April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wat super fijn dat alles goed gaat! En fijn dat de mannentjes het zo goed doen!
    geniet er maar lekker van....

2. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Spekkie, wat gaaf om wat van je te horen! En wat fijn dat ze het zo goed doen! Is het nu trouwens een een-eiige tweeling of twee-eiig? Lijken ze erg op elkaar? Ben erg benieuwd naar de foto's!

Dus maak hiervan op dat je al thuis bent met de mannetjes? Wat heerlijk, geniet ervan!

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Spekkie, wat superleuk van je te horen. Ben blij voor je dat het allemaal goed gaat. Heb je toch maar even geflikt!

4. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    even een stomme vraag, weet iemand waar ik een site kan vinden om ongewenste telefoontjes te laten blokkeren van energiebedrijven etc, wordt hier helemaal gek gebeld, voel me niet helemaal toppie en dan dat gezeurs iedere keer, heb dat al eens gedaan maar weet niet meer waar.

5. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Oh, Spekkie, wat leuk en lief! Ik word er helemaal jaloers van ;) . Ben benieuwd naar de fotootjes! Heb je internet in het z'huis; goed zeg!

@Lynn1986: jij had het laatst over een site met merkkleertjes voor de baby met heel veel korting? Welke site was dat en was dat ook van Lief?

Ik ga denk ik mijn off-day goed maken door te gaan internet shoppen. Het regent toch buiten, dus dat stimuleert ook niet echt om wat nuttigs te gaan doen :rolleyes:. Ik grijp mezelf morgen wel weer bij de kladden.

6. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Gewoon een gedachte als je niets om handen hebt:
    Stel ik zou vandaag bevallen, dan ben ik:

33 weken en 3 dagen en dan beval ik op 03-03-09. Waarbij 09 ook een 3-voud is van 3. Hmmmmmmmm........

7. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0

Oh, Nance
    is heb exact hetzelfde! Volgens mij zijn we in zo'n bestand terecht gekomen door 1 van de cadeaudozen, bijv. van Etos. Ik word echt minimaal wekelijks gebeld en ik word er ramgek van. Ik ben niet eens meer aardig. Nadat ze zich hebben voorgesteld (of eigenlijk al tijdens dat ze dit doen), kap ik het gesprek af en zeg letterlijk "Nee he, niet weer. Ik heb geen interesse in wat u mij ook probeert aan te smeren. Goedemiddag". En hang op. EN HET HELPT GEEN ZIER!!! Dus, ik zou ook graag weten hoe ik hiervan af kom!

8. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    pfff vanaf vorige week vrijdag terug moeten lezen.. en ik weet nu al niks meer hihi sorry

Spekkie gefeliciteerd met je jongens!!!!!

hier alles rustig nu.. af en toe een wee maar zet gelukkig verder niet meer dor dus remmers werken goed.. eigelijk diep van binnen had ik liever geen remmers genomen.. maar goed. ff doorlopen en doorzetten nu maar...

knuffel voor jullie allemaal! sterkte in deze soms zwaare daagjes!

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    :) :) :)

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik vind 09-04-'09 ook een mooie datum aangezien ik de 15de uitgeteld ben en het de 9de volle maan is. ;)

Eenwondertje, dat is idd ook top zo'n veelvoud van 3. Is toch weer overtreffende trap. ;) Maar laat de kleine nog maar even zitten hoor.

Pientje, tot vorig jaar was ze in goede gezondheid. Tot rond de honderd woonde ze zelfs nog op zichzelf! En tot in haar 90 reisde ze nog de wereld rond. Helaas in een jaar tijd heel veel afgetakeld en dacht zelf dat ze haar verjaardag niet zou halen. Ik moet haar nu vanaaf nog overtuigen dat ze het nog vol moet houden tot mijn kleintje er is. :)

Imd, mijn neefje is jarig op 1 april en mijn schoonouders zijn toen getrouwd. Dus voor mij geen 1 april! :)

Sushi, ben benieuwd wat je donderdag te horen krijgt. Zou wel fijn zijn als je voorkeursdatum op kunt geven.

Spekkie, wat ontzettend leuk dat je even wat laat horen! Fijn dat het goed gaat joh!

Hier eigenlijk teveel gelopen. Heb me toch buikpijn en kom maar met moeite overeind... En moet nog even...
    Morgen komen ze om 8 uur 's ochtends schilderen. En ze wisten niet of ze het klaar zouden krijgen die dag. Dus ben benieuwd, want is alleen plafond van de badkamer en plafond van de oude badkamer die maar een ruime meter breed en 2 m lang.

En hubbie moet morgen WEER naar Almere na werktijd. :( Oh, wat zal ik blij zijn als hij vakantie heeft volgende week. Lijkt wel of ie sinds ik halverwege de zwangerschap zit, steeds meer weg moet/gaat. :(
    Ik weet dat hij er niets aan kan doen, want is allemaal voor zijn werk. Maar toch.... Heb het er af en toe wel moeilijk mee, want voor de kleine moet ik ook alles zelf regelen. Maar o wee als hij het niet eens is met wat ik wil of koop... :(

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Spekkie wat fijn dat alles zo goed gaat. Dat de bv goed op gang is gekomen. Wees maar lekker trots hoor. Ben eigenlijk best al jaloers dat je je kleintjes al kan zien. knuf en ben benieuwd naar de foto's

Ik geloof dat het niet door de cadfeau dozen komt. Ik dacht het eerst zelf ook maar mijn zwager heeft geen vriendin en is niet zwanger :) en die word ook helemaal platgebeld door iedereen. Het komt door de crisus vanhet vastzetten. Ik vind het alleen wel asociaal dat ze gewoon dus ergens aan het nummer zijn gekomen.

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Spekkie super dat ze zo goed drinken en dat alles goed met jullie gaat :D geniet er van .

Zo hier ook babykleertjes gestreken zo leuk de eerste keer. Kon er nu wel van genieten van het strijken heb er normaal een hekel aan haha.

13. Nance83

Nance83 Actief lid

10 apr 2008
    190
    0
    0
    naar lang googlen kwam ik uit op infofilter.nl hier kun je een accont maken en dat allemaal uitschakelen, daar bij zeggen ze je wel dat je rekening moet houden met 6 a 8 weken, ahhhh wordt er gek van stomme mensen, ook al zeg je vriendelijk nee geen tijd of intresse dan nog blijven ze doorlullen, pfff kan ik zo kwaad om worden.
    heb hier geen zin in bellen je gewoon uit je bed, op de raarste tijden etc, hoop dat het snel ophoudt heb echt geen zin, als ik dadelijk lekker in mijn kraambed lig dat dan van die gekke me de hele dag beziebelen, moest het effe kwijt.

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend he ?! Straks moeten we tegelijk :D

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
  16. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Spekkie: Super dat alles zo goed gaat met jou en je mannetjes ! Erg benieuwd naar de foto's !

Ik word ook gek gebeld, kan er ook niet tegen. Helemaal niet tegen die energiemaatschappijen :evil: "" ik heb geen interesse" reactie "oh mevrouw dus u wilt bewust meer blijven betalen ?" :confused: Sorry dat is toch geen normale reactie... dus ik zeg nu ja ik heb geld zat dus betaal liever meer goedemiddag... en hang dan op.

Proefdruk van ons geboortekaartje gekregen en hij is nu helemaal goed JIPPIE ! Ben er helemaal blij mee !

Verder allemaal een knuffel voor iedereen die het zwaar heeft, en ook voor wie het niet zwaar heeft natuurlijk :) ik ga op de bank verder hangen, hoofdpijn wil maar niet weg...

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn zo dat is best wel een wonder zeg :D

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Knuffel terug dan voor de hoofdpijn. :)

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    mooi he

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoe raar he...maar die afwijking komt vaker voor dan ik dacht...iedereen die het altijd hoort bij mij zegt: daar heb ik nog nooit van gehoord! terwijl er 1 op de 3000 vrouwen deze afwijking heeft... ;) en raar dat er dan zo weinig info over te vinden is...

Deel Deze Pagina