Morgen, Vanacht paar keer wakker geweest, met krampjes, nu weer...verlies ook meer slijm!De kleine is goed actief.maar denk dat oefenweeen zijn! zal het zeiltje er toch maar snel opleggen!
Goeiemorgen ! Hier een redelijke nacht gehad, sinds een uur of 6 weer flinke pijnlijke harde buiken. Tot nu toe gaat het en zit er geen regelmaat in. @rach: fijn dat je toch goed geslapen hebt op je zeil hier ook beter vandaag, had gewoon een t-shirt aangedaan en dat was veel beter! @imd: goed idee om de binnenkant van de kast te fotograferen, straks ook eens doen @ramoontje: gefeliciteerd met je 35 weken @priscilla: gefeliciteerd met je 34 weken Ikke bijna 36 ben ik blij om want dat wilde mijn gyn graag dat ik haalde!
Mooie buiken gezien! Dames gefeliciteerd met jullie aantal weken! Fijn te horen dat je met zeil ook nog kunt slapen. (Hij ligt er hier nog niet op. Morgen misschien) Sylvie, ik geloof dat Imd geen deuren heeft voor haar kast. Gewoon een inham in de muur zeg maar, waar ze de kleertjes heeft hangen. Hihi nu moet ik bekennen dat ik wel foto's heb gemaakt van de inhoud van mijn commode. Vandaag wordt mijn oudtante 106 jaar! ! Is wel grappig, zij is geboren op 03-03-'03 Vanavond gaan we naar haar verjaardag. Eerst komen zo mijn schoonouders. Dan gaat schoonpapa de babykamer witten en mama gaat mee naar de markt om stof te halen voor het wiegje. Wat ze dan meteen vandaag klaar gaan maken. Dus zit nog even met ze opgescheept. Sinds ik trouwens gister zei dat ik 's ochtends juist veel slijm had en daarna minder, heb ik bijna geen slijm meer gehad. Ook vanmorgen niet. (Ja, heel klein beetje) Ben benieuwd. Hoop dat die buikpijn en rugpijn dan ook weg gaat trekken. Maar ja, met alles wat vandaag in de planning staat......
Sylvie...fijn dat je bijna 36 weken bent en dat de kleine er nog lekker in zit! Wwjc...ik zie dat je de naam van de kleine hebt staan...leuk hoor!En je oud tante 106!wouw ..... Binnekant kast....de deur kan hier bijna niet dicht zoveel kleertjes!hahahahah Zo gisteren ben ik me toch een partij chaggie geweest!pfff...man en kind werden er niet goed van!hahahahaha
goedemorgen.... hier alles rustig hoor..nog wel slijm maar ach...ik hou genoeg voht vast om dat te compenseren.... over dat zeiltje dat heeft er in totaal 2 uurtjes opgelegen...ik zwete me bed uit...gatver...dus als mijn water breek moet er een nieuwe topping op...maar dat zeiltje komt niet meer terug..... ben vannacht een paar keer wakker geworden van krampen maar dat zullen de oefenweeen wel zijn...dus hier meld zich een rustige zwangeren..! wwcj wow wat is jou tante oud..en wat een coole datum.... veel dames met slijm...ja wat doe je eraan he? haha rach ik ben jaloers dat jij wel op dat ding kan slapen...grrrr over de kleertjes zullen we het maar niet hebben...zal straks een foto maken dan zullen jullie wel schrikken....ik heb al 7 paar schoentjes maat 17 ....(bloos)
ik ook wwjc, zo 03-03-03 is een mooie datum! weet je wat ook een mooie datum is? 06-03-09, misschien gaat iemand hier die wel halen
hhaha zijn jullie datums uit aan het zoeken? uhhh...ik heb van familie de opdracht op deze datums te omzeilen....:14,15,17,18,19,23,24.27 en 31 maart...en 1 en 3 april.... en deze datums zijn ik en mijn man jarig mijn moeder en zijn moeder...opa en nog wat ooms en tantes jarig dus ik wil gokke op 16 maart! edite dat typpen gaat me de laatste dagen wel slecht af zeg....ik vergeet gewoon worden
@lynn fijn dat je hebt kunnen slapen! haha nou, probeer die data maar te omzijlen @wwjc vind je geboortekaartje hartstikke leuk, en ook leuk dat je het zelf hebt ontworpen. Zo dat is een leeftijd zeg, prachtig als je dat haalt zeg! @buiken zag een paar buiken voorbij komen de afgelopen dagen, mooi! @datum ehm...alles na zaterdag is prima! ik had gehoopt dat mijn zoontje op 07-07-07 zou komen, maar hij bleef nog ff 8 daagjes zitten @iedereen die ik vergeet, sorry!
Wow wat een mooie buikjes weer gezien. over een datum hier. haha ik vind 26-03-09 wel een mooie datum maar mijn ventje zei dat ze zich op de 28e zou aandienen. Hahaha nou van mij mag ze met 37 weken wel komen alleen uit ervaring met mijn dochter weet ik ook dat als ik graag wil dat ze komt dat ze lekker blijft zitten. Als je nagaat was 9 jaar geleden dat je geen 2 weken cadeau kreeg in het begin. Dan zou ik nu volgens de berekeningen 33 weken zijn geweest. Dus als je nagaat dan moest je 2 weken langer wachten en die van mijn kwam toen 10 dagen te laat dus bijna een maand. Begrijpen jullie het nog