wie echt actief meeschrijven weet ik niet eigenlijk , ik ben net begonnen met MEEHELPEN de lijst bijhouden geboren houd ik goed bij in elk geval ik kan eens een kijkje nemen wie er nog actief is e.d. maar wat voor maatstaf houd ik dan aan, wat is actief?
Volgens mij hield ze vorige keer aan dat als iemand meer dan een maand niet gereageerd had, die van de lijst ging?
Nou IMD ik duim voor je dat je april haal! ik 'denk' dat ik ook bij een van de laatste hoor met bevallen
Sushi: Jeej..leuk en spannend zeg! Dat is al gauw zeg.. Leeuw bezig? Ow ook spannend....Ik ben benieuwd... Vrouwen die 'actief' meeschrijven? Ik heb net even gespiekt..(IMD hoop niet dat ik je eraf heb gegooid ) Maar de huidige lijst bestaat idd uit 50! Waarvan iedereen wel meeschrijft..Veel en weinig , weet nog niet niet hoe ik de lijst moet kopieren en plaatsen.. Ben net bij Bristol geweest..Ze hebben daar namelijk gympies in de aanbieding..aangezien mn dikke voeten dacht ik dat dat misschien wel fijn zou zijn...Heb nu felroze waren de enige in mijn maat..maar zit beter dan mn laarzen..En..heb meteen 2 doorknoopjurkjes gekocht voor 3,75 PS! Nog leuk ook.. Ik denk dat er idd nog wel veel maart mama's gaan komen..Ik gok op nu nog 8! En de rest in April..OK?
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik wil zelf rompertjes voor mezelf bestellen, maar het is makkelijk als ik dan meteen voor mijn winkeltje bestel. Ik kan alleen niet kiezen. Ik heb nl keuze uit 2 teksten: Papa's klein bengeltje of Mama's liefste engeltje. En alletwee de teksten zijn in 3 kleuren te krijgen. (Roze, Groen en Blauw.) Nu denk ik dat ik alleen blauw en roze ga bestellen, maar nu wil ik graag van jullie weten: Als het een jongetje was, welke tekst zou je dan nemen? En welke tekst als het een meisje was? (Zou je eerder kiezen voor Papa of voor Mama? of is de keus tussen Engeltje en Bengeltje van doorslag?) Snappen jullie het nog? Ik heb voorbeeld van de 3 kleuren (en 2 teksten) in mijn album gezet. Ben benieuwd naar jullie reacties......
Ik zou zelf bengeltje voor een jongetje en engeltje voor een meisje kiezen. Leuk idee in ieder geval !
Sorrie Wendy, ik vind ze allemaal leuk. Bij een vriendin opwarmen is al geen optie want die heeft ook geen kachel net als mijn schoonmamsie en zwager. Ik moet zoiezo thuisblijven omdat als ze an de deur komen en ik niet thuis ben zonder briefje op te hangen dan breken ze gewoon naar binnen.
Hier een slechte dag. Weeen schommelen tss de 5-10 minuten dus misschien word het hier ook nog spannend vandaag! Maar kan evengoed weer wegtrekken, mijn man is net toch maar naar zijn werk vertrokken alhoewel die liever bij me bleef. Maar kan hem altijd bellen en dan is hij binnen het kwartier weer thuis. Oh spannend dat leeuw bezig is veel succes meid! @coto: veel sterkte met je man, hopelijk is alles snel voorbij en is hij snel weer thuis. @wwjc: ik vind het allebei wel mooi, alhoewel ik misschien eerder engeltje voor meisje en bengeltje voor jongen zou nemen. maar de groene vind ik ook wel heel tof, zeker voor mensen die het geslacht niet op voorhand weten of als kraamcadeau. sorry rest weet ik niet meer
Ik dacht al hetzelfde als jullie. (Behalve dat groene had ik nog niet over nagedacht) Silvie, ben benieuwd. Ik zou mijn man ook gewoon naar zijn werk laten gaan als ie in een kwartier thuis is. Mimi, dan schiet mijn idee idd niet echt op zo.... Ik heb hier wel een electrisch kacheltje, maar kan die ook moeilijk even langsbrengen gok ik..... (Kun je die niet ergens bij een bouwmarkt (laten) halen, aanzetten en als je weer gas hebt m gewoon terugbrengen en zeggen dat ie niet bevalt? )
hahahaha ja Wendy zou een optie zijn he. Alleen heb ik geen rijbewijs en ook geen auto om het in het andere dorp op te halen hihi. Ach het zonnentje schijnt nu en ik moet zeggen dat het wel lijkt dat hetw at warmer word hier binnen
mee eens! sylvie, ooh jij ook al!? ik wil ook! een tijdje geleden vertelde ik toch dat ik zoveel gezeur had met de OHRA, dat kraampakket? ligt er net een brief op de deurmat van de OHRA: gedateerd 18 december 'gefeliciteerd met u zwangerschap en voor u aanmelding van de kraamzorg' bizar. word er 5 minuten later aangebeld: word er een kraampakket bezorgd voor mij! (ik had er al 1 gekregen, dit is de 2e dus). met een brief dat ik een kraampakket ontvang omdat ik in de 7e (?) maand van mijn zwangerschap ben.
Haha, handig. Hmm misschien moet ik dan toch maar 4 soorten nemen.... (Papa en Mama elk in 2 kleuren.... )
Rach werken zeker langs mekaar heen daarzo Zo heerlijk dat zonnetje is goed voor me humeur kom ik de dag weer wat makkelijker door haha
Heerlijk dat zonnetje! Ik vind die rompertjes ook leuk en dan bengel voor een jongen en engel coor een meisje inderdaad! @Rach ik heb echt geen goed woord voor de ohra over...echt wat een vreselijke maatschappij is dat! Ben blij dat ik verzekerd ben bij DSW, mijn vent ook sinds januari dit jaar en straks de kleine ook!
Zon? Waar? Kun je me niet wat sturen.. is hier een grijze natte boel.. 8) Wwjc:Ik denk hetzelfde...Maar vind ze allemaal leuk..
Duidelijk. Ik bestel ze wel alle 4. Hoop dat ik ze dan verkocht krijg... Zijn gelukkig wel de maten die het meest verkopen. (50-74) Hier ook geen zon te bekennen. Alleen een saai grijs wolkendek en wind.
Oh hier schijnt de zon volop! Ik zal een beetje zon opsturen naar jullie...dan hoop ik dat het vandaag nog aankomt
ja iedereen op de lijst kwam me redelijk bekend voor maar checken of ze al een maand niet geweest zijn is wel leuk werkje haha maareh even geen zin in ben effe met mijn geboortekaartje aan het klooien..