April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amom, fijn dat je groen licht hebt gekregen!

Schnitzel :)

hier af en toe zon. maar ben te moe om ervan te genieten *gaap*

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hier weer een super snel verhaaltje...

Met mij gaat alles goed...ben al uit bed en al....alleen als ik naar julian ga moet ik in bed want op de afdeling waar hij ligt is het bloed heet! Ik heb mijn huil momentjes en vooral als er tegen me gezegt word dat hij pasmisschien naar huis mag alshij 38/39 weken is....ik blijf zoiezo tot woensdag in het ziekenhuis en dan moet ik naar huis....ik moet er niet aan denken om hem hier achter te moeten laten

liefs van mij

nog geen mama;s verder? meiden geniet ervan....ook als ze er dadeijk zijn....ik ben jarloers als julle ze thuis hebben.....

dikke knuf

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Lynn, kan ik me goed voorstellen!
    Dikke knuf van mij!

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ga morgen gillend gek worden! :)

ik heb een meeting met de september 2007 mama's in monkeytown in amersfoort. gelukkig zijn we niet met een hele grote groep ik dacht 15-17 kindjes ofzo dus valt mee.. vorige keer hadden we meer als 20 babys haha (toen kon ik mezelf geeneens meer horen denken) maar neem nu hubby mee... (kan die ook wat doen) hij heeft speciaal vrij genomen ervoor..

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lynn, fijn dat het goed met je gaat en dat je ook al beetje mobiel bent.
    Hoop dat jullie kleine mannetje het heel goed blijft doen en toch eerder mee naar huis mag. Kan me voorstellen dat je tranen in je ogen krijgt bij de gedachten dat je zonder hem naar huis moet.
    Maar blijf positief denken, wie weet helpt het!
    Knuffel voor je!

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Lynn fijn dat alles goed gaat zeg...ik hoop dat je mannetje snel mee naar huis mag. Kan me helemaal voorstellen dat je zelf ook niet weg wilt!

Doe rustig aan!

@IMD oke klinkt druk maar wel super gezellig en denk ook vermoeiend. DUs zondag word je uitrust dag? :D

7. Lynn, wat verdrietig dat je steeds moet huilen omdat je Julian straks alleen moet achterlaten :cry: lijkt me ook zo moeilijk.
    Waarom moet hij zo lang nog in het ziekenhuis blijven dan?

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Oh ja, ik had nog een vraagje.
    Ik lees overal dat een baby, als deze borstvoeding krijgt, vitamine D en nog een vitamine dacht ik extra gegeven moet worden.
    Waar haal ik die vitamine, hoe gaat dat in zijn werk?
    Hoop dat iemand antwoord kan geven...

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    i wish mijn schoonmoeder komt :rolleyes: maareh ze gaat koken voor me en als ze zich dan nog verveelt laat ik haar poetsen (daar vroeg ze vorige keer om en ga er gewoon gebruik van maken :) )

@lynn ja kan me voorstellen dat je daar verdrietig om word hoor, das ook helemaal niet leuk!

10. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Bij de apotheek, maar ook bij een drogistereij...kruidvat , etos, da,trekpleister noem maar op!

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb weleens gehoord dat je recept krijg en dat je man deze kan ophalen wij hebben al vit D in huis (kan je zo halen) maar vit K weet ik niet..

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wij gaan morgen alles uit de garage naar het grofvuil brengen joepiee weg met de troep :D

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik kon die vitaminen nergens vinden (volgens mij was dat K) alleen bij de apotheek.
    Ik gebruik ze dit keer niet...maar das je eigen keus of course!

@Lynn :( moeilijk lijkt me dat zeg! Hoop echt heel erg voor je dat Julian gauw mee naar huis mag!

14. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    @Leonie: Is dat niet vitamine K? Uit mijn hoofd hoor......
    @Leeuw: spannend! En sterkte!
    @Amom: ik voel ook geen schoppen e.d. tegen mijn ribben, terwijl meneer toch echt met zijn hoofd naar beneden ligt. Voetjes liggen volgens mij in mijn zij.
    @Zon: waar????? Al weken niet gezien hier in het oosten van het land. Bah.
    @Lynn: lijkt mij ook zo moeilijk om je baby achter te moeten laten. Naar.

Gisteren schreef ik toch dat ik rug- en buikpijn had (met steken)? Vanochtend zegt mijn vriendin "je bent ingedaald volgens mij". Nou had ik zelf al zo'n vermoeden, maar toch leuk dat zij dat bevestigde. En net kwam ik de buurvrouw tegen, zegt ze "meid, je bent ingedaald". Van de week zat je buik veel hoger. Ok, dan zal dat het de afgelopen dagen wel geweest zijn. Het is vandaag ook veel rustiger in de buik. Ben wel nieuwsgierig hoe lang het dan nog duurt. De kenners zeggen dat na indaling de bevalling nog ca. 4 weken op zich laat wachten. Dus, ben benieuwd (zou met 38 weken zijn). Ik wil graag minimaal 37 weken halen en dan......

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@eenwondertje oh gelukkig, jij hebt dat dus ook! ik voel wel wat "geschop" (zo voelt het niet echt, is zo zachtjes) bij m'n navel...maar dan moet hij toch wel heel raar liggen?
    Grappig dat meerderen het opviel dat je buik lager is!

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn sterkte lijkt me ook erg moeilijk! Knuffel.

Bij mij zit er continu een kont of rug tegen me ribben aan en dan heb ik echt een bult aan een kant. Schoppen voel ik ook niet meer tegen me ribben aan alleen dat geleun van die billen. Ze ligt ook al een tijdje met der gezicht naar me rug toe.

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Dank jullie wel!

Heb mandytjuu, even sms gestuurd hoe het met haar gaat. Lynn was 1 dag afwezig en was toen bevallen.... En mandy moest bloedwaarden en zo laten checken. Laat het jullie weten als ik iets hoor.

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Ik had me ook al bedacht dat meneer later bij het circus kan gaan werken. Want hoe hij ligt? Hoofd naar beneden, rug rechts, benen en armen richting links (voel ook veel gebeuren naast mijn navel aan de linkerkant, vooral als ik op mijn rechterzij lig). Maar soms voel ik ook in mijn rechterzij van alles gebeuren :( . Dus, hoe hij echt ligt; het blijft een raadsel.

19. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja D en K!
    Idd bij de drogist te krijgen..Aquosum wordt aangeraden die is op waterbasis...de andere is op olie basis..
    Vitamine K had ik van de apotheek op recept..

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Vraag ik mij hier ook af. Meneer is al een hele tijd bezig mijn ribben te pijnigen. Nu voel ik linksonder in mijn buik dat hij de hik heeft! (net goed... hihi ;) )

Vitamine D slik ik trouwens nu al. Gewoon van het kruidvat.

Zo, heb weer wat ads op mp gezet... Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina