April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier op mijn roze wolk herlijke zon en blauwe lucht. af en toe een wolkje maar zolang die weggaan ben ik tevreden.

Gisteren playmobile besteld voor mijn dochter (had ze zelf gespaard) en cadeau'tje voor mijn nichtje. Het is vandaag al binnen :) Helemaal geweldig zeg.

Vind van sommige wel het doosje zo klein. Het huis is de doos al heel groot en ik moet me inhouden om niet alvast te kijken. hhahaha vanmiddag samen met mijn meisje doen.

Oja kreeg net een alarmsms dat vanmiddag het gas weer word aangesloten. Wanneer hoor ik nog. Uhmmmm zeiden ze gisteren ookhahaha

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Wie van jullie weet hoe duur geboortezegels zijn op zo'n kaart?

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik heb vorige keer gedroomd dat ik was bevallen van een schnitzel :confused: en ik had hetzelfde teleurgestelde gevoel dat jij had, zo van heb ik daar nou allemaal voor gedaan...

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

Hahahahah o wat erg. Oke dan kun wel zeggen mijn kind ziet er uit om op te eten :)

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    WHhahaha een schnitzel dies wel prachtig :)

Stuurt even een stukje zon door naar de grauwe plekke 8)

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Geboortezegels zijn geloof ik even duur als de gewone zegels. Ik bestel ze op tntpost.nl

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
  9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Sylvie Jij ook al! spannend hoor! Succes ermee, kan me voorstellen dat je je man liever bij je had gehouden nu.

@schnitzel (sorry weet niet meer wie) :) dat is zeker een teleurstelling, maar dan kun je wel met alle recht zeggen: hij ziet eruit om te te eten!

ego:
    De vk is net geweest. ik heb groen licht gekregen voor een thuisbevalling, hij mag komen zij ze. Ze vond hem echt groot aanvoelen, en ze kon met 90% zekerheid zeggen dat hij met z'n kont omhoog zat en volledig was ingedaald, maar waar zitten die benen dan toch? Ik voel geen geschop in m'n ribben of in de buurt van m'n ribben....Dus ze zei: liever nu dan nog 4 weken doorlopen :confused:
    voor de rest de bevalling doorgesproken, hoe ik het wou hebben enzo. Veel blabla maar ja, dat vond zij waarschijnlijk ook van mij, dus was een beetje geven en nemen. Ben nu toch wel erg opgelucht zeg! behalve dat ik dan ook NU wil bevallen, en niet door wil lopen :) vond hem met de echo met 31 weken ook al zo "vet" eruit zien.....
    einde ego ;)

10. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Kwam waarschijnlijk nadat ik op het journaal had gehoord dat er iemand van de Van der Valk fam was overleden. Of ik had gewoon hele erge honger in mijn slaap :)

Zonnetje schijnt hier ook hoor, heerlijk 8)

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb wel ideetjes en ben wat aan het uitwerken, qua foto's

Onze Dean met mijn buik op de voorkant maar NET NU (deze laatste periode) is ie niet echt "meewerkend" qua foto's

Heb wel een leuke "hoera" foto en denk ik eentje gevonden voor de voorkant dus ben ana het photoshoppen e.d.

maar zo goed ben ik ook weer niet met photoshop (ik kan wel redelijk wat maar echt heel erg specifiek niet) dus vandaar veel "geklooi" aan de foto's

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zit ik net te typenvoel ik opeens bloed stromen (zachtjes uiteraard) over mijn gezicht en naar mijn bureau heb ik gewoon mega bloedneus dus heb nu doekje met wasklem op :p ook geen gezicht!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Aha :)
    Mijn man wil juist geen foto's.
    En ik wil eigenlijk mijn eigen ontwerp, maar moet even kijken wat dat gaat kosten als ze bij de drukker dat ontwerp moeten maken. (Het is wel simpel, maar toch....) Of ik moet weten met welk programma ik het ontwerp aan moet leveren....

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Photoshop is echt leuk, ik kan er ook wel aardig wat mee, maar je kan er zoveel mee...echt ongeloofelijk!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    he bah mimi dat gas het nog steeds niet doet! Hoop dat sms deze keer wel gaat kloppen!
    Geboortezegels zijn gewoon 44 cent per stuk, kun je alleen per 50 kopen. 22 euro per vel.

Sushi, 25 maart GIL! Dat is echt al heel dichtbij! Wat spannend!

Oh, en leeuw al 5 cm ontsluiting! jeetje wat een gerommel en bevallingen allemaal ineens zeg!

Amom, daar word je toch ondertussen echt gek van met vk van jou! Maar ja, ze komen weer en kun je vertellen da je slijmprop bent verloren :)
    Edit: lees dat ze is geweest. Fijn dat ze niet moeilijk doen over thuisbevallen en dat de kleine waarschijnlijk ook goed ligt.
    Hoop voor je dat het snel door gaat zetten.

Ik ga ook voor april hoor, idd 37 weken halen. Maar iets voor uitgerekende datum mag wel van mij :)

Wwjc, fijn dat jullie nu ineens veel spullen hebben en dat het bijna klaar is. Wij hebben denk ik ook alles rond de 36 weken af.
    Ik vind ze de roze en blauwe het leukste, groen is beetje flets vind ik zo op de foto te zien. Zou ook kiezen bengeltje voor jongetje, en engeltje voor meisje.

Eefje, leuk dat je gympies hebt gekocht! Ik heb ook voortaan lekker gympies aan. Veters krijg ik niet meer dicht maar loopt prima!

Sylvie, wat spannend!

Rach, dat schiet lekker met OHRA. Jeetje, goede administratie bij hun.

Heb net de enveloppen binnen gekregen van de geboortekaartjes. Kan ik ze lekker gaan schrijven.
    Trouwens al paar dagen erg veel krampen en steken in mijn onderbuik. Doet echt veel pijn! Gyn zei dat dat het indalen van het kindje is. Nou, ik hoop dat hij/zij dan bijna ingedaald is, kan die pijn wel missen.

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wwjc, misschien kun je kijken op de site van geboortepost.nl
    Daar kun je eigen ontwerp aanleveren, hoe duur het is weet ik zo niet maar staat vast ook op de site.

17. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Thanks voor de zon maar denk dat de post al is geweest.. :p

:) Schnitzel.... :) Maar toch beter dan dromen dat je beeb nog in het ziekenhuis is en ik was thuis..Ging de telefoon..hoor op de achtergrond beeb huilen..En krijg ik te horen dat hij ernstig ziek is en d**d gaat! :confused: Wat was ik blij dat ik wakker werd...

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, wilde ik ook kijken. Maar het lukte me niet om het programma goed te downloaden. Wilde niet werken nl.
    Hubbie vond het voordeel van hun dat je ze meteen daar kunt laten versturen. (Dus hoef je geen enveloppen te schrijven. :) )

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    oh eefje wat een enge droom!

Amom ben benieuwd wanneer het door gaat zetten bij je! Spannend hoor

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Meiden gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Deel Deze Pagina