April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Mandytjuuu... vervelend zeg.. sterkte

@IMD.. ja, dat ophouden van die persweeën.. hou op schei uit, daar zie ik ook tegenop.. ik kreeg ze onderweg naar het ziekenhuis in de auto.. rotgevoel dat je er niets mee mag doen terwijl je het ide hebt dat je niet anders kan... brr...

En peuter + beeb.. ben ik ook heel benieuwd naar.. Hoop dat ik het aankan; zal vast wel allemaal, maar het zou fijn zijn als er af en toe een momentje voor mij alleen over is :S.. we zullen wel zien..

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zegt degene die mij heef geadviseerd testen te kopen voor vruchtwater ;)

either way ik ben er erg blij mee, ik heb niet standaard eiwit in m'n urine en vind het erg fijn om elke week even te testen ipv 1 keer per maand

@mandytjuuu hoop echt voor je dat alles goed is! Opgenomen worden is ook niet niks zeg!

Ben ook niet bang voor de bevalling, meer hoe m'n zoontje gaat reageren, of hij jaloers gaat worden ofzo

@mirjanne spannend zeg! ben benieuwd, niet vergeten wat van je te laten horen als het wel doorzet he!?

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ego bericht

Worden jullie af en toe ook echt gek van je vent...
    De mijne is zo ontzettend lui...hij zou vandaag stofzuigen...niet gebeurd. Vraag ik wat wil je eten vroegi k vanmiddag al...uh,m rijst oke is goed haal de kip er dan uit en snij die straks alvast..ja is goed schat! Kom ik thuis zit hij op de bank, niet gestofzuigd geen kip gesneden... zegt hij en ik hoef ook niet vele eten want heb bij mijn ouders al gegeten vanmiddag....echt waar ik ben zo ontzettend boos. Ik werk heel de dag ben kapot en dan moet ik ook nog eten koken...en zometeen nog een presentatie maken terwijl ik het liefst op de bank ga liggen...echt zit te janken!

Ik heb nu eten gemaakt en dat staat op alleen voor mezelf, hij bekijkt het maar!

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Brendagill..........you go girll.....! ;)

5. BrendaGill.. ohjee, klinkt niet echt gezellig!
    succes!

thuistesten.. ik doehet niet omdat in het ziekenhuis ik er niks voor hoef te betalen. Maar als je, zoals Amom, geen echte controles hebt, zou ik het zeker aanraden!

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Nee gezellig is het niet echt nee, maar ja als het zo tot hem door dringt dan maar ff zo.

Ik maak me er maar niet meer druk om want krijg er harde buikies van...

7. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Vandaag knetterende koppijn. Heb nog niet bijgelezen :oops: . Ga ik morgen wel doen. En manlief en ik zitten even niet op 1 lijn, dus dat helpt ook niet echt (lees ruzie). Mannen........ Echt, laat ze 1 week zwanger zijn, misschien dat ze dan?

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Mandy, duim voor je dat morgen bloedwaarden goed zijn.

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    eenwondertje...ja dat denk ik af en toe ook! Ze denken er zo makkelijk over

10. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Op zich is dat niet de kwestie hier. Maar meer dat hij op dit moment het zwaar heeft met alles wat hij extra moet doen, omdat ik nog zo weinig kan (en ondertussen doe ik dus van alles wat niet eens mag!). En vandaag (en ook maandag) maakte hij zo'n egoistische opmerking dat ik er even klaar mee ben.

Ik denk aan de wijze woorden van mijn vriendin toen zij vorig jaar ca 34 weken zwanger was "je voelt je soms zo onbegrepen en eenzaam, ook (of vooral juist) door je eigen partner. Hij kan er niets aan doen, maar soms........ Hij is niet zwanger, voelt niet wat jij voelt en is nog vooral met zichzelf (en met jou) bezig. Jij bent al veel verder in dit proces. Het gebeurt in jouw lichaam. Jij bent met de baby en jezelf bezig (en ook niet echt met hem). Dus, je zit soms niet op dezelfde golflengte en dat kan voor spanningen zorgen."

In ons geval liggen de golflengtes even heeeeeeel ver uit elkaar :(. Bah.

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik snap wat je bedoelt...dat probleem heb ik hier ook! Echt balen en je voelt je idd soms heel eenzaam! Maar ja we moeten nog even volhouden en dan hebben weo ns kleintje in onze armen.

Naar ide tijd kijk ik ook heel erg uit. Denk dat hij dan ineens heel anders is!

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hmmm, klinkt niet echt gezellig bij jullie.
    ik heb wat dat betreft echt geboft: mijn vriend werkt kneiterhard (van 7 tot 8 ofzo, en dat 5 dagen per week) en doet daarnaast ook nog het grootste deel thuis, om mij te ontlasten. de schat!
    tuurlijk is het hier ook wel eens wat minder, maar nu ik zwanger ben ik hij echt reuze behulpzaam en lief voor me. lucky me!
    sterkte jullie, ik hoop dat de lucht snel geklaard is

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja de lucht is hier al geklaard we hebben het er al over gehad en hij heeft beloofd morgen te koken en te stofzuigen. Ik moeto ok eerlijk zeggen als hij het huishouden doet doet hij het ook echt goed, maar hij heeft soms een duwtje in de rug nodig.

Ik ben ook erg prikkelbaar vandaag, veel emoties!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Weet je wat het is is. Je moet wel blijven communiceren want als je kindje er is is het vaak nog moeilijker om beiden én ouder én partner te zijn. Waak er altijd voor dat je blijft praten en elkaar niet vergeet als partner...

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik ben niet helemaal anti thuistest hoor :) maar met zoiets vaags als wat zwangerschapsvergiftiging kan zijn moet je oppassen, en ik denk waarschuw even dat veel vrouwen WEL eiwit in urine kunnen hebben zonder meteen een zwangerschapsvergiftiging te hebben, het is prima als hulpmiddel maar wel controle houden bij je arts..

@Brenda ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld hier is dat voornamelijk alleen op zondag ofzo (de enige dag dat ie echt thuis is deze periode) en dan gaat ie naar buiten "even" iets voor naar kantoor brengen en dan blijft anderhalf uur weg (terwijl ik van alles alleen aan het doen bent en dan komt ie terug met zo'n smile in zijn gezicht (geen idee wat ie nu heeft gedaan :rolleyes: )

Je voelt je soms ook heel alleen, ik noem het weleens parttime single en hij doet best veel hoor (als ik het maar vraag hij ziet niet alles zelf)
    Mijn man werkt van 4-5 uur sochtends tot 19-21 uur ergens dus eigenlijk heb ik niet zoveel aan hem op het moment , en ben NU net moe en heb een beetje meet hulp nodig als normaal... maar eerlijk is eerlijk als ik hem om 10 uur savonds vraag om te stofzuigen DOET ie dat wel meteen (niet graag maar hij doet het wel) dus das wel weer superlief!

Ik merk zoiezo dat ik erg grrrrrr ben (zo'n lekker buitje) ik kan ook veel minder van Dean hebben en doe dan overmatig mijn best om TOCH het geduld op te brengen (lukt ook) maar dat kost echt zoveel energie !

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Manlief werkt hier ook 50 uur per week, studeert voor 4 examens (moet hij voor 1 april van de baas afronden) en doet het grootste deel van het huishouden. Vooral die examens zorgen hier (net als ik toen ik niet zwanger was), voor stress. Hij richt zich dan puur daarop en heeft dan nog weinig oog en oor voor........ Ondertussen hebben we gelukkig wel een schoonmaakster 1 x per week, dus dat scheelt.

Manlief is echt een schat, alleen als hij zo op zijn studie is gericht, dan zitten we niet op 1 golflengte. Jaarlijks terugkerend ritueel wat nu even wat heftiger is door mijn hormonen :( . En de lucht zal vanzelf wel weer opklaren, net als anders......

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Mijn manlief zit in de ziektewet...en is ook gefrustreerd omdat hij graag wil werken, maar hij een andere functie moet gaan beoefenen en dat vlot nu niet zo...kredietcrisis etc...

Als ik het idd vraag doet hij het ook, zonder te mopperen, maar ik moet het altijd vragen. Hij denkt niet zelf hmm mijn vrouwtje werkt heel de dag ik ga alvast het eten lekker opzetten...dat vind ik jammer en soms moeilijk...kan er dan niet mee omgaan en wordt erg boos en ga schreeuwen tegen hem en huilen.

Wel fijn dat je hier dan ff je frustraties kwijt kan. Straks lig ik weer gezellig met hem op de bank hoor en dan ben ik weer rustig en kunnen we er ook normaal over praten..

Meiden ik ben er morgen weer, ga nu tv kijken ben kapot!

Slaap lekker alvast voor iedereen

XXX

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfff, ik zit hier nog steeds te wachten tot mijn hubbie belt. Dan moet ik hem nl op gaan halen. Ben eigenlijk supermoe en zou willen dat ik naar bedje kon. :(

Ik voel me zo schuldig dat ik vandaag niets gedaan heb wat ik wilde/moest doen... Manlief is dan hele dag weggeweest en komt pas rond 12 uur thuis en dan is er nog niets in huis gedaan, terwijl ik de hele dag gewoon thuis was.

Maar ik heb 2x tussendoor geslapen omdat ik zo moe was van vannacht en veel harde buiken gehad als ik er alleen al aan dacht om op te gaan staan. :(
    Nou ja, morgen beter dan maar....

Mandytjuuu, ben benieuwd naar de uitslagen morgen. Hoop voor je dat ze positief zijn.

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Brendagill: ik hoop dat de lucht weer wat opgeklaard is bij jullie en dat je nog lekker naast je mannetje hebt gelegen op de bank. Vaak na zo'n uitbarsting zijn ze daarna weer extra lief...en het wordt gewoon tijd dat jij ook met verlof gaat, toch?

Mandytjuu: ik hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden, zou toch lekker zijn als je je gewoon nog even thuis kunt voorbereiden op alles wat nog gaat komen.

Ik ben toch blij dat ik met verlof ben, na zo'n slapeloze nacht (gister schreef ik nog dat ik zo lekker kon slapen). Sinds gistermiddag heb ik zo'n stekende pijn aan de rechterkant van mijn lies/schaambeen (kan de plek niet goed benoemen). Lopen, traplopen en zelfs omdraaien in bed doet pijn, het lijkt wel of ik iets verrekt heb. Iemand nog tips/oefeningen om de pijn wat te verzachten?

Ik baal wel want ik krijg morgen voor 2 weken een logeerhond en ik zie mezelf nu niet echt een lekkere wandeling met hem maken. Ga maar even in bad, misschien dat dat iets helpt. En hopen dat ik er nog uitkom zonder hulp... :(

20. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    goedemorgen.....

kipkip....wandelen met de hond, kan ik ook niet lang meer...heb last van drukkende banden,soms zo erg dat ik niet eens meer kan blijven staan!ik heb geen tips voor je....was het maar waar!

wwjc....en was je mannetje laat thuis!en heb je toch lekker geslapen?en dat schuld gevoel hoeft toch niet, misschien dat het vandaag wel lukt wat je wilt doen!ik ben ook de hele dag thuis en doe wat ik kan...zo niet zegt mijn mannetje , morgen weer een dag!en je lichaam geeft zelf aan wanneer je te veel doet, en als je moe bent lekker rusten, nu kan het nog!

Brendagill.....hoe gaat ie nu!weer wat beter, na gisteren, en lekker geslapen?

me2...precies , klopt helemaal praten is heel belangrijk , niet alleen de leuke dingen maar ook zeker de mindere dingen moet je bespreken!

mandy...hoop dat je bloedwaarden goed zijn!

een wondertje...koppijn weg?

Hiero was het weer vroeg half 7, hoor ik van uit de andere kamer "mama uiiiiit" ...ohhhh nee :( jawel hoor Bryan helemaal wakker!dus naar beneden tewijl men man nog lekker in zijn bedje ligt die hoeft pas om 1 uur te werken!dus hoop vanmiddag ff te kunnen liggen!
    Verder opzich een rustige nacht gehad.Wou dat ie zijn eigen snel meld....heb het helemaal gehad, ik geniet nu minder als bij de 1e zwangerschap!vind da zo zonde.
    Ben ook erg benieuwd hoe Bryan op zijn broertje reageert, en zo.
    En heb zon zin om iedereen de naam te vertellen!hihihi ;)

Maar goed ga ff wa doen hier en wens iedereen een fijne dag!

Hoe is het trouwns met leeuw, nog iemand iets gehoord?

Deel Deze Pagina