April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lynn bedoelde ik natuurlijk

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    :) :) :)

ik zal aan de gyn vragen of hij een mooie echo uit kan draaien waar je het op kan zien...familie en vrienden zullen het dan ook misschien beter snappen... :p

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dat zou ik wel heel interessant vinden om te zien.
    He ben je daar eigenlijk achter gekomen dat je dat hebt?
    Is dat voor de rest niet schadelijk, voor je gezondheid of zo bedoel ik dan.

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Allemaal bedankt :)

@lynn: nog eventjes geduld maar ik duim voor je
    @mirjanne: hopelijk blijft het bloedverlies weg, ik duim ook voor je

zo heb mijn banner juist gezet, het zijn maar twee daagjes, maar toch ben ik blij dat ik die weer extra heb !
    ik zag net op tv dat hier op TV1 (weet niet of jullie dat kunnen ontvangen) een reportage komt over moeders die thuis willen bevallen zonder begeleiding!

5. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Sylvie: je bent ineens 19 weken zwanger :D

6. hhoneybee

hhoneybee Lid

17 jan 2008
    35
    0
    0
    Wannabmum en rachel bedankt voor jullie antwoord.
    Ik vond het al zo verschillend.

Ik vind het echt super spannend allemaal. Voor ons is het ons eerste kindje en manlief gaat lekker mee. Alles is nieuw dus willen het echt samen doen. Zeker de echo's! Die afspraken bij de vk weet niet of we dat iedere keer samendoen. In het begin denk ik wel.

Ik ga trouwens ook heerlijk 3 dagen werken :D (als mijn werkgever ook akkoord gaat, maar verwacht geen problemen). Mijn mannetje blijft gewoon fulltime werken.

Groetjes honeybee

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hi hi zag het ook net :) ondertss weer aangepast !
    zou wel leuk zijn ineens 19 weken !

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dit word wel de korte versie,..

Ze zijn er achter gekomen toen ik 13 was door dat er bloed in mijn bm bleef zitten...Toen zagen ze dat ik 2 bmers had en maar 1 nier ze hebben mijn baarmoeders toen schoongemaakt

er zijn een paar dingen die kunen gebeuren maar het hoefd niet...maar wel meer kans op

Miskraam
    vroeggeboorte
    vroege ontsluiting
    keizersnede
    stuitliggingen
    ze kunnen bij week 13 een ring om mijn bmhals doen dan krijg ik geen vervroegde ontsluiting..maar dit doet mijn gyn liever niet....

ook moet ik extra in de gaten worden gehouden door mijn 1 e niet...ik moet vaker mijn urine inleveren en moet uit kijken met blaaasonstekingen

wel leuk om te weten mijn beby zit nu in de rechtse bm

9. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Zo een cheeseburger voor Lynn... alsje
    Een chicken gourmet voor IMD..... Komt ie
    Voor mij een mac bacon....

En vrienlief een macbacon menu groot met 3 macbacons... frietjes en de hele zooi erbij . zo wie is er nu zwanger !? :)

Ow Lyn sorry vriendje heeft jouw frietjes opgegeten... :p

10. wat ik me dan gelijk afvraag, heb je ook 2 eierstokken? in dat geval zou je tijdens je zwangerschap zwanger kunnen raken (word wel erg ingewikkeld hihi).

het is wel erg speciaal hoor lynn!

11. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    :confused: huh? Nog nooit van gehoord... Euh... stomme vraag misschien, maar hoe gaat dat dan bij een zwangerschap? Je beeb zit in één van de twee neem ik aan, wat gebeurd er dan tijdens je zwangerschap met die andere (groeit die ook?)?

Daarnet hebben mijn man en ik besloten, om het iedereen te vertellen (incl. onze ouders) als we een eerste echo hebben. Als die pas na 10 weken is, vertellen we het wel eerder aan onze ouders, omdat mn moeder dan jarig is (krijgt ze een leuk cadeautje ;))

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    kan je zelfs twee keer apart zwanger worden zeggen ze ...of is dat niet zo? heel erg apart maar zoals mijn moeder zegt DAT zijn de dingen die je speciaal maakt (zij heeft 3 nieren) ik heb 3 afvoeren en aan geopereerd zodat het goed werkte.

Over de nekplooi die krijg je gewoon vergoed als je niet in de risicogroep zit als je goed bent verzekerd (zilveren kruis 4* vergoed het gewoon)

@Mirjanne ja het is maar net wat je gewend bent he als ie maar een goede papa is als de beeb er eenmaal is DAAR gaat het om..

13. ik duik lekker mn bedje in.
    weltrusten ;)

14. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    En dát is ie zeker, is helemaal dol op zijn meissie. Dus laat mij maar lekker alleen naar de vk en echo's gaan. Ik vind het leuk/gezellig, maar hij heeft er niets aan en/of mee.

15. Clarissa81

Clarissa81 Actief lid

3 apr 2008
    252
    0
    0
    Limburg
    Zo ik plof ook voldaan op de bank......

Truste alvast

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bedankt Lynn voor de uitleg. Wist niet dat dat ook kon. 2 baarmoeders. Weer iets geleerd.

Inderdaad leuk om te weten dat hij in de rechter zit.

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb gewoon in elke baarmoeder 1 eierstok....maar heb wel 2 baarmoderhalzen...en maar een gaatje hoor....en nee je kunt niet nog een keer zwanger worden...je lichaam zend een stofje uit die daardoor geen eitjes meer produceerd
    maar jah de wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Ik weet zelf ook niet wat er ons te w8ten staat..en het lijkt mij dat de ene baarmoeder de andere weg drukt...en ik hoop dat mijn buik niet naar rechts groeit :) :)

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zijn er trouwens meer mensen die geen kraamzorg willen? Ik wil deze keer geen kraamzorg de baby moet toch 3 dagen in het ziekenhuis blijven en ik mag dan ook blijven dus de 3 ergste dagen zijn achter de rug ik ga samen met mijn familie het regelen.. de vorige keer ben ik bijna vergast (die vrouw had de gaskraan open gedraaid met schoonmaken en laten open staan) haalde ze het dekbed ervan af liet ze het zo liggen kon ik met een flinke ruptuur alles zelf weer erop gaan leggen en ze kwam om 8 uur sochtends en ik wilde dan lekker slapen en bleef ze maar kleppen.. is echt niets voor mij...

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weltrusten ;) slaap lekker.....

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dan denkt iedereen dat het een meisje is. Dan groei je toch meer in de rondte is het bakerpraatje, toch? BIj een jongen toch meer recht naar voren.

Heeft je gyn er wel ervaring mee?

Deel Deze Pagina