begin er gewoon raar door te ademen!

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    moet hij maar wat meer aandoen anders als hij het te koud heeft ;)

jep het enige wat ik doe is wat voor mijn zoontje zorgen en dan komen ze nog :( heb gelukkig een hele lieve man die de was voor me aan het doen is en nu naar de winkel!
    rhune slaapt hier ook nog, lag er ook pas laat in..

@lynn: probeer jezelf even af te leide, filmpje opzetten ofzo? of lekker in bad?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, spannend hoor meid! Maar ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen. Ik ken dat gevoel zeker. Heb er de laatste tijd ook wat meer last van. Ook harde buiken trouwens.

@ Zeiltje, die heb ik er sinds vandaag onder liggen. Het vrouwtje van de kraamzorg zei dat die er vanaf een week of 34 wel onder moet liggen. Ze adviseerde me om er een handdoek overheen te leggen. Dat absorbeert het zweet beter.

@ Klossen, die heb ik vanmiddag met mijn vader gehaald. Dus denk dat ze er vanavond ofzo wel onder gaan. Moesten we toch maar vast doen zei die vrouw.

6. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ik heb bij de Action een waterdicht onderlaken gekocht voor 4,- euro in de aanbieding!normaal 7 of 8 euro dus nog niet duur!Maar leg hem eerdaags erop eergisteren men bed veschoont dus nog ff paar dagen wachten....
    Was blij dat ik bij Bryan ook een op bed had liggen, want me water was gebroken in bed!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    in bad zullen we maar niet doen...dan kom ik er niet meer uit...maar zet wel ff iets op tv zodat ik mezelf ga afleiden...thanx....en jij lekker proberen te rusten....en fijn zo´n man...ik heb er ook eentje die aan alle kanten helpt...

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hoop voor je dat je je snel wat beter voelt! of dat het doorzet natuurlijk ;)
    gelukkig heb je ook zo een lieve man... ga nu maar lekker iets anders doen want door hier te zitten denk je er nog meer aan ;)

9. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik heb ook zo'n waterdichte molton.. heb hem er nog niet opliggen, was van plan dat pas rond de 37 weken te doen.. Had trouwens vannacht wel even een kraammatrasje neergelegd (had ik nog over van vorige kraampakket).. vanwege mn onrustige buikje (nog steeds)

De vorige keer had ik trouwens bij Gamma een stuk bouwplastic gehaald, van dat dunne.. even stuntelen en vastplakken; maar niks verschoof iig.. Vervolgens 3 of 4 moltons erop, en weg was de zweterigheid.. hihi.. Gewoon wat extra katoen dus.. dat kun je wassen, en het zweet iets minder..

Verder lig ik gewoon ook al in mn zomerpyamaatjes.. lekker fris..Weet nog van na de bevalling dat ik toen zo zweette.. gadver; liep aan alle kanten leeg :oops: zweet, melk enz enz.. 2x per nacht schone pyama aan.. lang leve de hormonen...

@Lynn.. ik zou toch even bellen hoor! Dit is toch ook niet prettig?

@Klossen.. die heb ik niet en die komen ook niet. Bed kan niet op klossen; ik wil in het ziekenhuis bevallen, en manlief verschoont het bed dan wel..

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hihi, ja kraakt ontzettend. En wij hebben idd een heeeeel groot 2 persoons matras. (2(of 1.80?) bij 2.10 geloof ik.) En idd had al bedacht om dat stuk maar onder mijn matras te vouwen, maar matras is zo loeizwaar, dat krijg ik niet in mijn eentje voor elkaar. Moet hubbie dus ff helpen.
    Ik heb trouwens ook lekker 2 hoeslakens erop zodat het niet zweet. En onze tijk is uitwasbaar, dus dat scheelt. (Alhoewel ie dan naar de stomerij moet, want ook al ritsbaar in 2, pas toch niet in onze wasmachine.)

Ik heb trouwens zelf geboortekaartje ontworpen. Voor degene die het bekend voorkomt... is gebaseerd op mijn trouwkaart. (Ook zelf ontworpen) Kunnen jullie eens kijken wat jullie er van vinden?

Edit: geplaatst in het album (Opmerking erbij: wordt gedrukt op gekleurd papier, dus achtergrond heeft geen kleur op het ontwerp, maar dus wel in het echt.)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    met schilderstape vasttapen dan een handdoek erover , dan een molton en dan je normale hoeslaken dan ligt ie aardig vast :)

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik wist geeneens dat een trouwboekje een optie was, das toch wel zo makkelijk lijkt mij? en voor die paar centen bijna 30 euro hoef je het ook niet laten lijkt mij, is echt megahandig.

Ik heb leeuw gesms-t inmiddels...

13. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Even een stom vraagje: ik ga heel vaak in bad, maar wat nou als mijn vliezen in bad breken. Kan dat dan dat je dat niet merkt? Of merk je dat altijd?
    Anders kun je een tijdje rondlopen met gebroken vliezen met alle risico's van dien.
    Of is dit een hele domme gedachte?

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik vind het kaartje leuk!

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    vind ik helemaal geen dom idee hoor, vroeg het mezelf eigenlijk ook al af :D

@wwcj: leuk hoor dat kaartje, lekker simpel maar mooi!

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goede vraag Loeka, geen idee.

Imd, wij hebben een stoffen tijk, dus ben bang dat dat ook niet lang blijft zitten. Dat plakt nl voor geen meter. Maar als het alleen aan 1 kant onderstoppen niet werkt, ga ik het wel proberen!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mirjanne, zo dacht ik eerst ook over de klossen. Alleen het gaat de kraamhulp bij mij om de verzorging na de bevalling. Mocht je bed niet op klossen kunnen dan vragen ze om een ander bed om hoog te zetten.

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Imd, thanks voor de tip. Ben dan eens benieuwd hoe het er hier morgen bij ligt. Heb nu net het zeiltje er zo los onder gelegd met een handdoek erover.

19. hier het zeiltje ook neergelegd. als het niks is haal ik het weer weg hoor. ik slaap al zo gaar en als ik naast een moeilijke slaaphouding mezelf ook nog eens te pletter zweet en rare dromen heb.. no thanks :)

Wwjc, heel leuk dat kaartje! ben benieuwd hoe het met kleuren is dan?

Loeka, ik ga ook elke dag in bad. Denk dat je het wel merkt hoor!

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Rach, kleur van het kaartje (althans als we nog papier hebben liggen) is moeilijk te omschrijven. Lijkt wel een beetje op de achtergrond van hier de zwangerschapspagina. Beetje oud-rose, maar kan ook meer beige of khaki (of hoe schrijf je dat) zijn.
    Maar zou eventueel ook op een wat donkerder blauw papier/kaartje kunnen en dan het ontwerp in het babyblauw.
    (haha, snap je het nog?)

Mupkuh, hoe hoog moet het bed dan zijn, want ik kan geen ander bed kwijt. En weet niet of ons bed op klossen kan. Ik dacht ook dat dat alleen voor het bevallen was... :oops:

Deel Deze Pagina