April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Wedden dat de helft van ons maart mama's word?
    zullen we alvast van topic verhuizen :)

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Woensdag 25 maart wordt ik mama ! Dat is al over 2,5 week, jeetje wat gaat dat snel ! Hoor de dinsdag ervoor hoe laat dus dat weet ik nog niet...

Mimi: Wat vervelend dat het zo lang duurt joh ! Kunnen ze ook niet zeggen wanneer het verholpen gaat worden ?

hahaha lees nu over dat kalfje baren, het zal je maar gebeuren. Raar toch dat je zo raar droomt als je zwanger bent...

3. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik denk dat ik toch een april mama wordt...

HEt zonnetje komt hier te voorschijn :D:D

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Spannend Sushi. Nu weet je wanner je kleintje komt. Ben wel jaloers ik moet afwachten omdat ik nu nog niks weet.

Hier zolang niet iedereen de gaskraan dicht heeft zitten en dat ze het niet zeker weten krijgen we niks. Het blijkt dat gisteren het al opgelost was. Als ze nu de toevoer weer aanzetten en niet iedereen heeft de gas kraan uitstaan dan kan de druk zo oplopen dat er explosies kunnen komen en dat willen ze niet. Ik ook niet maar ik hoop wel dat ik vandaag mijn gas terug krijg.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    net een smsje van Leeuw!

Ze is nu in het ziekenhuis en heeft 5 cm! gaat nu opschieten zei ze..

dus dat word ook al vandaag of op zijn laatst morgen ofzo!

Ik heb net gehoord dat mijn nichtje ook een meid krijgt (ze had vandaag de 20 weken echo) ze heeft ook al een jochie zoals wij SUPERLEUK!

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    SushI; nu wordt het echt he!

Mimi: het jeetje, ook la geen douche....ik hoop ECHT dat je vandaag je gas terug hebt....

Ik word ook april mama denk ik zo.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik ga ook voor April das toch het gezondste denk ik dan maar of het moet de laatste week van maart zijn ofzo, die 37 weken wil ik toch wel halen hoor is toch het beste..

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik denk ik ook. Meer omdat ik bij mijn dochter begin januarie het al zat was. Ik toen begin februarie uitgerekend was maar ze lekker 10 dagen langer bleef zitten.
    Aangezien ik het nu ook al zat ben zal het hier ook wel langer duren. :rolleyes:

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Sushi wat apart dat je dat nu weet zeg! erg leuk voor je! Kun je lekker alles voor de tijd afhebben en schoon enzo...heerlijk!

@IMD/Leeuw oooh alweer iemand aan het bevallen, wat leuk! gaat echt hard nu zeg!

@mimi lekkere situatie zo zeg, dat het al klaar is en je toch moet wachten. Kan me voorstellen dat je het in de kou zitten zat bent, en weer wilt kunnen koken.

Vandaag komt de vk hier weer, ergens tussen nu en 4 uur. Ze waren helemaal verbaasd toen ik belde, zal niet alles vertellen, weer een veels te lang verhaal. Maar kwam er op neer dat ze geen eens wisten wie ik was, en moesten alle gegevens opnieuw invoeren: huisarts, mijn adres, uitgerekende datum! nou lekker! ik heb er volkomen vertrouwen in :rolleyes:

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Jeetje Amon, gaat lekker daar he. Je moet nog 11 weken en dan nog beginnen met gegevens

11. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Lynn

wat een knap kereltje zeg
    en idd ziet er niet zo klein uit

Sam

een kalfje hihi dat zal best wel wat zwaarder zijn als een kindje

Sushi

jij weet dus ook al de geboorte datum van je kindje spannend zeg
    ben idd net als sommige wel een beetje jaloers :oops:
    maar wel fijn dat je nu weet wanneer jullie kindje komt

Rachel

ik wil wel op jou stemmen hoor :D ,maar als ik het zo lees dan is leeuw toch iets eerder

spannend dus ook bij Leeuw

ik hoop ook echt dat Kleintje eerder komt,maar ik geloof er niet zo in
    heb nog nergens last van qua rommelen dan
    dus ik denk dat Kleintje mooi blijft zitten ,maar goed het komt er toch wel een x uit :D
    o en dat slapen dat gaat hier ook zo beroerd
    mag blij zijn als ik 2 a 3 uur per nacht haal ,maar ja dan overdag maar proberen te slapen alhoewel dat ook niet echt gaat
    maar ja als je maar rust toch

Gr

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Precies, dat is ook voor mij de reden dat ik voor april ga :)

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Amom, lekker dan...maar komt vast goed maak je niet te druk!

@mimi ik hoop echt dat je je gas terug krijgt vandaag, zit je straks het weekend zonder gas!

@imd/leeuw...spannend zeg weer 1 aan het bevallen..echt raar hihi

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja ik ook hoor. Maar uhm vanaf volgende week dan mag ze wel komen hoor. Vanaf 37 weken mag ik thuis bevallen dus vind het dan wel mooi maar uhm toch even dan rond 38 weken. Haha mijn nichtje is 17 maart jarig. Viind het wel leuk dat er een week tussen zit hoor meer voor de verjaardagen dan elk jaar heb ik nu met mijn dochter ook.

Die van mij is de 16e jarig en die van een vriendin de 11e. Elk jaar bellen we om te vragen welke datum zij of ik neem. Nu mijn schoonmoeder ook bevallen is. Zou ook de 6 moeten komen maar kwam de 15e moet ik waarschijnlijk ook hun elk jaar bellen met de vraag wanneer. Ook al doen hun het meestal op zondag en ik op zaterdag. Even kijekn dan hoor.

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sushi spannendddd :D

Ook al beval ik in maart ik blijf gewoon bij de april mama's hoor :D

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pfff, is weer warboel in mijn hoofdje.

Mimi, nog steeds geen gas, dat is echt heel erg vervelend! Hoop dat ze het toch snel op kunnen lossen. Is er niet iemand waar je naartoe kunt om even op te waren? En tussendoor goed thee drinken om warm te blijven. :)

Iemand bevallen van een kalf..... ;) Hihi gefeliciteerd. ;) Ik moest ook even lachen.

Bevallen.... Denk dat het bij mij ook gewoon april wordt. Rommelen van nu zal wel het indalen zijn. En ik heb meestal niet het geluk dat wat ik wil ook gebeurd (eerder bevallen), dus..... ;)
    Maar zou nu nog niet willen bevallen. Pas als de kleine ook meteen mee naar huis mag.

We hebben net een maxi cosi gehaald. De Cabrio Black Reflexion. Erg mooi. Nu hebben we eigenlijk de belangrijkste dingen in huis.
    Moet alleen nog voor de baby komt de badkamer helemaal poetsen, het washok even zuigen en dweilen. Dan badkamerspullen weer terugzetten (staan nu in de babykamer). Onze slaapkamer goed opruimen en op de babykamer nog plankje maken en rolgordijnen uitzoeken, maar gaan we denk ik volgende week doen. Dus na volgende week moet alles wel klaar zijn. Mooi op tijd toch met 36weken.....

Sushi, fijn dat je het nu weet. Kun je er lekker naartoe gaan leven........

Hier gaat het met buikje stukken beter dan gister (gelukkig). Niet meer zo'n pijn. Alleen af en toe steken en bij de normale dingen als bukken of veel lopen.

Mo, gelukkig dat ze vorige keer verkeerd gemeten hadden! Beterschap met je verkoudheid.

17. sushi wat leuk dat je weet wanneer je baby geboren gaat worden!
    lijkt mij ook wel makkelijk hoor, kan je zorgen dat alles helemaal klaar en aan kant is, ideaal ;)

Leeuw: succes! wat spannend dat er weer iemand aan het bevallen is zeg. het gaat zeker hard nu.

Hoeveel schrijven er nu actief mee hier trouwens? Imd houd jij dat bij met de lijst (gewoon nieuwsgierigheid hoor)?

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@rach nou ik niet :) het is niet meer bij te houden, en dan met al die pb-tjes die om me oren vliegen ;)
    maar dat zijn er toch 50 nu?

19. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Vind het ook wel heel makkelijk, kan ik inderdaad voor die tijd alles aan kant hebben. En mijn vriend goed instueren wat hij moet doen :) hoe de wasmachine werkt enzo...

Begrijp heel goed dat sommige "jaloers" zijn hoor, dat zou ik ook zeker hebben ! Iedereen kijkt er nu zo naar uit dat je bijna niet meer kan wachten !

Leeuw: succes meid, echt super spannned !

Ik blijf ook april mama hoor ;)

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat zoiezo... ik heb bij de maart mama's nooit meegekletst, ja met sommige omdat ik die aardig vond maar niet omdat ze IN DIE maand uitgerekend waren ofzo.

Zoiezo MOET ik de aprilmaand halen anders hebben we geen 4 generaties vrouwen die allemaal in april geboren zijn...haha (heb ik oorlog hier) :)

Deel Deze Pagina