Tuurlijk! Moet dit eerst eens aan manlief laten zien. Als hij het niets vind, houdt het op natuurlijk.
Hoi dames! Controle bij de gyn was wel goed! Bloedwaarden en bloeddruk waren hetzelfde (bovendruk gelukkig wel iets gezakt), en mag weer terug naar de controle bij de VK! Dus dat is wel supergoed nieuws!
Tja, ik wilde jullie mening weten of het niet te saai is. We houden beide wel van simpel. Laat je m wel zien als de kleine geboren is?
Dank jullie wel voor hoogte hemeltje! Wwjc, leuk kaartje! Ben ook benieuwd hoe hij is in kleur.... danielle, fijn dat je weer terug mag naar vk! Verder weet ik het ff niet meer, knuffel voor iedereen! (voor de gezelligheid even knuffelen!)
@Mupkuh; de vorige keer deden ze er ook niet moeilijk over.. heb eventueel wel een matras liggen die ik er even snel op kan gooien; heb namelijk niet zomaar een ander bed bij de hand, en zeker de ruimte er niet voor... Ach, zal wel weer loslopen, net als de vorige keer.. @Danielle: Goed nieuws! Heel fijn!
Spekkie gefeliciteerd met je boys. Wens je een fijne kraamtijd toe!!!!!! WWJC: mooi kaartje zeg. Ben zelf ook bezig geweest. Krijg alleen de tekening van dochter niet mooi op de voorkant i.v.m. de achtergrond, dus zullen deze waarschijnlijk op doorzichtig melkpapier laten printen en deze eroverheenlaten gaan als tweede laagje en vast maken met een mooi koortje in het midden. Dochter teleurgesteld maar mocht wel zo op de vooorwaarde dat er op de achterkant "made by elena " komt te staan Verder druk met doopvoorbereiding van dochter vanavond. Beetje moeilijk geval. Expartner/ biologische vader is evangelisch en wij RK. Huidige partner en ik willen haar graag dopen, overigens op haar eigen verzoek, vandaar niet na de geboorte maar ex wil dit zelf graag doen ( met mij en ik niet) dus willen we voorstellen dat we dit met ons vieren doen. ( ex + partner en wij, dit vindt hij wel ok. Is denk ik bang buiten spel gezet te worden ofzo, terwijl dit niet t geval is ) ) maar weet niet hoe pastoor er tegenoverstaat. Tenslotte geven wij 4en haar alle vier ons geloof en overtuigingen mee. Ben benieuwd vanavond. Dus sorry sorry...Helaas geen tijd om op iedereen te reageren, moet zo gaan voor het gesprek met de pastoor. Liefs Claris
ja dat merk je wel het is anders qua temp (heel vies maar als je zou plassen voel je dat ook als je dat doet) dus wees niet bang dat merk je echt wel (of het moet niet echt breken van de vliezen zijn maar bv klein scheurtje dan is het wat anders.. kreeg net een smsje van Leeuw; Hoi! Sorry heb geen fut meer gehad om online te komen. Het gaat redelijk, heb erg last van mijn buik. Heb 2 cm ontsluiting sinds zaterdag dus het kan nog wel ff duren! Hoop dat het zowiezo tot vrijdag blijft zitten! Is toch net iets beter! Oh wat leuk! De 1ste is al bevallen, ben benieuwd wie volgt.. Bedankt voor je sms! Liefs Ik kwam net van de echopraktijk af ons meiske loopt nog helemala gemiddeld maar hij raadde nog wel aan om met 36 weken nog een echo te maken (via de VK) want ze kunnen opeens flink groeien net als Dean in de laatste weken deed.. (500 gram per week ipv 200-300 gram gemiddeld) dus nog even in de gaten houden maar als het zo door zou gaan zou ze rond de 7 pond zitten misschien zelfs een beetje minder (haar bovenbeen was wat korter maarja mijn man heeft hele korte benen dus zit ook in de genen zullen we maar zeggen) ga zo effe de foto's van de cd halen het is echt een lief bolleke hoor dat meiske van ons! met lekkere vouwlipjes ze lag nog best ver omhoog maar ze had een mooi kussentje gemaakt tussen mijn buikwand en de placenta (en daar wisselt ze tussen) maar nog niet ingedaald ofzo (vorige keer met Dean moest ik daar ondersteboven liggen omdat ie al zover was ingedaald hihi) foto's volgen snel!
@Imd Oh,maar het geeft niet.. Idd maar net wie er online is..Grappig dat je een voorgevoel had..Laat dat het maar geweest zijn.. @Mimi Mooi gegroeid, lekker slank nog verder..! Lief van je dochter..Ze heeft er helemaal zin in volgens mij.. ..Hier ook eentje die nu veel vocht vast houdt.. Slaap sinds gister met een kussen onder het matras (beentjes omhoog) Is het s ochtends bijna weg om vervolgens net zo hard weer terug te komen.. @Zeiltje: Nee nog niet liggen.Lijkt me wel verstandig , aangezien we net nieuwe matrassen hebben.. @Lynn: Ik heb dat ook wel een beetje....Wordt er soms helemaal gek van..Wil van alles , maar niks gaat dan...T wordt nu ook spannend meid! Anders gewoon even bellen als je het niet vertrouwd he! @wwjc Ziet er leuk uit!! Helemaal omdat ie dan op de trouwkaart is gebasseerd..Leuk idee zeg!!...Bij Noa had ik het versje uit mijn eigen geboortekaartje er in laten zetten.. @vliezen breken in bad..Geen gekke vraag hoor..Maar meestal komt het er niet in een keer uit en is de kans groot dat als je uitstapt je nog wel even doorlekt..Bij Noa hebik een dik uur water verloren.. Bij de bevalling (7 uur later) kwam er ook nog wat mee.Of ben je bang voor infectie gevaar, bedoel je dat? @danielle Fijn meid..Dat is goed nieuws..
Loeka ik weet niet of je het merkt in bad, maar als je uit bad stapt en je vliezen zijn idd gebroken, dan komen er nog steeds scheuten vruchtwater uit je, dat merk je wel. Bij de 1e waren vliezen ook gebroken, heb 56 uur met gebroken vliezen rond gelopen en moest echt maandverband in, want bleef lekken, je bent niet in 1 keer leeg.
Nee dat merk je wel. Bij mijn zoon gebeurde het toen ik uit bad stapte....ik ga nl ook elke dag in bad. Zolang je in bad zit zorgt de druk dat alles dicht blijft maar stap je uit en je vliezen zijn gebroken dan voel je dat meteen
jep 3d foto's staan erin ze zijn niet zo duidelijk ze lag zo tussen al haar "kussens" verstopt maar wel duidelijk verschil met de vorige keer!
ja en die lipjes die heeft ze van mij! dean had hele andere lippen (grovere bovenlop, boven het lipje zelf zeg maar) en ook grover voorhoofd.. ik had ook van die tut/vouwlipjes toen ik heel klein was.. Ik moest van de maar uitkijken dat ik straks niet per ongeluk met niezen deed bevallen (vergeleken met dean zijn dikke 8 pond) hah