Goedemorgen. Hier ook om kwart over 6 eruit.. 2 zingende/roepende kids.. Gaan ze lekker naar elkaar roepen.. Dus mama moest wel in actie komen..Lange dagen zijn dat zo hoor.. Ik heb het ook wel zo'n beetje gehad..Van mij hoeft het ook niet meer zolang te duren.. Beebje is erg druk elke ochtend...Schopt me helemaal bont.. 8) Dus ik loop al een tijdje heen en weer..Want zitten gaat dan niet echt , haha..Dus ik ga weer...
goedemorgen! slapen: nee hoor, hier 3 uur wakkergelegen.. heb vannacht zelfs nog (warme) brinta gemaakt, dat helpt wel. Imd, zo jou man werkt veel, wat doet hij dan dat hij om 4 uur al moet beginnen (tot zo laat)? En wat bedoel je met dat hij met een smile op zijn gezicht thuiskomt na 1,5 uur!? Hier doe ik nog steeds het meeste in het huishouden, maar ik vind het niet erg. Man wilt wel helpen, maar hij doet het dan niet naar mijn zin (goed genoeg ) dan doe ik het liever zelf. eefje, begint lekker
Goedemorgen Ik heb vandaag geluk. Dochterlief slaapt nog. Nu is bij haar half acht al heel vroeg om wakker te zijn, dus waar heb ik het over.. Dat minder genieten herken ik wel. Mag van mij ook onderhand wel komen.. maar dat komt ook omdat ik zelf gewoon best beroerd ben, loop al een week of vier met een voorhoofdsholteontsteking die niet behandeld wordt; omdat de enige antibiotica die ik mag en die ertegen helpt, nou net degene is waar ik allergisch voor ben.. En volgens mij 'zakt' de ontsteking nu ook richting bronchieën, dus hoest mijn longen uit mijn lijf. Bleuhh.. Het is nog steeds onrustig hier, maar harde pijnlijke buiken met regelmaat heb ik even niet meer gehad.. Gelukkig. Heb ook niet zoveel zin om met dit lamlendige lijf een bevalling te ondergaan. Maar ja, je hebt het niet voor het kiezen.. *einde klaagzang* Ben ook wel benieuwd naar Leeuw.. IMD nog geen smsjes gehad? @Kipkip.. wandelen met de hond... tsja, het arme beestje heeft het hier ook 'slecht'.. 's ochtends wordt ie rond 5 uur zn mandje uitgehaald om met mijn man te gaan lopen, voor ie naar zijn werk gaat.. en dat waardeert Billie niet echt, hihi.. Verder loop ik met hem even heen en weer naar de uitlaatplaats en dat is het. Meer zit er niet in voor het arme beestje. Gelukkig heb ik een buurmeisje die uit school nog wel eens komt om hem even een stukkie te laten lopen.. Tsja, het is even niet anders.. En over 'ruzies' en onbegrip. Het valt hier nog mee. Manlief vertrekt dus rond half zes en is met een beetje geluk 's avonds rond zes uur weer thuis. Die is dan ook hardstikke moe, hij doet zijn best dan wel om iets te doen, maar dat gaat niet van harte. En dan voel ik me weer schuldig. Tsja. Echt ruzie is er niet. Wel veel onbegrip. Toen ik twee dagen terug met die harde buiken en alles zat, was zijn reactie 'Nee hè, je gaat niet nú bevallen hoor, ik ben hardstikke moe' .. Euh? Gaat het om hem dan? Hoe is het verder hier?
Goedemorgen meiden @wwcj was je man laat thuis? @Marjanne, mannen zijn soms rare wezens haha, maar we kunnen ook niet zonder ze! Ik heb vannacht wel oke geslapen en de lucht is weer geklaard. Hij gaat vandaag koken...ben benieuwd. Ben nu weer op mijn werk...en weer heel de dag werken. Merk toch wel in alle reacties dat iedereen toch wel ergens last van heeft...ik probeer toch wel te genieten , zal straks als ik verlof heb wel veel beter gaan!
Laadste loodjes he, dan begint het zwaar te worden!aangezien ik eigenlijk nu niet mag klaagen , want ben de eerste maanden niet ziek geweest , in tegestelling bij Bryan daar was ik 4 maanden ziek!Maar heb het gewoon gehad nu!?Van mij mag ie volgende week wel komen... En wat fijn is ,ik heb 2 schoonzussen zwanger, en een vriendin van mij ook!dus we kenne zo nu en dan best wel ondeling klagen...ahhaha.Ik ben dan wel de 1e die moet bevallen...maar vind het zo leuk nu , want ga vaak mee winkelen met mijn vriendin want die moet veel nieuwe dingetjes omdat dit haar eerste kindje is!Dus kan ik ook tips geven en zo...hahahah
Goeiemorgen, Wat heb ik zalig geslapen vannacht en de baby ook Ik voel me herboren Gisterenavond had ik bruinverlies, ik superblij en hoopte dat t rood zou worden...helaas is het gestopt. :x Ik zie dat 't hier echt de "rommelclub" aan het worden is
Sam0110 wat fijn dat je lekker geslapen hebt...en de baby ook Mijn kleintje had vannacht heel erg de hik, ik kon er niet van slapen! Ja echt een 'rommelclub' inderdaad...wel spannend allemaal hoor! Bij mij rommelt er nog niks
Ja ik ook hoor maarja moet hè... Ow ik geniet hier nog op en top van de zwangerschap, maar heb ook helemaal geen kwaaltjes, vind die schopjes toch zoooow lief, ga dat echt missen. Vind het aan de ene kant echt jammer dat het bijna voorbij is. Maar wil ook zo graag ons kindje ontmoeten, heb ook superzin in de bevalling. Had vannacht gedroomd dat mijn vliezen waren gebroken en 5 minuten erna ons kindje werd geboren, snel hè Dit is denk ik voorlopig ff laatste berichtje, ben benieuwd wie er straks allemaal bevallen zijn.
@ pientje, ik kijk ook ernorm uit naar de bvalling en ben ook zo benieuwd hoe hij eruit ziet! Ik vind de schopjes....(schopjes wil ik ze niet meer noemen, eerder schoppen) ook nog lief, maar soms doet hij mij heel veel pijn! Dat is echt heel erg snel 5 min hihihi...
dan komt ie binnen en lacht ie zo schattig zo "ik ben er weer hoor lief" terwijl ik dan alles al alleen heb gedaan qua huishouden en hij koffie heeft lopen leuten bij mijn ouders Wij hebben een bedrijf in de aanleg van tennisbanen, onderhoud sportvelden, inrichting sportvelden, dus gaan ze vaak om 4-5 uur al weg (voor de file weg) da zijn ze optijd bv in rotterdam en vaak gaan ze pas NA de filetijden weer weg (mijn zijn motto je kan beter nog een uurtje werken als in de file vastzitten) en we hebben het eigenlijk TE druk, zeker ivm de vorst die is geweest is alles opgeschoven maar dingen moeten wel voor een bepaalde tijd af. Dus vanavond verwacht ik hem pas rond 9 uur en morgen moeten ze naar Friesland dan verwacht ik hem niet voor 10 uur maar een voordeel dan eten ze wel wat onderweg... (ja ook een snelle hap hoor want ze gaan geen uur ergens zitten dan zijn ze pas rond 11 uur savonds thuis) Mijn pa heeft ook een strenge regel ik slaap ALTIJD achter de onderbroek van mijn vrouw (dus waar het soms makkelijker zou zijn om gewoon even een hotel te nemen doet hij dus niet) ik ben daar wat relaxter in bij mijn mannetje want heb liever dat ie in een hotel slaapt als zichzelf de pijp uit rijd, maar mijn man is ook zo'n simpele hoor, die zou gewoon een slaapzak meepakken en achter in zijn bus gaan liggen (dat mag ie van mij niet uiteraard)
Pientje, ik denk ook als je weet dat het de laatst zwangerschap instaat je het anders ervaart dan de eerste. wat heerlijk dat je nergens last van hebt zeg! Gaat het beginnen? heel veel succes en een hele fijne tijd toegewenst. en als je weer komt lezen ben ik bevallen (hoop ik).
haha ik zou echt koken als ie dat tegen mij zou zeggen, niet nu want ik ben zo moe echt weer een lompe mannenuitspraak! Nee nog geen sms-jes gehad... ben ook erg benieuwd!
goedemorgen, verschrikkelijke nacht gehad om het uur plassen, pijn aan onderbuik blijft, nu ook pijn aan rug, loop nog altijd met steken in muts, pff weet niet goed wat ik moet doen. ben bang dat ik echte weeen niet ga voelen door deze pijnen al een paar dagen. ik ga de badtest maar eens proberen, durf niet te bellen naar ziekenhuis, meestal als ik daar kom weten ze niet waar mijn pijn vandaan komt en heb ik zo'n gevoel van daar komt zij weer. maar het voelt echt niet prettig vandaag doet flink pijn aan rug, ga proberen te relaxen in bad tot laterzzzz
@Nance, ik hoop dat de pijn wat minder wordt in bad! Succes. Ik heb ook erg last van min rug sinds vanmorgen!
Goedemorgen dames! Getsie, heb zo eng gedroomd vannacht! Durfde bijna niet naar het toilet te gaan.. hihihi wat kinderachtig hé! Verder ga ik vandaag eens een dag niet poetsen, maar ga lekker verder met mijn zwangerschapsfotoalbum, en ga vast beginnen met de enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes .
@ Brendagill, dan denken wij daar hetzelfde over. Kan die drukte er dan niet bij hebben. @ Hellp, ik word daar nu goed voor in de gaten gehouden. Het is wel iets ernstigs zeg, las het in Wij jonge ouders. Dinsdag moet ik eerst urine inleveren, dus ben benieuwd. Moet zeggen dat het wel steeds erger word. Ik ga even de doggies uitlaten, zo terug
ben er alweer uit, steken in rug worden erger, zou ik bezig zijn, ben aan tklokken maar weet niet als ik het goed doe en het lijkt erop dat het om de 4 min komt en houdt ong 1 min aan, maar voornamelijk in mijn rug. doe ik het goed tellen, wie kan me helpen? wanneer moet ik bellen?