Ik hbe geen planten in huis staan. Ik vergeet die altijd water te geven. Ik heb ooit een plant gehad die heeft EN JA een wonder is dat een jaar uitgehouden bij mij. Ik hoefde dat ding maar 1 keer in de maand water te geven. Het was een vetplant en nog vergat ik het vaak. FOEI. Vorige week wel bloemen weggegooid die 3 weken in de huiskamer hebben gestaan. Toen waren ze ook echt op hoor
Hier staat 1 plant en die gaat hangen als hij water nodig heeft. Dan geef ik die water en de andere ook en dan is het weer goed. Lekker makkelijk dus... Ow dames, dit is om te huilen.... Mijn man en ik hebben afgesproken dat we nieuwe leverancier wilden voor gas en electra, maar moesten dat nog uitzoeken. Toen belden ze van de Nuon en heb ik me over laten halen. Dacht dat ik het nog wel op kon zeggen. Nu zijn de 7 dagen waarin ik op kan zeggen verstreken en zitten we er aan vast. Ik zit hier gewoon te huilen.....dit was niet de bedoeling!
Ja. En we wilden eigenlijk leverancier waar we ook transportkosten enzo aan betalen, zodat we maar met 1 bedrijf te maken hebben en niet 2 nota's krijgen.. Ow, wat gaat mijn man boos op mij zijn....
Opzegtermijn was 7 werkdagen en zijn nu 10 werkdagen verder. (Ik kreeg vandaag nl bevestiging binnen)
Ja. Maar ik dacht echt dat die brief afgelopen za gekomen was. En wilde het gister regelen, maar toen was ik niet lekker.. (achteraf was dat ook te laat dus) Maar blijkbaar za de 20ste febr gekomen. Dus is eigenlijk mijn eigen schuld.
Wwjc: Soms kan je er nog wel vanaf hoor, en dan betaald je nieuwe leverancier je "boete" die je dan van je huidige krijg. Wij hadden hetzelfde alleen had mijn vriend ja gezegt tegen de Nederlandse Energie Maatschappij en dat wilde ik dus absoluut niet... En nu zijn we terug bij de Nuon en betalen zij de boete van..... 250,-- euro ! Dit moesten wij betalen omdat wij na 2 maanden dus al gingen opzeggen. Dus wie weet doen andere leveranciers dat ook. Succes !
Nuon (waar we nu dus bij gaan) vraagt 50 euro boete idd. Heb nog geen andere leverancier gevonden (niet naar gekeken). Maar vorige keer is het met overstappen gigantisch fout gegaan en hebben we bijna 3 jaar op ons geld (bijna 800 euro!) moeten wachten.
LYNN, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! SUPER ZEG, DAT HET ZO GOED IS GEGAAN. JAMMER VAN DE COUVEUSE, MAAR DAT IS GELUKKIG MAAR TIJDELIJK! Ik had al zo'n vermoeden, omdat je al even niet online was geweest. Lief van je broer dat hij laptop en zo heeft geregeld . Hier voor het eerst ook echt buikpijn en rugpijn. Ga maar eens even liggen, lijkt me wel lekker. En een tuin? Je bedoelt die troosteloze bende achter ons huis? Hmmmmm, dat zien we straks in de lente wel weer.
sorrie dames, ik ben er weer van tussen moet nog even naar de bak en appel schillen voor mij en mijn meisje die zo thuis komt
LYNN GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULIAN! Vind het zo gek dat er nu al April baby's worden geboren... vind het ineens zo spannend worden! Hier trouwens maandag een groei-echo. De VK dacht dat de baby iets aan de kleine kant is. Dus even voor de zekerheid een groei-echo. Ze zei ook dat ik het echt rustiger aan moet gaan doen Vind dat een beetje moeilijk!
Shopaholic spannend dan maandag ! Zou het toch maar proberen rustiger aan te doen je vk zegt het niet voor niets
Ik ga ff tv kijken. (Afleiding zoeken en even tot rust komen. Ben me veel te druk aan het maken nu....) Tot strakjes...